Apple за 2019 році заробила на іграх більше, ніж Microsoft, Nintendo, Activision і Sony разом узяті, хоча сама не створила жодної гри, пише Investory News з посиланням на The Wall Street Journal.
Apple не створила жодної гри, але залишається найуспішнішим гравцем галузі
►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
Компанія отримує подвійний прибуток з цього ринку — спочатку комісію від розробників за завантаження гри в App Store, а потім від користувачів, які купують ці ігри.
Аналітична компанія Sensor Tower підрахувала, що у 2020 році користувачі з усього світу витратили понад $45 млрд на ігри з App Store.
Найбільшим ринком є Китай, на який припадає 31% від загальної виручки. Близько 88% доходу припадає всього лише на 6% гравців з App Store. В середньому вони витрачають понад $750 на рік. 1% найбільших геймерів витрачають в середньому $2,7 тис щорічно.
Але у компанії почалися проблеми
Однак тепер над Apple нависло дві загрози, пише видання. Перша — прагнення американських і європейських регуляторів знизити монополію Apple на ринку. Одним із приводів для цього послужив позов від розробника ігор Epic Games у 2020 році: компанія звинуватила Apple в придушенні конкуренції.
Читайте також: ЄК звинуватила Apple в порушенні антимонопольного законодавства. Компанії загрожує штраф у $27 мільярдів
Друга потенційна загроза — новий закон Китаю, що обмежує час, який діти можуть проводити за відеоіграми. Для Apple цей закон вкрай невигідний, оскільки три з п’яти найбільш популярних ігор в App Store припадають на КНР, при цьому головна з них, «Honor of Kings» від Tencent, за оцінкою Sensor Tower, принесла Apple $2,5 млрд прибутку.
Коментарі