Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 грудня 2021, 15:11

Криза закінчується. МАУ планує збільшити пасажиропотік на 34% та розширити флот

Авіакомпанія МАУ очікує збільшення пасажиропотоку на 34% порівняно з результатом 2021-го — до 4,3 млн пасажирів.

Авіакомпанія МАУ отримала «дорожню карту» розвитку на рік — наглядова рада авіаперевізника нещодавно затвердила реалістичний бюджет-2022.
Фото: epravda.com.ua

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

«Дорожня карта»

Авіакомпанія МАУ отримала «дорожню карту» розвитку на рік — наглядова рада авіаперевізника нещодавно затвердила реалістичний бюджет-2022.

Зокрема, згідно із запропонованою менеджментом МАУ фінансовою стратегією, у 2022 році авіаперевізник очікує збільшення пасажиропотоку на 34% порівняно з результатом 2021-го — до 4,3 млн пасажирів.

При цьому кількість рейсів має зрости до 30% і становитиме понад 37 тис рейсів на рік.

Керівництво авіакомпанії акцентує увагу на динамічному збільшенні обсягів регулярних пасажирських перевезень у 2022 році, відповідно заклавши зниження чартерних програм — до -34%.

Читайте також: МАУ повернула понад $50 мільйонів за скасовані через covid-19 рейси

Щодо вантажів та пошти наступного року, то планується збільшення динаміки перевезень на близько 36% порівняно з 2021 роком.

«У бюджет закладено, що 2022 рік стане роком розширення флоту МАУ після вимушеного скорочення у 2020−2021 роках та повернення до його складу далекомагістральних літаків типу Boeing-777. Загалом, перезапуск мережі МАУ має становити 60% від показника докризового 2019 року», — зазначив СЕО авіакомпанії Євген Дихне.

Страхування від Covid-19. Виплата у 50 тисяч гривень

Передісторія

23 серпня РНБО доручила Кабміну врегулювати ситуацію з боргами МАУ перед аеропортом Бориспіль та Украерорухом, через які авіакомпанія може припинити роботу.

Пізніше СЕО авіакомпанії заявив, що фінрозташування авіакомпанії МАУ максимально стабільне і ефективне. Перевізник оплачує поточні платежі, із аеропортом Бориспіль перейшов на передоплату.

Авіакомпанія «МАУ» завершила 2020 зі збитком у 4,5 млрд грн проти 1,6 млрд грн прибутку у 2019 році. Заборгованість авіакомпанії перед держпідприємством з обслуговування повітряного руху України (Украерорух) становить близько 1 млрд грн.

Автор:
Анна Недогибченко
Редактор стрічки новин Анна Недогибченко
Пише на теми: Фінанси, банки, економіка, інвестиції

Коментарі - 5

+
0
Fantomhik
Fantomhik
21 грудня 2021, 15:24
#
Криза тiлькитрозпочинаеться. А з Зе ми зовсiм станет злиднями. Живем тiльки за рахунок кредитiв.
+
+42
sashko
sashko
21 грудня 2021, 15:40
#
Та хоть бы и Пе был или кто-либо другой — кризис всё равно накроет. На игле кредитов весь мир сидит, вот и результат прилетит скоро.
+
0
vitalik7417
vitalik7417
21 грудня 2021, 19:39
#
Ага, то есть роста ВВП нет, металл и руда в цене не выросли, урожай не рекордный, да и цены на с/х продукцию не высокие, айти снова не выросла и экспорт её услуг уже не 5 млд долларов?) Зеленского здесь заслуг нет конечно, но и видеть только негатив не нужно. Резюме, мы не живём на одних кредитах, скорее мы новыми кредитами отдаём старые и проценты по ним.
+
0
Fantomhik
Fantomhik
21 грудня 2021, 21:10
#
Держави немае.Все на займах держиться.
Тому i цiни веселi, i налогами Зе обклало з всих сторiн.Вiдробляти його займи хто буде?
Нiчого гарного не зроблено, то все фейк,i держ борг зараз 94млрд.у.е!!!
+
0
82845392
82845392
21 грудня 2021, 17:37
#
Сухой остаток: с долгами МАУ расчитываться не планирует :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися