Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк допускає прикрі помилки, за які не вибачається перед клієнтами

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Natali Kravtsova 14 серпня 2021, 1:00
Відділення за адресою: Київ, вул. Здолбунівська, 7-Д
Мої депозитні договори закінчувались в липні 2021 р., але за пару днів до їх закінчення банк вирішив перейти на новий процесинг ПрАТ «Український процесинговий центр», у зв’язку з чим усі старі картки були заблоковані і клієнтам видали нові. І тут почалось… Банкомати не переналаштували, картки ними не сприймаються, а в касі гроші отримати неможливо, тому що як пояснили в кол-центрі (оператор Наталія) певна сума була заблокована на тиждень з причини перевірки правильності нарахування податків та зборів. На моє зауваження, щодо відсутності таких дій з боку банку в відповідному договорі, внятної відповіді я не отримала. Через тиждень повідомили, що гроші були помилково заблоковані у зв’язку з переходом на новий процесинг і будуть доступні тільки ще через тиждень. Врешті, свої гроші я отримала тільки через два тижні після зазначеного в договорі терміну. Для цього мені потрібно було декілька разів приїздити до відділення, телефонувати в кол-центр, пояснювати причину моїх дзвінків, тому що в відділенні мені не могли пояснити, що відбувається. З боку банку я не отримала елементарного вибачення за непрофесійні дії своїх співробітників і за порушення умов нашого договору. Зі свого досвіду річної співпраці з банком «Січ» не раджу нікому вступати з ними в співпрацю. Банк дуже нелояльний до своїх клієнтів: місцерозташування відділень в м. Києві дуже незручне, відсутність банкоматів (крім відділень), відсутність можливості створити свій кабінет чи встановити додаток, а ще за кожну операцію беруть плату, навіть за SMS-повідомлення.

Коментарі - 1

+
0
KAJ77
KAJ77
18 серпня 2021, 11:46
#
Natali Kravtsova, а з якого числа якого місяця блокування? З якого числа рахувати той тиждень? Бо в мене ситуація схожа.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Банк Січ 💰 / Відгуки про Банку Січ 📝 / Банк допускає прикрі помилки, за які не вибачається перед клієнтами