Мінфін - Курси валют України

Встановити

Траст гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
LisaFadeeva
Лиза Фадеева
14 липня 2016, 2:49
Лиза, Днепр
когда заработает интернет банкинг?
Траст
Відповідь банку
14 липня 2016, 9:46
У банка были технические проблемы со связью с 15.00 до 19.00 13.07.2016. Сегодня все в порядке, проблем нет, все операции работают.
90373466
90373466
13 липня 2016, 16:56
Юлия, Сумы
Не работает касса на выдачу денег! Не работает телефон горячей линии! Когда решатся эти проблемы?
Траст
Відповідь банку
14 липня 2016, 9:46
У банка были технические проблемы со связью с 15.00 до 19.00 13.07.2016. Сегодня все в порядке, проблем нет, все операции работают.
olegb120
olegb120
4 липня 2016, 17:01
раніше банк зазначав «до кінця липня ми плануємо відкрити відділення в усіх обласних центрах і в Івано-Франківську в тому числі. Наразі план відкриття на червень можна переглянути у нас на сайті https://www.banktrust.com.ua/ua/news/view/77/». Надана мені інформація все ще актуальна та має місце? Можливо є план на липень?
Alex9322
Alex9322
4 липня 2016, 13:12
Добрый день. Когда в банке «Траст» будет понижение % ставок по депозитам?
Также, интересует, связаны ли банк между собой «Траст» Украина и «Траст» Россия?
Траст
Відповідь банку
4 липня 2016, 13:21
Доброго дня, зниження або підвищення % залежать від багатьох параметрів і Банк не може анонсувати зміни % наперед. Банки «ТРАСТ» в Росії та в Україні не пов'язані https://banktrust.com.ua/ua/about/
Olgash
Olgash
2 липня 2016, 2:20
Ольга, Київ
Прокоментуйте наявність на цьому ресурсі подібної реклами послуг банку, інтереси якого Ви представляєте: minfin.com.ua/company/mihailovskiy/refinancing
Подібна реклама порушує ЗУ «Про рекламу» і є недобросовісною рекламою, оскільки на сьогоднішній момент існує Ухвала суду про заборону Банку Михайлівському зараховувати кошти в погашення кредитної заборгованості. Банк Михайлівський повідомив на офіційному сайті про тимчасове припинення видачі довідок за рахунками позичальників. Зважаючи на це, прошу прокоментувати, як саме планує Банк Траст видавати довідки про погашення заборгованості.
Траст
Відповідь банку
2 липня 2016, 11:34
Банк ТРАСТ не выдает справки о погашении кредита Банка Михайловский. Речь идет о том, что рефинансирование направляется непосредственно на Банк Михайловский по реквизитам клиента, что является основанием для выдачи справки.
anton14
anton14
1 липня 2016, 12:15
30 мая открыл депозит в вашем банке. Сегодня хотел снять проценты, однако банкомат пишет «нет средств». По условиям Снятие процетов — ежемесячное. Почему отказ????
08061971OLEG
08061971OLEG
30 червня 2016, 18:17
Имею длидельную просрочку по кредиту в банке Траст. Хочу возобновить платежи, но не помню номер счета. У кого узнать?
Траст
Відповідь банку
30 червня 2016, 22:04
Доброго дня, надішліть на емейл obogorodova@banktrust.com.ua ваш ІНН та ФІО. Дякую.
komoc1983
komoc1983
26 червня 2016, 23:52
Макс, Сити
оплата по кредиту в другой банк через изи пей, это как снятие налика или интернет оплата?
Траст
Відповідь банку
30 червня 2016, 22:15
Оплата в другой банк на погашение кредита классифицируется как снятие наличных. Но если Вы сделаете оплату через EasyPay.ua и сообщите на личную почту — мы проведём эту операцию как покупку с льготным периодом.
komoc1983
komoc1983
25 червня 2016, 14:59
Макс, Сити
А оплата кредита в другой банк как классифицируется?
Траст
Відповідь банку
30 червня 2016, 22:16
Оплата в другой банк на погашение кредита классифицируется как снятие наличных. Но если Вы сделаете оплату через EasyPay.ua и сообщите на личную почту — мы проведём эту операцию как покупку с льготным периодом.
romchek
romchek
21 червня 2016, 8:51
Львов
Я відкрив пластикову карту.Хочу поповнити картковий рахунок переказом з іншого банку.Як правильно заповнити реквізити для переказу? А саме: назва отримувача, код отримувача, рахунок отримувача.
Траст
Відповідь банку
21 червня 2016, 10:28
Доброго дня, надішліть ваш номер телефону на емейл obogorodova@banktrust.com.ua
З вами зв'яжуться, щоб пояснити.
olegb120
olegb120
16 червня 2016, 10:33
чому банк не відповідає на моє питання? Скажіть, будь-ласка, чи передбачено планом розвитку мережі відкриття відділення у м. Івано-Франківськ найближчим часом?
dewa111
Пффыы Пфффф
16 червня 2016, 9:36
Пффыы, Львов
Шановний Траст! Ви збираєтесь повертати мої гроші з картки?
Траст
Відповідь банку
16 червня 2016, 16:59
Шановний клієнте,
як Вам повідомлялось, відповідно до умов укладеного між Вами та Банком договору про відкриття та обслуговування карткового рахунку та на виконання вимог міжнародної платіжної системи «VISA», Банк має право тимчасово заблокувати платіжну картку клієнта у випадку отримання інформації про підозру використання такої платіжної картки у шахрайських операціях. Саме на цих підставах Ваша платіжна картка була тимчасово заблокована та Вам було запропоновано надати до Банку підтверджуючі документи законності операцій за картковим рахунком, на що від Вас була отримана позитивна відповідь.
Нагадуємо, що на даний час Ви так і не відвідали установу Банку та не надали підтверджуючі документи законності операцій за картковим рахунком.
У зв'язку з цим, звинувачення під ніком Пффыы Пфффф у невиконанні Банком зобов'язань та здійснені злочинної діяльності є безпідставними та можуть розглядатись Банком як спроба зашкодити діловій репутації Банку.

З повагою,
Банк ТРАСТ
dewa111
Пффыы Пфффф
15 червня 2016, 17:01
Пффыы, Львов
Коли віддасте мої гроші з картки?
Траст
Відповідь банку
16 червня 2016, 16:59
Шановний клієнте,
як Вам повідомлялось, відповідно до умов укладеного між Вами та Банком договору про відкриття та обслуговування карткового рахунку та на виконання вимог міжнародної платіжної системи «VISA», Банк має право тимчасово заблокувати платіжну картку клієнта у випадку отримання інформації про підозру використання такої платіжної картки у шахрайських операціях. Саме на цих підставах Ваша платіжна картка була тимчасово заблокована та Вам було запропоновано надати до Банку підтверджуючі документи законності операцій за картковим рахунком, на що від Вас була отримана позитивна відповідь.
Нагадуємо, що на даний час Ви так і не відвідали установу Банку та не надали підтверджуючі документи законності операцій за картковим рахунком.
У зв'язку з цим, звинувачення під ніком Пффыы Пфффф у невиконанні Банком зобов'язань та здійснені злочинної діяльності є безпідставними та можуть розглядатись Банком як спроба зашкодити діловій репутації Банку.

З повагою,
Банк ТРАСТ
0504882288
0504882288
14 червня 2016, 9:32
Катерина
Подскажите, пожалуйста, как подключиться к интернет банкингу?
Траст
Відповідь банку
14 червня 2016, 11:34
Екатерина добрый день,

необходимо обратиться в Контакт-центр Банка (0800509020). Контакт-центр проведёт в телефонном режиме идентификацию и подключит услугу. Логином будет выступать номер телефона, который клиент предоставлял для СМС-банкинга, пароль придёт в виде СМС-сообщения на этот же номер. Далее можно сменить пароль в самом Интернет-банкинге.
dewa111
Пффыы Пфффф
8 червня 2016, 15:22
Людмила, Львов
Скільки мені ще чекати відповіді? Кошти терміново потрібні. Поверніть мені мої кошти
Траст
Відповідь банку
16 червня 2016, 16:52
Шановний клієнте,
як Вам повідомлялось, відповідно до умов укладеного між Вами та Банком договору про відкриття та обслуговування карткового рахунку та на виконання вимог міжнародної платіжної системи «VISA», Банк має право тимчасово заблокувати платіжну картку клієнта у випадку отримання інформації про підозру використання такої платіжної картки у шахрайських операціях. Саме на цих підставах Ваша платіжна картка була тимчасово заблокована та Вам було запропоновано надати до Банку підтверджуючі документи законності операцій за картковим рахунком, на що від Вас була отримана позитивна відповідь.
Нагадуємо, що на даний час Ви так і не відвідали установу Банку та не надали підтверджуючі документи законності операцій за картковим рахунком.
У зв'язку з цим, звинувачення під ніком Пффыы Пфффф у невиконанні Банком зобов'язань та здійснені злочинної діяльності є безпідставними та можуть розглядатись Банком як спроба зашкодити діловій репутації Банку.

З повагою,
Банк ТРАСТ
dewa111
Пффыы Пфффф
8 червня 2016, 11:51
Людмила, Львов
Шановне керівництво банку! Прошу Вас розглянути моє питання з приводу розблокування картки та повернути власні кошті які знаходяться на карті. Кошти потрібні терміново.
dewa111
Пффыы Пфффф
8 червня 2016, 10:08
Людмила, Львов
Скільки мені ще ждати? Мені терміново гроші потрібні.
dewa111
Пффыы Пфффф
8 червня 2016, 10:04
Людмила, Львов
Я зверався на гарячу лінію, ніхто не баче причини блокування
Траст
Відповідь банку
8 червня 2016, 10:06
По Вашому питанню йде з'ясування ситуації. З Вами зв'яжуться.
dewa111
Пффыы Пфффф
7 червня 2016, 18:02
Людмила, Львов
Яка причина блокування моєї картки 4196555000202142 Ралик Ю.В ???
Сьогодні зранку знімав кошти все було добре а зараз неможливо здійснити жодну операцію. Як зняти свої гроші з картки?

--
Траст
Відповідь банку
8 червня 2016, 9:37
Людмило доброго дня, Ви звертались в Службу підтримки Клієнтів? Тел 0 800 50 90 20.
90373466
90373466
30 травня 2016, 14:00
Юлия, Сумы
Почему при пополнении карты Скарбничка в харьковском отделении вашего банка третьим лицом через кассу наличными пытаются снять комиссию 0,5%, хотя в тарифах по данной карте в п.14 написано, что пополнение средств не тарифицируется? На горячей линии и в отделении в Сумах мне подтвердили информацию о том, что пополнение должно быть без комиссии.
Траст
Відповідь банку
7 червня 2016, 9:29
Добрый день,
действительно, комиссия при пополнении карты отсутствует. Если с Вас была снята комиссия, напишите, пожалуйста, Ваш номер телефона на эмейл obogorodova@banktrust.com.ua чтобы мы вернули Вам деньги. Приносим извинения. Банк «ТРАСТ».
Головна / Банки України 🏦 / Траст 💰 / Гаряча лінія Банку Траст