×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 41.8 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Крутой банк — но видать обанкротился
Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Додатково інформуємо, якщо Ви оформлювали кредитну карту через інтернет-банкінг TAS2U, але при цьому до відділення не звернулись – рахунок в Банку відкрито не буде.
Якщо Ви оформлювали кредитну карту через відділення Банку та кредитний ліміт був встановлений в розмірі 0 грн – в такому випадку рекомендуємо Вам активно користуватись картою та повторно подати заявку на зміну кредитного ліміту, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), якщо бажана сума до 50 000 грн:
— якщо Ви оформлювати карту «Велика п’ятірка» / «Pudra Card» — подати повторний запит на підвищення кредитного ліміту можливо через місяць;
— якщо Ви оформлювати карту «Просто карта» подати запит на підвищення кредитного ліміту можливо не раніше, ніж через 3 місяці.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Банк забирає собі гроші з рахунку кошти та закриває рахунок без відома
Це вже якийсь грабіж.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Максимальная незаинтересованость в клиентах!
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що дійсно фахівецем Банку карта була замовлена не на вказане Вами відділення.
Додатково інформуємо, що Банк надає послугу перенаправки карти між відділеннями ТАСКОМБАНКу.
Приносимо вибачення за дану ситуацію та за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Комментарии (2)
ШАХРАЙСТВО БАНКІВ, АБО ПАДАЮЧОГО ПІДШТОВХНИ.
Після цього мені почали поступати дзвінки, та надходити смс від різних мікрокредитних організацій зі словами — ваша заявка погоджена і т.д. Я звернувся знову до банку з питанням, чому моя заявка та інформація про мене передана іншим особам. Мені показали, що в угоді про обробку персональних даних (всупереч діючим законам) вказано, що банк має право передавати всю інформацію про мене третім особам і мою заявку було передано до партнерів банку — Кредит Маркету. Я попрохав скасувати заявку, але до мене протягом 30 днів продовжують надходити дзвінки та смски. Більш того в другому банку де я оформляв кредитну картку мені відмовили начебто в зв’язку з тим, що я звертався до мікрокредитних організацій.
Таким чином мені на сьогоднішній день мені в зв’язку з вищевказаним, сподіваюсь тимчасово, закрита можливість брати кредити в банках на більш-менш доступних умовах, та відкрита дорога до мікрофінансових організацій (маю 42 пропозиції від різних організацій)
Інформуємо, що відповідно до Заяви-договору про надання споживчого кредиту, п 2.6, Позичальник надає безвідкличну згоду на розкриття або передачу персональних даних, а також підтверджує свою згоду на обробку його персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» та умов ДКБО.
Шановний Клієнте, запевняємо, що Банк у своїй діяльності суворо дотримується вимог та положень діючого законодавства України, зокрема і ЗУ «Про захист персональних даних», що унеможливлює збір, розповсюдження та використання персональних даних без письмової на те згоди володільця такої інформації.
Написать комментарий
Ужасный БАНК!
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП та номер телефону, на який Ви отримуєте повідомлення та дзвінки.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Неэтичная программа кебшека на карте Б5/пудра.
Проясню — вы делаете транзакцию 28.06. Транзакция проходит по счету 30.06 и в этот же день зачисляется кешбек на бонусный счет. По условиям программы 01.07 этот счет обнуляется.
Вопрос к банку — вы осознаете что после такого пользоваться вашими продуктами пропадает желание? У вас достаточно конкурентов.
Отзыв написан по мотивам ситуации произошешей со мной. У меня правда они там пролежали не 1 день, а 7. Что абсолютно не меняет сути.
Верните мне мои 155.20. Уберите этот пункт из условий, вы на нём наэкономите намного меньше чем потеряете на лояльности клиентов.
Інформуємо, що кешбек по операціям нараховується автоматично Банком після проходження операції по клірингу після 21:00. Кліринг зазвичай триває до 3-х банківських днів.
Останній день, коли Клієнт може виплатити бонуси на картковий рахунок – перший робочий день наступного кварталу до 17:00 години.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18). Відповідно до умов Програми у Банку відсутні підстави для повернення списаних Бонусів.
Написать комментарий
Проблема с решением вопроса перевода денег в выходные дни
В службе поддержки сказали что деньги находятся на моём резервном счете, но мне они не доступны
И мою проблему смогут решить только в рабочий день, а так как сейчас 3 государственных выходных то я без доступа к деньгам на все эти дни
Для урегулювання поставленого Вами питання — надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ та номер телефону.
Комментарии (1)
Профессионалы
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку
Написать комментарий
Мошенники
Інформуємо, що умови оформлення кредиту знаходяться у вільному доступі для ознайомлення для кожного Клієнта на офіційному сайті Банку — https://tascombank.ua/
Перед тим, як оформлювати кредит – спеціаліст банку ознайомлює Клієнта з умовами кредитування. Додатково умови кредиту прописані в договорі.
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
ТАСКОМБАНК — застереження усім!!!
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію кажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, контактний номер телефону, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Написать комментарий
Ужасный банк
Девушка отказалась их менять обосновав это тем, что они «грязные»
Доллары были чистые, не помятые, за грязь я вообще молчу…
В поддержке один оператор просто завершил со мной чат спустя минуту, второй постоянно отсылал мне одни и те же фразы «кассир имеет право» и т. д. при этом я сбросила им фото и спросила есть ли там грязь на что ответа не последовало
В другом банке нам без вопросов все поменяли
Ужасный банк и ужасные сотрудники!
Не рекомендую связываться с этим «банком»
Інформуємо, що касири діють відповідно до внутрішніх правил Банку та рекомендацій НБУ і мають право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях.
Комментарии (1)
Привети друга
Інформуємо, що викладена Вами інформація була передана до відповідального підрозділу Банку з метою перевірки.
Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Ошибка или обман
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Ужасные сотрудники банка, которые явно относятся к работе, так, будто работают в забегаловке
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію кажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІП, контактний номер телефону, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Комментарии (1)
Не суйте голову в петлю под названием ТАСБанк
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Удержание средств банком без решения вопроса
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та номер телефону з якого Ви звертались до Контакт-центру ТАСКОМБАНКу.
Комментарии (1)
Клоака заразних Відділень
В зв’язку з тим, що працівники ТаскомБанку знаходяться у відділенні без масок, на зауваження не реагують чи варті продукти даного так середньовічного банку здоров’я ???
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію кажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Комментарии (2)
Средневековое обслуживание под новой вывеской
«50 провідних банків України 2019»
«Обслуговування фізичних осіб» — 7 місто
«Карткові кредити» — 8 місце
и ещё много наград у «Таскомбанка». Но делопроизводство заставляло бы шевелиться волосы на моей голове, если бы они там были.
«Большой пятеркой» пользуюсь больше двух лет.
Картой расплачиваюсь без перебоев. Претензий особых нет. Вернее, не было.
Как не самому плохому клиенту, мне периодически поднимали кредитный лимит.
Все операции проводились автоматически, без моего участия и подачи заявлений с моей стороны. Исключительно инициатива банка. Когда лимит стал до неприличия большим, мне захотелось его снизить.
Позвонил на горячую линию, установили нужную мне сумму.
Проходит около двух недель, лимит повышается на сумму бОльшую, чем я только что снизил.
Снова звоню на горячую линию. Голос оператора на том конце трубки уведомил, что операция невозможна и отправил в отделение актуализировать данные.
Первый раз в 18ое отделение Кривого Рога я попал в пятницу, 16го апреля. Звучит восемнадцатый номер очень пафосно, но «Таскомбанк» в Кривом Роге, длина которого 146 км один-единственный.
Отсидев очередь, сообщил оператору, что мне надо снизить лимит.
Работник банка что-то поклацал в компьютере и отдал мне паспорт, ответив, до конца дня лимит будет снижен.
Ни в тот день, ни через неделю ничего не изменилось.
27го апреля снова пришел в отделение. Все сотрудники были заняты. Не захотел терять время. Ушел.
28го апреля снова пошел в отделение.
Сказали, надо делать актуализацию данных. Это значит, сделать копию паспорта и кода. Передать данные по «Дии» нельзя.
Пока заверял копии, оператор сказал, что надо давать два номера телефона. Не дал, мотивировав тем, что мне надо лимить снизить, а не увеличить его.
Одно дело, когда банк звонит друзьям и знакомым клиента банка при получении кредита незнакомым человеком с улицы, и совсем другое — у многолетнего клиента.
Сфотографировали.
На копиях документов (если не забываю) пишу, для какой организации их заверяю. Время сейчас такое, что никому нельзя доверять.
Особенно, зная, что некоторые онлайн микрозаймы дают кредиты и по копиям документов, и, вполне не исключаю, что в организациях, куда я даю копии, работают не всегда работают кристально честные люди и данные могут случайно или не случайно «утечь».
Копии с надписью «для ПАТ «Таскомбанк» у меня работник банка не принял.
Мотивировали отказ внутренним распоряжением, которое мне не показали, конечно же, о том, что заверение должно быть только так, как озвучил мне работник, а именно:
«копия верна»
ФИО
Дата
Подпись.
Сказал оператору — в целях безопасности клиент хочет так и никак иначе, отправляйте в Вашу службу проверки и актуализации копии в том виде, в каком они есть. Работник банка категорически отправлять их не стал, мотивировав тем, что их не примут и даже не стоит пытаться. Начальника отделения на месте не было, к нему я обратиться не смог.
На том мой третий визит в отделение закончился.
На горячей линии повторили аналогичные слова оператора отделения.
Обращаю внимание «Таскомбанка» на то, что Законодательством Украины не регламентировано, как именно производится заверение физическим лицом.
Требовать от клиента снижать безопасность передаваемых документов, касающихся его же — это не уровень крупного банка.
Как и отказ в проведении операции без актуализации.
Как и необходимость в цифровую эпоху неоднократно клиенту посещать в карантин единственное отделение в самом длинном городе Украины.
Учитывая всё вышесказанное, прошу «Таскомбанк»:
1. Внедрить получение актуальных данных из «Дии», тем самым исключив необходимость посещения отделений;
2. Довести до ведома сотрудников о том, что заверение документов физическим лицом происходит так, как клиент банка сам посчитает заверять свои данные;
3. Сообщить, когда я могу снизить лимит, без каких-то новых для меня подводных камней.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Інформуємо, що при встановленні ділових відносин Клієнта з Банком, Банк має проводити верифікацію та вивчення Клієнта, відповідно до вимог законодавства. Також періодично Банк має актуалізувати ідентифікаційні дані Клієнта, тому Клієнтам направляються повідомлення про необхідність актуалізації персональних даних. Здійснити актуалізацію даних можливо виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Дійсно, наразі в ТАСКОМБАНКу відсутня можливість проведення ідентифікації Клієнтів через додаток «Дія».
Шановний Клієнте, під час Вашого звернення фахівці Банку здійснили актуалізацію даних за наданими Вами завіреними копіями документів.
Звертаємо Вашу увагу, що подати заявку на зменшення кредитного ліміту у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Комментарии (1)
Деньги из воздуха
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН та номер телефону з якого Ви звертались до Контакт-центру ТАСКОМБАНКу.
Написать комментарий
Ситуация не решается !
Мне нужны мои средства!!!
Я не могу обратится в отделение так отделение не получило решения! Решите эту ситуацию, 30 дней я ждала! Я жду решение и комментарий банка когда клиент сможет забрать свои средства, а не банка и расторгнуть с ним договор!
Для вирішення поставленого Вами питання, а саме для отримання власних коштів з рахунку, рекомендуємо звернутись у відділення ТАСКОМБАНКу та написати заяву на закриття рахунку.
Написать комментарий