×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 46.1 | 46.55 |
USD | 41.35 | 41.79 |
Все курсы банка |
Шахраї. Ніколи не користуйтесь цим банком!!!
При дзвінку на гарячу лінію, мені повідомили, що по закону зарахування на карту до 3 днів!!!
У мене питання? Чому мені прийшло сповіщення на карту про зарахування коштів, якщо вони ще не зараховані.
Шахрайська схема одним словом!!!
Користуйтесь нормальними банками, які так само мають право на зарахування до трьох днів, проте ніколи цим правом не користуються, бо цінують клієнтів, на відміну від цього банку!!!
— додаток глючний, висить дуже часто
— кеш бек нараховують, Но ніде не вказано, що якщо його не вивести на рахунок до кінця місяця, то він просто зникає!!! Я це замітила після двох років користування!!!
Одним слово ШАХРАЇ, уникайте, якщо не хочете сюрпризів)))
Інформуємо, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хв. після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.
Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Звертаємо увагу, якщо по кредитній карті не діє пільговий період — будуть нараховані відсотки за користування кредитним лімітом – 43,2% річних.
Річний відсоток списується з рахунку за рахунок кредитних коштів в останній робочий день місяця.
Інформуємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Комментарии (1)
Мошенники профессиональные
Нам прикро, що у Вас сталась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Викладена Вами інформація була направлена на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для уникнення таких ситуацій в подальшому.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.
Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Комментарии (3)
Таскомбанк и испорченная кредитная история
Через какое-то время, заказав в УБКИ свою кредитную историю я узнал, что у меня был просроченный кредит в Таскомбанке и этот кредит уже продан вышеупомянутой европейской агенции… После n-ых звонков на горячую линию, нескольких посещений отделения в Днепре, выяснилось что банк выдал кому-то кредит на поддельную справку ИНН (номер которой совпадает с моим)…
Несмотря на то, что фио разные, несмотря на все представленные документы, несмотря на заявления в банк, и даже несмотря на то, что банк согласился с фактом мошенничества (банк обратился в полицию исх. 11393/10 от 14.07.21) Таскомбанк и пальцем не пошевелил, чтобы как-то исправить ситуацию, «отбелить» мою кредитную историю и убрать меня из должников — видимо банку так удобнее и легче держать меня в должниках.
В итоге «а воз и нынче там» — что, на мой взгляд, хорошо характеризует работу Таскомбанка…
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону.
Уточніть, будь ласка, Ви заяву писали у відділенні Банку?
Якщо так – вкажіть в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Комментарии (5)
Постійні проблеми з еквайрингом і дуже не компетентна служба підтримки
Ніхто не намагається вирішити проблему яка склалася, единая відповідь напишіть дані, ми передамо
А про те що служби в які вони передають інформацію, працюють тільки в операційний банківський день, замовчується
Відповідають стандартними загальними фразами
Я взагалі не розумію для чого в цьому банку створена служба підтримки, якщо вона нічим по факту не займається
Рекомендую керівництву перевіряти кваліфікацію своїх працівників
Що до еквайрингу, не рекомендую категорично
В жодному банку ще не зустрічала проблем по зарахуванню
Ти ніколи не можеш бути впевненим коли зарахуються кошти, і якщо виникне якась проблема то чіткої інформації по її вирішенню ніхто не надасть.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ та номер телефону.
Написать комментарий
Мошенники
Якщо Ваша карта оформлена в пакеті послуг «Платівка» — відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Ознайомитись з тарифами карти «Платівка» у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи пакету послуг Платівка».
Інформуємо, що письмову відповідь на Ваше звернення було відправлено на Вашу електронну адресу 13.10.2021 року.
Комментарии (2)
Хотите поменять номер телефона, тогда вам в Таскомбанк, из-за них вы смените его уже наследующий день!
Зарплаты у нас не маленькие, рассчитывали на тисяч 100−150, предложили 20… Меньше месячной нашей зарплаты))) Логика? Нет…
И пока мы не опомнились, предложили разослать наши заявки банкам-партнерам банка. Именно БАНКАМ-партнерам! Мы с дуру и согласились… Это была наша большая ошибка.
Нам начали звонить по сто раз на день с контор типа КумГрош, Готивочка, Простозайм и прочая хрень! Разве это банки??? У вас партнеры шарашкины канторы?
Нас с мужем уже 3 день терроризируют все эти мошенники с предложениями, засыпают смсками! Чтоб вы понимали, это по 5 смс в час, и звонки через каждые пол часа, в выходные и по вечерам! Как теперь спасаться??? Да я кидаю в ЧС, но они звонят с новых номеров и так каждый день! Это терор! Завтра идем с мужем покупать новые номера мобильных! Вот такой геморрой, а просто хотели утеплить дом… Никогда не соглашайтесь на подобные предложения! Нас уже не спасти, но вы еще можете не попасть на их удочку!)
Інформуємо, що відповідно до Заяви-договору про надання споживчого кредиту, п 2.6, Позичальник надає безвідкличну згоду на розкриття або передачу персональних даних, а також підтверджує свою згоду на обробку його персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» та умов ДКБО.
Шановний Клієнте, запевняємо, що Банк у своїй діяльності суворо дотримується вимог та положень діючого законодавства України, зокрема і ЗУ «Про захист персональних даних», що унеможливлює збір, розповсюдження та використання персональних даних без письмової на те згоди володільця такої інформації.
Написать комментарий
Рівень відповідальності 👎👎👎 просто нижче 0
Натомість Таскомбанк заблокував мене, мою сторінку фб! Не давши жодної відповіді, та видалив мої повідомлення) Я не єдина у цій схемі шахрайства, банк дає можливість і надалі таким злочинцям користуватися їхніми продуктами!!!
Повідомляємо, що для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, Вам необхідно вказати повний номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів, в особисті повідомлення.
Звертаємо увагу, що розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться у компетенції правоохоронних органів і суду.
Комментарии (1)
Банк, з яким більше справи мати не буду!
Шановний Клієнт, в разі виникнення простроченої заборгованості штраф та пеня по кредитному договору не нараховуються до кінця дії карантину.
Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Жесть. Кака-банк
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи інтернет — банкінгу TAS2U.
Комментарии (2)
Не банк, а шахрайська структура
Банк нараховує відсотки за користування кредитними коштами, хоча картка знаходиться в пільговому періоді (і всі витрати входять у пільговий період). Жовтень місяць ще не закінчився, а банк вже 30 числа нарахував і списав відсотки по кредитці (великий привіт заявленому пільговому періоду в 62 дні), незважаючи на те, що залишок суми витрат за попередній місяць вересень був повністю внесений 29 числа до 18:00 (тобто в робочий день і в робочий час). Внесені кошти одразу з’явилися на рахунку, про що я отримав push-повідомлення з додатку для смартфонів TAS2U (додаток даного банку), і зайшовши в додаток переконався про зарахування коштів — вся необхідна сума коштів, щоб залишатися у пільговому періоді була внесена.
Незважаючи на все це наступного дня банк нараховує і списує вище згадані відсотки.
В контактному центрі Таскомбанку оператор склала звернення щодо даної ситуації, сказала, що сталася технічна помилка, що відсотки нарахувалися помилково, що картка не могла вийти з пільгового періоду, так як вся необхідна сума була внесена у повному обсязі і вчасно.
За декілька годин дзвінок з банку. Працівник банку повідомляє, що операція з останнього поповнення картки не провелася банком, а проведуть вони її тільки за декілька днів… ну звісно, так же вигідніше, так же можна нарахувати відсотки. При всьому цьому гроші знаходяться вже на рахунку і як я вже сказав, надійшли одразу. Якщо це не шахрайство, то що тоді?
Якщо банк не поверне кошти, які списав, буду подавати скаргу до НБУ.
Інформуємо, що пільговий період по кредитній карті триває до 62 днів, до останнього робочого дня наступного місяця включно.
Пільговий період діє на усі види операцій.
Під час дії пільгового періоду не нараховуються річні відсотки за користування кредитними коштами.
Але лише в тому випадку, якщо використана сума буде погашена до кінця пільгового періоду.
Тобто, пільговий період діє в разі погашення суми пільгового періоду за попередній розрахунковий період не пізніше останнього операційного дня платіжного періоду. Відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО) Додаток 1, пункт 7.1.14. «У випадку не повернення та/або часткового повернення Клієнтом станом на кінець Платіжного періоду суми загальної заборгованості Клієнта за Кредитною лінією, Банк донараховує проценти за користування Кредитною лінією на фактичну суму заборгованості, на яку розповсюджувалась дія пільгового періоду, за попередній/звітний місяць за звичайною ставкою, передбаченою Тарифами Продукту.»
Ознайомитись з ДКБО у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Тобі» — «Карти» — обираєте необхідний пакет послуг в якому оформлена карта – «Документи» — «Типова форма публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб».
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то зарахування коштів відбувається спочатку на карту, а фактичне зарахування коштів по рахунку може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Додатково зазначаємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.
Відповідно до викладеної інформації сторнування нарахованих відсотків зі сторони Банку є безпідставним.
Комментарии (3)
Просто картка
Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Для того, щоб детально перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Самый худший банк с которым мне пришлось работать
Все что я сейчас хочу это как можно быстрее закрыть счёт в этом банке и попрощаться с ним раз и навсегда, более худшего банка я не встречал.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та ІПН.
Написать комментарий
воровство кешбека
В правилах написано что каждый квартал списывают неактивный кешбек, но разве кешбек через месяц становится неактивным? что это за мошеннические правила?
это финансовое учреждение или шайка наперсточников?
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Написать комментарий
Прошу скасувати 150 грн за видачу безконтактної картки ВЕЛИКА П’ЯТІРКА
Я — ФОП. При проханні відкрити картку та надати кредитний ліміт, виявилося що я повинен був надати банку не паспорт та ідентифікаційний код, а ще декларацію, квитанцію про сплату податку по декларації, та пенсійне посвідчення (у мене воно теж є).
Не компетентна служба підтримки — на гарячій лінії мені повідомили, що банк встановив мені кредитний ліміт 0 грн.
Через день телефонували та повідомили, що справа ще не розглянута і ліміт не призначено. Попросили довідку про отримання декларації податковою. Потім ця довідка стала непотрібна. Також сказали, що квитанція про сплату податку декларацією їм ні до чого.
ОКРЕМО ХОТІВ НАГОЛОСИТИ: не зручні тарифи для клієнтів — за безконтактну картку Велика п’ятірка банк хоче з клієнта 150 грн. (безкоштовно картка з магнітноб смужкою). В той час аналогічна карта Пудра з аналогічнами умовами безконтактна — безкоштовна. Навіщо ця дискримінація? Прошу скасувати стягнення з клієнта 150 грн за отримання безконтактної картки Велика п’ятірка.
Ви знаєте, що на сьогодні безконтактні картки це базова функція для усіх сучасних банків України та світу? Це не привілейована опція для віпів, а базова функція!
Якщо Ви є фізичною особою підприємцем – дійсно, для оформлення кредитної карти необхідно надавати декларацію про доходи.
Звертаємо увагу, що кредитний ліміт для Вас погоджено та встановлено.
Комісія за оформлення карти знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Кредитка» (для продукту «Картка „Велика п'ятірка“), пункт 1.2.1 Плата за випуск основної платіжної картки: MasterCard Debit Standard Contactless (безконтактна) – 150,00 грн.
Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи Банку.
Комментарии (1)
Таскомбанк украл деньги
Інформуємо, що запит стосовно Вашого питання було зафіксовано оператором Контакт-центру та знаходиться в роботі.
Звертаємо увагу, що звернення громадян можуть бути розглянуті в термін до 30 днів.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано.
Комментарии (1)
Проблема с безопасностью
Ни рыба ни мясо, теперь даже не могу зайти в мобильное приложение…
Иди***зм…
Уточніть, будь ласка, у Вас залишились відкриті питання, за якими Вам необхідна консультація?
Комментарии (1)
Самый лучший специалист в банке.
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
мошеннический тандем таскома со спортбанком
звоеки продолжаются, а в так называемом «электронном чате» спортбанка мне вначале сказали, что в приложении написано, когда мне платить, на что я резонно ответила, что я заключала договор, и, очевидно, условия сотрудничества прописаны там, но сообщить пункт, в котором описано их требование, мне не смогли и сказали обращаться в Таскомбанк, непонятно только, почему я должна обращаться: если я должна денег — пусть обращаются в суд на законных основаниях. Не имейте дело с этой спортивной картой — иначе вас напрягут и из пальца задолженность высосут!
Інформуємо, що СПОРТБАНК — це молодий проект, сучасний мобільний банк, який розвивається на базі ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що для проекту СПОРТБАНК була створена окрема служба підтримки.
Для того, щоб Ваш запит був вирішений максимально швидко та якісно, необхідно звертатися до відповідної служби підтримки:
СПОРТБАНК – 0800 753 555
Комментарии (3)
Банк затягивает поверку документов и идентификацию клиента.
Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
Написать комментарий
Три часа ждать, а ответа от службы безопасности банка нет.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались, дату звернення, повністю Ваше ПІБ та контактний номер телефону.
Написать комментарий