×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.75 | 42.25 |
Все курсы банка |
Бесстыжие обманщики
Не ведитесь. Мне уже в принципе все равно, а совет другим, не вестись, чтобы не расстраиваться лишний раз.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, назву акції, в якій Ви брали участь.
Додатково, для аналізу ситуації, прохання надати Вашу переписку з представником Банку в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Найгірший банк України
1) Співробітники банку тобі обов‘язково почнуть впарювати їхню кредитну карту, мол без неї звичайної не дають ( можете сміливо відмовлятися, це обман)
2) Щоб отримати карту з чіпом потрібно заплатити 150, багато банків видають її безкоштовно
3) Без твого відома підкоючать смс-інформування за 10 грн
4) На все що тільки можна ставлять комісію 10 грн. Навіть на перевірку балансу в банкоматі ( За 2 місяці користування заплатив 100 грн комісії)
5) Якщо згубиш карту, і захочеш оформити нову прийдеться знову платити 50 грн
6) Мені чомусь не прийшла смс з пін-кодом спочатку, і щоб вони відправили нову смс, потрібно знову платити (10 грн)
7) Кешбеку там понятне діло, що немає ( У мене карта «Платівка»
Одним словом умови по дебетовій карті від цього банку найгірші. Категорично не рекомендую оформляти в них дебетову карту. Краще оформіть карту «монобанку», де умови в 100 раз кращі.
Інформуємо, що при оформленні зарплатної карти співробітники банку можуть Вам запропонувати оформлення кредитної карти.
Комісія за випуск карти з чіпом стягується відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн. При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Звертаємо увагу, що плата за отримання інформації про залишок коштів на рахунку (розділ 5):
· в банкоматах АТ «ТАСКОМБАНК» — не тарифікується;
· в банкоматах інших банків в Україні — 5 грн.
З тарифами пакету послуг «Платівка» можливо ознайомитись на офіційному сайті Банку за посиланням — https://tascombank.ua/files/20200907_Dod_1_Platyvka.pdf.
Пін-код до карти зі сторони Банку відправляється одразу після активації карти, але у випадку відсутності телефону в межах зони досяжності пін-код може бути недоставлено.
Пакет послуг «Платівка» бере участь в бонусній програмі «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК», відповідно до якої за будь-якими операціями з покупки товарів та послуг в торгово-сервісній мережі та в мережі Інтернет нараховується кешбек – 0,5%.
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Платівка» — «Документи».
Написать комментарий
Кредит
Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Написать комментарий
Передача данных клиентов хамам коллекторам
После выплаты кредита, надеюсь, больше не доведётся иметь дело с Вашим банком.
Должник должнику рознь. Возможно, стоит быть более гибкими и лояльными ?!
Телефон коллекторов +380 (67) 409 05 69, +380 (44) 499 85 90
Інформуємо, що дійсно, при виникненні простроченої заборгованості Клієнту будуть телефонувати з нагадуванням про необхідність сплатити платіж.
Для того, щоб не виникало простроченої заборгованості потрібно оплачувати суму мінімального платежу в повному обсязі до дати планового платежу кожного місяця.
Якщо Ви бажаєте перевірити інформацію по кредиту — надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Спасибо!
Вечером были четыре попытки расплатиться моей картой, о чем мне приложение добросовестно сообщило, включая адрес магазина, где это было.
Карту без разговоров заменили в отделении на Строителей.
Спасибо за приложение
Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Написать комментарий
Я уже незнаю как мне быть
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Написать комментарий
шахраї
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Полный бред
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Дно українського банківського сектору
Інформуємо, що 07.09.2020 року були внесені зміни нарахування відсотків на позитивний залишок коштів на рахунках в національній валюті. По пакетах послуг «Велика п'ятірка», «Pudra Card» та «Weekend Card» – 0% річних (тобто, нарахування відсотків відмінено).
Відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
З тарифами карткових продуктів можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».
Звертаємо увагу, що тарифи по картам знаходяться в вільному доступі для ознайомлення.
Зміни, що відбуваються в тарифах розміщуються на офіційному сайті Банку в розділі «Новини».
Написать комментарий
Предоставление недостоверной информации о комиссии за перечислении денег с карты на карту.
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті — «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Pudra card»:
• пункт 4.3. плата за здійснення операцій за рахунок власних коштів через систему ТАS2U, саме переказ по номеру карти становить 1,5%+15 грн;
• пункт 4.4. плата за здійснення операцій за рахунок кредитних коштів через систему ТАS2U – 4,9%+15 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Написать комментарий
Таскомбанк кинул меня на 90000 гривен!!!ЧАСТЬ 2.
Cо слов представителей Таксокмбанка произошло так называемое «задвоение платежей» и через несколько дней банк списал с меня половину от сумы 177500 гривен(а именно 88750 гривен).Почему это произошло не сразу? Как банк мог такое допустить и что самое главное делать мне? Вы подставили меня на деньги так как я продал то товара на 177500 гривен! Откуда я мог знать что произошло задвоение платежей или какой то сбой??? Я как порядочный человек, увидел что мне зашли деньги и передал товар(в данном случае айфоны), на всю суму что мне пришла!!! Почему вы не анулировали неправельные зачисления сразу, а лишь через несколько дней? Свои деньги вы вернули, а кто мне вернет мои айфоны??? Которые я то отдал, а деньги за них вы у меня забрали!!!
Шановний Клієнте, для розгляду Вашого питання рекомендуємо написати письмову заяву на листі А4, вказавши повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 та описати ситуацію, що склалась. Скан-копію заяви потрібно надіслати на info@tascombank.com.ua.
Разом із заявою необхідно надавати скан-копії документів, які підтвердять надання Вами вказаної послуги, тобто продаж товару (переписка з покупцем, квитанції про відправку товару, квитанції про переказ коштів за товар, тощо).
Написать комментарий
Таскомбанк кинул меня на 90000 гривен!!!
P.S.До этой ситуации никаких проблем с банком не было, сумы на карте и поболее были, после такого не знаю как доверять этому банку, надеюсь получу ответ на свой вопрос…
Спеціалістами Банку було проведено детальний аналіз ситуації, що виникла.
Виявлено, що 23.09.2020 року зарахування коштів, які проводились на Вашу карту, задвоїлись, тобто зарахування відбувалось на суму вдвічі більшу, ніж фактично внесена Вами сума.
29.09.2020 року Банком було проведено сторно некоректно зарахованих сум. На даний момент питання врегульовано та баланс відображається коректно.
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась та сподіваємось на взаєморозуміння.
Комментарии (1)
зачисление на карту
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Комментарии (2)
Обман
Інформуємо, що рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Надати причину відмови немає можливості.
Написать комментарий
Звонки коллекторов по несуществующей просрочке
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
предоставление недостоверной информации о процентах по депозиту
Дякуємо Вам за відгук.
Для того, щоб проаналізувати ситуацію, надайте, будь ласка, номер телефону, з якого Ви телефонували до Контакт-центру, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Финмон.
Комментарии (1)
Не связывайтесь с ним.
Підкажіть, будь ласка, яка ситуація у Вас виникла?
Будемо раді Вам допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Не банк а недоразумение
Были проблемы при открытии счета, потом при активации мобильного банкинга. Из последнего. Заблокировало мой счет в связи с тем что поменял паспорт на ID карту. Заблокировало без уведомления, узнал случайно когда депозит хотел открыть. Другие банки перед блокировкой либо СМС либо звонком предупреждали.
Такой вот себе сервис. Ну, ок. Пришел в банк, предоставил все документы. Обещали в течении дня разблокировать. Не через три дня, не через неделю, три недели этого не сделано. Указанные интервалы — это когда я в техподдержку звонил. Ответ всегда — да, мы видим блокировку, мы видим что вы приносили документы, мы создадим запрос на внутреннюю техподдержку, мы вам перезвоним. И как всегда никто ничего не делает и не перезванивает. Деньги забрать не могу, пеня за неактивный счет начисляется. О депозите уже речь не идет. Жду как разблокируют и надеюсь больше не услышу об этой банке.
Інформуємо, що Ваше питання вирішено.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Написать комментарий
Чисто від серця
Дякуємо Вам за відгук!
Написать комментарий