Inditex повідомила, що зафіксувала високі продажі перших осінньо-зимових колекцій. Це згладило зниження збуту у першому півріччі. Сторонні експерти чекали на саме такий розвиток подій. У період з 1 серпня по 8 вересня продаж компанії збільшився на 11% рік до року. Це стало компенсацією зниження, яке спостерігалося протягом кількох попередніх місяців, повідомляють аналітики LBLV.
Inditex згладила зниження зростання сильним збутом восени
За першу половину року прибуток Inditex збільшився на 10%. При цьому її продаж зріс на 7,2%. Такі темпи виявилися нижчими за торішні, але відповідають аналітичним очікуванням, що говорили про ускладнення ситуації для ритейлерів одягу на європейському ринку. Однією з його причин стало випадання опадів, що перевершило прогнози, на початку літа.
Всупереч червневим проблемам чистий прибуток Inditex за перше півріччя сягнув €2,8 мільярда. Її продажі склали €18,1 мільярда. Сторонні фахівці раніше говорили про €2,77 мільярда та €18 мільярди відповідно. Експерти чекали на двозначні темпи зростання продажів Zara за 5 перших тижнів III кварталу. Перед цим червень, що відзначився холодною погодою і великою кількістю дощів, не дозволив здійснитися прогнозам фірми щодо успішного II кварталу.
Inditex збільшила відрив від основних конкурентів
Фірма намагалася зберегти свою перевагу перед такими суперниками, як H&M і китайською Shein, яка розширює бізнес. Для цього вона вкладалася в логістику та технології для підвищення реакції на зміну трендів у світі моди, зазначають у lblv.com. Також Inditex вживала заходів, щоб мінімізувати зростання вартості повсякденних товарів.
H&M припускає зниження червневих продажів на 6% річних. Частково це пов'язують із погіршенням погоди у багатьох країнах. Велика кількість дощів на британській території теж позначилася на продажах Primark протягом літа.
Експерти, які відстежують акції з короткочасним горизонтом і перспективою в 3−5 років, називають Inditex найкращим на сьогодні продавцем одягу як на реальному ринку, так і в Мережі. За їхніми словами, компанія наростила відрив від Shein та H&M. Її успіх забезпечений ухваленням довгострокових стратегічних рішень.
Дмитро Єрмаков, фінансовий аналітик LBLV
Коментарі