×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.65 | 44.05 |
USD | 41.7 | 42.24 |
Все курсы банка |
Обслуживание на 0
Якщо у Вас оформлена кредитна карта ТАСКОМБАНКу – написати заяву про відмову від договору страхування Ви можете виключно, звернувшись до відділення ТАСКОМБАНКу, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch.
Звертаємо увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами.
Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Написать комментарий
Таскомбанк: лжецы и обманщики
Для того, щоб ми могли допомогти Вам у вирішенні питання — опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що склалася.
Написать комментарий
Ворюги поганые!
Почему эти *** могут так просто воровать деньги клиентов другого банка???
Підкажіть, будь ласка, яким сервісом користувалась Ваша знайома при переказі коштів?
Для детальної перевірки інформації – рекомендуємо Вашій знайомій зателефонувати до Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку).
Написать комментарий
Спамлять
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Изи Банк
Абсолютно не хотят удерживать клиента, на сообщения типа «я закрою у вас счёт», отвевают «закрывайте»
Уточніть, будь ласка, у Вас є зауваження до служби підтримки ТАСКОМБАНКу чи izibank?
Написать комментарий
Банк порушує законодавство України.
1. В порушення статті 8.4 відповідь надіслали пізніше встановленного терміну.
2. Відповідь не надано: у документі з назвою «Відповідь» немає жодного натяку на предмет запиту.
3. Відповідь являє собою приклад знущання над українцями:
а) відписка стилю Союзу Радянських Соціалістичних Республік;
б) містить єлементи кроссвордів або квестів. Цитую дослівно:
"
Додатково з інформацією про обробку персональних даних Банком Ви можете на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua у розділі «Конфіденційність та безпека».
"
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та ІПН.
Підкажіть, будь ласка, Ви писали заяву у відділенні Банку?
Якщо так – вкажіть в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Написать комментарий
Скарга
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
СКОТСКОЕ ОТНОШЕНИЕ ТАСКОМБАНКА, ОТДЕЛЕНИЯ № 55 К СВОИМ КЛИЕНТАМ !!!
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що, дійсно, в день Вашого звернення в касі Банку не вистачило коштів у валюті для видачі повної суми по депозитному вкладу.
Додатково рекомендуємо замовляти кошти для виплати за 3 (три) робочі дні до закінчення строку залучення вкладу, звернувшись до Контакт-центру Банку.
Звертаємо увагу, що 10.08.2021 року Херсонське відділення було підкріплено валютою про що Вас було повідомлено співробітником відділення та запрошено для отримання коштів.
Запевняємо Вас, що касир Банку не може видати Клієнту фальшиві купюри, кошти з каси видаються цілі та непошкоджені.
Інформуємо, що касири при здійсненні операції валютообміну діють відповідно до внутрішніх правил Банку та рекомендацій НБУ і мають право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях.
Повідомляємо, що відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Звертаємо увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.
Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Написать комментарий
Банк -обман
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Крутой банк — но видать обанкротился
Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Додатково інформуємо, якщо Ви оформлювали кредитну карту через інтернет-банкінг TAS2U, але при цьому до відділення не звернулись – рахунок в Банку відкрито не буде.
Якщо Ви оформлювали кредитну карту через відділення Банку та кредитний ліміт був встановлений в розмірі 0 грн – в такому випадку рекомендуємо Вам активно користуватись картою та повторно подати заявку на зміну кредитного ліміту, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), якщо бажана сума до 50 000 грн:
— якщо Ви оформлювати карту «Велика п’ятірка» / «Pudra Card» — подати повторний запит на підвищення кредитного ліміту можливо через місяць;
— якщо Ви оформлювати карту «Просто карта» подати запит на підвищення кредитного ліміту можливо не раніше, ніж через 3 місяці.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Банк забирає собі гроші з рахунку кошти та закриває рахунок без відома
Це вже якийсь грабіж.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Максимальная незаинтересованость в клиентах!
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що дійсно фахівецем Банку карта була замовлена не на вказане Вами відділення.
Додатково інформуємо, що Банк надає послугу перенаправки карти між відділеннями ТАСКОМБАНКу.
Приносимо вибачення за дану ситуацію та за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи Банку.
Комментарии (2)
ШАХРАЙСТВО БАНКІВ, АБО ПАДАЮЧОГО ПІДШТОВХНИ.
Після цього мені почали поступати дзвінки, та надходити смс від різних мікрокредитних організацій зі словами — ваша заявка погоджена і т.д. Я звернувся знову до банку з питанням, чому моя заявка та інформація про мене передана іншим особам. Мені показали, що в угоді про обробку персональних даних (всупереч діючим законам) вказано, що банк має право передавати всю інформацію про мене третім особам і мою заявку було передано до партнерів банку — Кредит Маркету. Я попрохав скасувати заявку, але до мене протягом 30 днів продовжують надходити дзвінки та смски. Більш того в другому банку де я оформляв кредитну картку мені відмовили начебто в зв’язку з тим, що я звертався до мікрокредитних організацій.
Таким чином мені на сьогоднішній день мені в зв’язку з вищевказаним, сподіваюсь тимчасово, закрита можливість брати кредити в банках на більш-менш доступних умовах, та відкрита дорога до мікрофінансових організацій (маю 42 пропозиції від різних організацій)
Інформуємо, що відповідно до Заяви-договору про надання споживчого кредиту, п 2.6, Позичальник надає безвідкличну згоду на розкриття або передачу персональних даних, а також підтверджує свою згоду на обробку його персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» та умов ДКБО.
Шановний Клієнте, запевняємо, що Банк у своїй діяльності суворо дотримується вимог та положень діючого законодавства України, зокрема і ЗУ «Про захист персональних даних», що унеможливлює збір, розповсюдження та використання персональних даних без письмової на те згоди володільця такої інформації.
Написать комментарий
Ужасный БАНК!
Для того, щоб перевірити інформацію надайте, будь ласка, повністю Ваше ПIП та номер телефону, на який Ви отримуєте повідомлення та дзвінки.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Неэтичная программа кебшека на карте Б5/пудра.
Проясню — вы делаете транзакцию 28.06. Транзакция проходит по счету 30.06 и в этот же день зачисляется кешбек на бонусный счет. По условиям программы 01.07 этот счет обнуляется.
Вопрос к банку — вы осознаете что после такого пользоваться вашими продуктами пропадает желание? У вас достаточно конкурентов.
Отзыв написан по мотивам ситуации произошешей со мной. У меня правда они там пролежали не 1 день, а 7. Что абсолютно не меняет сути.
Верните мне мои 155.20. Уберите этот пункт из условий, вы на нём наэкономите намного меньше чем потеряете на лояльности клиентов.
Інформуємо, що кешбек по операціям нараховується автоматично Банком після проходження операції по клірингу після 21:00. Кліринг зазвичай триває до 3-х банківських днів.
Останній день, коли Клієнт може виплатити бонуси на картковий рахунок – перший робочий день наступного кварталу до 17:00 години.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18). Відповідно до умов Програми у Банку відсутні підстави для повернення списаних Бонусів.
Написать комментарий
Проблема с решением вопроса перевода денег в выходные дни
В службе поддержки сказали что деньги находятся на моём резервном счете, но мне они не доступны
И мою проблему смогут решить только в рабочий день, а так как сейчас 3 государственных выходных то я без доступа к деньгам на все эти дни
Для урегулювання поставленого Вами питання — надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ та номер телефону.
Комментарии (1)
Профессионалы
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку
Написать комментарий
Мошенники
Інформуємо, що умови оформлення кредиту знаходяться у вільному доступі для ознайомлення для кожного Клієнта на офіційному сайті Банку — https://tascombank.ua/
Перед тим, як оформлювати кредит – спеціаліст банку ознайомлює Клієнта з умовами кредитування. Додатково умови кредиту прописані в договорі.
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
ТАСКОМБАНК — застереження усім!!!
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію кажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, контактний номер телефону, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Написать комментарий
Ужасный банк
Девушка отказалась их менять обосновав это тем, что они «грязные»
Доллары были чистые, не помятые, за грязь я вообще молчу…
В поддержке один оператор просто завершил со мной чат спустя минуту, второй постоянно отсылал мне одни и те же фразы «кассир имеет право» и т. д. при этом я сбросила им фото и спросила есть ли там грязь на что ответа не последовало
В другом банке нам без вопросов все поменяли
Ужасный банк и ужасные сотрудники!
Не рекомендую связываться с этим «банком»
Інформуємо, що касири діють відповідно до внутрішніх правил Банку та рекомендацій НБУ і мають право відмовити в прийняті купюр на власний розсуд та враховуючи результати перевірки коштів на технічних пристроях.
Комментарии (1)