Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 червня 2021, 17:11

United Airlines замовила 15 надзвукових авіалайнерів. Тепер переліт з Європи до США триватиме до 4 годин

Американська авіакомпанія United Airlines з топ-3 авіакомпаній світу замовила 15 надзвукових пасажирських літаків Overture компанії Boom Supersonic з Денвера, повідомляє avianews.com.

United Airlines замовила 15 надзвукових авіалайнерів. Тепер переліт з Європи до США триватиме до 4 годин
Фото: Boom Supersonic

Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси

Що відомо про літак

Це сучасний аналог британо-французьких Concord і радянського авіалайнера Ту-144. Авіакомпанія-замовник працюватиме спільно з розробником, щоб отримати на виході повітряне судно, яке буде безпечним, зручним в обслуговуванні і екологічним, розповіли в United Airlines.

Якщо характеристики підтвердяться, авіаперевізник може замовити ще додатково 35 авіалайнерів.

Передбачається, що Overture стане першим великим комерційним літаком, який матиме нульовий вплив на довкілля з моменту створення за рахунок використання тільки спеціального екологічного палива.

Перший зразок хочуть зібрати і показати світу в 2025 році. Тестові польоти відбудуться через рік — в 2026 році, а возити пасажирів Overture, за планами, почне до 2029 року.

Швидкість авіалайнера складе 1,7 Маха. Це 1800 км/год — вдвічі швидше за сучасних реактивних літаків.

United Airlines вже назвала потенційні маршрути сучасного Concord. Він може з'єднати Нью-Йорк і Лондон за 3,5 години, Нью-Йорк і Франкфурт за 4 години, Сан-Франциско і Токіо за 6 годин. Час у дорозі завдяки швидкості скоротиться вдвічі.

Надзвукові попередники

На постійній основі надзвукові пасажирські літаки використовували тільки три авіакомпанії - радянський «Аерофлот» літав на Ту-144, British Airways і Air France — на Concord.

Через технічні проблеми і погану економічність «Аерофлот» використовував Ту-144 тільки з грудня 1975 року по травень 1978 року. За весь час авіакомпанія виконала 55 рейсів і перевезла 3,3 тис. пасажирів.

Air France і British Airways літали на Concord довше — з 1976-го по 2003 рік. Одна тільки British Airways за ці роки перевезла на надзвуковій швидкості 2,5 млн пасажирів.

Читайте також: Лоукостер з Lufthansa Group виходить на український ринок

Маршрутна мережа літаків була значно обмежена через те, що країни вводили заборони на польоти через сильний шум. Він виникав, коли Concord долав звуковий бар'єр.

Обмежувала використання літаків і висока витрата пального. Через це переліт між Лондоном і Нью-Йорком в обидві сторони міг коштувати $10 000.

Коментарі - 9

+
0
An GenShuo
An GenShuo
6 червня 2021, 17:18
#
Цікаво!
+
0
mary27
mary27
6 червня 2021, 21:45
#
Назад в прошлое?
По последнему слову техники 50-летней давности)
Будет смешно, если с постройкой будут проблемы — из-за потери технологии.

А как же девочка Грета и «санта» Клаус Шваб?
+
+38
Vasililiy
Vasililiy
7 червня 2021, 5:44
#
Какая потеря технологий? Движки разучились делать? Или фюзеляжи? В армии США сотни сверхзвуковых самолетов стоят на дежурстве.
По поводу Гретты — ты новость читала? «Overture станет первым большим коммерческим самолетом, который будет иметь нулевое влияние на окружающую среду».
+
0
m0ps
m0ps
7 червня 2021, 10:48
#
Вот это как-раз больше всего и смущает. Может так оказаться, что к моменту запуска он окажется не таким уж и экологически чистым :)
+
0
mary27
mary27
7 червня 2021, 21:42
#
Да все может выясниться — технологии — они такие.
Уйдет на пенсию поколение инженеров, способных построить самолет, не подглядывая в «инстаграм» и «тикток», и все)

В США кажется гиперзвуковым был SR-71, именем которого Маск младшего сынулю обозвал)
В ватной Роиссе такой Миг-31.
Ни тех, ни других не сотни.

Ну да, самолет будут на аэродроме заряжать в огромную рогатку и пулять по направлению рейса?)
Я не говорю о том, что даже получить алюминий, сталь и медь с керосином, из которых строят самолет, с «нулевым влиянием на окружающую среду» невозможно в принципе.

Но думаю, в «развитых» странах найдется множество людей, которые даже в самом общем виде не представляют, какплавят тот же алюминий.
И верят в эту ахинею)
+
0
Vasililiy
Vasililiy
8 червня 2021, 9:23
#
Знания об авиации на уровне «техники молодежи» 70хх годов. Одних только F35 на вооружении 625 штук.
+
+15
Vasililiy
Vasililiy
8 червня 2021, 9:24
#
Ой ты ж сверхзвук от гиперзвука не отличаешь, вопросов нет. Теперь я в целом понял твой интеллектуальный уровень.
+
0
mary27
mary27
8 червня 2021, 13:06
#
Зря вы так про свой «интеллектуальный» уровень)

Первая ссылка:
https://ru.m.wikipedia.org/wiki/F-35
«Максимальная скорость — 1930 км/ч (1,6М)».
До гиперзвука шушуть не дотягивает)

​​А вот «гиперзвуковая скорость»:
https://ru.m.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C
«Более М5».

И да, уже не 625 — с 2013 года в небоевых условиях разбилось 186 самолетов)
Или в США пилоты тупыыые (не верю), или самолеты катастрофически ненадежные?

Впрочем, там есть катапультное кресло.
А гражданским самолетам они не положены.
+
0
Vasililiy
Vasililiy
8 червня 2021, 13:43
#
Хватит упорно показывать свою неграмотность. В статье речь шла именно о сверхзвуке с самого начала.
Небоевые потери 186 самолетов всех типов, а не одного F-35. В том числе потеряно на земле (типо пожар в ангаре). В мае 2020 года российские сми радостно отчитались об аварии третьего F-35 во время посадки (пилот жив).
Так что пока что тупые не пилоты, а некоторые комментаторы.

Смешно что небоевые потери армии США известны и открыты, а при поиске небоевых потерь российской авиации выдаются только статьи русских газетенок о потерях США.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися