Мінфін - Курси валют України

Встановити
5 жовтня 2021, 15:41

Легендарний інвестор порівняв золото та біткоїн з конем і Ferrari

Легендарний інвестор Білл Міллер під час саміту Forbes/Shook Top Advisor порівняв біткоїн з Феррарі, а золото з конем. Про це пише РБК.

Легендарний інвестор Білл Міллер під час саміту Forbes/Shook Top Advisor порівняв біткоїн з Феррарі, а золото з конем.
Фото: smart-lab

►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуці: головні фінансові новини

Відповідь Міллера голові JPMorgan

Як пише видання, так Міллер прокоментував суперечливі заяви про криптовалюту глави JPMorgan Джеймі Даймона, а також обмежувальні заходи проти цифрових активів в Китаї і регуляторну невизначеність криптоіндустрії в США.

Фото: Білл Міллер розмовляє з Марвіном Макінтайром з Morgan Stanley на саміті Forbes.

У недавньому інтерв'ю Axios глава JPMorgan розкритикував біткоїн і заявив, що у першої криптовалюти немає внутрішньої вартості. У той же час в кінці вересня в розмові з Times of India Даймон допускав, що у біткоїна є потенціал для десятикратного зростання. А в травні поточного року Даймон закликав інвесторів триматися подалі від криптовалюти.

Читайте також: CEO JPMorgan допустив зростання біткоїна в десять разів, але відмовився від його покупки

Нагадаємо

У липні Міллер назвав біткоїн кращим активом для захисту від інфляції. Також інвестор згоден з думкою, що біткоїн — це цифрове золото, оскільки криптовалюта зручніше у використанні будь-якого дорогоцінного металу.

У 2019 фонд Білла Міллера Miller Value Partners став одним з кращих в історії хедж-фондів, показавши прибутковість в 119%. Інвестор почав купувати біткоїни ще кілька років тому, коли вони коштували $ 300 за монету. Значна частина капіталу фонду була зароблена саме на зростанні вартості першої криптовалюти.

КУРС КРИПТОВАЛЮТ

Коментарі - 23

+
+87
Alex Stein
Alex Stein
5 жовтня 2021, 18:13
#
Астрологи обьявили неделю роста биткойна. Количество позитивных новостей о биткойне выросло в 10 раз.
+
0
Kharakternyk
Kharakternyk
5 жовтня 2021, 18:39
#
Ахах))) Яке порівняння.
+
0
Vasililiy
Vasililiy
6 жовтня 2021, 7:52
#
Согласен — биткоин дымящая бензиновая повозка, которой можно понтануться в ограниченный период развития технологий этих самых повозок. Лошадь — благородное животное, ценность которого доказана вековой историей и не смотря на меньший спрос в ежедневной жизни хорошая лошадь будет всегда иметь высокую цену.
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
6 жовтня 2021, 19:00
#
Ахах) Як би ще виразити хорошу міну при поганій грі? Звичайно якась кляча, які ще повністю не вимерли і можна побачити в деяких селах буде крутіша за новенький сімсотсильний червоний Феррарі.
+
0
Vasililiy
Vasililiy
6 жовтня 2021, 22:52
#
Ахах посмеялся человек сравнивший старую клячу и породистого скакуна, который миллионы долларов стоит. Клячу сельску сравнивай с запорожцем.
Если что самый дорогой скакун сейчас стоит 130 миллионов. Почем там твои повозки дымящие?
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
7 жовтня 2021, 7:26
#
Якраз звичайну клячу і технологічний Феррарі він мав на увазі. Але ви робіть вигляд, що не правильно зрозуміли і заспокоюйте себе й надалі. Що, сильно пригорає від того, що курс «Феррарі» так стрімко пішов вгору, а ціна «лоХшадки» телімпається на місці?
+
0
Vasililiy
Vasililiy
7 жовтня 2021, 9:53
#
Так не правильно понял это ты, потому что за красивыми картинками и рассказами не видишь сути) Покупай побольше. Я традиционными способами зарабатываю не меньше чем на битке, чего мне гореть) Просто мои прибыли все чистые, за попу налоговик не ухватит и я не переживаю что биржа накроется в момент вывода.
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
7 жовтня 2021, 11:58
#
А я й купую побільше. Можете не сумніватися. Те, що заробляєте не мало, вкладаючись в українську нерухомість і при цьому ще й впевнені, що податківець не візьме вас за попу і не трапиться ще чогось і погірше, то це добре, молодець. Тільки чому так підгорає то, коли курс «Феррарі» починає взлітати? П.С. Цікаво на якому ТЗ пересуваєтесь? Він хоч стояв хоч десь поруч з «димящоюся повозкою»? Чи ви по старінкє, як ваші пращури до сих пір пересуваєтесь на конях? Бо з ваших слів — це ж кручє, чим на Феррарі.
+
0
Vasililiy
Vasililiy
7 жовтня 2021, 12:52
#
Опять 25. Чего подгорает то? Смешно просто как вас разводят будто в 90хх на фантики. 2% кошельков владеют 95% битков и могут манипулировать курсом как хотят. Хотя если ты один из этих 2% то хвалю, разводи дальше этих немамонтов.
+
0
Vasililiy
Vasililiy
7 жовтня 2021, 13:06
#
На чем пересуваюсь — да на чем заберут на работу на том и поеду. Никогда не выставлял предпочтений к служебному транспорту. Понтоваться дымящей повозкой принято только в ущербных обществах к которым вы походу еще относитесь. Может сьездите на экскурсию в Нидерланды там или Данию? Или вы думаете там все нищеброды, им на мерс не хватает потому на великах ездят))
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
7 жовтня 2021, 17:38
#
Добре хоч на вєліках, а не на конях — це вже прогрес. Бо там якраз, коли всі їздили на конях — золотом було основним мірилом вартості. А зараз, коли вже випускають такі технологічні Феррарі, з’являються і нові технологічні мірила. Ви звичайно, ще довго не будете їх приймати і визнавати, ще довго будете противитися цьому, але рано чи пізно і до вас дійде. 10 років тому лише тисячі людей приймали це, як нове мірило, 5 років тому — вже мільйони, зараз вже сотні мільйонів. А знаючи настрої молоді і її відношення до старих і нових мірил, зпрогнозувати не важко буде ця кількість збільшуватися чи зменшуватися. (Молодь, на відміну від вас, вибере Феррарі, а не коняку). Ви, Василю, ляпнули в першому повідомленні дурницю про коней і зараз будете придумувати ще десятки інших дурниць, щоб якось це виправдати і лиш би не визнати, що ляпнули, не подумавши. І впевнений, що вважаєте при цьому себе розумнішим за остальним користувачів Мінфіну. Не буду переконувати вас в зворотньому. Щасти вам.
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
7 жовтня 2021, 17:54
#
Та й підгорає вам не тому, що смішно, як розводять лохів. Не раз була замічена ваша радість та злорадство, коли курс падав і, скажемо так, поганий настрій, коли курс росте. Тому не лицемірте і не обманюйте хоча б себе. Бо мені від вашої брехні ні жарко, ні холодно і остальним мабуть також.
+
0
Vasililiy
Vasililiy
8 жовтня 2021, 6:43
#
Свою первую дипломную работу по распределенным вычислениям я защитил еще в 2008 году, потому в праве считать себя умнее. Хочется встретится еще раз в комментах через десять лет и спросить — ну что? где теперь твои биткоины сынок?
+
0
Vasililiy
Vasililiy
8 жовтня 2021, 6:45
#
Да мне абсолютно фиолетово на курс. У меня ноль крипты, потому что это шляпа для малообразованных. Но да с удовольствием иронизирую над адептами «туземун». Кстати ни одного коммента с плохим настроением на росте курса битка вы от меня не найдете. Так что пруф или кто-то тут живет в мире своих фантазий)
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
8 жовтня 2021, 9:13
#
То не пропадайте. Через 10 років родовжимо. Заодно і вияснимо хто синок і чій синок кому в рот не влізе. Я і не сумнівався, що у вас немає аби хоч одного сатоші. Зато повчати людей, хто цим займається роками ви гаразді. Це, як людина, в якої жодної нерухомості, буде вам розповідати про нерухомість. Вам би з таким успіхом зайти ще в спортивний зал і розповісти в лице майстру спорта по боксу, де він, як і чому не правильно боксує.
+
0
Vasililiy
Vasililiy
8 жовтня 2021, 10:19
#
Че за лгбтшные мечты у тебя? сунь в свой рот что хочешь, у нас свободная страна конечно. Я 12 лет назад разрабатывал системы распределенных вычислений. Это ты тут после трех занятий бокса рассказываешь человеку с пистолетом что бокс самый лучший способ самообороны.
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
8 жовтня 2021, 11:47
#
Цікаво, як ваші системи пов'язані з блокчейном? Тикаюче, невиховане та заздрістне «створіння», корчаще з себе високоінтелектуального проХфесора. Нікого не нагадує?
+
0
Vasililiy
Vasililiy
8 жовтня 2021, 16:37
#
Понятно, ПТУшник наверное. Никак не связаны. Иди купи очередной щиткоин быстрее пока он дешевле миллиона.
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
8 жовтня 2021, 18:38
#
Мені порад не потрібно від людини, яка ще в 2012 році знала, що таке біткойн, блокчейн і т.д., була в цьому прохавана і озброєна, як з пістолетом проти голих кулаків і при цьому ще й дуже розумною і далекоглядною (раз передбачує зараз крах біткойна протягом 10-и наступних років) і при цьому всьому в самої чомусь не хватило розуму та далекоглядності, щоб передбачити, що перед тим, як приблизно в 2030-му році біткойн зкопититься, в 2021-му буде коштувати 50+ тис. доларів. І була б розумна людина, то купила б хоча б на якихось 2 долара. По чому він тоді був? По 10 центів? 2 долари на той час — це було 16 грн. А зараз це був би мільйон баксів. Відмазки типу «мене такі заробітки не цікавлять» не приймаються. Всі тут дорослі люди і ніхто б не відмовився від такої, цілком легальної інвестиції. Тим паче, можна було б і на доволі більшу суму. Тому виникає питання, чому ж так було не зробити, будучи таким неПТУшніком? І варіантів відповідей тут не так вже й багато — або ж людина, яка вважає себе такою розумною і далекоглядною, на ділі такою не являється. Тому її прогноз про крах біткойна в найблищі 10 років з великою долею вірогідності з тієї ж самої опери, що й нездатність передбачити в 2012 році сьогоднішній курс. І з тією ж долею вірогідності, замість того, щоб назвати мене синком і заткнути рота, прийдеться ховати голову в пісок або ж придумувати чергові брєдні, щоб якось виправдати те, що сталося не так, як хотілося. Або все простіше — хтось просто дешева, заздрісна балаболка…
+
0
Vasililiy
Vasililiy
9 жовтня 2021, 9:42
#
Кстати да, мог бы вложить пару тысяч баксов в биток… а вложил в акции АМД. Кто же знал что в мире есть столько малообразованного хомячья, которое верит в крипту, был лучшего мнения об обывателях.
+
+15
Kharakternyk
Kharakternyk
9 жовтня 2021, 10:32
#
Доречі, розумна людина не буде собі протирічити, особливо через речення, накшталт — знав ще 9 років тому все про біткойн, тому й не купував його, щоб не заробити мільйони відсотків чи Феррарі і Мерседес — то все понти для лохів, а я розумніший всіх на Мінфіні, їзджу виключно службовим транспортом і т.д. Які ж дешеві понти! Візьміть собі на замітку, щоб в майбутньому так не палитися.
П.С. А я кращої думки про криптофобів ніколи не був — жалюгідні, заздрісні створіння, які все хочуть доказати, що інвестиції в крипту — то величезна помилка і хоч вже самим давно зрозуміло, що все таки це було більш ніж вигідно, але продовжують нести любу ахінею, лиш би цього не визнати. Ну і в черговий раз в цьому переконуюсь.
+
0
Vasililiy
Vasililiy
9 жовтня 2021, 10:59
#
Да где ж я сказал что инвестиции в крипту это ошибка? Инвестируй на здоровье! Правда это я не считаю это инвестицией, это тотализатор. В лотерею я кстати тоже не играю. И в чем противоречие? Биток и в 2012 году не был чем-то уникальным. Небольша команда программистов может создать новую крипту ничем не хуже битка. Код открытый. Сейчас уже торгуется больше 6000 тысяч криптовалют и все уникальны и каждая чем-то лучше другой. Но я как хомяк должен вложить бабки в биток или эфир или лайткойн потому что меня не будет уважать кто-то с минфина? Обойдусь как-нибудь.
+
0
Kharakternyk
Kharakternyk
9 жовтня 2021, 11:06
#
Лотерея? Ахах) Якщо ви спромоглись щось заробити на нерухомості, чи на акціях АМД, то ви просто везунчик. Це не моя думка, це ваша логіка.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися