20 червня 2019, 14:32 Читать на русском

Правила життя підприємців. Вячеслав Климов

10 правил життя від Вячеслава Климова — співзасновника та одного з власників провідної української служби експрес-доставки «Нова Пошта».

10 правил жизни от Вячеслава Климова – сооснователя и одного из собственников ведущей украинской службы эксперсс-доставки «Новая Почта».
Фото: НВ

«Мінфін» продовжує серію публікацій про успішних українських бізнесменів — «Правила життя підприємців». У цих матеріалах ми збираємо висловлювання бізнесменів про їх принципи ведення бізнесу, погляди на життя та секрети успіху.

Партнер матеріалу

Вячеслав Климов заснував «Нову Пошту» зі своїм партнером Володимиром Поперешнюком у 2001 році. З того часу бізнес стрімко зростає — компанія перетворилася в безперечного лідера серед служб експрес-доставки в країні.

Мережа «Нової Пошти» налічує понад 3500 відділень та поштоматів по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2018 р. зросла на 20%, перевищивши 174 млн. За 2018 рік група компаній «Нова Пошта» перерахувала до бюджетів всіх рівнів країни понад 3 млрд гривень податків і зборів.

У 2018 році В'ячеслав Клімов посів 57 місце в рейтингу «100 найбагатших людей України» зі статком $121 млн.

Для нас головні конкуренти — це ми самі, а бенчмарки — це кращі сервісні компанії світу

Читайте також: Правила життя підприємців. Владислав Чечьоткін

10 правил життя від Вячеслава Климова

1. Бізнес на мій погляд — це марафон. Гра в довгу. Я не вірю в швидкі гроші. Я вірю, що велику компанію потрібно будувати довго, і ретельно до цього підходити. І коли біжиш довгу дистанцію, ти повинен розподіляти сили, ти повинен жити і працювати в комфорті з собою.

2. Якщо ви намагаєтеся викликати таксі, а воно не приїжджає — робіть службу таксі. Якщо вас несмачно нагодували — відкривайте ресторан. Ви задоволені, як вчать ваших дітей? Якщо ні — відкривайте школу. Під таким кутом зору ви зрозумієте, що в Україні, як і раніше, можна відкривати будь-який бізнес.

3. Для себе визначив кілька правил, що стосуються того, як правильно обрати партнера. Перше — це психологічна сумісність. Друге — у вас обов'язково повинні бути однакові цілі. Третє — це однакові цінності. І останнє, четверте, — це везіння.

4. Для нас головні конкуренти — це ми самі, а бенчмарки — це кращі сервісні компанії світу Starbucks або McDonalds. У кабінетах наших акціонерів набагато більше розмов про великі сервісні компанії, ніж про якихось конкурентів з українського ринку.

5. Я людина режиму. Щоб щось робити системно, мені просто потрібно це поставити в графік.

6. Прагнення до успіху — це перша складова. Друга моя базова цінність — це свобода. Я завжди хотів і був вільною людиною. Тому я став підприємцем. Свобода невіддільна від відповідальності. Свобода без відповідальності — це анархія.

7. Ми параноїдально ставимося до скарг в соцмережах. Одна скарга в соцмережі може призвести до значних змін в наших процесах.

8. Рецепт боротьби з рейдером, з агресором — в опорі. Рейдери, злочинці, влада — дуже не люблять важкі мішені. Технологія рейдерства не сприймає довгу затяжну боротьбу. Завжди потрібно чинити опір.

9. Не можна бути догматиком, коли ти виходиш на якийсь ринок. Ти повинен бути гнучким, твоя початкова бізнес-модель повинна забезпечувати гнучкість і легкість.

10. Не думаю, що розподіл функцій засновника і CEO є ефективним на початкових етапах. Навпаки, чим менше людей, чим швидше приймаються рішення, тим краще. На етапі швидкого запуску це одна функція. Коли бізнес стає великим, функції потрібно розділяти. Тому що власник не завжди володіє всіма навичками управління. Власник повинен мати чисту голову для визначення стратегії бізнесу, для визначення бачення.

Партнер матеріалу

Коментарі - 8

+
+15
mary27
mary27
20 червня 2019, 16:04
#
По сути статьи - коллекция «систематических ошибок выживших».
Бесполезно и даже вредно.
+
+43
AleksandrBank
AleksandrBank
20 червня 2019, 16:34
#
Супер статья.

п.2 - зацепило!
+
0
1112VFRFH
1112VFRFH
20 червня 2019, 18:17
#
Зацепило????????з усіх вона самаНЕпрактична...ПОВАГАдо7-го!!!
+
+1
mary27
mary27
20 червня 2019, 20:46
#
П.7. - ложь.
Сколько жаловалась. все бесполезно.
Самая разгильдяйская служба доставки.
+
0
1112VFRFH
1112VFRFH
20 червня 2019, 18:15
#
ПриймаютьПОЛОГИабо ліки..рішенняУ Х В А Л Ю Ю Т Ьчи,просто,В И Р І Ш У Ю Т Ь
+
0
Oleh Khodor
Oleh Khodor
21 червня 2019, 11:54
#
Вірно кажете. Але ж як жахливо та потворно Ви це написали!
+
0
Юрий Новокрещенов
Юрий Новокрещенов
21 червня 2019, 10:00
#
Спасибо!
Это прям в точку. Уже как-то слышал такую мысль от другого бизнесмена.
«Если вы пытаетесь вызвать такси, а оно не приезжает – делайте службу такси...»
Самый сильный раздражитель может быть не хилым стимулом изменить ситуацию!
+
0
Nline
Nline
24 червня 2019, 9:59
#
Сильные правила, помогли создать действительно качественную компанию. Спасибо за материал!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама