×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.5 | 43.05 |
USD | 39.6 | 40.05 |
Все курсы банка |
Банк с отличным обслуживанием
Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Написать комментарий
Не рекондую використовувати цей банк, а якщо закриваєте рахунок — будьте обережні
Як фізична особа підприємець і просто фізична особа.
Через незручний веб додаток і кращі умови в іншому банку — вирішив закрити всі свої рахунки в Таскомбанку.
Подзвонив на гарячу лінію банку і повідомив що я маю бажання закрити всі свої рахунки в цьому банку і зважаючи на ситуацію з Covid19 хотів би це зробити віддалено, якщо потрібно то з використанням електронного кваліфікованого цифрового підпису. На що отримав відповідь що рахунок ФОП я можу закрити використовуючи веб портал https://24b.tascombank.ua/, проте для того щоб закрити рахунки фізичної особи мені потрібно підійти на відділення і власноруч написати заяву і поставити підпис.
Мої зауваження на рахунок того що згідно закону України «Про електронно-цифровий підпис» — електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) — на оператора не подіяли, тож стали вирішувати як краще це все зробити.
Оскільки бажання ходити у відділення декілька раз у мене не було, і я мав заплановану зустріч у центрі то я перепитав у оператора чи можу я закрити ВСІ свої рахунки у зручному для себе відділенні а не за тим де я закріплений. На що я отримав позитивну відповідь і невдовзі мені прийшла SMS що я записаний на 03.12.2020 11:00, пл Галицька, 14.
Прийшовши у вказаний день я написав заяву на закриття рахунку фізичної особи і був неприємно здивований тим що рахунки ФОП вони не можуть закрити і я маю це зробити самостійно використовуючи портал https://24b.tascombank.ua/.
Не ставши сперечатись я перепитав як саме це зробити коректно і перепитав що робити якщо в мене на рахунку залишились кошти. Мень описали як зробити це в Меню порталу і сказали що за поточний місяць плата за користування в мене вже знята і на рахунку в мене має бути по нулях. Я перепитав чи залишити мені плату за наступний місяць — на що мені відповіли що якщо нових надходжень на рахунок не буде — то плата не стягнеться і їх лишати не потрібно.
Прийшовши до дому і розрахувавши комісію я перевів залишок коштів на свій рахунок в іншому банку і переконався що на рахунках в таскомбанк в мене по нулям. Пройшовся по меню і сформував заявки на закриття всіх своїх рахунків (гривневий, доларовий), заявки сформувались без помилок — не все ок подумав я, нарешті розібрався.
Сьогодні, 4 лютого 2021 отримую дзвінок з Таскомбанку де мені повідомляють що в мене є борг на особовому рахунку на що я кажу що вони помилились і такого не може бути так як я закрив всі свої рахунки ще в 2020-му році і прошу їх розібратись з ситуацією.
Через деякий час мені перетелефонували і повідомили що помилки не має — я не залишив на рахунку 75 гривень які менаджер відділення мені сказав не залишати і тепер я не можу закрити рахунок поки їх не сплачу.
Мораль в ції історії така:
1) Банк не зручний — ти не можеш закрити рахунок віддалено за допомогою цифрового підпису (не впевнений наскільки це взагалі законно)
2) Я успішно сформував заявки на закриття рахунку і не було ні якої помилки, не було і не має жодного повідомленння/інформування про неуспішне закриття ні на порталі ні тобі SMS ні повідомлення.
Дівчинка з якою ми розмовляли по телефону говорить що я мав зайти на портал і переконатись що рахунки закриті.
Я успішно (як я думав) закрив рахунки, як я можу зайти на портал самообслуговування якщо вже не має що обслуговувати (доступ до порталу також має бути закритий якщо я закрив всі рахунки — це ж ніби логічно).
Висновок — поганий софт, вся відповідальність тільки на клієнті.
3) Немає бажання змінюватись (в кращу сторону).
На моє прохання повідомити IT відділ про вказані недоліки — я отримав відмову (чи в них немає повноважень/чи бюрократія/чи банальна лінь — мені не відомо що саме причина).
Був посланий дзвонити на гарячу лінію. Саме посланий — тому що розказувати це все ще раз, описувати які повідомлення я не отримав, за яких причин — клієнт (який думав що вже не клієнт) не має ні бажання, ні сил.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Ужасное обслуживание!
И меня так же никто не проинформал как быстро меня смогут принять.
Все же за 1 столом девушка освободилась, но на меня все так же не обращали внимания, я решила проявить инициативу и уточнила могу ли я получить карту, так как это процедура очень быстрая, на что девушка согласилась и попросила присесть, в то время Даниил Викторович сидел все так же без дела и никакой информации о техническом перерыве не было.
Я села к девушка, карту получила за 2 минуты, но никаких стандартов обслуживания нету, ни приветствия, ни вежливости.
Банком осталась очень не довольна, прошу пересмотреть стандарты обслуживание клиентов.
Никому не рекомендую идти в это отделение на Григоронку 28.
Мое мнение, что каждый клиент с каким бы он не был вопросом, для любого банка он важен.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Дійсно, під час Вашого звернення фахівці Банку були зайняті обслуговуванням інших Клієнтів. Коли співробітник закінчив обслуговувати Клієнта – запросив Вас для надання консультації.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Зі співробітниками відділення проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Комментарии (1)
Мошенничество
Сегодня 29 января последний день погашения задолженности по кредитке. Зашел в отделение ТАС банка, дал кассиру кредитку и наличные деньги. Деньги были внесены, на карточке позитивный остаток. Вечером смотрю в приложении — уже минус 1450 грн.
Звоню на линию поддержки. Да, мы списали проценты за пользованием кредитом. Да, вы внесли деньги полностью, но внимание — надо было сказать кассиру (!!!), чтобы она внесла деньги на счет, а не на карточку.
Я не знаю внутренних нюансов банка, и знать не хочу. В других банках все прекрасно проходит день в день. Деньги на карточке — вопросов нет.
Уважаемый ТАС Банк. Что за отношение к клиентам? Может еще методичку составите для погашения кредитной карточки? Я должен рассказывать банковским проФФесионалам, как правильно гасить кредитную карточку их банка? Или ето все-таки мелкое кредитное мошенничество?
Такое отношение к клиентам недопустимо. Я обязательно закрою карточку и проведу соответствующие действия.
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Шахраї!
немаленькая сумма, остаток доплатила, разницу признавать не хочу!
Звоню им сама, прошу разобраться, не хотят! Отдали дело «коллекторам «, которые каждые 5 мин. Наяривают.
Я думаю — с таким подходом к клиентам, они прогорят!
Викладена Вами інформації передана до відповідного підрозділу Банку з метою перевірки.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Банк не ценит своих клиентов!
Мягко говоря сервисом не доволен.
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Дійсно під час Вашого звернення не працювала каса, це зумовлено тим, що протягом робочого дня можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написать комментарий
как хорошо что на сайте пишут с ошибками и я зашел сюда почитать отзывы
на официальном сайте указано что есть отделение № 48 по адресу Перемоги, 45. выделяем время, едем по точно указанному адресу и обнаруживаем что там никакого отделения нету. чувствуешь себя ло**м. ни по одному указанному номеру тебе не отвечают. звонишь на горячую линию- сорри, ошиблись, исправим. будьте готовы что на сайте могут что угодно написать. а зайдя сюда написать отзыв, просмотрел что пишут клиенты, то и вовсе передумал обращаться в этот банк.
Повідомляємо, що розблокувати доступ в інтернет-банкінг TAS2U у Вас є можливість, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Або ж Ви можете натиснути на «Забули пароль» та пройти реєстрацію повторно.
Дійсно адреса відділення ТАСКОМБАНКу відображалась невірно.
Інформація виправлена.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Написать комментарий
Комиссии за все
Звертаємо увагу, що поповнювати депозит «Акційний» можливо протягом перших 90 днів через касу Банку або інтернет-банкінг TAS2U без комісії.
Звертаємо Вашу увагу, що при відкритті депозиту відкривається карта в пакеті послуг «Платівка».
Дісно, за зарахування коштів на карту «Платівка» передбачена комісія відповідно до тарифів, а саме розділ 2.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – Платівка.
Додатково інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок без комісії.
Що стосується Ощадного рахунку — відповідно до тарифів переказ коштів з ощадного рахунку на рахунки в АТ «ТАСКОМБАНК», в т.ч. через систему TAS2U, які обліковувалися на рахунку менше 1 банківського дня або зараховані на рахунок в день видачі 1% мін. 25 грн./1% мін. 1 долар США/1% мін. 1 євро.
Тобто, є можливість здійснити переказ коштів без комісії, якщо вони обліковувалися на рахунку більше 1 банківського дня.
Ознайомитися з тарифами Ви можете на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs.
Написать комментарий
Шахраї
Коли я почав розбиратись, підняв всі квитанції, вислав всі докази що не один платіж я не прострочив.
Коли я довів що я не прострочував, вони сказали що в них помилка виникла.
Смс прийшло що треба не гайно оплатити,
А потім помилка коли я доказав що вони намагались мене обдурити.
Не рекомендую цей банк. ШАХРАЇ
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
НеПорядочность Таскомбанка
Оформил депозит.
Менеджер-оператор не предупредил, что банк будет регулярно списывать мои деньги со счета за смс-ки о начислении процентов, хотя эти смс мне абсолютно не нужны. Это непорядочно, неэтично со стороны банка. Впервые с таким сталкиваюсь. За мою практику 1−2 раза встречались банки, снимающие деньги за смс, но они хотя бы проявляли порядочность и спрашивали моего согласия, в отличие от вашего банка. Только не говорите, что об этом указано в договоре. В договоре этого нет. И в других бумагах, данных банком, тоже. Но если бы и было, то читать все это мелким шрифтом и вдумываться во все нюансы целый час рядом с оператором это практически не очень-то разумно, учитывая, что ничего особенного там обычно все равно не вычитаешь. По сути, банк украл мои деньги, смолчав о скрытой плате. О таких подводных камнях оператор обязан предупредить. Это репутация банка, его порядочность и чистота работы. Прошу принять меры и жду ответ.
Інформуємо, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.
Повідомляємо, що відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн. При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Відключити дану послугу Ви можете, зателефонувавши в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Написать комментарий
Обман о льготном периоде по картсчету.
7 января пополнил счет на карту 8700 грн при кредитном лимите 8400, сразу получаю смс, что карта пополнена на 8443 грн, где 43 грн личные средства, это так было и написано в смс. Остальные 300 грн, как я подумал, списади как проценты. Лимит перкрыт, 8400, то есть все ок. Не так ли? Всегда во всех банках это так и значило.
Дальше, на следующий день звоню в банк, спрашиваю, до какого числа у меня не будут начисляться проценты, так как льготный период, если я снова воспользуюсь этими деньгами, мне отвечает работник банка, что до 26 февраля. Все разговоры записываются!!!
Далее, 10 января я снимаю деньги, 7900, остальные средства съела комиссия, ну ладно, ок, на всякий случай перезваниваю в банк, что бы убедиться, что такая большая комиссия, а не ошибка и, внимание! Узнаю, что у меня нет льготного периода?! Это как? Оказывается, я пополнял в выходной день! Что за бред? Мне автоматически поишло смс, что лимит 8400 перекрыт и еще есть собственные средства, какая разница, выходной день или нет, где указано в договоре, что в выходные дни действуюь другие правила? И я снова повторюсь, что Перед тем, как снять деньги, я звонил в банк, ИМЕННО В ТАСКОМБАНК! И МНЕ РАБОТНИК БАНКА НАЗВАЛ ДАТУ 26ФЕВРАЛЯ!!! кто и почему мне отменил льготный период! Вы соврали по телефону, ввели в заблуждение, обманным образом присвоили себе мои деньги! Мошенничество! Просто бездонная бочка, сколько не пополняй счет, все равно будешь должен! Что это за оправдание, что 10числа, ВНИМАНИЕ! вручную будут сниматься годовые проценты. Неужели!? а каждый месяц тогда вы что снимаете? Все ваши ответы записываются, я требую разобраться и не делать из клиентов банка лохов! Лимит был перекрыт, что и подтвердил ваш работник банка!
Для того, щоб перевірити дану інформацію надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер карти в форматі перші 6 цифр та останні 4 цифри в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Дневное ограничение (лимит) на расчеты картой в интернете (ограничитель не сработал).
Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі. По вирішенню питання — Вас додатково буде проінформовано.
Написать комментарий
Банк обворовывает клиентов
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Комментарии (6)
обман по акции
Виплата винагороди за участь в акції «Звільнись від банкоматозалежності» відбулась 06.01.2021 року.
Звертаємо Вашу увагу, що один учасник акції може отримати максимально одне поповнення у сумі 50 грн за результатами одного етапу акції. Всього може бути два поповнення за весь період проведення акції.
З інформацією можливо ознайомитись на офіційному сайті ТАСКОМБАНКу за посиланням https://tascombank.ua/news/zavershennia-aktsii-zvilnis-vid-bankomatozalezhnosti-5fe05d81a9cc040012ea9c32
Написать комментарий
Шахрайство від клієнта банка
У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що вказана карта не емітована ТАСКОМБАНКОМ.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написать комментарий
Банк не выполнил условия депозитного договора, при этом снял деньги за обслуживание карточки которой не существует, МОШЕННИКИ
Шановний PatriotSV, детальні пояснення щодо договору депозиту, а також тарифів за поточним рахунком були надані Вам у листі Банку.
Вважаємо за необхідне додати, що свої зобов’язання за договорами банківських вкладів (депозитів) АТ «ТАСКОМБАНК» завжди виконує у повному обсязі.
Комментарии (2)
Не вижу кешбек
По своей карте 5366*******6456 07.12 делал 2 покупке (мерчант rozetka.ua) на суммы 167 грн. и 399 грн. Операции по счёту прошли несколько дней назад, но кеш-бека я так и не вижу. Прошу доначислить.
Надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Без проблем
Дякуємо Вам за відгук!
Команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Написать комментарий
Никому никогда не посоветую этот банк
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Проблемы с перевыпуском карты
Хотела перевыпустить карту через приложение — в приложении предлагался только платный перевыпуск карты, хотя в тарифах указано, что по сроку перевыпуск бесплатный.
Поэтому 5 ноября обратилась на горячую линию по поводу бесплатного перевыпуска карты.
Уточнила у оператора — как будет записана моя фамилия и имя на карте — так же, как на текущей? Оператор уверила, что да. Мы вместе сверили буквы фамилии и имени, я подтвердила перевыпуск.
Ближе к концу месяца пришло уведомление, что карта в отделении. Приехала в отделение 1-го декабря, собираюсь получать карту и тут неприятный сюрприз — фамилия на карте была нанесена не так, как в предыдущей, а иначе. Отказалась получать карту в кассе, при этом на руки ее не получила и в ведомости не расписалась. Кассир отправила к оператору оформлять перевыпуск. На мой вопрос — как быстро и за чей счет будет перевыпуск, мне ответили, что скорость от них не зависит, а перевыпуск платный. Я не согласилась с такой постановкой вопроса (получается, не по моей вине сделали карту неправильно, но я должна за это платить). Оператор не знала, что делать в таких случаях. Поэтому я написала заявление на имя начальника отделения (вх. 540 — 27/257 от 01/12/2020) и предоставила документы с правильным написанием фамилии (права/загранпаспорт). На мои вопросы по поводу сроков рассмотрения, как со мной свяжутся о решении вопроса начальник отделения сказала — «обращайтесь на горячую линию, там будут разбираться».
Через некоторое время, когда уже покинула отделение банка, мной было получено смс о присвоении нового pin кода по карте, которую я отказалась получать. Позвонила оператору на горячую линию, та просто заблокировала карту.
Спустя неделю снова обратилась на горячую линию — там ни о каких действиях с моей картой не знают, сказали «обращайтесь в отделение».
То есть в отделении посылают на горячую линию, горячая линия — в отделение, карты на руках нет, депозит, который заканчивается в этом месяце, вернется неизвестно куда и как.
Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
Звертаємо увагу, що письмові звернення громадян можуть бути розглянуті до 30 днів.
Коли Ваше питання буде вирішено — Вас буде проінформовано.
Додатково інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти будуть виплачені на картковий рахунок.
Для того, щоб депозит не був пролонгований – необхідно, щоб ознака автопролонгації була відключена.
Перевірити інформацію Ви можете, звернувшись до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або ж самостійно через TAS2U в розділі «Депозити».
Комментарии (1)