- 26 листопада 2020, 9:44
Монобанк
Мене не потрібно жаліти, я Вас не ошукую. Я просила Вас допомогти повернути кошти. А все, що Ви пишите, це відписки. Ви не вмієте працювати з клієнтами! І Ви повинні брати на себе відповідальність. Закон для клієнта, що обманює? Що Ви зробили, щоб питання вирішити-нічого.Я Вас попросила дати координати «клієнта»-але ж банк не має права розголошувати таку таємницю, ідіть до Суду, до поліції. Який Суд? Якщо я помилково відправляю кошти за комунальні послуги-мені їх повертають. Людина, яка отримала від мене кошти не має до мене ніякого відношення. І Вам це добре видно! А Монобанк написав, що клієнт очікував платіж!!! Який клієнт? Я надала Вам всі документи. Жах!!! Я не Ваш клієнт
|
0
|
Переглядів: 194, сегодня — 0
- 13:12 Пенсійний фонд направив 44,2 мільярда на пенсії за серпень
- 12:44 У 2023 році найбільші іноземні компанії та банки сплатили до бюджету рф понад $1,7 млрд податку — KSE
- 12:08 Кількість резидентів Дія.City зростає. З початку року до бюджету сплачено 8,7 млрд грн
- 10:31 Курс валют на 19 серпня: долар у банках додав 5 копійок, євро — 9 копійок
- 10:16 У першій половині 2024 року кіберзлочинці викрали цифрових активів на $1,58 млрд — Chainalysis
- 09:53 Болгарія перейде на євро у 2025 році
- 09:13 Google загрожує позов на $5 млн через шахрайську програму криптовалютного гаманця
- 08:50 До кінця року Україна отримає 10 млрд грн від продажу активів російських олігархів та колаборантів
- 08:00 Офіційний курс: НБУ знизив курс гривні на 7 копійок
- 18.08.2024
- 16:27 Норвегія збільшила накопичення Фонду добробуту в біткоїнах
Коментарі