×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Все курсы банка |
Банк *** !!! Какой смысл воевать и что-то защищать в Украине???
Уточніть, будь ласка, для здійснення якої операції Ви звертались у відділення ТАСКОМБАНКу?
Комментарии (2)
Ужасное обслуживание в городе Чернигов
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
За результатами перевірених даних повідомляємо, що, дійсно, в день Вашого звернення менеджером відділення не була надана повна консультація.
Зі співробітниками відділення проведена бесіда про ситуацію, що виникла при Вашому зверненні.
Приносимо вибачення за ситуацію, що вникла при Вашому зверненні.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Комментарии (1)
наихудший банк, с отвратительным сервисом
Также при любых возникающих вопросах об условиях карты сотрудники как отделения так и колл центра не могут дать точную инфо.
При том, что комиссии и % по кредитам в банке выше рынка. Крайне не рекомендую данный банк.
Дійсно, відправити виписку по рахунку в листі на електронну або домашню адресу немає можливості.
Для отримання виписки Вам необхідно звернутись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Звертаємо увагу, що в інтернет-банкінгу TAS2U доступна повна виписка для формування.
Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно в TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».
У виписці по картковому рахунку зазначено:
— Повністю Ваше ПІБ;
— паспортні дані;
— валюта рахунку;
— номер карткового рахунку (IBAN);
— дата формування документа.
Виписку можливо зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адресу.
Уточніть, будь ласка, яке саме питання Вас цікавить по умовах пакету послуг в якому оформлена карта?
Комментарии (1)
мошеннические действия
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Банк списал комиссию при оплате олх доставки. Но при отмене платежа отказывается вернуть комиссию.
Інформуємо, що, дійсно, при здійсненні оплати на сервісі ОЛХ – операція може класифікуватись, як переказ за номером картки, а не оплата в інтернет.
Даний параметр задає торговець.
Якщо у Вас оформлена кредитна картка – передбачена комісія за переказ коштів.
Ознайомитись з тарифами Ви можете на офіційному сайті -> «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – «обираєте необхідний пакет послуг».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні повернення послуги або товару, повертається лише сума покупки. Тобто, не буде повернуто комісію за здійснення операції по карті.
Відповідно до викладеної інформації повернення комісії зі сторони Банку є безпідставним.
Комментарии (8)
Наихудший банк
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.
Звертаємо увагу, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Дійсно, закрити картковий рахунок або ж кредитну лінію можливо лише у відділенні Банку.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch
Інформуємо, якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
Комментарии (2)
Банк украл 365 грн.
Ну ладно бы, списали за перевыпуск, но за 2 недели до этого на Таскомбанк опубликовал на сайте о том, что эта карточка превращается в тыкву. Точнее гнилую тыкву, так как кешбек уже 0, а тарифы всё ещё ужасные. И карта платная. Так что перевыпускать её я не собирался. Но они судя по всему решили решить за меня и просто списали деньги с моего счета. Причем не просто списали, а списали так — что это не отображается в выписке по счету, и если бы я не следил за своими транзакциями, то я бы это даже не заметил.
Мошенничество, или ошибка по некомпетентности? Я думаю и то, и то.
Деньги никто не вернет, но меня радует то что закономерно у них разбегутся клиенты и они обанкротятся.
Інформуємо, що щорічна комісія за обслуговування «WEEKEND CARD» нараховується в перший день місяця відкриття договору, і повинна бути оплачена до 25 числа цього ж місяця.
Щорічна комісія списується з рахунку за рахунок власних коштів тільки у гривні.
За відсутності власних коштів і наявності кредитного ліміту щорічна комісія буде списана за рахунок кредитних коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про нагадування сплати щорічної комісії.
Комментарии (1)
про роботу банку
Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги та займає деякий час.
Нам дуже прикро, що у Вас сталась така ситуація у відділенні Банку. Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написать комментарий
Відсутність зворотнього зв’язку, вміють здивувати
Звертаємо Вашу увагу, що у ТАСКОМБАНКу є цілодобова підтримка для того, щоб допомогти Клієнтам вирішити питання швидко та в будь-який час доби.
Зв’язатись з Банком можливо такими способами:
• Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку);
• банківський чат на офіційному сайті Банку — https://tascombank.ua/;
• електронна адреса Банку — info@tascombank.com.ua.
Уточніть, будь ласка, за якими питанням Вам необхідна консультація?
Комментарии (1)
Шахраї. Ніколи не користуйтесь цим банком!!!
При дзвінку на гарячу лінію, мені повідомили, що по закону зарахування на карту до 3 днів!!!
У мене питання? Чому мені прийшло сповіщення на карту про зарахування коштів, якщо вони ще не зараховані.
Шахрайська схема одним словом!!!
Користуйтесь нормальними банками, які так само мають право на зарахування до трьох днів, проте ніколи цим правом не користуються, бо цінують клієнтів, на відміну від цього банку!!!
— додаток глючний, висить дуже часто
— кеш бек нараховують, Но ніде не вказано, що якщо його не вивести на рахунок до кінця місяця, то він просто зникає!!! Я це замітила після двох років користування!!!
Одним слово ШАХРАЇ, уникайте, якщо не хочете сюрпризів)))
Інформуємо, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хв. після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.
Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Звертаємо увагу, якщо по кредитній карті не діє пільговий період — будуть нараховані відсотки за користування кредитним лімітом – 43,2% річних.
Річний відсоток списується з рахунку за рахунок кредитних коштів в останній робочий день місяця.
Інформуємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Комментарии (1)
Мошенники профессиональные
Нам прикро, що у Вас сталась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Викладена Вами інформація була направлена на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для уникнення таких ситуацій в подальшому.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.
Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:
Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
Комментарии (3)
Таскомбанк и испорченная кредитная история
Через какое-то время, заказав в УБКИ свою кредитную историю я узнал, что у меня был просроченный кредит в Таскомбанке и этот кредит уже продан вышеупомянутой европейской агенции… После n-ых звонков на горячую линию, нескольких посещений отделения в Днепре, выяснилось что банк выдал кому-то кредит на поддельную справку ИНН (номер которой совпадает с моим)…
Несмотря на то, что фио разные, несмотря на все представленные документы, несмотря на заявления в банк, и даже несмотря на то, что банк согласился с фактом мошенничества (банк обратился в полицию исх. 11393/10 от 14.07.21) Таскомбанк и пальцем не пошевелил, чтобы как-то исправить ситуацию, «отбелить» мою кредитную историю и убрать меня из должников — видимо банку так удобнее и легче держать меня в должниках.
В итоге «а воз и нынче там» — что, на мой взгляд, хорошо характеризует работу Таскомбанка…
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону.
Уточніть, будь ласка, Ви заяву писали у відділенні Банку?
Якщо так – вкажіть в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Комментарии (5)
Постійні проблеми з еквайрингом і дуже не компетентна служба підтримки
Ніхто не намагається вирішити проблему яка склалася, единая відповідь напишіть дані, ми передамо
А про те що служби в які вони передають інформацію, працюють тільки в операційний банківський день, замовчується
Відповідають стандартними загальними фразами
Я взагалі не розумію для чого в цьому банку створена служба підтримки, якщо вона нічим по факту не займається
Рекомендую керівництву перевіряти кваліфікацію своїх працівників
Що до еквайрингу, не рекомендую категорично
В жодному банку ще не зустрічала проблем по зарахуванню
Ти ніколи не можеш бути впевненим коли зарахуються кошти, і якщо виникне якась проблема то чіткої інформації по її вирішенню ніхто не надасть.
Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ та номер телефону.
Написать комментарий
Мошенники
Якщо Ваша карта оформлена в пакеті послуг «Платівка» — відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Ознайомитись з тарифами карти «Платівка» у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи пакету послуг Платівка».
Інформуємо, що письмову відповідь на Ваше звернення було відправлено на Вашу електронну адресу 13.10.2021 року.
Комментарии (2)
Хотите поменять номер телефона, тогда вам в Таскомбанк, из-за них вы смените его уже наследующий день!
Зарплаты у нас не маленькие, рассчитывали на тисяч 100−150, предложили 20… Меньше месячной нашей зарплаты))) Логика? Нет…
И пока мы не опомнились, предложили разослать наши заявки банкам-партнерам банка. Именно БАНКАМ-партнерам! Мы с дуру и согласились… Это была наша большая ошибка.
Нам начали звонить по сто раз на день с контор типа КумГрош, Готивочка, Простозайм и прочая хрень! Разве это банки??? У вас партнеры шарашкины канторы?
Нас с мужем уже 3 день терроризируют все эти мошенники с предложениями, засыпают смсками! Чтоб вы понимали, это по 5 смс в час, и звонки через каждые пол часа, в выходные и по вечерам! Как теперь спасаться??? Да я кидаю в ЧС, но они звонят с новых номеров и так каждый день! Это терор! Завтра идем с мужем покупать новые номера мобильных! Вот такой геморрой, а просто хотели утеплить дом… Никогда не соглашайтесь на подобные предложения! Нас уже не спасти, но вы еще можете не попасть на их удочку!)
Інформуємо, що відповідно до Заяви-договору про надання споживчого кредиту, п 2.6, Позичальник надає безвідкличну згоду на розкриття або передачу персональних даних, а також підтверджує свою згоду на обробку його персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» та умов ДКБО.
Шановний Клієнте, запевняємо, що Банк у своїй діяльності суворо дотримується вимог та положень діючого законодавства України, зокрема і ЗУ «Про захист персональних даних», що унеможливлює збір, розповсюдження та використання персональних даних без письмової на те згоди володільця такої інформації.
Написать комментарий
Рівень відповідальності 👎👎👎 просто нижче 0
Натомість Таскомбанк заблокував мене, мою сторінку фб! Не давши жодної відповіді, та видалив мої повідомлення) Я не єдина у цій схемі шахрайства, банк дає можливість і надалі таким злочинцям користуватися їхніми продуктами!!!
Повідомляємо, що для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, Вам необхідно вказати повний номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів, в особисті повідомлення.
Звертаємо увагу, що розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться у компетенції правоохоронних органів і суду.
Комментарии (1)
Банк, з яким більше справи мати не буду!
Шановний Клієнт, в разі виникнення простроченої заборгованості штраф та пеня по кредитному договору не нараховуються до кінця дії карантину.
Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Жесть. Кака-банк
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи інтернет — банкінгу TAS2U.
Комментарии (2)
Не банк, а шахрайська структура
Банк нараховує відсотки за користування кредитними коштами, хоча картка знаходиться в пільговому періоді (і всі витрати входять у пільговий період). Жовтень місяць ще не закінчився, а банк вже 30 числа нарахував і списав відсотки по кредитці (великий привіт заявленому пільговому періоду в 62 дні), незважаючи на те, що залишок суми витрат за попередній місяць вересень був повністю внесений 29 числа до 18:00 (тобто в робочий день і в робочий час). Внесені кошти одразу з’явилися на рахунку, про що я отримав push-повідомлення з додатку для смартфонів TAS2U (додаток даного банку), і зайшовши в додаток переконався про зарахування коштів — вся необхідна сума коштів, щоб залишатися у пільговому періоді була внесена.
Незважаючи на все це наступного дня банк нараховує і списує вище згадані відсотки.
В контактному центрі Таскомбанку оператор склала звернення щодо даної ситуації, сказала, що сталася технічна помилка, що відсотки нарахувалися помилково, що картка не могла вийти з пільгового періоду, так як вся необхідна сума була внесена у повному обсязі і вчасно.
За декілька годин дзвінок з банку. Працівник банку повідомляє, що операція з останнього поповнення картки не провелася банком, а проведуть вони її тільки за декілька днів… ну звісно, так же вигідніше, так же можна нарахувати відсотки. При всьому цьому гроші знаходяться вже на рахунку і як я вже сказав, надійшли одразу. Якщо це не шахрайство, то що тоді?
Якщо банк не поверне кошти, які списав, буду подавати скаргу до НБУ.
Інформуємо, що пільговий період по кредитній карті триває до 62 днів, до останнього робочого дня наступного місяця включно.
Пільговий період діє на усі види операцій.
Під час дії пільгового періоду не нараховуються річні відсотки за користування кредитними коштами.
Але лише в тому випадку, якщо використана сума буде погашена до кінця пільгового періоду.
Тобто, пільговий період діє в разі погашення суми пільгового періоду за попередній розрахунковий період не пізніше останнього операційного дня платіжного періоду. Відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО) Додаток 1, пункт 7.1.14. «У випадку не повернення та/або часткового повернення Клієнтом станом на кінець Платіжного періоду суми загальної заборгованості Клієнта за Кредитною лінією, Банк донараховує проценти за користування Кредитною лінією на фактичну суму заборгованості, на яку розповсюджувалась дія пільгового періоду, за попередній/звітний місяць за звичайною ставкою, передбаченою Тарифами Продукту.»
Ознайомитись з ДКБО у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Тобі» — «Карти» — обираєте необхідний пакет послуг в якому оформлена карта – «Документи» — «Типова форма публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб».
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то зарахування коштів відбувається спочатку на карту, а фактичне зарахування коштів по рахунку може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.
Додатково зазначаємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.
Відповідно до викладеної інформації сторнування нарахованих відсотків зі сторони Банку є безпідставним.
Комментарии (3)
Просто картка
Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.
Для того, щоб детально перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Комментарии (1)