Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 серпня 2022, 18:52

Російський морський експорт вугілля фактично зупинено через санкції ЄС — Bloomberg

Експорт російського вугілля морем фактично призупинено через заборону Євросоюзу обслуговувати постачання російського вугілля до будь-якої точки світу після введення п'ятого пакета санкцій. Про це повідомляє Bloomberg.

Експорт російського вугілля морем фактично призупинено через заборону Євросоюзу обслуговувати постачання російського вугілля до будь-якої точки світу після введення п'ятого пакета санкцій.
Фото: mind.ua

Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Зупинка експорту

АТ «Суек», найбільша в Росії компанія з видобутку енергетичного вугілля, не може відвантажувати паливо з середини серпня, повідомляють люди, знайомі із ситуацією, які просили не називати їхніх імен.

За їхніми словами, на ринках страхування та перестрахування домінують компанії з ЄС, Великобританії та Швейцарії, що ускладнює пошук страховки для судновласників.

Заборона ЄС на імпорт російського вугілля та інших товарів до блоку набула чинності 10 серпня після чотиримісячного періоду ослаблення. У роз'ясненні, зробленому раніше цього місяця, Європейська комісія заявила, що санкції також забороняють операторам ЄС надавати послуги, такі як фінансування та страхування для всіх поставок таких продуктів із Росії.

Читайте також: Тайвань більше не купуватиме вугілля у Росії

У той час як російські вугільники почали перенаправляти обсяги в Азію задовго до набуття чинності заборони, судновласники, як правило, перестраховують свої ризики з більшими постачальниками, які більше не можуть покривати такий експорт. За даними джерел, компанії розглядають інші варіанти, але вони будуть дорогими і вимагатимуть часу для реалізації. За їхніми словами, це призведе до ще більшого зростання цін.

Росія входить до трійки найбільших експортерів вугілля у світі, контролюючи близько 17% світових поставок. Вугільна промисловість становить лише близько 1% російської економіки.

Оскільки Росія перенаправила своє вугілля до Азії, включаючи Індію, експортери, такі як Австралія, замінили обсяги у Європі. Це призвело до зростання цін, які за останній рік уже зросли у 10 разів.

Коментарі - 1

+
+30
literator
literator
25 серпня 2022, 19:07
#
Насколько я смотрел там сейчас везут уголь в Китай сразу по железной дороге. Так у них БАМ стоял, сейчас перегружен.

Потом тема страхования судов откровенно наивная. Какие страховки принимать решает страна приема судна. Нет таких правил, что это Лондонский клуб. Скорее мы сейчас увидим крушение его монополии. Индия уже открыла свою страховую компанию и сама страхует суда из России. На деле нам стоит этот опыт изучить, т.к. у нас такие же проблем со страхованием судов для вывоза зерна. Лондонские страховщики традиционно отказываются страховать суда в зоне военных действий. Монополия Лондона держится исключительно на большой подушке для возмещения убытков владельцам судов. Однако можно сделать как в Индии, где создали страховщика и его миллиардами долларов наполнили госгарантии Индии и РФ. Нам нужен такой же карманный страховщик
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися