Банк допускає прикрі помилки, за які не вибачається перед клієнтами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мої депозитні договори закінчувались в липні 2021 р., але за пару днів до їх закінчення банк вирішив перейти на новий процесинг ПрАТ «Український процесинговий центр», у зв’язку з чим усі старі картки були заблоковані і клієнтам видали нові. І тут почалось… Банкомати не переналаштували, картки ними не сприймаються, а в касі гроші отримати неможливо, тому що як пояснили в кол-центрі (оператор Наталія) певна сума була заблокована на тиждень з причини перевірки правильності нарахування податків та зборів. На моє зауваження, щодо відсутності таких дій з боку банку в відповідному договорі, внятної відповіді я не отримала. Через тиждень повідомили, що гроші були помилково заблоковані у зв’язку з переходом на новий процесинг і будуть доступні тільки ще через тиждень. Врешті, свої гроші я отримала тільки через два тижні після зазначеного в договорі терміну. Для цього мені потрібно було декілька разів приїздити до відділення, телефонувати в кол-центр, пояснювати причину моїх дзвінків, тому що в відділенні мені не могли пояснити, що відбувається. З боку банку я не отримала елементарного вибачення за непрофесійні дії своїх співробітників і за порушення умов нашого договору. Зі свого досвіду річної співпраці з банком «Січ» не раджу нікому вступати з ними в співпрацю. Банк дуже нелояльний до своїх клієнтів: місцерозташування відділень в м. Києві дуже незручне, відсутність банкоматів (крім відділень), відсутність можливості створити свій кабінет чи встановити додаток, а ще за кожну операцію беруть плату, навіть за SMS-повідомлення.
Написати коментар