Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Таскомбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
AnnaYurkivska
AnnaYurkivska
25 февраля 2024, 19:17
Чи можна перевірити дану карту на шахрайство 5366393300190564
Таскомбанк
Ответ банка
26 февраля 2024, 13:53
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Luida1568
Luida1568
22 февраля 2024, 12:24
Здраствуйте! С моей карты Ощадбанка был незаконно проведен перевод в сумме 11300 грн третьим лицом без моего ведома на карту N 5366391104229976. В приложении Ощадбанка указано, что это карта вашего банка. Можете ли вы отменить перевод и вернуть незаконно переведенные денежные средства? И указать кто держатель карты?
Таскомбанк
Ответ банка
23 февраля 2024, 9:54
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Baran007
Baran007
29 января 2024, 13:23
Владислав
Попался на мошенника, перевел ему 14000 грн через приватбанк, в квитанции указано, что карта принадлежит таскомбанк, можно ли вернуть эти деньги, могу предоставить квитанции?
Таскомбанк
Ответ банка
30 января 2024, 13:20
Добрий день.Повідомляємо, що для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, Вам необхідно вказати повний номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів. Додатково звертаємо Вашу увагу, що розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться у компетенції правоохоронних органів і суду.
Max77777
Max77777
3 января 2024, 1:27
Максим
Я хотів отримати кешбек, тобто, вивести його на карту і через три дні в кінці місяця в мене списався весь кешбек через невикористання бонусів. Це так має бути?
Таскомбанк
Ответ банка
3 января 2024, 20:42
Добрий день.Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
vla
vla
29 ноября 2023, 23:21
Київ
Банк, напиши час закінчення грейс-періоду с точністю до секунди! Саме так треба, наприклад ПУМБ зазнає його чітко. Опосередковано я можу припустити, що в ТАС це 17:00 останнього (робочого?) дня місяця. Підтвердіть
Таскомбанк
Ответ банка
1 декабря 2023, 13:21
Добрий день.Пільговий період триває до 62 днів (до останнього робочого дня наступного місяця включно)/Звертаємо увагу, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.Тобто, сума платежу за кредитом буде погашена тільки після фактичного зарахування коштів на рахунок.Якщо сума пільгового періоду не була погашена фактично до дати планового платежу – нараховуються відсотки за користування кредитним лімітом.Якщо Ви здійснюєте зарахування коштів з іншого Банку — для уникнення даної ситуації рекомендуємо здійснювати погашення кредитної заборгованості за 3 робочі дні до дати планового платежу.
Doda11
Олег Гевко
1 ноября 2023, 14:26
Олег, Львов
Отримав пропозицію в Viber — Перекази з Very без комісії. Чи входять такі перекази в пільговий період?
Таскомбанк
Ответ банка
1 ноября 2023, 18:26
Добрий день.Інформуємо, що пільговий період – до 62 днів (до останнього робочого дня наступного місяця). Пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою, а також Р2Р перекази (перекази по номеру карти) та не розповсюджується на операцію зняття готівки в банкоматі/касі. При знятті готівки за рахунок кредитних коштів — відсотки за користування нараховуються одразу, з моменту здійснення даної операції (відсоткова ставка при знятті готівки складає 83% річних).Звертаємо Вашу увагу, що Р2Р перекази за рахунок кредитних коштів, через будь — які сервіси протягом першого місяця з дати отримання першої картки до рахунку – безкоштовно. Але починаючи з 2-го місяця – комісія за кожен переказ складає 4% + 5 грн.Р2Р перекази власних коштів, через будь-які сервіси: • 10 разів на календарний місяць – безкоштовно;• Більше — 0,5% + 5 грн.Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тобі» — «Карти» — обираєте «Very Card» – огляд – тарифи або за посиланням — https://tascombank.ua/files/Taryfy_Very_Card_z_23.10.2023.pdfДодатково отримати консультацію щодо тарифів та умов карти у Вас є можливість, звернувшись в цілодобовий Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
HanK123456
HanK123456
24 октября 2023, 21:02
І не кажіть що це карта не ТАС банку бо в таких шахраїв відбирати всі гроші і щоб не мали можливості красти
Таскомбанк
Ответ банка
25 октября 2023, 17:46
Добрий день.Дійсно, карти не належить ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.
HanK123456
HanK123456
24 октября 2023, 14:54
Хочу щоб вони повернули 14425 гривень з цих карток
Таскомбанк
Ответ банка
25 октября 2023, 17:47
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
HanK123456
HanK123456
24 октября 2023, 14:52
Попала на шахраїв 5366 3911 0150 7085 і друга 5366 3911 0424 6665
Таскомбанк
Ответ банка
25 октября 2023, 17:45
Добрий день.Інформуємо, що вказані карти не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
10ostap
10ostap
21 октября 2023, 21:59
5366 3911 0794 9174 попав на шахрая скинув 800 грн типу за послуги підписки хбох, чи можна дізнатися ініціали власника?
Таскомбанк
Ответ банка
22 октября 2023, 13:16
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
yananazarenko
yananazarenko
14 октября 2023, 21:52
Доброго вечора, я попалася на шахрая, надіслала гроші на картку 5366 3911 0173 4036, купувала товар, але мене обдурили, чи можливо якось покарати цю людину?
Таскомбанк
Ответ банка
15 октября 2023, 14:50
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
bvgabc
bvgabc
9 октября 2023, 18:29
Добрий день! Коли в TAS2U буде здійснено можливість отримувати код підтвердження будь якої операції в Вайбері(як при відкритті депозиту, наприклад), а не тільки в смс?
До речі, чому не відповідають у Вайбері та онлайн-чаті на сайті Банку?
Таскомбанк
Ответ банка
11 октября 2023, 18:30
Добрий день.ТАСКОМБАНК намагається втілювати побажання кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції реалізовано.В Банку була реалізована можливість підтвердження операцій на зовнішніх сайтах з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.Для того, щоб підтвердити платіж за допомогою технології 3DS 2.0 Вам необхідно бути зареєстрованим та ідентифікованим користувачем в TAS2U.Додатково Вам потрібно налаштувати відповідну функцію в TAS2U:• зайти в налаштування картки; • обрати «Підтвердження оплати в додатку».Додатково інформуємо, що при користуванні картою код-підтвердження 3DS відправляється в повідомленні у Viber.Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.Звертаємо увагу, що при здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль, виключно в вигляді смс-повідомлення на Ваш фінансовий номер телефону.Інформуємо, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».При оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється повідомлення з кодом підтвердження операції в viber.Звертаємо увагу, що з будь- якими питаннями та в будь — який зручний час, Ви можете звернутись в цілодобову підтримку в Банку, в тому числі банківський чат.
PEREMOGA55
PEREMOGA55
24 сентября 2023, 22:59
Наталія, Львів
Я неодноразово була клієнтом АТ «Таскомбанк»., вчасно сплачувала щомісячні платежі і банк зменшував мені щомісячну комісію (процентну ставку) до 2,5% і 1,9%, а тепер згідно Договору від 26.01.2022р. щомісячна комісія складає 4,9%. До повномаштабної війни я мала постійну роботу і вчасно щомісяця сплачувала даний кредит. З початком введення військового стану в Україні втратила основну роботу. Я на жаль після смерті чоловіка, хвороби (ковід19 важка форма), сімейних проблем та для погашення мікрокредитів змушена була набрати кредитів в інших банках: ІдеяБанк (128625,19грн.), ПУМБ (266026,0грн.), банк «Львів» (384531,19грн), АТ «Таскомбанк» (199939,40грн). Навантаження шалене коли відсутня основна робота, грошей не вистачає, продала вже все, що можна було, щоб сплачувати щомісячні платежі. Вже вкотре звертаюсь до АТ «Таскомбанк» з проханням зменшити щомісячну комісію (процентну ставку) на даний кредит (наразі 4,9%), щоб зменшити навантаження щомісячних платежів і було мені під силу його погашати… Дуже сподіваюсь, що АТ «Таскомбанк» допоможе мені у такий скрутний і складний час пенсіонерці, яка не по своїй волі втратила роботу і надію вижити. Законодавство України дозволяє банкам йти назустріч позичальникам у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану.. Надіюсь, Ви мені не відмовите і допоможете, щоб я була спроможна сплачувати кредит і під час війни в Україні. Зобов’язуюсь в подальшому виконати всі умови Кредитного Договору
Таскомбанк
Ответ банка
26 сентября 2023, 18:40
Добрий день.Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Bohdan16
Bohdan16
18 сентября 2023, 1:59
Доброго дня, хотів дізнатися чи 5366 карта вашого банка? Якщо так, то як її можна зробити(замовити)?
Таскомбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 14:10
Добрий день.Дякуємо Вам за цікавість до продуктів ТАСКОМБАНКу.Інформуємо, що у Вас є можливість подати заявку на оформлення кредитної карти «Very card» платіжної системи Mastercard.Подати заявку можливо дистанційно, через інтернет – банкінг TAS2U.Кредитна карта «Very card» — це платіжна карта з відновлювальною кредитною лінією, при оформленні якої Ви отримуєте наступні переваги: 1. Від 500 до 100 000 грн. кредитного ліміту; 2. Пільговий період користування кредитними коштами до 62 днів. Пільговий період діє виключно на витратні операції за картою, а також р2р перекази та не розповсюджується на операцію зняття готівки. При зняття готівки за рахунок кредитних коштів – відсотки нараховуються одразу, з моменту здійснення даної операції (відсоткова ставка при зняттяі готівки – 83% річних); 3. Безкоштовне зарахування коштів; 4. Зняття кредитних коштів на території України без комісії;5. Керування в додатку TAS2U;6. Безкоштовна послуга інформування;7. Бонусна програма;8. Відсутня комісія за конвертацію валюти.Вимоги до позичальника: Працюючі фізичні особи та ФОП громадяни та резиденти України, віком від 23 до 70 років. Оформити кредитну карту можуть Клієнти, які фактично проживають та/або зареєстровані у регіонах, на яких не ведуться бойові дії. Ви маєте можливість замовити віртуальну картку з кредитним лімітом online (через додаток TAS2U) за допомогою передачі документів із ДІЯ та стати клієнтом ТАСКОМБАНКу.Вам необхідно передати документи з ДІЯ (замовлення працює лише за наявності ДІЯ та доданих до неї документів (Закордонний паспорт або ID-карта)Інформуємо, що рішення щодо суми кредитного ліміту погоджується Кредитним комітетом кожному Клієнту індивідуально.Звертаємо увагу, що при оформленні кредитної карти «Very card» присутній Welсome bonus у розмірі 100 грн, які при дотриманні всіх умов будуть зараховані на бонусний рахунок.Умови отримання бонусу:• Необхідно здійснити мінімум 1 операцію за рахунок кредитних коштів на суму від 100 грн п
rstepanyk2711
Руслан Степанюк
5 сентября 2023, 5:15
Руслан, Павлоград
Здравствуйте. Скачал приложение Таскомбанк, зарегистрировался, заказал виртуальную кредитную карту, прошёл проверку документов. Но теперь при входе в приложение мне нужно ввести номер карты, а как мне ввести номер если я его не знаю.
Таскомбанк
Ответ банка
5 сентября 2023, 20:17
Добрий вечір.Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
jerremy
jerremy
31 августа 2023, 20:37
vladislav
Доброго дня, натрапив на зловмисникiв, iнстраграм-магазин, який кидає людей.
5366 3911 0015 3436

є якась можливiсть повернути кошти?
Таскомбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 17:42
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
PavloKarpenko
PavloKarpenko
10 августа 2023, 12:38
Павел
Здравствуйте попался на мошенника
5366391108867581 карта
Скинул 1250
Время 12.06
Мой номер +380687559395
Таскомбанк
Ответ банка
11 августа 2023, 15:53
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Lady09
Lady09
4 августа 2023, 16:13
Добрий день, представник банку. Попала на шахраїв, номер карти шахраїв 5366 3911 0027 7938. В платежі пише TASCOMBANK. Перевірте, будь ласка. Чи це Ваша карта чи Izibank? Заяву в поліцію написала. Підкажіть чи є шанс повернути кошти?
Таскомбанк
Ответ банка
7 августа 2023, 16:14
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Nata131
Nata131
3 августа 2023, 13:03
Наталья
Здравствуйте! Нахожусь на временно окуп территории.Оформила 2 депозита в прошлом году.Подскажите как отключить автопролонгацию депозита? Отсутствует украинская мобильная связь.Есть вайбер моего финансового номера с помощью вайбера открывала свои депозиты.Можно ли в таком особом случае связаться с банком и подтвердить свою личность? Можно же как то решить проблему? Пробовала скайп, Не получается так же.
Таскомбанк
Ответ банка
3 августа 2023, 14:07
Добрий день.ТАСКОМБАНК намагається підтримати кожного Клієнта, тому в інтернет-банкінг TAS2U постійно додаються нові функції та можливості. Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок за умови, що по депозиту немає автопролонгації.У разі, якщо по договору передбачена автопролонгація – договір буде продовжено на той же термін, під відсоткову ставку, яка буде діяти на дату пролонгації депозиту.Ви можете перевірити інформацію: — самостійно в TAS2U в розділі «Депозити» — графа «Автопролонгація депозиту», якщо ідентифікований користувач.Звертаємо увагу, що змінити ознаку лонгації можливо за допомогою коду підтвердження ОТП –пароль, що при ініціюванні операції відправляється виключно на Ваш фінансовий номер мобільного телефону в вигляді смс-повідомлення. Ми розуміємо, що наразі Ви не можете отримати код підтвердження в вигляді смс-повідомлення.Відправка OTP – паролей в месенджер в Банку не реалізована.Для уточнення даної інформації рекомендуємо звернутись до Банку пізніше.
Olena0312
Olena0312
28 июля 2023, 23:02
Шахрайство, Львів
5366 3911 0446 2403
Хомич Юлія Вікторівна
Скидала гроші з Привату, у квитанції зазначено саме ваш банк
Шахрайка, магазин в інстаграмі daymonds.shop. Скинула гроші, товар не відправляють, на повідомлення не реагують, заблокували. Чи можливе повернення коштів у якийсь спосіб?
Таскомбанк
Ответ банка
29 июля 2023, 11:39
Добрий день.Інформуємо, що вказана карта отримувача не належить ТАСКОМБАНКу. Банк-отримувача може бути вказаний ТАСКОМБАНК у випадку, якщо карта належить банку, який працює на ліцензії ТАСКОМБАНКу. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись до Izibank.Контакти IziBank: · 0800 605 005.· +38 044 224 67 27 (для дзвінків з-за кордону);· Telegram [@izibank_bot].Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.2 41.9
USD 37.95 38.55
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.2 41.9
USD 37.95 38.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Горячая линия Таскомбанка