Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
CliffT 16 марта 2021, 12:09
Вітаю!
З власного досвіду хочу залишити відгук про співпрацю з Таскомбанком. Свій відгук хочу розбити одразу на декілька пунктів: безпека банку, компетентність співробітників, додаток Tas2U.
У зв’язку з переходом компанії, в якій я працюю, на обслуговування банком — ТАСКОМБАНК, було оформлено дві картки: Платівка та кредитка. При оформленні, від кредитки не можна було відмовитись, так як це йшло пакетом. Впринципі, баланс кредитки на момент оформлення не був великий, тому особливої уваги на наявність картки не звернув. Користувався ж нею за весь час 2 рази і то, випадково. Після останнього випадку, коли в додатку Tas2U було в списку 2 карти для оплати, по замовчуванню, системою встановлено для оплати кредитку, я її заморозив і планував в майбутньому закрити повністю, так як чомусь без моєї згоди, ліміт підвищили в декілька разів.
На жаль, закрити картку я не встиг. Шахраї перевідкрили мій мобільний номер телефону та зняли всю суму кредитного ліміту. Що найбільше вражає, що після перевідкриття картки, шахраї відразу увійшли в додаток Tas2U, та почали робити переводи коштів з уже замороженої картки, а також з залишків, які були на платівці. Ніяких банківських даних шахраям не надавалось, вони націлено знали, що я являюсь клієнтом Таскомбанку. Чому? По-перше, зі всього списку банків, вони за короткий час обрали саме Таскомбанк. По-друге, крім Таскомбанку, я ще користувався послугами іншого банку, де була значно більше сума і яку шахраї не змогли зняти. По- третє, як пізніше вияснилось, що мій випадок був не поодинокий для Таском, адже іншим користувачам банку надходили такі ж дзвінки, СМС і, як результат, втрата коштів.
Що стосується безпеки банку, склалось враження, що вона відсутня повністю. Після втрати номеру, шахраї з легкістю зуміли змінити пароль від мого додатку. Для цього, як я зрозумів, достатньо лише мобільного номеру телефону. В банках, з якими доводилось співпрацювати, як мінімум, потрібно було надати додаткові дані: відсканувати картку, паспорт, відеодзвінок тощо. Після входу в мій обліковий запис, шахраї без жодних проблем змогли розморозити мою картку та здійснити переказ коштів на велику суму протягом 15-ти хв. В безпеці банку, при цьому, не виникло жодних питань. Ні дзвінка для уточнення даних, ні відтермінування по оплаті з відразу розмороженої картки… Загубиш сім-карту — загубиш відразу і всі свої кошти.
Що стосується співробітників компанії. Після того, як мою сім-карту заблокувало, моя дружина протягом 10-ти хвилин, після списання коштів, звернулась на гарячу лінію Таскомбанку з запитом на відміну транзакції та блокування карти банку (особисто не зміг звернутись на гарячу лінію через блокування номеру). Я протягом 40 хвилин звернувся до регіонального відділення банку особисто та подав таку ж заяву. Як пізніше виявилось, звернення моєї дружини кудись зникло. Пізніше, при моєму зверненні на гарячу лінію, та проханні надати інформацію відносно заяви, що подавала моя дружина, оператором було озвучено: «запит подавала дружина, тому і всю інформацію можемо надати лише їй особисто». При зверненні моєї дружини, інший оператор повідомив, що звернення стосується мене, тому я маю звернутись для уточнення даних. І, коли ми разом зателефонували, щоб вияснити все ж інформацію по заяві дружини, то вияснилось, що вона взагалі не зафіксована.
Також у консультантів фішка, щоразу, при зверненні, надавати різні відповіді на одні і ті ж питання. Можливо, це політика банку?! Спочатку мені повідомили, що для переказу коштів на велику суму, потрібно уточнювати всі паспортні дані; наступний оператор повідомив, що для зняття такої суми необхідне СМС-підтвердження, а також вказувати CVV-код; третій оператор взагалі повідомив, що достатньо лише СМС-коду. Також вказують невірні дані по сумі заборгованості. І, як виявилось, для того, щоб все ж таки твоя заявка була зафіксована, необхідно наполягти на тому, аби оператор повідомив номер уже зафіксованої заявки (інакше, вони її просто не реєстрували — перевірено на власному досвіді). Та й це не все. Після реєстрації скарги чи заявки на те, щоб з тобою зв’язався представник певного відділу, через декілька днів телефонує співробітник КЦ та повідомляє, що такої можливості, нажаль, немає. Роз’ясніть, чому одразу, при фіксуванні запиту, не повідомити цю інформацію клієнту?! «Смішно», що для того, аби отримати зразок свого договору, необхідно доплатити 300 гривень.
Що стосується TAC2U, це взагалі повний жах. При першому вході в додаток, потрібно погодитись із застарілими умовами договору. Роз’ясню: в договорі зазначено, що одноразова сума однієї транзакції складає 14 999 гривень, а на гарячій лінії мені повідомили: «суму збільшено в районі 29 000 гривень, тому будьте обачні». Після цього я вкотре звернувся на гарячу лінію та наполягав оновити договір, аби банк не вводив в оману інших користувачів. Результату «0». Також цікавий момент — якщо у Вас немає доступу до додатку, але Ви вже були в ньому зареєстровані, то всі дані до транзакцій будуть відображатись. Тобто, навіть якщо Ви зміните пароль для входу в додаток, шахраї і надалі зможуть бачити ваші нарахування та списання з картки. Звідки я це знаю?! В мене до цих пір не відновився вхід до додатку, але всі транзакції мені відображаються і відображались навіть тоді, коли мобільний номер був повністю заблокований та не було доступу до додатку. Також оператори впевнено повідомляють, що доступ в додаток уже має бути відкритий, але я до цих пір не можу в нього зайти. Найкраща відповідь: «перезавантажте ваш телефон і після цього у вас відкриється вхід». Проблема з входом спостерігається протягом 2 тижнів.

Дану проблему можна було вирішити простим налаштуванням додатку. Для переводу транзакцій на велику суму, запрошувати хоча б CVV-код, але оскільки цей код можна чомусь скопіювати в додатку (не зрозуміло, для чого), то для вашого банку це взагалі не показник. Відновлення паролю додатку можна зробити хоча б через гарячу лінію, або регіональне представництво, хоча…, оскільки оператори плутаються навіть в простих консультаціях, це теж не показник. Все ще очікую на вирішення мого запиту. До чого ми дійдемо, відпишу пізніше. На даному етапі рекомендувати банк не можу.
Таскомбанк
Ответ банка
16 марта 2021, 15:05
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Проблема решена
Artem8919 15 марта 2021, 14:04
Отделение по адресу: Киев, пр-т Маяковского, 26
Несколько раз покупал валюту в этом отделении ТАСКОМБАНК, и вот месяца 2,5 — 3 купил у них около 700 долларов.
Среди остальных купюр была и та фото которой прикрепил.
При продаже кассир сказала, что есть такая купюра, но на ней небольшое пятно я в свою очередь уточнил, а принимают ли такую купюру в банках и обменниках, она ответила «Да».
Сегодня 15.03.2021 я посетил это отделение и подошел к этому же кассиру (к слову, забыл посмотреть имя и фамилию кассирши, но она работает во второй кассе от входа в банк, брюнетка, возраст где-то 35−40.) попросил обменять эту купюру, на что получил отказ, и на мои доводы, что я покупал эту купюру у нее же, она сказала, что Таскомбанк такие купюры не продает.
Теперь я должен ездить по банкам и пытаться сдать эту купюру под комиссию 300−400 грн., и ждать от 3 до 6 месяцев.
Спасибо Таскомбанк за это и его кассиру.

У меня возник вопрос к управляющему этого отделения и СЕО ТАСКОМБАНК, как мы можем доверять вашему банку, если ваши сотрудники обманывают ваших клиентов?

Понятное дело, что за 2−3 месяца после обмена у меня не осталось квитанции да и на квитанции не были указаны серийные номера купюр, так что доказать эту операцию в банке сложно, но если руководство захочет, то они смогут это проверить.

Вывод: опыт неудачный, обманывают клиентов, что приводит к финансовым потерям людей.
Таскомбанк
Ответ банка
15 марта 2021, 17:39
Доброго дня.

Інформуємо, що касири діють відповідно до внутрішніх правил Банку та рекомендацій НБУ і мають право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях.

Звертаємо Вашу увагу, що касир дійсно не може перевірити, які саме купюри Ви раніше отримали в касі ТАСКОМБАНКу по причині, що при проведенні операцій не фіксуються номери купюр, які видаються Клієнту.
Проблема решена
Dmitry0205 13 марта 2021, 0:03
После вывода денег с интернет сайта заблокировали щета, добиться разблокировки не могу, говорят что мошеннические действия, так же перекинула жена мне деньги на спорт банк, а он сотрудничает с тас банком и там заблокировано.
Таскомбанк
Ответ банка
15 марта 2021, 17:38
Доброго дня.

Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.3. Банк має право зупинити здійснення фінансових операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов'язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.

Також відповідно до пункту 4.4.4. Банк має право витребувати, а Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Для вирішення поставленого Вами питання рекомендуємо звернутись у відділення ТАСКОМБАНКу для отримання запиту на уточнення інформації щодо джерел походження коштів на рахунок.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tedwin2006 10 марта 2021, 14:33
Был в отделении на ул. Ладожская, 17_А г. Запорожье.
Работаю экономисты отлично, а вот кассир где-то гуляет уже 20 минут.
Таскомбанк
Ответ банка
10 марта 2021, 16:37
Доброго дня.

Дійсно під час Вашого звернення можливо не працювала каса, це зумовлено тим, що протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.

Приносимо вибачення за завдані незручності.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу докладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Boro27 9 марта 2021, 19:46
Когда оформлял кредит вроде было нормально только был збой проблема из интернетом девушки убедили што всьо отлично и штоб подошло наследующий день как просили я подошло да мой кридит утвердили даже деньги получил, а из документов дали только риквизит шбы оплачивать остальные позже подойшол авто плохой интернет невозможно распечатать витоге никаких документов я больше неполучил договоров непотписал, а самое прикольное атом што натретий день мне позвонили из банка и сказали што уминя прострочька месяц я объясняю ей как может быть если я оформил три дня назад япошол воскресной раз как на работу девушкам, но их там уже не было нашло номер горячей линий позвонил объяснил мы договорились што они будут мне подсказывать мелко осталось платить я платил и отдзанивался для регистрирование, но внутри штото подсказало што нужно сохранять нужно чеки когда по моим потщотам должен быть гдето на нолю я спросил сколько осталось они ответили што тыщу щемось я оплатил даже больше чем они мне казали отдзонился спросил што там осталось они мне ответили што всьо оплачино всьо нормально прошло гот даже немного больше никто не звонил потом мне позвонили коллекторы и говорят што уминя долг бесить штук я им говорю какой долг если я всьо оплатил всьо даже есть чеки они мне ответили што ети чеки недействительны если розобратса по-сути то договора я непотписевал, а во-вторых уминя есть платьошки то это мошейники вы или клиенты которых ети колекторы обзывают
Таскомбанк
Ответ банка
10 марта 2021, 11:00
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
11 марта 2021, 15:55
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0985089498 6 марта 2021, 19:40
Купил товар в кредит на 6 месяцев. Выплатил весь кредит на следующий месяц + процент. На следующий месяц пришло сообщение что мне нужно ещё выплатить проценты за месяц поскольку кредит был зачислен утром в 8.30 а начисления процентов в 8.00 хотя я оплатил 3 дня назад. И так продолжалось ещё 2 месяца и таже причина и поскольку я понял что это лохотрон я перестал платить. А теперь я хочу вас поблагодарить вы мне испортили кредитную историю и мне не дают больше кредиты во всех банках СПАСИБО БОЛЬШОЕ теперь я свободный человек!!!
Таскомбанк
Ответ банка
10 марта 2021, 13:46
Доброго дня.

Якщо по кредитному договору немає пільгового періоду, то за умовами договору нараховується:

• річна ставка;
• щомісячна комісія – яка нараховується в два етапи: в перший робочий день місяця та на наступний робочий день після білінгової дати на всю початкову суму оформленого кредиту.

Дійсно, якщо поповнення рахунку здійснюється через сервіс інших Банків, то таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Рекомендуємо в подальшому сплачувати кошти на погашення кредиту раніше до дати планового платежу для уникнення подібної ситуації.
Якщо Ви бажаєте уточнити суму загальної заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
8 марта 2021, 16:20
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
audi7777 2 марта 2021, 15:02
есть кредитная карта. обязательный платеж по карте.
26 февраля вносится сумма обязательного платежа. в приложении отображаются деньги и пишется что обязательный платеж 0
Но 2 марта сотрудники начинают названивать и угрожать что будет пеня, штраф… мол они не видят платеж. потом выясняемся что деньги им якобы зашли 1 марта в 5 утра и это некого не волнует что вы в приложении у себя видите зачисление и статус что просрочки нет обязательный платеж 0 и держите еще 400 грн просроченной задолженности.
Во-первых: Как так можно обращаться к клиентам??? Что нах… отношение? Вы какие-то черные коллекторы или банк?
Во-вторых: Что за обман клиентов? деньги пришли, да еще и отобразилось что уже нет обязательного платежа, но в итоге вы все равно должны
Таскомбанк
Ответ банка
10 марта 2021, 13:54
Доброго дня.
Шановний Клієнте, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється за допомогою р2р переказу через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.

Тобто, сума заборгованості за кредитом буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.

Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Якщо сума обов’язкового мінімального платежу не була погашена фактично до дати планового платежу – виникає прострочена заборгованість.
Якщо Ви бажаєте уточнити суму мінімального платежу або суму простроченої заборгованості – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Проблема решена
AlexPolischcuk 1 марта 2021, 21:23
Банк не приймає додаток Дія. Котрий вже офіційно прирівняної до звичайних документів. У версії для телефону та для пк, у персональному кабінеті не можливо. Подивитися реквізити картки, на гарячу лінію за номером 0800 не додзвонитися, лише на міський номер. Скажіть у якому сторіччі ви працюєте? Консультанти не компетентні. Не можливо нормально зробити перекази у інший банк. Також наповнюють непотрібні послуги, зокрема кредитну картку мотивуючи це обов’язковою Умовою.
Таскомбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 10:15
Доброго дня.

Наразі в ТАСКОМБАНКу відсутня можливість проведення ідентифікації Клієнтів через додаток «Дія».

Звертаємо Вашу увагу, що рахунок карти в форматі IBAN доступний для перегляду в інтернет-банкінгу TAS2U, а саме відображається в виписці.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою «проскролити» операції вниз / нажати «Подивитися всі» / нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.
Актульні номери Контакт-центр Банку: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку). Вказаний безкоштовний номер 0 800 503 580 – працює.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що оформлення кредитної карти не є обов’язковою послугою.
Проблема решена
KonstantinZP 26 февраля 2021, 20:13
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
У меня гривневый депозит. Проценты ежемесячно. Карту использую только для обмена валюты в TAS2U. Физически пластиком не пользуюсь.
25.02 приходит СМС от банка, что в связи с риском компрометации карта *0518 была заблокирована, обратитесь в любое отделение или контакт-центр для бесплатного перевыпуска.
26.02 прихожу в отделение № !7 г. Запорожье, пр. Соборный, 144:
Я: пришла СМС о компрометации карты, хочу заказать бесплатный перевыпуск.
Операционист: карты при компрометации перевыпускаются автоматически, ничего заказывать не нужно. Ждите сообщения о прибытии карты в отделение.
Я: так в СМС написано- обратиться и заказать.
Операционист: (посоветовавшись со старшей) заказывать ничего не нужно, все перевыпускается автоматически. Но если хотите, можем выдать не именную мгновенную за 50 гривен, или снимайте деньги в кассе с паспортом.
Я: подожду бесплатного первыпуска.
26.02 в 11:51 звоню для уточнения на горячую линию 0800503580:
Я: пришла СМС о компрометации карты, хочу уточнить о необходимости заказа для перевыпуска.
Оператор: Давайте я Вас идентифицирую и закажу перевыпуск карты.
Я: так перевыпуск нужно заказывать?
Оператор: Да.
Я: (после идентификации и заказа карты) прошу проинформировать отделение № 17 г. Запорожье о том, что заказывать карту нужно.
Оператор: Хорошо. Карта заказана, она бесплатная, когда будет в отделении Вам придет СМС.
26.02 в 13:42 мне позвонили из отделения № 17.
Операционист: Добрый день, извините, я ввела вас в заблуждение, мы должны были заказать Вам карту или выдать бесплатно мгновенную, если хотите, можете сейчас подъехать в отделение и мы решим вопрос.
Я: Спасибо, мне к Вам ехать через пол города, я уже заказал перевыпуск через горячую линию.
26.02 в 14:49 звонок мне с (044) 2246720
Оператор: Добрый день, Вас беспокоит Таскомбанк, Вам должны были перезвонить из отделения № 17 и решить вопрос с перевыпуском Вашей карты.
Я: Звонок из отделения был, ничего нового они мне не сообщили, я уже заказал перевыпуск через горячую линию.
26.02 в 15:19 звонок мне с (044) 2246720
Оператор: Добрый день, Вас беспокоит Таскомбанк, для решения вопроса с заменой Вашей карты Вам необходимо обратиться в кал-центр по телефону 0800503580 и заказать ее перевыпуск.
Я: Спасибо, я сегодня по номеру 0800503580 уже заказал перевыпуск карты.
Оператор: Я не вижу, что карта заказана. Перезвоните и закажите перевыпуск.
26.02 в 17:59 звоню на горячую линию 0800503580:
Я: Добрый день, я сегодня по номеру 0800503580 заказывал перевыпуск карты, можно проверить, что заказ существует?
Оператор: (после идентификации) я не вижу заявки на перевыпуск, давайте сделаем новую заявку.
Заявка на перевыпуск в очередной раз сделана. Не знаю, пошла-ли она в работу и получу-ли я именную карту. Надо было не жлобиться и подать на бедность банку 50 гривен за мгновенную карту.
П.С. диалоги сокращены, и так много букв получилось.
Хотелось-бы увидеть комментарий представителя Таскомбанка не на отдельные кусочки произошедшего, а полностью на всю эту хронологию идиотизма.
Таскомбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 11:36
Доброго дня!

Інформуємо, що викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що дійсно консультація фахівцями Банку була надана некоректно.

Зі співробітниками проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Проблема решена
ULJAUKRAINA 26 февраля 2021, 14:08
Отделение по адресу: Харьков, майдан Конституции, 1
здраствуйте минфин обратите внимание на банк ТАСКОМБАНК я его клиент банк нарушает закон Украины о банковской деятельности. а имеенно в приложениях банка отображается недостоверная или очень не полная инфо о кредите кредитах и кредитках банка, а именно отсутствует информация какой у клиента долг по самой кредитке и сколько процентов насчитано когда и в какие сроки нет элементарной инфо о айбан счете клиента! банк все это не дает даже на письменные запросы клиента мотивируя это тем что если у клиента долг по кредитке то банк специально отображает эту инфо в интернет банкингах в усеченном виде! как платить куда? И СКОЛЬКО? БАНК ПОСТОЯННО ПЕРЕБРАСЫВАЕТ КЛИЕНТА ТО НА ЕМАИЛ ТО НА ГОРЯЧУЮ ЛИНИЮ ТО НА ОТДЕЛЕНИЯ БАНКА… но самое смешное что все эти структуры банка постоянно перебрасывают друг на друга вопросы клиента и не отвечают никогда нормально сколько я должна основное тело проценты и т д… и они говорят что у них никого нет достоверной полной инфо даже у их отдела по задолженностям… кароче постоянно перешпуливают клиента по кругу в результате долг растет что и за что я плачу я не вижу и не понимаю… разберитесь. Я КСТАТИ КЛИЕНТКА ЕЩЕ ДРУГИХ 5 банков украины там все нормально и хорошо сделано. я так понимаю это нарушение таскомбанка закона украины о предоставлении клиенту инфо в полному обсязи. примите меры скрин даю примера их интернет банкинга хотя я им и должна по кредитке они в интернетбанкинге не показывают суммы пишут кредит 000 а там долг и пишут только минимальный платедж 17000 гр хотя у меня долг там 15000. разберитесь заранее спасибо
Таскомбанк
Ответ банка
2 марта 2021, 14:56
Доброго дня.

Інформуємо, що при заблокованій кредитній лінії в інтернет-банкінгу TAS2U не відображається доступний баланс карти.
Ви маєте можливість переглянути суму обов’язкового мінімального платежу для оплати.

За умовами кредитного договору нараховується:
· річна ставка – 55%;
· щомісячна комісія – 1%.

Звертаємо Вашу увагу, що рахунок карти в форматі IBAN доступний для перегляду в інтернет-банкінгу TAS2U, а саме відображається в виписці.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно у TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою «проскролити» операції вниз / нажати «Подивитися всі» / нажати на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
Виписку можна зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адрес.

Якщо Ви бажаєте уточнити суму мінімального платежу – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП, ІПН, номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Проблема решена
OverBafer 19 февраля 2021, 19:15
Компания в которой работал открыла мне карту в «таскомБанке» они навязали мне карту «пятерка» подняли кредитный лимит с 5к грн, до 7к грн. Сложилась ситуация что мне понадобились деньги, я снял эти деньги (7к грн) перекрывать его полностью нет возможности, они каждый месяц начисляют проценты и как они говорят «ОВЕРДРАФТ» — какие проценты? Какой овердрафт? Вроде как ПРЕЗИДЕНТ Украины сказал: убрать это все на время карантина!
Хорошо, ладно, пусть все будет, это уже другая история. НО больше всего меня убило то что мне не пришло никакое письмо от банка, меня никак не уведомили о просрочке, а просто пришло смс что ваше дело передали в коллекторскую службу, СПАСИБО ТАскомбанк за то что вы оперативно сливаете свои клиентов!
Я не отказывался от погашения долга, у меня нет возможности платить мы живем в бедной стране, где работы практически нет! (Зона ООС). Вообщем одни негативные последствия и настроение падает когда только слышишь «ТАскомБанк» НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Таскомбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 12:34
Доброго дня.

Інформуємо, у разі, якщо Ви не користуєтесь пільговим періодом – по кредитній карті Велика п’ятірка передбачено нарахування річних відсотків у розмірі 43,2%.
У разі виникнення простроченої заборгованості штрафи та пеня по кредитному договору не нараховуються до кінця дії карантину.
При виникненні простроченої заборгованості Вам можуть надходити смс-повідомлення або дзвінки з метою інформування про необхідність оплати заборгованості.
Tedwin2006 15 февраля 2021, 19:03
Выбрал этот банк за большую ставку по депозиту. В Кривом Роге есть только одно отделение этого банка, что очень неудобно для тех, кто живёт в другом конце города (для тех, кто не в курсе, длина нашего города 126 км). Помещение отделения светлое, просторное, сотрудники приветливые, причем со всеми клиентами, а не только с самыми денежными. В день окончания срока моего депозита, на телефон пришло сообщение о необходимости получить деньги или продолжить депозит. Я решил забрать, поэтому пришел в банк и был поражен тому, что в отличии от некоторых других банков меня не стали сильно уговаривать не закрывать депозит, и даже не навязывали свои кредитные карточки. Коллектив банка работает четко и слажено и за 15 минут я получил свои деньги.
Таскомбанк
Ответ банка
16 февраля 2021, 9:30
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!

Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Проблема решена
aborniak 4 февраля 2021, 18:31
Маю декілька рахунків в Таскомбанку.
Як фізична особа підприємець і просто фізична особа.
Через незручний веб додаток і кращі умови в іншому банку — вирішив закрити всі свої рахунки в Таскомбанку.
Подзвонив на гарячу лінію банку і повідомив що я маю бажання закрити всі свої рахунки в цьому банку і зважаючи на ситуацію з Covid19 хотів би це зробити віддалено, якщо потрібно то з використанням електронного кваліфікованого цифрового підпису. На що отримав відповідь що рахунок ФОП я можу закрити використовуючи веб портал https://24b.tascombank.ua/, проте для того щоб закрити рахунки фізичної особи мені потрібно підійти на відділення і власноруч написати заяву і поставити підпис.
Мої зауваження на рахунок того що згідно закону України «Про електронно-цифровий підпис» — електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) — на оператора не подіяли, тож стали вирішувати як краще це все зробити.
Оскільки бажання ходити у відділення декілька раз у мене не було, і я мав заплановану зустріч у центрі то я перепитав у оператора чи можу я закрити ВСІ свої рахунки у зручному для себе відділенні а не за тим де я закріплений. На що я отримав позитивну відповідь і невдовзі мені прийшла SMS що я записаний на 03.12.2020 11:00, пл Галицька, 14.
Прийшовши у вказаний день я написав заяву на закриття рахунку фізичної особи і був неприємно здивований тим що рахунки ФОП вони не можуть закрити і я маю це зробити самостійно використовуючи портал https://24b.tascombank.ua/.
Не ставши сперечатись я перепитав як саме це зробити коректно і перепитав що робити якщо в мене на рахунку залишились кошти. Мень описали як зробити це в Меню порталу і сказали що за поточний місяць плата за користування в мене вже знята і на рахунку в мене має бути по нулях. Я перепитав чи залишити мені плату за наступний місяць — на що мені відповіли що якщо нових надходжень на рахунок не буде — то плата не стягнеться і їх лишати не потрібно.
Прийшовши до дому і розрахувавши комісію я перевів залишок коштів на свій рахунок в іншому банку і переконався що на рахунках в таскомбанк в мене по нулям. Пройшовся по меню і сформував заявки на закриття всіх своїх рахунків (гривневий, доларовий), заявки сформувались без помилок — не все ок подумав я, нарешті розібрався.
Сьогодні, 4 лютого 2021 отримую дзвінок з Таскомбанку де мені повідомляють що в мене є борг на особовому рахунку на що я кажу що вони помилились і такого не може бути так як я закрив всі свої рахунки ще в 2020-му році і прошу їх розібратись з ситуацією.
Через деякий час мені перетелефонували і повідомили що помилки не має — я не залишив на рахунку 75 гривень які менаджер відділення мені сказав не залишати і тепер я не можу закрити рахунок поки їх не сплачу.
Мораль в ції історії така:
1) Банк не зручний — ти не можеш закрити рахунок віддалено за допомогою цифрового підпису (не впевнений наскільки це взагалі законно)
2) Я успішно сформував заявки на закриття рахунку і не було ні якої помилки, не було і не має жодного повідомленння/інформування про неуспішне закриття ні на порталі ні тобі SMS ні повідомлення.

Дівчинка з якою ми розмовляли по телефону говорить що я мав зайти на портал і переконатись що рахунки закриті.
Я успішно (як я думав) закрив рахунки, як я можу зайти на портал самообслуговування якщо вже не має що обслуговувати (доступ до порталу також має бути закритий якщо я закрив всі рахунки — це ж ніби логічно).
Висновок — поганий софт, вся відповідальність тільки на клієнті.

3) Немає бажання змінюватись (в кращу сторону).
На моє прохання повідомити IT відділ про вказані недоліки — я отримав відмову (чи в них немає повноважень/чи бюрократія/чи банальна лінь — мені не відомо що саме причина).
Був посланий дзвонити на гарячу лінію. Саме посланий — тому що розказувати це все ще раз, описувати які повідомлення я не отримав, за яких причин — клієнт (який думав що вже не клієнт) не має ні бажання, ні сил.
Таскомбанк
Ответ банка
10 февраля 2021, 16:02
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо в особисті повідомлення.
Проблема решена
almazovruslan 4 февраля 2021, 9:56
Отделение по адресу: Киев, пр-т П. Григоренко, 28
Хочу поделиться опытом как прошло моё обслуживание в ТАСКОМ БАНКЕ. Я заказала себе карту IZI банк, что б забрать карту обратилась в отделение по адресу Григоренко 28, когда зашла в отделение очереди не было, я была следующая к менеджеру и пройдя дальше увидела свободного менеджера, так как нету администратора не понятно куда идти, можно ли идти и т. д. Я присела к нему, со мной не поздоровались, мне просто сказали «я сейчас занят, я с клиентом» я присела на диван и наблюдала такую картину за 20 минут моего ожидания, клиент так и не появился, к нему подходил сотрудник банка, но сам менеджер Кузьменко Даниил Викторович ничем не занимался на протяжение 20 минут, а точнее сидел в телефоне и складывал ровно листочки и периодически на меня кидал взгляд.
И меня так же никто не проинформал как быстро меня смогут принять.
Все же за 1 столом девушка освободилась, но на меня все так же не обращали внимания, я решила проявить инициативу и уточнила могу ли я получить карту, так как это процедура очень быстрая, на что девушка согласилась и попросила присесть, в то время Даниил Викторович сидел все так же без дела и никакой информации о техническом перерыве не было.
Я села к девушка, карту получила за 2 минуты, но никаких стандартов обслуживания нету, ни приветствия, ни вежливости.
Банком осталась очень не довольна, прошу пересмотреть стандарты обслуживание клиентов.
Никому не рекомендую идти в это отделение на Григоронку 28.
Мое мнение, что каждый клиент с каким бы он не был вопросом, для любого банка он важен.
Таскомбанк
Ответ банка
5 февраля 2021, 12:11
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

Дійсно, під час Вашого звернення фахівці Банку були зайняті обслуговуванням інших Клієнтів. Коли співробітник закінчив обслуговувати Клієнта – запросив Вас для надання консультації.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Зі співробітниками відділення проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Client258 29 января 2021, 23:57
Отделение по адресу: Ровно, ул. Соборная, 15
Пользуюсь кредиткой ТАС несколько лет. Сегодня принял решение закрыть и забыть.
Сегодня 29 января последний день погашения задолженности по кредитке. Зашел в отделение ТАС банка, дал кассиру кредитку и наличные деньги. Деньги были внесены, на карточке позитивный остаток. Вечером смотрю в приложении — уже минус 1450 грн.
Звоню на линию поддержки. Да, мы списали проценты за пользованием кредитом. Да, вы внесли деньги полностью, но внимание — надо было сказать кассиру (!!!), чтобы она внесла деньги на счет, а не на карточку.
Я не знаю внутренних нюансов банка, и знать не хочу. В других банках все прекрасно проходит день в день. Деньги на карточке — вопросов нет.

Уважаемый ТАС Банк. Что за отношение к клиентам? Может еще методичку составите для погашения кредитной карточки? Я должен рассказывать банковским проФФесионалам, как правильно гасить кредитную карточку их банка? Или ето все-таки мелкое кредитное мошенничество?

Такое отношение к клиентам недопустимо. Я обязательно закрою карточку и проведу соответствующие действия.
Таскомбанк
Ответ банка
1 февраля 2021, 10:04
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Проблема решена
Julija83 26 января 2021, 18:00
Дали неверную информацию по остатку кредита, в следствии чего набежала
немаленькая сумма, остаток доплатила, разницу признавать не хочу!
Звоню им сама, прошу разобраться, не хотят! Отдали дело «коллекторам «, которые каждые 5 мин. Наяривают.
Я думаю — с таким подходом к клиентам, они прогорят!
Таскомбанк
Ответ банка
27 января 2021, 10:11
Доброго дня.

Викладена Вами інформації передана до відповідного підрозділу Банку з метою перевірки.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо в особисті повідомлення.
Andrulik 25 января 2021, 10:58
Отделение по адресу: Киев, ул. Московская, 46/2
Похоже на то что банк не ценит своих клиентов и в деньгах не нуждается. Приходил в киевское отделение банка № 63 по адресу г. Киев ул. Московская 46/2 два раза 19.01.2021 и 25.01.2021 в первой половине дня с целью внести личные средства на свой карточный счет, на что сотрудники банка оба раза говорили что у них не работает касса (первый раз у кассира был перерыв, а второй что сбой в программах). даже в самых галимых банках если один кассир занят то работает другой, а тут один кассир и тот то занят то у него не работают программы. Такое впечатление что этот банк не нуждается ни в клиентах ни в деньгах которые клиент хочет положить на счет в этом банке. Отделений по городу не так много работают по будням с 9:00до 18:00 а кассы с 9:00 до 17:30 и попасть к ним человеку который работает с 9 до18 очень тяжело, а постоянно отпрашиваться с работы и приходить в отделение с неработающими кассами нет никакого желания. Впустую потраченное время.
Мягко говоря сервисом не доволен.
Таскомбанк
Ответ банка
25 января 2021, 15:59
Доброго дня!

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.

Дійсно під час Вашого звернення не працювала каса, це зумовлено тим, що протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
core499 22 января 2021, 18:10
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 45
заблокировали интернет банкинг- решается вопрос только в отделении. окей идем в отделение.
на официальном сайте указано что есть отделение № 48 по адресу Перемоги, 45. выделяем время, едем по точно указанному адресу и обнаруживаем что там никакого отделения нету. чувствуешь себя ло**м. ни по одному указанному номеру тебе не отвечают. звонишь на горячую линию- сорри, ошиблись, исправим. будьте готовы что на сайте могут что угодно написать. а зайдя сюда написать отзыв, просмотрел что пишут клиенты, то и вовсе передумал обращаться в этот банк.
Таскомбанк
Ответ банка
25 января 2021, 11:33
Доброго дня!

Повідомляємо, що розблокувати доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).

Або ж Ви можете натиснути на «Забули пароль» та пройти реєстрацію повторно.

Дійсно адреса відділення ТАСКОМБАНКу відображалась невірно.
Інформація виправлена.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Logos1 18 января 2021, 20:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Дегтяревская, 4-А
Решил открыть депозит в этом банке. При заключении договора менеджер уверял, что комиссий не будет. После открытия депозита решил еще пополнить, но, как в итоге оказалось, за пополнение карточного счета, привязанного к депозиту банк взымает процент комиссии (причем это кредитка, а не дебетовая карта). Возврат тела депозита на карточный счет, с которого был пополнен депозит — комиссия. Снятие депозита через кассу — комиссия. Как говориться, дай Бог остаться при своих в конце срока действия договора. Пополнять этот депозит дальше желание пропало.
Таскомбанк
Ответ банка
19 января 2021, 14:08
Доброго дня.

Звертаємо увагу, що поповнювати депозит «Акційний» можливо протягом перших 90 днів через касу Банку або інтернет-банкінг TAS2U без комісії.

Звертаємо Вашу увагу, що при відкритті депозиту відкривається карта в пакеті послуг «Платівка».

Дісно, за зарахування коштів на карту «Платівка» передбачена комісія відповідно до тарифів, а саме розділ 2.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – Платівка.

Додатково інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок без комісії.

Що стосується Ощадного рахунку — відповідно до тарифів переказ коштів з ощадного рахунку на рахунки в АТ «ТАСКОМБАНК», в т.ч. через систему TAS2U, які обліковувалися на рахунку менше 1 банківського дня або зараховані на рахунок в день видачі 1% мін. 25 грн./1% мін. 1 долар США/1% мін. 1 євро.
Тобто, є можливість здійснити переказ коштів без комісії, якщо вони обліковувалися на рахунку більше 1 банківського дня.

Ознайомитися з тарифами Ви можете на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs.
Andry22 18 января 2021, 16:59
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 17
Виплачую кредит, звонять з банку і з колектора кого агентства, що в мене один платіж просрочений, треба негайно заплатити.
Коли я почав розбиратись, підняв всі квитанції, вислав всі докази що не один платіж я не прострочив.
Коли я довів що я не прострочував, вони сказали що в них помилка виникла.
Смс прийшло що треба не гайно оплатити,
А потім помилка коли я доказав що вони намагались мене обдурити.
Не рекомендую цей банк. ШАХРАЇ
Таскомбанк
Ответ банка
18 января 2021, 17:29
Доброго дня.

Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 45.6
USD 41.1 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45 45.6
USD 41.1 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝