Мінфін - Курси валют України

Встановити
4 березня 2021, 10:15

Ощадбанк долучився до кампанії Нацбанку з захисту прав споживачів фінпослуг

Ощадбанк став інформаційним партнером всеукраїнської інформаційної кампанії з захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права». Цю кампанію започаткував Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета програми — поліпшити обізнаність громадян щодо прав та обов’язків під час користування фінансовими послугами.

У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям про їхні права як споживачів фінпослуг та про те, куди звертатись у випадку їх порушення. Ощадбанк розміщуватиме повідомлення в рамках кампанії у своїх каналах комунікації. Насамперед йдеться про дублювання інформації на пабліку Ощадбанку у Facebook — найбільш популярному серед усіх банківських Facebook-акаунтів в Україні з понад 200 тисячами фоловерів.

«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

«Ощадбанк одним з перших започаткував активне навчання громадян засадам фінансової грамотності. В цьому сенсі можна згадати просвітницьку кампанію для дітей та підлітків, пов’язану з запуском картки ЛАЙК’Ю, і програму для майбутніх та існуючих підприємців „Будуй своє“. Ми були генеральним партнером попередньої інформаційної кампанії Національного банку „Шахрай, гудбай“; також минулого року спільно з НБУ та Мінцифрою створили серіал „Дружні цифрові фінанси“. Із задоволенням візьмемо участь у новій кампанії регулятора „Знай свої права“, адже питання фінансової грамотності українців усе ще є актуальним: ми зацікавлені в тому, щоб українці могли реально оцінювати всі аспекти співпраці з нашим банком», — відзначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Кампанія триватиме протягом березня-травня 2021 року в усіх областях України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися