Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 вересня 2024, 15:34

Inditex згладила зниження зростання сильним збутом восени

Inditex повідомила, що зафіксувала високі продажі перших осінньо-зимових колекцій. Це згладило зниження збуту у першому півріччі. Сторонні експерти чекали на саме такий розвиток подій. У період з 1 серпня по 8 вересня продаж компанії збільшився на 11% рік до року. Це стало компенсацією зниження, яке спостерігалося протягом кількох попередніх місяців, повідомляють аналітики LBLV.

За першу половину року прибуток Inditex збільшився на 10%. При цьому її продаж зріс на 7,2%. Такі темпи виявилися нижчими за торішні, але відповідають аналітичним очікуванням, що говорили про ускладнення ситуації для ритейлерів одягу на європейському ринку. Однією з його причин стало випадання опадів, що перевершило прогнози, на початку літа.

Всупереч червневим проблемам чистий прибуток Inditex за перше півріччя сягнув €2,8 мільярда. Її продажі склали €18,1 мільярда. Сторонні фахівці раніше говорили про €2,77 мільярда та €18 мільярди відповідно. Експерти чекали на двозначні темпи зростання продажів Zara за 5 перших тижнів III кварталу. Перед цим червень, що відзначився холодною погодою і великою кількістю дощів, не дозволив здійснитися прогнозам фірми щодо успішного II кварталу.

Inditex збільшила відрив від основних конкурентів

Фірма намагалася зберегти свою перевагу перед такими суперниками, як H&M і китайською Shein, яка розширює бізнес. Для цього вона вкладалася в логістику та технології для підвищення реакції на зміну трендів у світі моди, зазначають у lblv.com. Також Inditex вживала заходів, щоб мінімізувати зростання вартості повсякденних товарів.

H&M припускає зниження червневих продажів на 6% річних. Частково це пов'язують із погіршенням погоди у багатьох країнах. Велика кількість дощів на британській території теж позначилася на продажах Primark протягом літа.

Експерти, які відстежують акції з короткочасним горизонтом і перспективою в 3−5 років, називають Inditex найкращим на сьогодні продавцем одягу як на реальному ринку, так і в Мережі. За їхніми словами, компанія наростила відрив від Shein та H&M. Її успіх забезпечений ухваленням довгострокових стратегічних рішень.

Дмитро Єрмаков, фінансовий аналітик LBLV

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися