- 26 листопада 2020, 9:44
Монобанк
Мене не потрібно жаліти, я Вас не ошукую. Я просила Вас допомогти повернути кошти. А все, що Ви пишите, це відписки. Ви не вмієте працювати з клієнтами! І Ви повинні брати на себе відповідальність. Закон для клієнта, що обманює? Що Ви зробили, щоб питання вирішити-нічого.Я Вас попросила дати координати «клієнта»-але ж банк не має права розголошувати таку таємницю, ідіть до Суду, до поліції. Який Суд? Якщо я помилково відправляю кошти за комунальні послуги-мені їх повертають. Людина, яка отримала від мене кошти не має до мене ніякого відношення. І Вам це добре видно! А Монобанк написав, що клієнт очікував платіж!!! Який клієнт? Я надала Вам всі документи. Жах!!! Я не Ваш клієнт
|
|
0
|
Просмотров: 263, сегодня — 1
- 13:26 А-банк розповів, як поставити під контроль списання комісій при оплаті в інтернеті
- 13:05 Криптовалютні M&A-угоди у 2025 році досягли рекордних $8,6 млрд
- 12:46 Укргазбанк припинив співпрацю з міжнародною платіжною системою Intelexpress
- 11:51 Binance додала підтримку стейблкоїна KGST, Філіппіни заблокували Coinbase і Gemini: що нового
- 11:29 Morgan Stanley пророкує три сюрпризи для ринку акцій у 2026 році
- 10:51 Курс валют у четвер: долар в обмінниках втратив 20 копійок
- 10:46 Спадкоємці економного мільярдера США виплатять $750 млн за несплату податків та штрафів
- 10:16 Виручка аукціонних будинків Christie's та Sotheby's у 2025 році зросла вперше за три роки
- 08:51 Nvidia купує розробника чіпів-прискорювачів ШІ за $20 млрд
- 08:34 В Бразилії оркестр перетворить коливання ціни біткоїна на музику


Коментарі