Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.3 | 42.9 |
PLN | 9.5 | 9.95 |
USD | 39 | 39.5 |
Все курсы банка |
Нарахування по кредитній карті
В березні місяці помітив, що при наявності невикористаного кредитного ліміту в застосунку бачу суму до повного погашення. Дуже дивно якось. Звернувся в чат підтримки, мені повідомили, що це відсотки за переказ Р2Р кредитних коштів 08.03.2024р. на 3000 грн. Але тут є одно «але», переказ був зроблений власними коштами і частина їх ще й залишилась на рахунку. В чат підтримки навіть скрін з додатку скинув, де чітко видно залишок на кредитці власних коштів після переказу. Та і чому ж тоді не було комісії за переказ «кредитними коштами»? Фахівець прийняв звернення.
Через 5 днів отримую цікаву відповідь: «Отримали відповідь по вашому запиту.
Інформуємо вас, що вчора 27.03.2024 21:30 помилка була через недоступність з боку постачальника даного сервісу ГЕРЦ на той момент message:«TOO_MANY_REQUESTS»
Рекомендуємо вам спробувати провести оплату ще раз."
Ну якби це відповідь взагалі не на моє запитання. Знову пишу в чат підтримки. Перевірили, вибачились, сказали, що дійсно випадково відправили, моє питання ще в роботі.
Через день отримую нову відповідь: «Доброго ранку! Моє ім'я Наталія.
Олександре, отримала відповідь від кредитного відділу щодо ситуації з нарахування відсотків. Сторнування нарахованих відсотків наразі неможливо провести, оскільки вони були нараховані правомірно. Операції, які списуються в рамках одного дня розподіляються не за порядком їх здійснення. Тому немає можливості виконати сторно в цьому випадку.»
Ну якби я взагалі нічого не розумію з відповіді. Що я зробив не так? На прохання роз`яснити, мені пишуть, що отримали таку відповідь і просто направляють до персонального менеджера.
Сума нарахованих відсотків невелика, бо Р2Р був на 3000 грн. Але щоб якби сума була не 3000 грн., а 300 000 грн.
Був задоволений роботою Банку, але зараз розчарований…
Нам шкода, що дана ситуація у Вас викликала негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (2)
Заблокировали все
Нам дуже прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Згідно з регламентом правил банку, ми не маємо повноважень вказувати інформацію 3-х осіб. Рекомендуємо Вашій матері звернутись до нас на гарячу лінію або в соціальні мережі (Facebook, Instagram). Після чого ми зможемо надати вичерпну відповідь та подальший план дій. Вдячні за розуміння!
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (6)
Долго обрабатываает вывод с фоп
Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно розберемось детальніше та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Написать комментарий
Пумб блокує рахунок і не віддає кошти.
Нам дуже прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Комментарии (32)
Не можу закрити рахунок
Не віддать мені мої кошти, терміну закриття не говорять!!!
Скільки мені ще чекати?
Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Комментарии (2)
Жахливе обслуговування
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Комментарии (1)
Інтернет
Дякуємо за Ваш відгук! Ми неодмінно розберемось у ситуації та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Дякуємо, що зачекали! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що у нашому відділенні
з 20.03.2024р. спостерігалися проблеми з підключенням до корпоративного wi-fi.
Для усунення проблеми нашими фахівцями було вжито необхідних заходів. Враховуючи відсутність доступу до корпоративного wi-fi на момент Вашого звернення, менеджером відділення було запропоновано альтернативний варіант — підключитись до мережі інтернет магазину, що знаходиться поруч з відділенням. На цей час корпоративний wi-fi ПУМБ вже працює.
Просимо вибачення за дані незручності та будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (1)
Банк решил разорвать деловые отношения.
Живу в Украине донецкая область откуда в самом начале войны все банки пумб выехали, кроме приват и ощада.
Регистрировался в пумб не посещая отделение пумб, через дию, и фото видео вериф в приложении пумб, но оператор в чате пишет что нажаль закрывать счёт могут только при моём личном присутствии в отделении.
Написал заявление всё как пологается в шапке голова правлiння АТ пумб, от кого.
Заява про закриття платіжного рахунку, ну всё как пологается, какой счёт закрыть, на какой перевести, всё это подписать дия подписью и отправить на имейл пумб.
Кто знает ведь это рабочая схема ну если вдруг банк начнёт морозится, мол только в отделение и больше ни как, чтоб просто подать в суд да и не парить мозги, а там уже пусть их юрист обьясняет суду как клиент смог зарег банк без посещения и не может закрыть счёт без посещения…
Интересно мнение людей кто знает, так же ответ представителя пумб.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Комментарии (11)
Безпричинне припинення ділових відносин, відсутність комунікації та відповідей, незрозумілі обмеження в 5к грн
Банк прислав повідомлення про припинення обслуговування. Почну з того що банк ніяких питань чи запитів від фін моніторингу не надсилав. В підтримці тільки повідомили що можна отримати кошти в будь якому відділені якщо вони МЕНШЕ 5000 грн. тобто 125 дол. А в мене там залишки більші ніж ця незрозуміла сума: в валюті залишок та трішки в грн на картах на невеликий валютний депозит без розірвання. Якщо більше сума (як в мене) повідомляють про можливість тільки переказу на інший банк, валютний залишок в тому числі (запитав про наявність комісій за цей переказ, то відповіді ніхто не знає).
Тобто, баланс в валюті та грн заморожено, видача через касу відмовлена, тарифи також незрозумілі, як і підстави.
На пошту також написав звернення. (пока що без відповіді)
Чекаю відповіді та оперативного вирішення ситуації що склалася. Взагалі-то надалі панував користуватися послугами банку, раніше ніяких нарікань не було.
Дякую.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку. Після проведення перевірки ми неодмінно повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Комментарии (8)
Обмежений меле в користуванні банком
Не рекомендую тоді, ви втрачаєте клієнтів!
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (1)
Заблокировали счет
При этом отказуют в закрытие счета не понятно на каком основание так же заблокирован доступ в личный кабинет. Где мои деньги не известно возможно вы их просто украли
Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (11)
Був приємно вражений
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Написать комментарий
Просто нема слів, не дай Бог звізуватись з банком ПУМБ
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Комментарии (2)
Найвідстойніший банк
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (3)
Зняття грошей шахрайським методом
Нам дуже шкода, що сталась дана ситуація. Ми написали Вам у приватні повідомлення аби ідентифікувати Вас як клієнта та уточнити всі деталі. Після проведення детальної перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
Карта шахрая.
Костюк ірина олександрівна
Нам шкода, що Ви зіткнулись зі шахрайськими діями. Ми уже вжили необхідні заходи щодо власника даної картки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати на гарячу лінію банку-відправника для фіксації шахрайських дій, а також сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написать комментарий
«спокойствие, только спокойствие» -карлсон
На дворі війна, тому я нормально ставлюся, що всі на нервах, трохи злякані. І тому в такий час ще більше ціную людей (не тільки з банку, а й з усіх сфер) які зберігають психічну рівновагу і намагаються професійно виконувати свої обов’язки. Я теж працюю з клієнтами, але в торгівлі. І нажаль усе вищесказане не можу приписати клієнтам. Нерідко клієнти виливають стількох негативу на тебе, що просто дивуєшся, як ті працівники взагалі ще не «з'їхали з котушок».
У відділенніях ПУМБ я теж нерідко спостерігав агресію зі сторони клієнтів, коли чекав у черзі. І можу твердо сказати, що персонал — достойно тримається. Дивлячись на цих милих дівчаток, їх дуже шкода стає в такі моменти, коли хтось, особливо здорові мужики, самостверджуються за їх рахунок.
Зазвичай стараюсь потрапити «на прийом» до дівчинки на ім'я Марія. З нею легко спілкуватися, завжди неквапливо розкладе «все по полках» і спокійно реагує на мої часом недолугі запитання. Недавно сів до неї за стіл після клієнта, що добряче «виїв їй мозок». Було видно, що дитина знервована, але трималася впевнено. Я тихенько запропонував, що принесу їй каву і якогось тістечка, щоб трішки розрадити. Вона чемно відмовила і попросила обговорювати лише нагальні питання бо (і тут я в шоці) у них відеоспостереження. Я навіть не можу уявити, який це стрес бути весь час «під прицілом камери». Я б в таких умовах не працював, скажу чесно! Моє питання було вирішено швидко і професійно. Ставлю відділенню 5зірочок. Так тримати, красуні!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Також маємо зауважити, що відеоспостередження у відділеннях нашого банку зроблено з метою безпеки відвідувачів та співробітників відділення.
Написать комментарий
Обслуговування
Але є великий мінус… Це відсутня можливість самостійно перевипускати/закривати картки/рахунки. По-перше не потрібно ходити до відділення і на це тратити свій час, а по-друге це менше навантаження на працівників відділення. А також у відділенні зі словами «це обов’зяково» нав’язали не потрібне мені страхування.
Нам дуже шкода, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв’язком.
Комментарии (1)
ПУМБ мошенники.
Верните мои деньги, они мне нужны.
Мои деньги верните, которые я заработала.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (13)
Финмониторинг
Мы выполнили пункт номер 5 согласно этого списка финмониторинга.
В період дії воєнного часу, відповідно до Постанови Правління Національного Банку України від 24.02.2022 № 18 та згідно внутрішньої політики Банку з фінансового моніторингу, документами, які потверджують фінансовий стан можуть бути:1. Роздруківка Е-декларації з сайту https://public.nazk.gov.ua
2. Податкова декларація з відміткою контролюючого органу України про її отриманні (для податкових резидентів України).
3. Довідка (відомості) відповідного державного органу України про суми виплачених доходів та сплачених податків: довідку з кабінету Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua/ — Форма ОК-7 + ключ p7s (ЕЦП), довідку про доходи пенсіонера + ключ p7s (ЕЦП), довідку податкових органів про суми виплачених доходів та утриманих податків).
НЕ змінюйте імена електронних документів, які формуються із кабінет державних органів.
4. Податкова декларація (декларація про доходи) із відміткою контролюючого органу іноземної держави про отримання (при наявності), за умови надання документів, що підтверджують надходження коштів на територію України (митна декларація, виписка українського банку щодо зарахування із-за кордону та зняття готівки).
5. Виписка банку:
o про суму зарахованої заробітної плати із-за кордону (призначення платежу: salary, wages) за умови підтвердження зняття готівкових коштів + Надання контракту відповідно до якого зараховувалась дана ЗП;
o про суму нарахованих відсотків за депозитними договорами, за умови підтвердження зняття готівкових коштів, після зарахування відсотків на поточний рахунок;
o про виплату роялті в поточному році + ліцензійний договір, акт передачі, перелік об'єктів + відображення зняття отриманої суми;
6. Заробітна плата, отримана за межами України та ввезена готівкою або переказана безготівково — трудовий договір з компанією з іншої країни та випискою іноземного банку з відображенням надходжень за контрактом (за наявності митної декларації про ввезення готівки в Україну) — приймається за період до 3 років, але виключно, якщо дохід отримувався в країні, де декларації не подаються;
7. Виписка банку або заява на видачу готівки щодо отримання коштів від продажу акцій відповідно до процедури, визначеної статтею 65 2 Закону України «Про акціонерні товариства», за умови підтвердження зняття готівкових коштів, після їх зарахування на поточний рахунок;
8. Засвідчене нотаріально свідоцтво про право на спадщину з терміном давності до 3 років (кошти на поточних рахунках, в тому числі депозитах в іншому банку, доходи з рахунків ескроу), за умови підтвердження зняття готівкових коштів;
9. Договори про продаж майна, завірені нотаріально, за правочинами, здійсненими не пізніше останніх 3-х років (у разі виконання вимог законодавства про здійснення безготівкових розрахунків у національній валюті, які підтверджуються випискою з банку);
10. Договори про продаж нерухомого майна за межами України, за правочинами, здійсненими не пізніше останніх 3-х років, за умови надання документів, що підтверджують надходження коштів на територію України (за наявності митної декларації/ виписка українського банку щодо зарахування із-за кордону та зняття готівки).
11. Договір оренди нерухомості з фізичною особою \ юридичною особою (засвідчені нотаріально, або зареєстровані в податковому органі, у разі відсутності — додатково надається правовстановлюючий документ на об'єкт нерухомості у фізичної особи) та банківська виписка з відображенням зарахувань відповідно до договору з подальшим зняттям даних сум (приймається дохід за останній рік, за попередні періоди — доходи повинні бути задекларовані).
12. Документи, що підтверджують виплату дивідендів за поточний рік (протокольне рішення власників, фінансова звітність юридичної особи з відміткою про прийняття податковим органом (баланс і форма 2) та статутні документи, виписка банку з рахунку отримувача про зарахування та зняття готівкою дивідендів; касові документи компанії про готівковий розрахунок з отримувачем).
13. Довідка МЗС про суми ЗП для дипломатів та послів (для резидентів) за поточний рік, за умови надання документів, що підтверджують надходження коштів на територію України (за наявності митної декларації/ виписка українського банку щодо зарахування із-за кордону та зняття готівки);
14. Довідка про ЗП з посольства за поточний рік за умови надання паспорту дипломату (свідоцтва) + акредитаційної картки Міністерства закордонних справ України (для нерезидентів) за умови надання документів, що підтверджують надходження коштів на територію України (за наявності митної декларації/ виписка українського банку щодо зарахування із-за кордону та зняття готівки);
15. Довідки державних органів (СБУ, прокуратура, та інші) про ЗП, інформація про які не відображається в довідках ОК-7, ОК-5 та ДФС;
16. Довідки з військових частин \ Мін. оборони (інших державних органів) про виплати компенсацій та виписка банку з відображенням зарахувань цих коштів та подальшим їх зняттям;
17. Договори продажу корпоративних прав, фінансова звітність юридичної особи за останній період з відміткою про прийняття податковим органом (баланс і форма 2), статутні документи, виписка банку з відображенням зарахування суми та її зняття готівкою (при необхідності запитуються додаткові документи);
18. Виконавче \ судове провадження з повернення коштів з підтвердженням зарахування суми на рахунок, в поточному році та підтвердженням її зняття готівкою.
Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку.Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (13)