Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 серпня 2021, 13:20

Акції Krafton впали на 20% після IPO

Після виходу на Корейську фондову біржу цінні папери компанії Krafton, яка створила популярну комп'ютерну гру PUBG, впали на 19,6%. З початку сьогоднішніх торгів котирування знизились до 349,31 долара за акцію, тоді як ціна при розміщенні була на рівні 434,34 долара за цінний папір.

Після виходу на Корейську фондову біржу цінні папери компанії Krafton, яка створила популярну комп'ютерну гру PUBG, впали на 19,6%.
Фото: LBLV

Незважаючи на те, що інвестори швидко відреагували і намагались викупити просідання, до 9 ранку акції подешевшали на 9,2% щодо рівня IPO.

У LBLV відзначають, що IPO цієї корпорації стало одним з найбільших в Південній Кореї. Krafton змогла залучити 3,75 мільярда доларів. Більшу суму (4,4 мільярда доларів) змогла залучити тільки Samsung Life Insurance, яка займається страхуванням. Це було у 2010 році.

При цьому Krafton побила ще один рекорд — вона стала першою південнокорейською корпорацією, папери якої впали в перший день торгів на біржі.

Аналітики вважають, що падіння акцій цієї компанії пов'язане із занепокоєнням інвесторів про те, що її доходи дуже залежні від продажів однієї конкретної гри. До того ж негативно на ситуацію вплинуло прогнозоване посилення регулювання щодо розробників відеоігор з КНР. Місцеві ЗМІ назвали комп'ютерні ігри «електронним наркотиком», закликавши батьків стежити за тим, скільки діти проводять часу за цим заняттям. Це призвело до падіння цін на акції розробників відеоігор в КНР.

4 роки тому Krafton представила гру PUBG, яка згодом стала однією з найпопулярніших відеоігор у світі. За останніми підрахунками, було продано 75 мільйонів копій гри для приставок і комп'ютерів. Користувачі завантажили мобільну версію гри більше мільярда разів.

Виробник відеоігор отримає 65% від виторгу, решту грошей отримають акціонери, які прийняли рішення продати папери під час виходу компанії на біржу. Велика частина цих коштів буде витрачена на придбання перспективних представників ігрового сегмента.

Александер Чорний, фінансовий аналітик LBLV

Джерело: Мінфін