Мінфін - Курси валют України

Встановити
22 листопада 2019, 13:42

Онлайн-система скарг: Держмитниця запустила новий сервіс

Державна митна служба запустила систему подання скарг онлайн, яка поки що працює в тестовому режимі. Про це повідомив голова відомства Максим Нефьодов.

Державна митна служба запустила систему подання скарг онлайн, яка поки що працює в тестовому режимі.
Фото: delo.ua

Що відомо про систему

  • На розгляд скарги відводиться до п’яти робочих днів. Вся комунікація буде проводитися виключно в електронній формі та «людською мовою».

  • Скарги будуть перенаправлятися в регіони, а на центральному рівні ДМС буде відслідковувати статистику та об’єктивність відповідей.

Читайте також: Митниця запустить е-реєстр отримувачів гуманітарної допомоги

Нефьодов також застеріг від використовування спаму.

«У кожному регіоні виділені люди, яким будуть перенаправлятись скарги. На центральному рівні відслідковуємо статистику та об'єктивність відповіді. Але одразу кажу — це інструмент реакції на проблеми, а не спаму на кшталт «знизьте мита» чи «розкажіть, як імпортувати білих ведмедей». На таке відповідати не будемо», — написав він.

Читайте також: Нефьодов розповів, коли запрацює електронна митниця

Нефьодов додав, що з грудня планується інтегрувати систему в спільний Контактний центр Кабміну.

Перевірити роботу онлайн-системи скарг можна за посиланням.

Раніше повідомлялося

5 липня Кабінет міністрів України звільнив Максима Нефьодова з посади заступника міністра економічного розвитку і торгівлі та призначив головою Державної митної служби.

Коментарі - 2

+
0
QGS
QGS
22 листопада 2019, 13:54
#
Так она зависнет быстрее чем успеют запустить её;)
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
22 листопада 2019, 18:30
#
На протяжении некоторого времени, периодически виду переписку с  ГТС! Вся переписка в электронном виде - пустая трата время, пока сам лично не передашь документы в окошко, ( главный вход в ГФС Львовская площадь) со всеми входными штампами, ответ можно ждать месяцами! Такая же ситуация и с перепиской по почте, вся экспедиторсая служба ГФС работает очень плохо, вы можете получить ответ с разницей ( подпись - исходящее ) до двух недель ! И думаю, что так же и будут работать и эти «навороты» от Нефедова!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися