Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 листопада 2021, 12:23

День холостяка. Сума продажів на майданчиках Alibaba досягла рекорду

Обсяг продажів на електронних торгових майданчиках компанії Alibaba з нагоди Дня холостяка в Китаї перевищив 540,3 мільярда юанів ($84,54 мільярда). Про це свідчать попередні офіційні дані компанії.

Обсяг продажів на електронних торгових майданчиках компанії Alibaba з нагоди Дня холостяка в Китаї перевищив 540,3 мільярда юанів ($84,54 мільярда).
Фото: nash.live

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

«Коли годинник пробив опівночі, Alibaba Group офіційно завершила свій тринадцятий щорічний глобальний фестиваль шопінгу 11.11 з рекордним показником обороту від продажів товарів та послуг (GMV) у 540,3 мільярда юанів ($84,54 мільярда)», — йдеться у повідомленні компанії.

Цього року фестиваль розпродажів Alibaba проходив у новому форматі, який почали застосовувати лише торік. Якщо раніше розпродаж був добовим, то цього і минулого року було відкрито два так звані «вікна продажу», товари за знижками можна було придбати з 1 по 3 листопада, а також протягом доби починаючи з півночі 11 листопада.

У розпродажі цього року взяли участь понад 900 мільйонів покупців та 290 тисяч брендів, включаючи понад 200 люксових та дизайнерських брендів.

Понад 70 тисяч брендів приєдналися до акцій на майданчиках Alibaba вперше, включаючи люксові Saint Laurent, Max Mara, Thom Browne та Van Cleef & Arpels.

Читайте також: У День шопінгу Alibaba продала товару на 74,1 млрд доларів

Президент Alibaba Group Майкл Еванс наголосив, що пандемія створила безпрецедентні проблеми для брендів та роздрібних продавців, але також прискорила їхню цифрову трансформацію, про що свідчать стратегії брендів щодо взаємодії зі споживачами під час розпродажу до цьогорічного Дня холостяка.

«Середовище електронної торгівлі продовжує залишатися вкрай динамічним, а Китай залишається неймовірно важливим ринком, де бренди можуть зростати як сьогодні, так і в майбутньому», — заявив Еванс.

День холостяка

День холостяка (Гуангуньцзе) відзначають у Китаї щороку 11 листопада. Це з тим, що дата проведення складається з чотирьох одиниць. День холостяка почали відзначати наприкінці 1990-х років у стінах одного з університетів міста Нанкіна, студенти якого були переважно чоловічої статі та ще не мали супутниць життя. «Одиночки» цього дня робили покупки, щоб якось втішити себе.

В останні роки ця традиція переросла у тенденцію, і китайські торгові центри та онлайн-рітейлери організують масштабні розпродажі цього дня.

Перший фестиваль розпродажу Alibaba за участю лише 27 торгових компаній відбувся у 2009 році. Тоді метою заходу було привернення уваги до важливості електронної комерції.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися