×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.4 | 42.79 |
USD | 39.5 | 39.9 |
Все курсы банка |
зачисление на карту
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Переглянути чи відбулось поповнення рахунку Ви можете за допомогою інтернет-банкінгу TAS2U.
Комментарии (2)
Обман
Інформуємо, що рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Надати причину відмови немає можливості.
Написать комментарий
Звонки коллекторов по несуществующей просрочке
Для перевірки інформації надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
предоставление недостоверной информации о процентах по депозиту
Дякуємо Вам за відгук.
Для того, щоб проаналізувати ситуацію, надайте, будь ласка, номер телефону, з якого Ви телефонували до Контакт-центру, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Финмон.
Комментарии (1)
Не связывайтесь с ним.
Підкажіть, будь ласка, яка ситуація у Вас виникла?
Будемо раді Вам допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Не банк а недоразумение
Были проблемы при открытии счета, потом при активации мобильного банкинга. Из последнего. Заблокировало мой счет в связи с тем что поменял паспорт на ID карту. Заблокировало без уведомления, узнал случайно когда депозит хотел открыть. Другие банки перед блокировкой либо СМС либо звонком предупреждали.
Такой вот себе сервис. Ну, ок. Пришел в банк, предоставил все документы. Обещали в течении дня разблокировать. Не через три дня, не через неделю, три недели этого не сделано. Указанные интервалы — это когда я в техподдержку звонил. Ответ всегда — да, мы видим блокировку, мы видим что вы приносили документы, мы создадим запрос на внутреннюю техподдержку, мы вам перезвоним. И как всегда никто ничего не делает и не перезванивает. Деньги забрать не могу, пеня за неактивный счет начисляется. О депозите уже речь не идет. Жду как разблокируют и надеюсь больше не услышу об этой банке.
Інформуємо, що Ваше питання вирішено.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Написать комментарий
Чисто від серця
Дякуємо Вам за відгук!
Написать комментарий
Не могу добиться ответа
Но 17.08.20 на горячей линии Таскомбанка мне сообщили, что мое заявление могут рассматривать до 30(!!!) дней! Телефонов руководства банка или сотрудников отдела по свифт переводам, кто мог бы ответить где сейчас мои деньги и почему они до сих пор крутят их в Таскомбанке, не дают. Писала и на онлайн-поддержку Таскомбанка, также ответа нет. Просто подпольная организация какая-то!!! Деньги нужны срочно! Все сроки по свифт-переводам прошли, но ответа от Таскомбанка добиться не могу.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, в якому відділенні ТАСКОМБАНКу Ви написали заяву?
Комментарии (2)
Мошенницца(мошеник) 5375 2351 0662 5989
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКом.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Комментарии (19)
Pudracard
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Регистрация в банке без моего участия
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIП та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Плохое информирование
Інформуємо, що відповідь від Банку направлена на Вашу електронну адресу.
Підкажіть, будь ласка, які питання Вас цікавлять?
Будемо раді надати консультацію.
Комментарии (1)
ШОК
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП, ІПН та номер Вашого кредитного договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Не советую связывать
Звертаємо увагу, що у Вас є можливість звернутись до відділення ТАСКОМБАНКу та написати заяву про розгляд питання зміни умов кредитування.
Також рекомендуємо при зверненні надавати документи, які підтвердять погіршення фінансового стану.
Наголошуємо, що рішення Банк приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Написать комментарий
Непонятное решение по кредитной карте
Вопросы к банку. Вечером получили сообщение о нулевом кредитном лимите. А зачем тогда кредитная карта? Непонятно. Предлагают пока пользоваться собственными средствами. Уважаемые банкиры Вы что-то делаете не так. Вам не кажется? Зачем мне кредитная карта если я буду пользоваться собственными средствами? Когда оформляли договор, была указана рекомендованая сумма кредита 10 000 гривен. Это что огромная сумма? Обьясните причину отказа? Человет трудоспособный, возрад допенсионный, гражданка Украины. Что еще?
Інформуємо, що повідомити по якій причині не встановили кредитний ліміт немає можливості.
Є можливість подати повторний запит на встановлення кредитного ліміту через 30 днів після останнього звернення.
Рішення щодо встановлення розміру кредитного ліміту кредитний комітет приймає для кожного Клієнта індивідуально.
Написать комментарий
БАНК - ВІДМІННО
Дякуємо Вам за відгук.
Написать комментарий
Банк сотрудничает с мошенническими организациями
Інформуємо, що оформити карту від ТАСКОМБАНКу можливо лише, звернувшись у відділення Банку з документами.
Опишіть, будь ласка, детальніше ситуацію, яка у Вас виникла.
Комментарии (2)
Жах!!!
Я дуже не задоволена роботою відділення вашого банку у м.Коломия за адресою Винниченка 1Б!
Хотіла оплатити кредит, який взяла у ВАШОМУ банку
Прийшла, кажуть з 11 до 14год технічна перерва
Прийшла в 14 год, каса була на інкасації, сказали прийти через 1-1,5год
Тоді ж я почула КАСА УЖЕ НЕ ПРАЦЮЄ (хоча вона має працювати до 17:30, а на годиннику була тільки 16:30)
ЧИМ ЗАЙМАЮТЬСЯ ВАШІ ПРАЦІВНИКИ У РОБОЧИЙ ЧАС? Вони просто сиділи і розмовляли між собою!!!
Я весь день витратила, а кредит так і не оплатила
Буду добиватися справедливості!
Ваш запит було передано на підрозділ Банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Дійсно, в момент Вашого Звернення, у відділенні Банку було відсутнє світло, проводились аварійні роботи.
Саме по цій причині тимчасово не працювала каса.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Написать комментарий
Це просто хамство і жах
Дякуємо за Ваше звернення.
Інформуємо, що отримати карту може виключно її власник, звернувшись в касу ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт.
Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНК не буде продовжувати термін дії карт на період карантину.
Додатково викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якісне обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу.
Написать комментарий