- 2 грудня 2019, 19:37
Ответ банку.
Добрый вечер. Ни к какому сайту я ничего не привязывала. Так как у меня даже не айфон. Данные карты я нигде не указывала. Ваши сотрудники написали мне, что я лично должна обратиться на сайт APPLE ONLINE STORE и отменить этот платеж? Какой платеж? О чем речь вообще? Почему Вы пытаетесь на меня переложить ответственность? Почему служба безопасности не обращает внимания на то, что еще одини пдатеж хотели сделать, но не смогли так как уже средств на карте не был!? Как это Вы прокомментируете, уважаемый представитель ПриватБанка!
|
0
|
Переглядів: 455, сегодня — 0
- 12:19 Частка непрацюючих кредитів продовжує скорочуватись, але повільно — Гетманцев
- 12:00 Україна отримала грант від США на $3,9 мільярда
- 10:47 У росії Райффайзенбанк припинив відкривати нові брокерські рахунки
- 10:25 Курс валют на 5 серпня: євро в банках підскочило на 26 копійок
- 09:55 У Чехії з 1 серпня підвищили виплати на житло для українських біженців. Скільки зараз платять
- 09:53 Курс біткоїна впав нижче за $50 тис., показавши рекордне падіння з 2021 року
- 09:01 Туристична галузь за пів року сплатила понад 1,2 мільярда гривень податків (інфографіка)
- 08:00 Офіційний курс: НБУ знизив курс гривні на 8 копійок
- 4.08.2024
- 14:08 Виторг криптобіржі Coinbase у другому кварталі становив $1,4 мільярда
- 10:03 Трамп випустив «біткоїн-кросівки» (фото)
Коментарі