Проблеми з видачею карточок
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Складається таке враження, а скоріш за все це так і є, що ЄВРОБАНК як Фідобанк придумує різні махінації, що б не повертати клієнтам кошти.
Питання до КЕРІВНИЦТВА ЄВРОБАНУКУ:
— чому з 20 травня 2016 року мені та моїм ще трьом родичам НЕ надіслано карточки, які уже виготовлені?
-невже 13 днів не вистачило для відправки даних карток?
— чому мене попросили проставити підпис про отримання карточок, а насправді їх НЕ надіслали (можливо за мене хотять гроші зняти)?
спасибо за Ваше обращение!
Действительно, мы вынуждены констатировать тот факт, что карты клиентам отправляются не так оперативно, как было запланировано, по причине наличия большого объема документов, которые были заполнены на отделениях не в соответствии с инструкциями. С такими документами приходится работать в индивидуальном порядке, что существенно задерживает процесс отправки платежных карт адресатам.
Наша команда работает ежедневно, без выходных, в усиленном режиме, чтобы максимально быстро решить Ваши вопросы.
Просим Вас отнестись с пониманием к сложившейся ситуации и учесть объемы клиентских заявлений на смену реквизитов по выплате процентов и депозитов, так как депозиты привлекались не один месяц, а заявления необходимо обработать в кратчайшие сроки, чтобы максимально сгладить для Вас данный процесс.