- 21 вересня 2015, 17:22
До чого призвело халатне відношення працівника
В квітні 2013 я оформила в банку Ренесанс кредит, від якого через 5 днів відмовилась, оформивши всі належні документи. Працівник замість того, щоб закрити кредит.рах-ок, перерахував кошти на поточний рах-ок іншого банку. Після довгих розбірок, кошти були повернуті в повній сумі, але працівник не виконав свої функціональні обов’язки, не перевів всі кошти для закриття кредиту, а лишив на рах.2620, через що в мене виникла заборгованість.Виправляти помилку ніхто не збирається, тим більше, мене звинувачують в шахрайстві. Доказують, що від мене документів про закриття кредиту не надходили. В мене є підозра, що працівники знищили або приховали мої документи, щоб зняти з себе відповідальність. Копії документів я неодноразово надавала до відділень в Житомирі та надсилала поштою до Центрального офісу.Останній лист банк отримав 30.07.15р відповідь на який не надійшла.Тим більше, по телефону працівники відділу кредит. заборгованості повідомили, що мої листи читати ніхто не збирається.ХТО ШАХРАЙ?
|
|
0
|
- 18:23 НАБУ та Фінмон почнуть обмінюватись шифровками
- 17:34 Долар різко подешевшав на міжбанку
- 17:12 Корекція на крипторинку у листопаді: Рекордні відпливи з BTC-ETF та тиск на цифрові казначейства
- 16:41 Масштабне біткоїн-пробудження: Дві фізичні монети розблокували $179 млн після 13 років «сплячки»
- 16:18 НБУ підвищив курс євро до нового історичного максимуму
- 15:18 «Зимова підтримка»: Витратити 1 000 гривень тепер можна і на продукти
- 14:20 НБУ очікує до кінця 2025 року більше $5 млрд допомоги
- 14:04 НБУ знову зберіг облікову ставку на рівні 15,5%
- 14:00 Долар взяв курс на зниження після рішення ФРС
- 13:23 ФГВФО вже виплатив клієнтам РВС Банку 57,3 млн грн відшкодування


Коментарі