- 2 грудня 2019, 19:37
Ответ банку.
Добрый вечер. Ни к какому сайту я ничего не привязывала. Так как у меня даже не айфон. Данные карты я нигде не указывала. Ваши сотрудники написали мне, что я лично должна обратиться на сайт APPLE ONLINE STORE и отменить этот платеж? Какой платеж? О чем речь вообще? Почему Вы пытаетесь на меня переложить ответственность? Почему служба безопасности не обращает внимания на то, что еще одини пдатеж хотели сделать, но не смогли так как уже средств на карте не был!? Как это Вы прокомментируете, уважаемый представитель ПриватБанка!
|
|
0
|
Просмотров: 587, сегодня — 1
- 16:43 Викривачі корупції в Україні тепер зможуть на цьому заробити: КМУ пропонує їм платити за інформацію
- 16:22 Зимова підтримка: В Україні стартували перші виплати 6 500 тисяч
- 13:23 Американці втрачають інтерес до криптовалюти. У чому причина
- 12:45 Минулого тижня населення значно скоротило купівлю валюти
- 11:19 Комуналка, ліки та газети: Укрпошта пояснила, які товари можна в них купити за «1000 Зеленського»
- 09:47 НБУ оштрафував два банки майже на 19 мільйонів. Що порушили банки
- 08:30 Пенсійний вік, спецпенсії, індексація: що Україна пообіцяла МВФ змінити в системі пенсій
- 6.12.2025
- 21:53 Попри падіння доллар залишається поблизу найвищого рівня за останні 40 років — аналітики
- 17:00 Техногіганти лідирують: Хто очолив рейтинг найприбутковіших компаній світу у 2025 році
- 16:36 За три дні «Чорної п'ятниці» ТРЦ Respublika збільшила товарообіг на 80,65%


Коментарі