З початком глобальної коронавірусної епідемії популярність Zoom Video Communications почала стрімко збільшуватися, відзначають на Cauvo Capital відгуки. Але цього року фірма вибула з біржового індексу NASDAQ 100, оскільки її фундаментальні показники погіршилися, а прогнози експертів на її рахунок стали значно скромнішими.
Zoom перестав бути популярним серед ринкових гравців
Цінні папери Zoom подорожчали лише на 5,7% проти результатів 2020-го (в тому році їхня вартість збільшилася практично в 5 разів). Повернення робітників до офісів та посилення конкретної боротьби обернулися падінням інтересу до компанії з боку ринкових гравців.
Zoom намагається вживати різних заходів для покращення ситуації
Приблизно 70% фахівців радять акції фірми на продаж, тоді як у червні 2020-го їх було лише 41%. Прогнози кажуть, що темпи зростання прибутку Zoom протягом наступних років залишатимуться невисокими.
Реагуючи зміну ситуації, компанія збільшує пропонований набір сервісів. Зокрема, Zoom почала постачати програмне забезпечення для контакт-центрів, а також чат, що є аналогом Slack. До цього часу новим пропозиціям не вдалося подолати стагнацію прибутку. Крім того, Zoom допускає придбання інших компаній, на кшталт Five9, що займається виробництвом ПЗ, як свідчить cauvocapital.com огляд.
Коментарі