Мінфін - Курси валют України

Встановити
5 лютого 2025, 9:49

У перший рік війни українці вивезли за кордон $35 мільярдів — Зеленський

Президент Володимир Зеленський заявив, що у перший рік повномасштабної війни українці вивезли за кордон $35 млрд, що призвело до обвалу економіки. Про це він розповів в інтерв'ю Пірсу Моргану, передає «Укрінформ».

Президент Володимир Зеленський заявив, що у перший рік повномасштабної війни українці вивезли за кордон $35 млрд, що призвело до обвалу економіки.
Фото: depositphotos

►Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Офіційні дані

«У перший рік війни громадяни України вивезли з України тільки офіційно, тільки в перший рік війни, $35 мільярдів. 35 мільярдів! І ніхто їх не міг зупинити. Це їхні гроші, це їхні права, вони вільні. Але вони вивозили не тільки так, а й переводили свої рахунки за кордон — в Європу, в Сполучні Штати, в інші країни. Так, наша економіка рухнула. І одна з причин було саме це — виведення великого капіталу з України», — зазначив Зеленський.

За його словами, на цьому тлі допомога міжнародних партнерів була важливою, суттєвою і Україна за неї дуже вдячна. Водночас часто іноземні кошти, заявлені у пакетах, не в повному обсязі потрапляли до бюджету, бо йшли на виробництво зброї, яку поставляли Україні, або ж на підтримку біженців.

🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.

💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.

🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.

Коментарі - 63

+
+393
financialGenius
financialGenius
5 лютого 2025, 9:56
#
«Це їхні гроші, це їхні права, вони вільні. «ну хоть на этом спасибо , что не против что вывезли … правда ввели ограничения на оплаты , которые до сих пор существуют … и я считал и считаю что любые огранмчения это триггер что нужно забирать средства, так как можно остаться ни с чем .
+
+427
Mini Mi
Mini Mi
5 лютого 2025, 9:59
#
Ой и кто же эти неизвестные «громадяни»? Наверное беженцы с детьми миллиарды валюты вывозили декларируемой и счета переводили. Откройте список ОП, ВР, судей и прокуратуры и там увидите этих плохих громадян
+
+230
juular
juular
5 лютого 2025, 11:30
#
Мои знакомы вывозили наликом или через карты около 100К $ и более, ай-тишники, кто работал и планировал тут покупать жилье, уехали и купили жилье пока еще в лучшем месте. Теперь работаю в других странах, платят местиные налоги (не все, но многие), и берегут здоровье не читая украинские новости.
+
+323
MAXAOH
MAXAOH
5 лютого 2025, 9:59
#
А говорили: — Будет Зеленский; — Будет война; — Будет доллар по 40!
С долларом не угадали…
+
+56
timion
timion
5 лютого 2025, 11:17
#
Долар говорили по 50 будет, пока еще не выполнил обещание, но очень стареться
+
+30
MAXAOH
MAXAOH
5 лютого 2025, 11:23
#
Говорили по 40, пересмотрите знаменитое видео.
+
+90
Prya
Prya
5 лютого 2025, 11:43
#
Воде по 45
+
+15
timion
timion
5 лютого 2025, 11:46
#
Персмотрел, там по 45 было) так что не вам не нам)
+
0
timion
timion
5 лютого 2025, 11:47
#
Ну и пока не выполнено)
+
0
paulball
paulball
5 лютого 2025, 13:24
#
По 40
+
+15
BatonUA
BatonUA
5 лютого 2025, 15:48
#
При чому тут він. сво почав путін, до нього ставте питання, чому не оголосив війну
+
+15
Mini Mi
Mini Mi
5 лютого 2025, 17:21
#
При тому шо потужний міг її майже безболісно закінчити в 22 і нормально в 23. А тепер закінчувати буде майже капітуляцією з купою розрухи і смертей.
+
0
user mf
user mf
6 лютого 2025, 1:35
#
Безболісно в 22 і 23 — це як? Може погодитись на стамбульський ультиматум?! (відкрию тобі невеличку таємницю- серед офіцерів з … панує велике бажання «взятися» за тих, хто був у цьому задіяний, але…після війни).
+
+30
financialGenius
financialGenius
6 лютого 2025, 11:27
#
Так смешно читать про пару офицеров которые что-то собираются там менять … Вы думаете почему полицейских не отправляют на Фронт, сбу хорошо спонсируют, гру и другие органы держат в тонусе … времена идут, а методы не меняются … после 2 мировой почему-то сталина не сменили и он еще 8 лет держал в тоталитарном режиме и многих военных и офицерский состав тогда зачищали что бы не было переворота и легко расправлялись с неугодными … даже жуков тогда не развернулся и не поехал на москву что бы сменить власть … мечтайте и дальше …
+
0
user mf
user mf
7 лютого 2025, 19:34
#
«Так смєшно…"😂 - дешева маніпуляція, юначе! Коли людина далека від «предмету», тоді вона починає використовувати самі примітивні маніпуляційні інструменти. Що до порівняння історичних епох- часи змінилися, ментальність змінилась (правда, у багатьох прийдешніх на цей ресурс вона залишилась такою ж, наприклад, вроджена (на червоно-генетичному рівні) ненависть до ОУН-УПА і т.і.). Тому, порівняння епох (і інструментів для них) — дилетантизм махровий. А до речі, я давно в тебе питав раніше- це з якої посади в банківській системі людина вважає себе (молодим) генієм?!
+
0
financialGenius
financialGenius
7 лютого 2025, 22:20
#
«А до речі, я давно в тебе питав раніше- це з якої посади в банківській системі людина вважає себе (молодим) генієм?!» Я конечно извиняюсь , а почему вы трактируете как молодой ? Ну и что-то не припоминаю такого вопроса ко мне.
+
+75
gucci
gucci
5 лютого 2025, 10:10
#
А що робити зараз з грошима в Україні? Он, в мене 3 судових справи, рейдери в тупу намагаються віджати, суддів тупо корумпують. Оце результат інвестування. На який мені це хрен!
+
+325
Moonlighter
Moonlighter
5 лютого 2025, 10:22
#
Опять украинцы виноваты?
+
+204
KValera
KValera
5 лютого 2025, 10:22
#
Точно это же многодетные семьи вывозили в памперсах миллионы
+
+360
blago
blago
5 лютого 2025, 10:35
#
Смысл слушать его предположения ? Он даже не знает , куда делись сотни миллиардов западной помощи
+
+150
Roofil
Roofil
5 лютого 2025, 10:41
#
Наголосували бовдурі а тепер драпають з України…
+
+30
ramarren
ramarren
5 лютого 2025, 12:27
#
Це найбільше вкурвлює
+
+15
BatonUA
BatonUA
5 лютого 2025, 15:49
#
Не хочете в офіс простих рішень?
+
+60
Kolya12377
Kolya12377
5 лютого 2025, 10:49
#
Вважаю це неправильною ситуацією, коли така велика частина мобілізованиих — це люди з проблемами зі здоров ям, а здорові і ті, що служили в армії, гуляють у тилу, так нам цю війну буде важко виграти. Пропоную почати мобілізовувати поліцейських, як пропонувала Южаніна (щоб взагалі кожен силовик по півроку повоював), відправити на фронт муніципальну варту (взагалі не розумію, навіщо вона потрібна), декриміналізувати кришувальні статті як то звідництво, порнографія, наркоманія, проституція, як це відбулось у цивілізованому світі, і це розвантажить поліцію удвічі і її можна буде скоротити, також вважаю нелогічним те, що, щоб стати поліцейським, треба пройти жорсткий відбір по здоров ю і підготовці, і це в той час, коли на війну з реальним озброєним до зубів оскаженілим від імперского шовінізму ворогом відправляють людей із захворюваннями, треба навпаки набрати в поліцію людей із проблемами зі здоров ям, вони зможуть оформлювати правопорушення і навіть затримувати беззбройних людей, які не чинять супротиву, а нинішніх здороих і підготовлених силовиків відправити на фронт. І взагалі воювати мають всі, і починати треба з тих, хто принесе на фронті більше користі, ті ж офіцери, які чекають посади згідно зі своїм ВОСом, у військовий час можуть бути відправлені на фронт не за посадою, якщо така посада зараз непотрібна, і це потрібно робити. як і мобілізовувати молодих силових пенсіонерів від 43 до 60 років,
+
+58
Kolya12377
Kolya12377
5 лютого 2025, 10:49
#
Які теж підготовлені і часто здорові. Перевіряти більше водіїв ніж пішоходів, тому що серед водіїв більше здорових людей, вони проходили якусь комісію і багато з них навіть взмозі носитись по місту з ревом і швидкістю далеко за 100, лякаючи покалічених війною людей, на фронті цим перегонщикам не було б заміни, але чомусь машин на парковках зараз подекуди більше ніж до війни і на них саме їздять ці водії. Взагалі треба кардинально, в рази зменшувати кількість заброньованих (бронювати треба не людей, а посади, які критично важливі і на яких можуть працювати тільки фізично витривалі и сильні люди, решту можуть зайняти невійськовозобов язані), з грошима, я думаю, нам допоможуть міжнародні партнери і зараз допомогають (на першому місці зараз має бути фронт), треба зупинити корупцію и провести судову реформу, повністю люструвати судову систему, щоб вона могла ефективно карати корупціонерів і розкрадальників, також скасувати дозвіл віижджати закордон, прикриваючись родичами інвалідами. Тих, хто втік закордон, треба позбавити звань і силових пенсій, якшо ім нема 60, і оголосити в розшук. Якщо є що сказати, доповнюйте.
+
+193
juular
juular
5 лютого 2025, 11:51
#
Коля выдыхай, никто не хочет воевать зато что продано, заложено и перепродано. какая победа, ты рехнулся? Если ты воюешь и пишешь — условно из окопа, уважение тебе за твое мужество и поступки, но если это просто призыв и твой взгляд на происходящее — это дичь.
+
+15
Kolya12377
Kolya12377
5 лютого 2025, 12:08
#
Кому що продано? Кацапоботи все хочуть на щось повпливати. Воюють за те, щоб зберегти Батьківщину, свій дім, своє життя, коли до тебе приходить терорист і робить так як в Бучі, Маріуполі, Ягідному, Високопіллі, Богородичному — повсюди, де ступає його брудний сапог. І навіть якщо сподіваєшся втекти, все життя будеш вигнанцем на чужині. Курдам зараз добре живеться?
+
+90
TattiReuven
TattiReuven
5 лютого 2025, 12:22
#
Причем здесь курды. Те может необразованные безграмотные . Украинцы и украинки образованные, часто хорошо знают английский, быстро учат местные языки , законы, подтверждают дипломы и работают по специальности . Наоборот, местные на нас равняются . Так что , по теме призыва полицейских и прочих с вами согласилась , по сравнению украинцев и курдов никак не согласна. Глупость просто
+
+105
juular
juular
5 лютого 2025, 13:17
#
Отвечу более спокойно.
1. Если вы не воююете, сами, но призываете — с моей позиции моральных убеждений, мягко говоря — не разделяю вашу позицию. Грубо — презираю, поскольку с этой точки зрения это предельно цинично и лицемерно (писал я уже об том 100 раз)
2. По поводу призыва силолвиков/сбу/таможенников и даже налоговиков (можно и с порграничніх КПП ротировать) всеми конечностями за. Тут согласен на 1000%
3. По поводу Бучи и прочих — вопрос более сложній, и біть может тут уже я вам покажусь циником, но я попробую пояснить: технически война пориграна, и суверенитет стран — номинальный, чисто бумажный его нет фактически. Демография — разрушена. Если вы хотите воевать (сами, скорее всего не идете) то сколько как гражданин вы еще готовы уложить мужиков в поле? Далее. Я сомневаюсь что РФ будет условно брать Киев, хотя если зайдет «куда-то» возможно будут чистки. Кроме того, я ЧИТАЛ, и не разделяю идеи украинского национализма, хотя я поддерживаю Украину как самостоятельное государство, но хотел бы видеть его вне националистической парадигмы. Если вы в каждом отличном от вашего мнения — видите про-кремлевского бота, или «ждуна», то мне очень вас жаль, это проблемы мышления и психологии, тут банально надо пытаться взять себя в руки и учиться смотреть на мир шире., особенно, если вы хотите жить не на оставшейся (не дай бог!!!) обкромсанной украинской территории в первобытном стаде, а со своими согражданами — они могут быть разными.
+
0
user mf
user mf
6 лютого 2025, 1:58
#
Тобто в нього є проблеми з «мишлєнієм і псіхологієй», а в тебе немає?! Люди з твоєю пост-совковою ментальністю писали доноси в кдб на мене і моїх знайомих за антирадянську агітацію, а твоєю ментальністю смердить за кілометр і точно такі слова я чув і чую від твоїх «соплємєніков» вже дуже і дуже багато років (з самого «бєзобідного» — в 94 в моєму рідному Києві доводилось чути: «…вибєрєм кого угодно…лішби нє …падєнца-бандєровца…»). Хоча, для обʼєктивності, в мене є руські знайомі, які з перших днів війни повернулися на свої офіцерські посади в ЗСУ і ось тільки в 24 їх звільнили після 2−3 поранення. Але ти — явно не вони!
+
+60
Mini Mi
Mini Mi
5 лютого 2025, 15:33
#
В призывы «умри превентивно, чтобы тебя не убили злые русские» не верит уже даже аудитория телемарафона.
+
+15
juular
juular
5 лютого 2025, 16:21
#
Сейчас, УЖЕ (а дальше больше) раскрываются и будут раскрываться такие поступки и детали о «лучшей в мире американской демократии» и преступлениях нашей, украинской, власти… что еще не понятно что покажется и окажется бОльшим злом в этой войне … и если это случится, даже не представлю какой слом в сознании произойдет у людей и что будет со страной. Ну, а может «нерабы» так и останутся в своем гетто, и будут тренироваться плавать через Тису (никто не любит менять убеждений, учиться, читать и признавать ошибки), но теперь уже преодолевая новый, большой забор (который вам не стена Яценюка кака-нибудь))))
+
+15
ramarren
ramarren
5 лютого 2025, 18:09
#
В аргументы типа «в Америке *** линчуют» разумные люди не верят уже десятилетия, но вы похоже за это вреям так и не научились «менять убеждений, учиться, читать и признавать ошибки»…
+
0
juular
juular
5 лютого 2025, 18:43
#
О чем вы вообще?
я не понимаю о чем вы и о каких аргументах вы говорите, процитируйте, если я что-то подобное приводил, а то похоже на больное воображение.
+
0
ramarren
ramarren
5 лютого 2025, 21:56
#
«я не понимаю»

это заметно во всем
+
0
juular
juular
6 лютого 2025, 15:39
#
))) ты смешон
+
+75
Riojas
Riojas
5 лютого 2025, 12:19
#
Пан сейчас на Покровском или на курском направлении?
+
+30
Mini Mi
Mini Mi
5 лютого 2025, 15:32
#
Он держит Львовскую фортецю
+
+131
Anatoll France
Anatoll France
5 лютого 2025, 10:50
#
Ці гроші залишились в Україні, просто вони тепер в тіні. Дякуй Гетьманцеву і собі.
+
+30
vkazachenko
vkazachenko
5 лютого 2025, 12:16
#
Ні, не залишились, всі хто вижають забирають гроші з собою…
+
+45
Андрій М***к
Андрій М***к
5 лютого 2025, 11:07
#
В березні 22 перед мною сім'я на Audi SQ8 декларувала 1.2млн доларів в трьох чемоданах на кордоні у Виноградові.
+
+15
Kolya12377
Kolya12377
5 лютого 2025, 12:05
#
Зрозуміло. Якщо чесно зароблені, то нехай розпоряджаються, а ось у сім'ї, мабуть, був військовозобов'язаний чоловік? Да і ви, мабуть, не 60+?
+
+58
Я_ __
Я_ __
5 лютого 2025, 12:58
#
Kolya12377

«Якщо чесно зароблені, то нехай розпоряджаються»

Звісно «чесно» зароблені, в Україні ж всі хто «чесно» працює мають при собі 1,2 лимони доларів США готівкою, все «чесною» працею, ага :)
+
0
Андрій М***к
Андрій М***к
5 лютого 2025, 14:20
#
У нього був білий білет))). Я виїздив, як волонтер. На зараз я в незламії.
+
+15
penetrator1963
penetrator1963
5 лютого 2025, 13:37
#
Может, гривен? а то $1 лимон должен в коробку из-под ботинок помещаться. конечно, если в $100 купюрах.
+
0
ramarren
ramarren
5 лютого 2025, 13:40
#
Лимон гривен можно по карманам распихать — десять пачек по 1000. Да и что с ними за границей делать?
+
+163
SamBB
SamBB
5 лютого 2025, 11:19
#
Так, а що ж сталось то ? Чому ж люди вивезли такі кошти замість того щоби залишити рашистам? Аааа… так хтось ж проспав вторгнення травневі шашлички і ''там тоже люді''
+
+45
Kolya12377
Kolya12377
5 лютого 2025, 11:27
#
І взагалі, що він хоче цим сказати, що винні не окупанти, які прийшли вбивати і грабувати, а люди, які намагались врятувати своє майно? До того ж, дійсно, левова частина цих грошей — це гроші усіляких корупціонерів силовиків та чинуш, а не звичайних громадян. Навіщо зайвий раз злити людей? Де клепка?
+
+30
SamBB
SamBB
5 лютого 2025, 16:45
#
Саме так, ще й акцент поставив що то типу їхні гроші і розпорядились ними пад.и так що вивезли і ніхто не міг їх зупинити… Йогож жаба давить що свої ручки не вдалось прикласти в той момент.
+
+223
VS SV
VS SV
5 лютого 2025, 11:29
#
Судя по тому что наш маленький наполеон любит занижать цифры по потерям и прочее, то вывели раз так в 10 больше реально.
+
+73
Pumbovik
Pumbovik
5 лютого 2025, 11:35
#
«Храните деньги в сберегательной кассе» а лучше покупайте ОВДП на них
+
+30
Kolya12377
Kolya12377
5 лютого 2025, 12:02
#
Станом на зараз хто купив, всі в плюсах.
+
0
AlexeyFinance
AlexeyFinance
5 лютого 2025, 12:57
#
Где ключевое — «станом на зараз»
+
+30
BatonUA
BatonUA
5 лютого 2025, 15:52
#
Станом «через сто років», всі хто купив — будуть мертві. Шок, ОВДП вбиває!
+
+73
vPrirech
vPrirech
5 лютого 2025, 12:07
#
Давай Вова краще рахувати скільки сп.ли «зелені друзі» і який оборот корупції в країні, і скільки «зелених друзів» вже не повернеться. Бо всі ще пам’ятають, як під вивіз коштів були зняті обмеження на кордонах на певний період.

Я гадаю, що про рівень професіоналізму в керуванні державою — то буде зайво казати — ми всі пам’ятаємо управління у доКовідні часи та Трускавець.
+
0
Karin77
Karin77
5 лютого 2025, 12:08
#
Всі потроху винні))))
+
+103
Moonlighter
Moonlighter
5 лютого 2025, 12:13
#
Ты хоть раз слышал, чтоб власть во главе с Зе взяли за что-то ответственность и признали ошибки? У них во всем виноваты рашка, союзники, и народ.
+
+73
ramarren
ramarren
5 лютого 2025, 12:29
#
Народ виноват, что их выбрал. Многое из остального — последствия.
+
+208
Riojas
Riojas
5 лютого 2025, 12:18
#
Свободные граждане свободно выводят свой капитал. Третий год подряд. И палкой мы никого в армию не загоняем, мы же не рашка. Главное западники в это верят.
+
+84
Aleksandr09
Aleksandr09
5 лютого 2025, 13:02
#
И это нам говорит тип у которого все в оффшорах.
+
+28
Андрій М***к
Андрій М***к
5 лютого 2025, 14:18
#
Цікаво, а скільки млрд. вивезли чартерами з Укрїани олігархи. По кілька рейсів на день чартерів літало в Дніпро, Харків, Київ…
+
0
Александр Пивоварский
Александр Пивоварский
5 лютого 2025, 15:04
#
Не, если без оскорблений, он конечно фантастический … и кто его из КВН выписал…
+
+27
SamBB
SamBB
5 лютого 2025, 16:48
#
Не сказав часом скільки Лєнка з радітєлями вивезла в чумайданах ?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися