Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблеми з видачею карточок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
TERAINKOGNITO 4 червня 2016, 7:23
20 травня 2016р. з м. Вінниці відправили заявку на оформлення платіжної картки, причому номер карточки уже був вказаний, а отже вона уже була виготовлена, була підписана у відділенні РОЗПИСКА про отримання карточки, але станом на 04 червня 2016 року карточку так і не надіслали з банку. На гарячій лінії говорять по різному: то логістика не встигає відправити, то Вам передзвонять.
Складається таке враження, а скоріш за все це так і є, що ЄВРОБАНК як Фідобанк придумує різні махінації, що б не повертати клієнтам кошти.
Питання до КЕРІВНИЦТВА ЄВРОБАНУКУ:
— чому з 20 травня 2016 року мені та моїм ще трьом родичам НЕ надіслано карточки, які уже виготовлені?
-невже 13 днів не вистачило для відправки даних карток?
— чому мене попросили проставити підпис про отримання карточок, а насправді їх НЕ надіслали (можливо за мене хотять гроші зняти)?
Євробанк
Відповідь банку
LUCHKOVAN 6 червня 2016, 10:08
Уважаемый клиент,
спасибо за Ваше обращение!

Действительно, мы вынуждены констатировать тот факт, что карты клиентам отправляются не так оперативно, как было запланировано, по причине наличия большого объема документов, которые были заполнены на отделениях не в соответствии с инструкциями. С такими документами приходится работать в индивидуальном порядке, что существенно задерживает процесс отправки платежных карт адресатам.

Наша команда работает ежедневно, без выходных, в усиленном режиме, чтобы максимально быстро решить Ваши вопросы.

Просим Вас отнестись с пониманием к сложившейся ситуации и учесть объемы клиентских заявлений на смену реквизитов по выплате процентов и депозитов, так как депозиты привлекались не один месяц, а заявления необходимо обработать в кратчайшие сроки, чтобы максимально сгладить для Вас данный процесс.

Коментарі - 5

+
+3
1954 P
1954 P
4 червня 2016, 9:15
#
Уже начали обзванивать для уточнение адреса доставки.
+
+3
TERAINKOGNITO
TERAINKOGNITO
5 червня 2016, 15:38
#
Ніхто не дзвонив, адресу доставки ще 20 травня 2016р. написала на заяві і договорі, в кол-центрі сказали, що передзвонять, але так і ніхто не передзвонив. Думаю, що такий же «розводняк» як і з Фідобанком.
+
+3
1954 P
1954 P
5 червня 2016, 22:39
#
Если есть сомнения, отменяйте пролонгацию и забирайте деньги.
+
+3
Елена Козлова
Елена Козлова
6 червня 2016, 8:06
#
Та же история в Харькове. 23 мая подано заявление о выдаче карточки — и тишина…
+
+14
60472534
60472534
7 червня 2016, 8:54
#
Харьков, после оформления вклада через 10 дней позвонили из Евробанка и сказали забрать карточку на почте и договор. Раньше забирал в Фидобанке
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися