Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 серпня 2021, 16:41

Від збоїв поставок під час covid найбільш пострадала автопромисловість. Підприємства готуються переїжджати на Філіппіни та в Індію

Автопромисловість найбільше постраждала від перерваних ланцюгів поставок під час пандемії Covid-19. Про це свідчить результати опитування, опубліковані 25 серпня, пише CNBC.

Автопромисловість найбільше постраждала від перерваних ланцюгів поставок під час пандемії Covid-19.
Фото: rbc.ua

►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку:
головні фінансові новини

Опитування було проведене у лютому та березні цього року компанією Economist Intelligence Unit та спонсоване інвестбанком Citi. В рамках дослідження було опитано 175 керівників ланцюгів поставок — з них більше 70% базувалися в Азії.

Респонденти працювали у шести галузях:

  • Автомобільна промисловість

  • Взуття та одяг;

  • Продукти харчування і напої;

  • Виробництво;

  • IT, технології та електроніка;

  • Охорона здоров'я, фармацевтика та біотехнології.

Близько 51,7% респондентів з автосектора сказали, що зриви в ланцюгах поставок були «дуже значними» — це найбільший показник серед шести галузей.

Читайте також: Світове виробництво автомобілів скоротиться на 7−9 мільйонів одиниць. Причина — дефіцит чіпів

Галузь взуття та одягу посіла друге місце — 43,3% респондентів повідомили про «дуже значні» збої. Водночас у сфері ІТ, технологій та електроніки цей показник склав лише 6,7%.

Куди переносити виробництво

Пандемія змушує деякі підприємства переглянути свої ланцюжки поставок. Опитування виявило, що близько третини респондентів їх повністю реорганізували.

Кожен п’ятий опитаний керівник інвестував або планує інвестувати у Філіппіни та Індію протягом наступних 12 місяців у рамках своєї стратегії.

«Дешева робоча сила та молоде населення в обох цих країнах є важливими чинниками цього вибору», — йдеться у висновку дослідження.

Читайте також: Стартапи Південно-Східної Азії можуть подорожчати до $1 трлн до 2025 року

У доповіді зазначається, що уряд Філіппін прагне залучити інвестиції в такі галузі, як електроніка, автомобілебудування, аерокосмічна промисловість, охорона здоров'я та IT.

Тим часом Індії надавали перевагу багато керівників ланцюгів поставок в автомобільному секторі.

Нагадаємо

Багато ланцюжків поставок було порушено минулого року, оскільки пандемія коронавірусу змусила багато країн перекрити кордони, закрити офіси або обмежити експорт. Стрімке поширення Дельта-варіанту змусило деякі країни, наприклад Китай та В'єтнам, знову вжити схожих заходів.

Автопромисловість особливо постраждала від нестачі напівпровідників, що призвело до скорочення виробництва автівок.

Коментарі - 3

+
0
mary27
mary27
25 серпня 2021, 17:05
#
Так понимаю, Д-коронавирус в Индии уже исчез?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 серпня 2021, 19:48
#
Нет…

Индусы готовы поставлять комплектующие,
покрытые тонким слоем Д-коронавируса
без перекрытия границ и блокировок поставок…
+
0
Три літри
Три літри
25 серпня 2021, 20:22
#
Virus Inside
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися