Мінфін - Курси валют України

Встановити
19 лютого 2018, 17:30

Ощадбанк запроваджує UnitedData в Херсонській та Чернігівській областях

Ощадбанк продовжує поетапне впровадження одного з наймасштабніших і стратегічно важливих ІТ-проектів – «UnitedData/Об’єднані дані». До проекту приєднуються Херсонське та Чернігівське обласні управління банку, які будуть переведено на нову систему.

Повідомляємо, що з 23 лютого 2018 року Ощадбанк проводить технічні роботи з переносу даних і підключення клієнтів Херсонської та Чернігівської областей до нової системи обслуговування, у зв’язку з чим буде змінено час роботи відділень з п’ятниці (23.02.2018) по понеділок (26.02.2018). Більшу частину робіт задля мінімізації незручностей буде проведено у вихідні дні.

Звертаємо увагу на зміни в графіку роботи відділень Ощадбанку в Херсонській та Чернігівській областях:

  • П’ятниця 23 лютого 2018 року

відділення працюватимуть до 13:00

  • Субота 24 лютого 2018 року

відділення не працюватимуть

  • Неділя 25 лютого 2018 року

відділення не працюватимуть

Наразі успішно пройдено етап міграції даних клієнтів Київського, Харківського, Луганського та Донецького обласних управлінь, про що Ощадбанк раніше інформував. Відтепер проводиться черговий етап міграції даних клієнтів наступних областей.

Звертаємо увагу клієнтів на те, що в Києві, Харкові, Сєвєродонецьку, Краматорську та областях ті відділення, що за графіком працюють по суботах, 24 лютого 2018 року (в суботу) працюватимуть в штатному режим з 12:00 (до 12:00 приймання платежів виключно через інформаційно-платіжні термінали)!

У період з 23 по 25 лютого 2018 року можливе часткове обмеження функціоналу роботи онлайн-сервісів «Ощад 24/7» для клієнтів Херсонського, Чернігівського, Донецького, Луганського, Харківського та Київського обласних управлінь – лише в частині перегляду залишків по поточних рахунках. Операції по платіжних картках у банкоматах, інформаційно-платіжних терміналах та торговельно-сервісній мережі проводитимуться в звичайному режимі без обмежень.

Робота над проектом UDa розпочалась у 2015 році. Наразі проведено функціональне тестування всіх модулів системи та успішно здійснено перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та п’яти регіонів. Клієнтів, чиї дані було перенесено, було заздалегідь попереджено про нетривале обмеження функціоналу онлайн-сервісів і, сподіваємось, вони не відчули незручностей.

Довідково: Для підвищення якості обслуговування Ощадбанк розпочав впровадження проекту UnitedData, що базується на новій технології автоматизованої банківської системи «Мульті-МФО». Ця технологія забезпечує значне зниження трудомісткості операцій, що дає змогу значно прискорити обслуговування. Після її впровадження клієнти зможуть обслуговуватись за всіма продуктами (кредитами, депозитами, картками) в будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від місця звернення та від того, де відкривались рахунки.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися