Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
mariannamaks 1 декабря 2021, 17:47
Як і у більшості банків є кредитні картки з безвідсотковим користуванням. З умовою погашення до 30 числа. Ну ось 30 числа погасила кредит 500 грн, прийшло сповіщення про надходження грошей на карту. А 1 числа сюрприз, списано 449,75 коп — комісія …
При дзвінку на гарячу лінію, мені повідомили, що по закону зарахування на карту до 3 днів!!!
У мене питання? Чому мені прийшло сповіщення на карту про зарахування коштів, якщо вони ще не зараховані.
Шахрайська схема одним словом!!!
Користуйтесь нормальними банками, які так само мають право на зарахування до трьох днів, проте ніколи цим правом не користуються, бо цінують клієнтів, на відміну від цього банку!!!
— додаток глючний, висить дуже часто
— кеш бек нараховують, Но ніде не вказано, що якщо його не вивести на рахунок до кінця місяця, то він просто зникає!!! Я це замітила після двох років користування!!!
Одним слово ШАХРАЇ, уникайте, якщо не хочете сюрпризів)))
Таскомбанк
Ответ банка
2 декабря 2021, 11:24
Доброго дня.

Інформуємо, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хв. після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.

Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.

Звертаємо увагу, якщо по кредитній карті не діє пільговий період — будуть нараховані відсотки за користування кредитним лімітом – 43,2% річних.
Річний відсоток списується з рахунку за рахунок кредитних коштів в останній робочий день місяця.

Інформуємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.

Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Sofora 1 декабря 2021, 10:12
Отделение по адресу: Киев, пр-т Ак. Палладина, 18/30
Пришла в отделение банка на в г. Киев на Палладина, что бы снять личные средства со счета, камин говорит 15 грн комиссия за снятие своих денег со счета, обращаюсь к менеджеру спрашиваю как можно снять личные деньги, что бы не платить комиссию, говорит я сейчас Вам оформлю карту с которой снятие без комиссии, оформила, только забыла сказать что пополнение этой карты стоит 0,5%+ 20 грн, а как известно что б что от куда то снять сначала надо туда положить, но менеджер об этом не догадывается, потом что б перевести с карты 555 на эту карту комиссия 1,5%, об этом менеджер тоже не знает и самое интересное в приложении когда переводишь деньги пишет комиссия 0 грн, итого я потеряла 900 грн, 2 часа времени и кучу нервов, не советую этот банк. На все возражения ответ на сайте указаны тарифы, я говорю, а если я незрячая- ответ обращайтесь к сотруднику банка, он Вас обогреет, обберет…
Таскомбанк
Ответ банка
2 декабря 2021, 12:03
Доброго дня.

Нам прикро, що у Вас сталась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Викладена Вами інформація була направлена на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для уникнення таких ситуацій в подальшому.

Додатково хочемо звернути Вашу увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.

Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
AlexKoz 18 ноября 2021, 10:13
Ранее никогда не имел дел с этим банком… Но, как оказалось, до тех пор пока на телефон не начали звонить с какой-то Европейской! :) агенции возвращения долгов с вопросом: не Морхххв ли я, и когда я отдам долги? — у меня другая фио, и я этих господ просто игнорировал…
Через какое-то время, заказав в УБКИ свою кредитную историю я узнал, что у меня был просроченный кредит в Таскомбанке и этот кредит уже продан вышеупомянутой европейской агенции… После n-ых звонков на горячую линию, нескольких посещений отделения в Днепре, выяснилось что банк выдал кому-то кредит на поддельную справку ИНН (номер которой совпадает с моим)…
Несмотря на то, что фио разные, несмотря на все представленные документы, несмотря на заявления в банк, и даже несмотря на то, что банк согласился с фактом мошенничества (банк обратился в полицию исх. 11393/10 от 14.07.21) Таскомбанк и пальцем не пошевелил, чтобы как-то исправить ситуацию, «отбелить» мою кредитную историю и убрать меня из должников — видимо банку так удобнее и легче держать меня в должниках.
В итоге «а воз и нынче там» — что, на мой взгляд, хорошо характеризует работу Таскомбанка…
Таскомбанк
Ответ банка
19 ноября 2021, 11:19
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону.

Уточніть, будь ласка, Ви заяву писали у відділенні Банку?
Якщо так – вкажіть в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Castalia 13 ноября 2021, 18:02
Вже в котрий раз зіткаюся з проблемами по відшкодуванню коштів по еквайрингу, і не компетенцією в службі підтримки
Ніхто не намагається вирішити проблему яка склалася, единая відповідь напишіть дані, ми передамо
А про те що служби в які вони передають інформацію, працюють тільки в операційний банківський день, замовчується
Відповідають стандартними загальними фразами
Я взагалі не розумію для чого в цьому банку створена служба підтримки, якщо вона нічим по факту не займається
Рекомендую керівництву перевіряти кваліфікацію своїх працівників

Що до еквайрингу, не рекомендую категорично
В жодному банку ще не зустрічала проблем по зарахуванню
Ти ніколи не можеш бути впевненим коли зарахуються кошти, і якщо виникне якась проблема то чіткої інформації по її вирішенню ніхто не надасть.
Таскомбанк
Ответ банка
15 ноября 2021, 10:30
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ та номер телефону.
ukrmegaleon 12 ноября 2021, 23:57
Отделение по адресу: Днепр, ул. Д. Яворницкого, 105
При оформлении договора, и открытия карточного счета в договоре прописывают ссылки на тарифы которые выставлены на сайте, извините меня, а как человек сидя перед оператором в отделении, может одновременно ознакомится с тарифами которые вы выложили на своем сайте, подписал договор, значит согласился с тарифами. Так вот уважаемый ТАС комбанк, вы мне вот таким наглым образом не выдав даже карточки на руки подключили СМС банкинг, про который ваш работник банка даже не предупредила, наоборот умышленно умолчала об этом факте. Ну да ладно, у вас же все равно всегда виноват клиент. Так вот у меня вопрос раз вы такие туго принципиальные, мы тоже можем быть такими. По тарифному карточному продукту «Плативка», который мне оформили в банке, но при этом не выдали карту, а сказали прийти через 2 недели и забрать ее, ваш операционист оформил мне смс банкинг, со счета списали 10 грн, авансом, а вот вернуть разницу вы все время забываете, ведь я пользовался услугой 1 день, в тот же день ее отключил, а согласно п. 5.1 — услуга согласно данного тарифа предусмотрена за 30 календарных дней. А почему разницу не возвращаете — жаба давит? Давайте подсчитаем 10/30 дней =0,33 в день. 10−0,33 = 9,67 грн — должны вернуть, заявление написано еще 20 сентября, в письменном виде с датой и подписью, ни ответа ни привета. И вообще не могу понять, с каких это пор у нас в стране имеют право списывать за услугу денежные средства авансом? Покупая товар или услугу в магазине либо где угодно, я вначале должен получить эту услугу, а после ее оплатить, а у вас вначале оплатить, а потом получить, вам не кажется что вы нарушаете Закон Украины «О Защите прав потребителя»? Ваш сотрудник в отделении сказал что он мне все объяснял, мол это я ее не слушал, а вот вопрос к ТАС комбанку, у вас же камеры есть, вы вообще проводили служебное расследование, как ваши работники обманывают ваших клиентов с тарифами, ведь что бы ознакомить меня с тарифом его надо хотя бы распечатать, если б вы дорожили своей репутацией, вы хотя бы это просмотрели по камерам. Тысячи жалоб в комментариях на ваших работников, про то что они умышленно скрывают подключенные доп. услуги, скрытые комиссии и т. д. На что получают шикарный ответ — вы же подписали договор, значит согласились с условиями и тарифами, которые расписаны больше чем на 70 листов на вашем сайте. Каким это чудным образом я мог ознакомится сидя перед вашими операционистами? А вот п. 1 ст 15 ЗУ «Про защиту прав потребителей «говорит о том что потребитель имеет право на доступную, достоверную, своевременную информацию про продукт» Так вот вы должны не прописывать свои ссылочки на сайт в договорах, а распечатывать все эти листы и тарифы, и там должна стоять подпись клиента. Потому что ссылка на сайт о тарифах, потребителю вообще ни о чем не говорит. Тем более если потребитель сидит в отделении. Другое дело давать ссылку на тариф и перенаправлять клиента для ознакомления, если он оформляет что-либо он лайн,, это да согласен. Но не в отделении. Прошу вернуть излишне снятые деньги с моего счета, так как это с вашей стороны на сегодня выглядит как умышленное мошенничество. Все ж по закону, услуга предоставилась не 30 дней, а всего 1 день, а сняли вы за эту услугу как за 30 дней.
Таскомбанк
Ответ банка
15 ноября 2021, 10:10
Доброго дня.

Якщо Ваша карта оформлена в пакеті послуг «Платівка» — відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Ознайомитись з тарифами карти «Платівка» у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи пакету послуг Платівка».

Інформуємо, що письмову відповідь на Ваше звернення було відправлено на Вашу електронну адресу 13.10.2021 року.
Lg87 11 ноября 2021, 17:23
Мы с мужем купили дом и хотели утеплить его. Для этого решили взять в Таскомбанк кредит на 3 года (выбрали его, т.к. из всех банков в нашем городе, у них были не такие большие %)
Зарплаты у нас не маленькие, рассчитывали на тисяч 100−150, предложили 20… Меньше месячной нашей зарплаты))) Логика? Нет…
И пока мы не опомнились, предложили разослать наши заявки банкам-партнерам банка. Именно БАНКАМ-партнерам! Мы с дуру и согласились… Это была наша большая ошибка.
Нам начали звонить по сто раз на день с контор типа КумГрош, Готивочка, Простозайм и прочая хрень! Разве это банки??? У вас партнеры шарашкины канторы?
Нас с мужем уже 3 день терроризируют все эти мошенники с предложениями, засыпают смсками! Чтоб вы понимали, это по 5 смс в час, и звонки через каждые пол часа, в выходные и по вечерам! Как теперь спасаться??? Да я кидаю в ЧС, но они звонят с новых номеров и так каждый день! Это терор! Завтра идем с мужем покупать новые номера мобильных! Вот такой геморрой, а просто хотели утеплить дом… Никогда не соглашайтесь на подобные предложения! Нас уже не спасти, но вы еще можете не попасть на их удочку!)
Таскомбанк
Ответ банка
12 ноября 2021, 16:55
Доброго дня.

Інформуємо, що відповідно до Заяви-договору про надання споживчого кредиту, п 2.6, Позичальник надає безвідкличну згоду на розкриття або передачу персональних даних, а також підтверджує свою згоду на обробку його персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» та умов ДКБО.

Шановний Клієнте, запевняємо, що Банк у своїй діяльності суворо дотримується вимог та положень діючого законодавства України, зокрема і ЗУ «Про захист персональних даних», що унеможливлює збір, розповсюдження та використання персональних даних без письмової на те згоди володільця такої інформації.
Проблема решена
Asdfi 9 ноября 2021, 12:06
На головній сторінці у фейсбук Тамкомбанк, я написала відгук, щоб вони взяли до уваги те, що їхня клієнтка проводить шахрайські дії з картою Таском у мережі інстаграм, отримує кошти на карту за певний товар, його не відправляє і блокує сторінки покупців)
Натомість Таскомбанк заблокував мене, мою сторінку фб! Не давши жодної відповіді, та видалив мої повідомлення) Я не єдина у цій схемі шахрайства, банк дає можливість і надалі таким злочинцям користуватися їхніми продуктами!!!
Таскомбанк
Ответ банка
9 ноября 2021, 13:57
Доброго дня!

Повідомляємо, що для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, Вам необхідно вказати повний номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів, в особисті повідомлення.

Звертаємо увагу, що розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться у компетенції правоохоронних органів і суду.
GukAnna 9 ноября 2021, 11:32
Брали споживчий кредит у Таскомбанку на суму 19900! Сплачували що місячно, та згодом виникли фінансові проблеми у зв’язку з пандемією, борг залишився 2600 грн. Та коли подзвонила на гарячу лінію Таскомбанку, та повідомила про фінансові труднощі, оператор повідомила, що сума фіксована та не зміниться. Отже я була спокійна. За кілька місяців, хотіла сплатити борг, мені надходить СМС про те що сума заборгованості уже 7800 грн. Коли повторно набираю гарячу лінію Таскомбанку, мені оператор з підвищеним голосом повідомила «Так сума заборгованості 7800, і якщо ви не сплатите сьогодні, кожного дня сума збільшуватиметься»! Як таке може бути??? Час пандемії, людей звільняють з роботи, про проблему тимчасову попередила. Мене запевнили що сума буде незмінна! Як поступити в даній ситуації? Сплачувати заданий борг, звісно відмовляюсь!!!
Таскомбанк
Ответ банка
9 ноября 2021, 14:13
Доброго дня.

Шановний Клієнт, в разі виникнення простроченої заборгованості штраф та пеня по кредитному договору не нараховуються до кінця дії карантину.

Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
AleksIKyiv 3 ноября 2021, 22:44
Берут комисси за любые операции, при чем в непомерных размерах. Скинуть личные средства на свою карту или карту другого человека — куча комиссий. Не известно за что, — кредитный лимит не используется, но комиссии огромные. При этом перед проведением платежа в мобильном приложении указано что комиссия составляет 0.00 грн. И только после операции приходит информация о снятии комиссии. Абсолютно и категорически не рекомендую этот Банк. Они наверное считаю что с такими махинациями разбогатеют на нас, но никто их услугами не будет пользоваться
Таскомбанк
Ответ банка
4 ноября 2021, 20:49
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».

Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи інтернет — банкінгу TAS2U.
Webracer 31 октября 2021, 17:33
Для початку хочу сказати, що із жодним банком у мене немає проблем, при користуванні кредиткою. І тільки Таскомбанк вражає своєю хитрож#пістю, яка попахує шахрайством.
Банк нараховує відсотки за користування кредитними коштами, хоча картка знаходиться в пільговому періоді (і всі витрати входять у пільговий період). Жовтень місяць ще не закінчився, а банк вже 30 числа нарахував і списав відсотки по кредитці (великий привіт заявленому пільговому періоду в 62 дні), незважаючи на те, що залишок суми витрат за попередній місяць вересень був повністю внесений 29 числа до 18:00 (тобто в робочий день і в робочий час). Внесені кошти одразу з’явилися на рахунку, про що я отримав push-повідомлення з додатку для смартфонів TAS2U (додаток даного банку), і зайшовши в додаток переконався про зарахування коштів — вся необхідна сума коштів, щоб залишатися у пільговому періоді була внесена.
Незважаючи на все це наступного дня банк нараховує і списує вище згадані відсотки.
В контактному центрі Таскомбанку оператор склала звернення щодо даної ситуації, сказала, що сталася технічна помилка, що відсотки нарахувалися помилково, що картка не могла вийти з пільгового періоду, так як вся необхідна сума була внесена у повному обсязі і вчасно.
За декілька годин дзвінок з банку. Працівник банку повідомляє, що операція з останнього поповнення картки не провелася банком, а проведуть вони її тільки за декілька днів… ну звісно, так же вигідніше, так же можна нарахувати відсотки. При всьому цьому гроші знаходяться вже на рахунку і як я вже сказав, надійшли одразу. Якщо це не шахрайство, то що тоді?
Якщо банк не поверне кошти, які списав, буду подавати скаргу до НБУ.
Таскомбанк
Ответ банка
2 ноября 2021, 18:39
Доброго дня.

Інформуємо, що пільговий період по кредитній карті триває до 62 днів, до останнього робочого дня наступного місяця включно.

Пільговий період діє на усі види операцій.
Під час дії пільгового періоду не нараховуються річні відсотки за користування кредитними коштами.
Але лише в тому випадку, якщо використана сума буде погашена до кінця пільгового періоду.

Тобто, пільговий період діє в разі погашення суми пільгового періоду за попередній розрахунковий період не пізніше останнього операційного дня платіжного періоду. Відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО) Додаток 1, пункт 7.1.14. «У випадку не повернення та/або часткового повернення Клієнтом станом на кінець Платіжного періоду суми загальної заборгованості Клієнта за Кредитною лінією, Банк донараховує проценти за користування Кредитною лінією на фактичну суму заборгованості, на яку розповсюджувалась дія пільгового періоду, за попередній/звітний місяць за звичайною ставкою, передбаченою Тарифами Продукту.»

Ознайомитись з ДКБО у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Тобі» — «Карти» — обираєте необхідний пакет послуг в якому оформлена карта – «Документи» — «Типова форма публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб».
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то зарахування коштів відбувається спочатку на карту, а фактичне зарахування коштів по рахунку може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.

Додатково зазначаємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.

Відповідно до викладеної інформації сторнування нарахованих відсотків зі сторони Банку є безпідставним.
zabroda123 26 октября 2021, 20:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 4
Побачив рекламу просто картки. Мене це зацікавило. Заповнив форму для отримання. Через деякий час подзвонили з банку для уточнення суми кредиту. Я попросив 20000 грн. Дівчина попросила зачекати поки вона все перевірить. Через пару хвилин вона повідомила, що ця сума мені одобрена і я можу під'їхати у відділення для отримання карти. У відділенні ще раз все перевірили і ми підписали договір з сумою кредиту 20000 грн. Після чого видали карту. Сказали що ПІН прийде в СМС. В цей день нічого не прийшло. На слідуючий день я подзвонив на гарячу лінію і мені вислали ПІН і активувати карту. Але коли я встановив додаток і перевірив залишок то там був 0. При зверненні в банк мені сказали, що мабуть безпека не пропустила. Мені незрозуміло навіщо була та возня з перевірками, з договором і видачею карти? У відділенні сказали, що вони до цього не мають відношення і сказали, що я можу закрити рахунок. Що я і зробив. Бардак повний. Співробітники некомпетентні. Дуже не рекомендую.
Таскомбанк
Ответ банка
27 октября 2021, 13:08
Доброго дня!

Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.

Для того, щоб детально перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Afeliy 22 октября 2021, 11:57
Буду краток, банк будет снимать ваши деньги за все что угодно и вы об этом не узнаете когда будете открывать счёт в банке, в начали сняли деньги за push уведомления, это ещё ладно обидно, но ничего страшного, потом я пытался два дня сделать обмен валют в приложении и мне никак не удавалось и на третий день когда курс уже был другим я смог, спустя месяц я решил закрыть карту в банке, но у меня появился долг по карте который надо было закрыть, по поводу долга все нормально к банку нет претензий в этом плане, но тут начались бешеные звонки на мой телефон по поводу этого долга, по началу я брал телефон и говорил что знаю об этом и закрою, пять дней мучений моего телефона я уже не принимал вызовы и когда появилось свободное время я зашёл в отделение банка и мне сказали что я могу закрыть долг отправив деньги по IBAN счету сразу на нужную карту, я сделал как мне сказали в банке и спустя три дня средства вернулись на мою карту другого банка с которой я делал оплату, написал им в поддержку и мне сказали что в ЄДРПОУ надо указать свой ид. код, я сделал и вот сейчас захожу в приложении, а деньги зачислились не на карту по которой долг и к тому же всему снова снятие денег по чему то там и при этом сумма немалая и как я понимаю банк мне ничего не вернёт, так что будьте готовы что банк будет снимать у вас деньги систематически.
Все что я сейчас хочу это как можно быстрее закрыть счёт в этом банке и попрощаться с ним раз и навсегда, более худшего банка я не встречал.
Таскомбанк
Ответ банка
22 октября 2021, 14:37
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та ІПН.
kdnepr 21 октября 2021, 20:31
В сентябре были совершены покупки в аптеках, а в октябре списали кешбек, якобы он не активный
В правилах написано что каждый квартал списывают неактивный кешбек, но разве кешбек через месяц становится неактивным? что это за мошеннические правила?
это финансовое учреждение или шайка наперсточников?
Таскомбанк
Ответ банка
22 октября 2021, 12:20
Добрий день!

Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Tutmos90 19 октября 2021, 11:48
Минулого тижня відкрив картку Велика п’ятірка

Я — ФОП. При проханні відкрити картку та надати кредитний ліміт, виявилося що я повинен був надати банку не паспорт та ідентифікаційний код, а ще декларацію, квитанцію про сплату податку по декларації, та пенсійне посвідчення (у мене воно теж є).

Не компетентна служба підтримки — на гарячій лінії мені повідомили, що банк встановив мені кредитний ліміт 0 грн.

Через день телефонували та повідомили, що справа ще не розглянута і ліміт не призначено. Попросили довідку про отримання декларації податковою. Потім ця довідка стала непотрібна. Також сказали, що квитанція про сплату податку декларацією їм ні до чого.

ОКРЕМО ХОТІВ НАГОЛОСИТИ: не зручні тарифи для клієнтів — за безконтактну картку Велика п’ятірка банк хоче з клієнта 150 грн. (безкоштовно картка з магнітноб смужкою). В той час аналогічна карта Пудра з аналогічнами умовами безконтактна — безкоштовна. Навіщо ця дискримінація? Прошу скасувати стягнення з клієнта 150 грн за отримання безконтактної картки Велика п’ятірка.

Ви знаєте, що на сьогодні безконтактні картки це базова функція для усіх сучасних банків України та світу? Це не привілейована опція для віпів, а базова функція!
Таскомбанк
Ответ банка
19 октября 2021, 17:51
Доброго дня.

Якщо Ви є фізичною особою підприємцем – дійсно, для оформлення кредитної карти необхідно надавати декларацію про доходи.
Звертаємо увагу, що кредитний ліміт для Вас погоджено та встановлено.

Комісія за оформлення карти знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому оформлена карта.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Кредитка» (для продукту «Картка „Велика п'ятірка“), пункт 1.2.1 Плата за випуск основної платіжної картки: MasterCard Debit Standard Contactless (безконтактна) – 150,00 грн.

Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи Банку.
31kostya13 4 октября 2021, 12:09
Банк списал деньги с карты без уведомления об операции, заявку на возврат затягивает. Появляется такое впечатление что банк специально списывает деньги потом их крутит.
Таскомбанк
Ответ банка
4 октября 2021, 14:09
Доброго дня!

Інформуємо, що запит стосовно Вашого питання було зафіксовано оператором Контакт-центру та знаходиться в роботі.
Звертаємо увагу, що звернення громадян можуть бути розглянуті в термін до 30 днів.

Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 3 октября 2021, 18:05
Утром пробовал зайти в веб версию tas2u — видимо несколько раз сделал опечатку при вводе пароля, предложили позвонить на горячую линию, на все вопросы ответил корректно — выслали одноразовый пароль — который нужно незамедлительно ввести и сменить на нужный… но я им так воспользоваться не смог — ошибка «слишком много попыток» попробуйте позже.

Ни рыба ни мясо, теперь даже не могу зайти в мобильное приложение…

Иди***зм…
Таскомбанк
Ответ банка
4 октября 2021, 9:51
Доброго дня.

Уточніть, будь ласка, у Вас залишились відкриті питання, за якими Вам необхідна консультація?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dimas83 28 сентября 2021, 19:42
Отделение по адресу: Киев, пр-т Ак. Палладина, 18/30
Спасибо специалисту отделения Виктории Викторовне за очень быстрое и на высоком уровне качественное обслуживание.
Таскомбанк
Ответ банка
29 сентября 2021, 9:00
Доброго дня!

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Минфин
Ответ администратора
1 октября 2021, 10:13
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
irinaukraine 23 сентября 2021, 23:57
спортбанк — это коллекторы — вышибалы. без знаний законов, но с полной уверенностью в своей правоте и наглостью. открыла кредитную карту спортбанка от Таскомбанк с кредитным лимитом, мне объяснили, что первые 120 дней оплачивать ничего не надо, но через 60 дней пришло сообщение, что нужно оплатить 100 грн (как Вам идея «льготного» периода с обязательным платежом, такое же придумать надо!) — но я так и сделала. Погасила задолженность вовремя, потом не пользовалась картой, и вдруг звонок: Вы должны. Захожу в моб приложение — мой баланс соответствует кредитному лимиту, значит, задолженности нет, заказываю выписку банка = тоже остаток «0», сделала запрос в службе поддержки спортбанка с входящим номером в вайбере — ответ не получила. Позвонила в Таскомбанк — говорят, что никакого отношения не имеют и не помогут в решении вопроса (а выписка у меня на руках Таскомбанка!), что спортбанк действует по их лицензии. Ну так и отзовите эту лицензию, говорю! Нет, меня посылают решать вопрос с… спортбанком. Говорю, но ведь такого банка не существует, нет ни юр адреса, с кем мне решать вопрос? Но мне так и не ответили. Может Минфин, наконец -то, обратит внимание на наличие организации, которая называет себя банком, хотя таковым не является и остановит наглые вымогательства этой организации без юрлица с замашками коллекторов.
звоеки продолжаются, а в так называемом «электронном чате» спортбанка мне вначале сказали, что в приложении написано, когда мне платить, на что я резонно ответила, что я заключала договор, и, очевидно, условия сотрудничества прописаны там, но сообщить пункт, в котором описано их требование, мне не смогли и сказали обращаться в Таскомбанк, непонятно только, почему я должна обращаться: если я должна денег — пусть обращаются в суд на законных основаниях. Не имейте дело с этой спортивной картой — иначе вас напрягут и из пальца задолженность высосут!
Таскомбанк
Ответ банка
24 сентября 2021, 11:58
Доброго дня.

Інформуємо, що СПОРТБАНК — це молодий проект, сучасний мобільний банк, який розвивається на базі ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що для проекту СПОРТБАНК була створена окрема служба підтримки.

Для того, щоб Ваш запит був вирішений максимально швидко та якісно, необхідно звертатися до відповідної служби підтримки:

СПОРТБАНК – 0800 753 555
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dimas83 22 сентября 2021, 18:33
Отделение по адресу: Киев, пр-т Ак. Палладина, 18/30
При обращении в Банк, для получения выплаты по ФГВФЛ, банк (служба безопасности банка, отдел розничного бизнеса) за два дня не смогли установить, что мой паспорт действительный и принадлежит мне, и он действителен, хотя я являюсь клиентом банка, имеется карта, и открытый счет.
Таскомбанк
Ответ банка
23 сентября 2021, 11:20
Доброго дня.

Інформуємо, що Ваше звернення знаходиться в роботі у відповідального підрозділу Банку.
За результатами розгляду Вас буде проінформовано.

Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для швидкого вирішення Вашого питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dimas83 21 сентября 2021, 15:29
При обращении в банк г. Киев оформив документы, за три часа времени служба безопасности банка не может проверить документы, при посещении банка, готовтесь провести тут целый день. Качество работы банка НОЛЬ.
Таскомбанк
Ответ банка
21 сентября 2021, 18:11
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались, дату звернення, повністю Ваше ПІБ та контактний номер телефону.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.1 46.55
USD 41.35 41.79
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.1 46.55
USD 41.35 41.79
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝