Український маркетплейс Prom.ua — один із найбільших бізнесів групи EVO-Rozetka — планує виходити на ринок Румунії або Туреччини. Про це повідомив співзасновник і CEO групи компаній EVO Денис Горовийв інтервʼю Forbes.
Український маркетплейс Prom.ua планує запуск в Румунії або Туреччині — CEO
►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Плани Prom.ua
Запустити маркетплейс у одній з країн у форматі маркетплейса-класифайда Горовий планує протягом кількох місяців. Він очолив EVO після розділу бізнесу із кофаундером Миколою Палієнком у травні 2023-го.
На новому ринку Prom.ua буде присутнім лише онлайн. Офісів чи представництв компанія відкривати не збирається.
Рішення на користь Румунії чи Туреччини ухвалюється через кількість малих і середніх бізнесів у країні, адже саме з ними працює Prom.ua.
«Я не дуже бачу, як запускати Prom.ua, наприклад, у Німеччині. А в країнах, де багато невеличких підприємств, це цілком реально», — додав Горовий.
У січні 2023 року Микола Палієнко розповідав про плани з експансії EVO, але не розкривав деталей.
Основним ринком для усіх бізнесів EVO залишається Україна.
Нагадаємо
Запуск у Туреччині чи Румунії — це не перша спроба вивести Prom.ua на зарубіжні ринки. Маркетплейс також працює у Казахстані під брендом Satu.
Бізнес у Білорусі компанія закрила через російсько-українську війну, експерименти із відкриттям у Латинській Америці виявилися невдалими.
Коментарі