Хочу назад свої гроші!!!!!!!!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
З 3 квітня намагаюсь забрати свій депозит:((( Спочатку годували обіцянками, що наступного тижня настане «покращення» і всі гроші віддадуть. Потім я прокинулась і почала забирати по 20 доларів в день ( і то не завжди). Вже і заяву писала, що терміново потрібні гроші на оздоровлення дитини-інваліда. Безрезультатно… І от середина червня, вже збираємось писати колективну скаргу в НБУ… Хто зі Львова? Приєднуйтесь…
Написати коментар
Коментарі - 10
- +
- +1
- Valdemar1987
- 16 червня 2014, 15:18
- #
Ще дуже не скоро Ви і ми отримаємо наші кошти з цієї кантори, адже банк-банкрот і вже невиплачує ні зарплат ні пенсій ні % по вкладам, а про повернення вкладів залишається лише мріяти. Керівництво НБУ на чолі з Кубівом виявились шахраями і такою ж бандою як попередники, всі беруть тотально хабарі і ціленеправлено ігнорують скарги вкладників щодо порушення закону даним банком, як наслідок ні про яку тимчасову адміністрацію мова не йде. Існує лише один вихід отримати свої кошти — це пікети і акції під нбу і офісом CCB, новий Майдан не за горами…
Ребята, давайте только в политику руки не сунуть, не будет толку если мы будем обсуждать полит. лидеров. Кстати, кто-то получал уже ответ на скаргу в НБУ?
Отримував відповідь від НБУ, написано багато чого на дві сторінки А4, сенс відповіді подавати в суд, і все, що НБУ може допомогти.
Аналогічно отримав відповідь від нбу.
а також відповідь з банку по першій заяві, де вони що їм потрібна більш повна відповідь, просять уточнити номер рахунку або номер договору про який йдеться.
Таке враження що у мене там тисяча договорів і вони по ним усім невиконали своїх обовязків… вищої міри нахабства я небачив, ще залишається суд міліція та телебачення іншого виходу немає.
також мені було запропоновано перевести мої гроші у інших банк за реквізитами з комісією в 3.5%, а чому 3.5%, а не 35% чи 135%
а також відповідь з банку по першій заяві, де вони що їм потрібна більш повна відповідь, просять уточнити номер рахунку або номер договору про який йдеться.
Таке враження що у мене там тисяча договорів і вони по ним усім невиконали своїх обовязків… вищої міри нахабства я небачив, ще залишається суд міліція та телебачення іншого виходу немає.
також мені було запропоновано перевести мої гроші у інших банк за реквізитами з комісією в 3.5%, а чому 3.5%, а не 35% чи 135%
- +
- 0
- Юрій Хмелюк
- 17 червня 2014, 10:50
- #
Добрий день!
Приєднаюсь до скарги в НБУ. Прошу зателефонувати 067 672 83 15.
Приєднаюсь до скарги в НБУ. Прошу зателефонувати 067 672 83 15.
2 Юрій Хмелюк
була ініативна група осіб ще як у травні (близько 20) написано колективну заяву можете до неї долучитися якщо ні то організовувати потрібно мітигн разом з телебаченням працівники банку мабуть будуть вдячні за безкоштовну рекламу свого «найстабільнішого найнадійнішого най най» неплатіжездатного банку…
була ініативна група осіб ще як у травні (близько 20) написано колективну заяву можете до неї долучитися якщо ні то організовувати потрібно мітигн разом з телебаченням працівники банку мабуть будуть вдячні за безкоштовну рекламу свого «найстабільнішого найнадійнішого най най» неплатіжездатного банку…
От инициативной группы недавно была последняя информация, что вопрос еще на рассмотрении в нбу.
Тоді потрібно пришвидшити процес, самим закрити банк і заставити нбу ліквідувати його, а фонду гарантування виплатити борги людям
Получила письмо на электронку от ССВ!
«Уважаемые клиенты!
Каждый из нас наблюдает повышенный эмоциональный фон во всех сферах деятельности страны. Однако, хотим заверить вас, что руководство и сотрудники CityCommerce Bank продуктивно работают над стабилизацией ситуации. Более того, Национальный банк Украины имеет все ресурсы и подтвердил готовность поддерживать все сегменты денежно-кредитного рынка для обеспечения стабильности и нивелирования возможных рисков.
Обращаем ваше внимание, что некоторое время отделения банка будут работать с 10.30 до 15.30.
Приносим свои извинения за временные неудобства и просим вас не поддаваться паническим настроениям. А также выражаем благодарность всем тем, кто проявляет здравый смысл, и взвешенно оценивает сложившуюся ситуацию»
«Уважаемые клиенты!
Каждый из нас наблюдает повышенный эмоциональный фон во всех сферах деятельности страны. Однако, хотим заверить вас, что руководство и сотрудники CityCommerce Bank продуктивно работают над стабилизацией ситуации. Более того, Национальный банк Украины имеет все ресурсы и подтвердил готовность поддерживать все сегменты денежно-кредитного рынка для обеспечения стабильности и нивелирования возможных рисков.
Обращаем ваше внимание, что некоторое время отделения банка будут работать с 10.30 до 15.30.
Приносим свои извинения за временные неудобства и просим вас не поддаваться паническим настроениям. А также выражаем благодарность всем тем, кто проявляет здравый смысл, и взвешенно оценивает сложившуюся ситуацию»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися