1 апреля 2025, 5:00
Обсуждение валютного рынка 01 апреля 2025
Вы можете следить за дискуссией с помощью переговорной.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Вы можете следить за дискуссией с помощью переговорной.
Комментарии - 87
Курси від банків: 41.375 / 41.405 грн за долар.
Курси від банків: 44.6394 / 44.6552 грн за євро.
Курси від банків: 44.6891 / 44.7049 грн за євро.
Після обіду на торгах по євро пропозиція та попит у дуже хиткої рівновазі. Ідуть операції по лотах до 400−500 тисяч євро.
Курси від банків: 41.375 / 41.405 грн за долар.
Після обіду торги доларом продовжують перебувати під невеликим тиском попиту, що в той же час не сильно відбивається на котируваннях.
Hyundai та BYD користуються шансом, що з’явився. BYD демонструє динамічне зростання завдяки запуску нових моделей та розширенню присутності на міжнародних ринках. Hyundai активно просуває свої електромобілі, включаючи гібриди, що сприяє посиленню їх впливу в галузі.
Ці зміни можуть суттєво вплинути на ринок електромобілів у найближчі роки.
Цікаво, що могло б допомогти Tesla швидше повернути своє лідерство?
Курси від банків: 44.7181 / 44.7422 грн за євро.
Курси від банків: 41.375 / 41.405 грн за долар.
«У 2022 році Укрзалізниця одноосібно, без техніко-економічних розрахунків і прогнозу наслідків підвищила тарифи на 70%. Це створило величезні проблеми, особливо для українських експортерів агропродукції та гірничо-металургійного комплексу. Сьогоднішні наміри підвищити тарифи на 37% повторюють ті ж хибні методи, які поглиблюють кризу в українській економіці. Це видно навіть по макропоказникам: якщо у 2023 році ми мали зростання ВВП в умовах війни 5,3%, то сьогодні ми прогнозуємо зростання ВВП тільки 2,7%. І це по суті стагнація економіки», — зауважив Кінах.
Він наголосив: зараз для України питання конкурентоспроможності підприємств та стійкості економіки мають дуже велике значення, а логістика займає значну частку у собівартості нашої продукції.
«Укрзалізниця, на жаль, не враховує в повному обсязі умови, в яких працює український бізнес —проблеми бронювання, дефіциту кваліфікованих кадрів, руйнацію енергоструктур, включаючи генерацію, руйнацію традиційних транспортних логістичних шляхів. Тому, коли ми почули наміри Укрзалізниці підвищити тарифи на 37%, ми розпочали дискусію.
Гривневі ОВДП (млн грн) на 1 квітня:
на 1 квітня зміни: (за березень) (з початку року) (з початку війни)
Усього: 1 696 021,49 (+5 987,23) (-11 400,4) (+784 526,53)
У власності:
— НБУ: 676 621,59 (+0) (-984,1) (+366 515,64)
— банків: 794 206,47 (-184,85) (-16 795,14) (+344 740,05)
— юросіб: 148 279,33 (+933,99) (+3 276,32) (+95 235,0)
— страхових компаний*: 12 976,71 (+1 052,59) (-736,59) (+649,9)
— тергромад: 424,15 (+11,28) (-276,45) (+321,4)
— фізосіб: 43 586,25 (+2 818,87) (+4 034,01) (+31 006,65)
— нерезидентів: 19 927,0 (+1 355,35) (+81,57) (-53 942,11)
*інформація по цінним паперам, власниками яких є страховик, формується з 01.07.2024
Курси від банків: 41.375 / 41.405 грн за долар.
Курси від банків: 44.7677 / 44.7877 грн за євро.
1. 1 квітня 1973 року — Запровадження ПДВ (Value Added Tax) у Великій Британії
Після вступу до Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) Велика Британія 1 квітня 1973-го замінила податок із покупок (Purchase Tax) на ПДВ (VAT), щоб привести свою податкову систему у відповідність до європейських норм. Це мало наслідки:
Уніфікація торговельних правил: полегшило торгівлю з державами ЄЕС, де ПДВ уже був стандартною практикою;
Зміна цін і бухгалтерського обліку: компанії мусили пристосуватися до нових вимог щодо виставлення рахунків, обліку «вхідного» та «вихідного» ПДВ;
Підтримка бюджету: ПДВ став одним із головних джерел податкових надходжень для британського уряду.
Чим цікаво?
ПДВ у Британії пройшов чимало еволюцій у ставках та правилах, проте його впровадження закріпилося як один із ключових податків, що дав змогу спростити механізми стягнення і водночас інтегруватися в європейську митну й податкову систему.
Продовження в коментарях 👇
Крім того, великі зарплати ще задекларували й інші посадовці Укрнафти:
🔹25,7 млн грн — заступник директора з фінансів Юрій Ткачук.
🔹18 млн грн — комерційний директор Сергій Федоренко.
🔹25 млн грн — виконавчий віце-президент з корпоративної стратегії «Укрнафта» Деніс Кудін.
Поки менеджмент отримує величезні зарплати, тим часом в Укрнафті завалює ключові показники — замість 30 свердловин, запланованих на 2024 рік, компанія спромоглася ввести в експлуатацію лише 9. Також суттєво відставали фактичні показники видобутку вуглеводнів, на 92% по нафті і на 42% по газу.
Незважаючи на великий інвестиційний бюджет (26 млрд грн), компанія не змогла наблизитись до показників 2019 року!!!
Так за що мільйони❓
🤦
Курси від банків: 44.8129 / 44.833 грн за євро.
Курси від банків: 41.39 / 41.42 грн за долар.
Курси від банків: 44.8014 / 44.8297 грн за євро.
Торги по євро на піку активності ближче до 12 години. Попит перевищує пропозицію. Ідуть угоди по лотах до 1 млн євро, але основна частина операцій не перевищує 500−700 тисяч євро.
Курси від банків: 41.41 / 41.44 грн за долар.
Ближче до 12 години попит на валюту дещо перевищує пропозицію. Ідуть операції по лотах до 1 млн доларів.
Як то мовиться — думайТЕ.
Хоча думати тут треба багато. Такі кроки призведуть до катаклізму всіх економік.
Інвестування в патрони і консерви стає ще більш актуальним.