×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Все курсы банка |
Банк дурит голову (оплата частями)
Сегодня попробовал оформить покупку и получил отказ, что я не могу оформить договор сервисом «оплата частями»…
У зв´язку із застосуванням Банком оперативних заходів з метою забезпечення безпеки здоров´я своїх клієнтів і стабільної роботи всіх банківських послуг ми тимчасово змушені обмежити максимальну кількість в межах 2 активних договорів по Оплаті частинами.
І в цей період тимчасово зупинено оформлення Швидкого кредиту і Миттєвої розстрочки (Кредит готівкою).
Приносимо вибачення за можливі незручності.
Комментарии (1)
Я хотел помочь, а лучше бы этого не делал!
Якщо картка на руках у третьої особи, то це значить, що її скомпрометовано і конфіденційні дані знає не лише власник картки.
В даному разі, щоб клієнт не постраждав фінансово, картку було заблоковано.
Це зроблено виключно для безпеки його коштів.
Якщо разом з карткою були особисті речі, напишіть нам в приватні повідомлення, ми допоможемо зв'язатися, якщо клієнт надасть на це згоду.
Комментарии (32)
Будьте осторожны потому, что карта карта может уйти в минус без Вашего ведома и согласия и еще начислить проценты сверху
Об этом, я узнала только через 2 недели т.к. была уверена, что все в порядку с картой ведь на ней нет денег. Теперь я заблокировала карту, мне банк говорит, что нужно ее погасить, включая проценты.
При этом, банк признает, что это была техническая ощибка. Вот и вопрос, зачем создавать карту, с которой могут быть сняты деньги не только без моего согласия, но и даже без уведомления, а сумма больше 700 гр, плюс проценты
Дозвольте зауважити, що в першу чергу банк піклується про безпеку даних своїх клієнтів та не надає персональну інформацію третім особам.
З питання списання коштів, необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
Також, Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Комментарии (7)
Забрали последние деньги
Ваша заявка ще в роботі. Від імені банку перепрошуємо за те, що змушуємо вас чекати.
Заявка обробляється протягом 24 годин, а в окремих випадках до 7 днів. Цей час потрібний для того, щоб провести інкасацію банкомату, звірити залишки та операції.
З упевненістю можемо сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання. Як тільки заявка буде оброблена ви будете проінформовані.
Написать комментарий
Заблокували карту для виплат з власними коштами
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (2)
страхування «Захист на кожний день»
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Комментарии (5)
Клиент в шоке
Комментарии (1)
Немного лирики про математику от высокорискового клиента
P.S. Тот банк, через который я тогда все же совершила покупку и в котором ничего кроме кредитки и кредитной истории не имею, вчера прислал мне смс об очередном увеличении кредитного лимита до 40 с лишним тысяч. Это — клиенториентированность с их стороны и огромное желание сменить основной банк с моей.
Комментарии (19)
Рубрика бесценные советы "
Комментарии (3)
Ріжуть кредит
Комментарии (3)
Пока вы спите, ваши деньги переводятся без кода подтверждения мошенникам
Все эти истории про мошенников с картами ПриватБанка были как-будто не про меня, ведь я себя обезопасила:
1. Сим-карта корпоративная, сделать дубликат не возможно.
2. Карта, реквизиты которой известны на олх, больше нигде мной не используется и она с нулевым лимитом.
3. Карта, которой пользуюсь, для оплаты в инете, не используется для снятия наличности.
4. Все звонящие а-ля сотрудники службы безопасности банка с уточнением кодов и смс посылаются далеко и блокируются.
5. Предоплату продавцу делаю в редких случаях, понимая и принимая все риски, связанные с потерей денежных средств.
5. На посторонние сайты не хожу, пин и cvv третьим, и даже вторым, лицам не сообщаю.
И вот, проснувшись в 6:00 14.07.20 я вижу уведомление с мобильного приложения ПриватБанка о том, что с моей карты 14.07.20 в 03:30 был сделан платеж EasyPay*Vodafone (привет самому «серьезному» сервису платежей) в размере 4999,00 гривен.
Единственное, что я не сделала для 100% защиты своих и банковских кредитных денег, это простите, неуважаемый Приватбанк, иcпользовала ВАШУ карту для покупки товаров на Розетке, Panama.ua, Makeup.ua, zootovary.com и т.д. Повторюсь, только в крупных и постоянных интернет-магазинах, много лет! Менять постоянно лимит на оплате в инете не видела смысла, т.к. уже много лет каждую неделю делаю хоть одну, но крупную покупку, а в условиях карантина количества покупок увеличилось.
Так вот, чтобы перечислить деньги на карту маме или оплатить питание в детском саду, т.е. то, что делаю ежемесячно по одним и тем же реквизитам мне ВСЕГДА нужно подтвердить свое действие кодом подтверждения, полученным смс, в мобильном приложении или звонком на телефон.
Так как же работает ваша служба безопасности, что КРУПНЫЙ платеж в размере 4999,00 гривен, ПОДОЗРИТЕЛЬНЫЙ НЕтипичный для пользователя, вы провели без отправки владельцу карты на финансовый номер телефона смс-подтверждения, хоть какой-нибудь обратной связи?!
Что сделано мной в данный момент:
1. Карта сразу же заблокирована звонком на 3700.
2. В телефонном режиме и онлайнчате подана заявка на возврат денежных средств и на отмену мошеннической операции.
3. Написано письмо в EasyPay с просьбой разобраться, каким образом такой надежный платежный сервис пропустил платеж без кода подтверждения.
4. Зарегистрирована заявка на сайте киберполиции и отправлены дополнительные документы, подтверждающие, что я никак не могла повлиять на НЕосуществление или отмену данной операции.
5. Отправлено заказное письмо с уведомлением на имя Главы правления ПриватБанка с заявлением с описанием ситуации и просьбой разобраться.
Ситуация усложняется тем, что это были КРЕДИТНЫЕ средства ПриватБанка, а пополнять чужие ошибки (а в частности, халатность службы безопасности банка) за счет своих денег у меня нет никакого желания.
Вывод: как себя обезопасить от такой ситуации? Никак. Вот абсолютно никак, только не пользоваться картой данного банка, т.к. даже, если предположить, что каким-нибудь космическим способом данные моей карты стали известны мошенникам, кто-то завладел базой крупных интернет-магазинов или еще какое-то событие, на которое я НИКАК повлиять не могу, то почему такой «супер надежный» теперь уже государственный банк провел платеж без моего подтверждения?
Обязательно напишу продолжение этой истории в данном отзыве.
Комментарии (8)
Ариват
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Усі купюри проходять перевірку. У разі, якщо Вас не задовольнив стан купюри, Ви можете відмовитись її приймати.
Якщо у вас виникла даного роду ситуація, і наші працівники не допомогли в її вирішенні, опишіть нам деталі в приватному повідомленні, перевіримо та розберемося, чому так відбулось.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
м Ромни відмова в обслуговуванні
Написать комментарий
Приватбанк и Карантин
Ви можете ознайомитися з інформацію про списання у виписці по картці Універсальна і переконатися, що списання відбулось без додаткових відсотків. Уточніть, будь ласка, детальніше, про які штрафи йде мова?
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
З 01.03.2020 до 31.07.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.07.2020.
Комментарии (1)
Помилка нарахування бонусів
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Качество обслуживания в ПриватБанке
Дякуємо Вам за відгук!
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Лимит.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Двойное списание средств при оплате через Apple Pay
Сотрудники привата (Заявка № 1258426) отказались делать возврат требуя чек об отмене оплаты которого нет, так как оплата прошла успешно один раз и ни как не смогли объяснить как кассир мог провести две операции с одинаковой суммой в одну секунду.
Вот похожая ситуация, которую конечно же приват тоже не признает: https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/169228
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума заблокована, але товар або послуга не отримана. Заблокованою сумою на картці вважається сума, на яку була проведена видаткова операція з використанням картки, але яка не списана в платіжній системі Visa або Mastercard. Якщо на заблоковану суму протягом десятиденного строку не приходить фінансового підтвердження, заблокована сума автоматично розблокується і стає знову доступною для використання.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою торгової точки.
Для розблокування суми Вам необхідно надати документи (копії рахунків і листів від торговця) в банк.
Дозвольте зазначити, що Вам на пошту ми надіслали рекомендації для подальшого вирішення питання.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Это просто ужас!!!
Сподіваємось, що ви врегулювали дану неприємну ситуацію з таксистом.
Інколи, обставини вносять свої корективи. Цієї ночі непогода спричинила аварію, що й стало причиною тимчасових негараздів.
Наші спеціалісти відразу ж зреагували на ситуацію і відразу ж почали займатися виправленням.
Внаслідок прийняття оперативних мір, робота сервісів була повністю відновлена 14 липня о 02:30.
Щиро сподіваємось, що обставини спричинені примхами погоди не залишать неприємний осад на нашій спрівпраці.
Написать комментарий
НЕ ДАЄТЕ МОЖЛИВОСТІ КОРИСТУВАННЯ ГРОШИМА І СТАВИТЕ ПІД ЗАГРОЗУ ЖИТТЯ
Розуміємо Ваші емоції. Дана ситуація склалася внаслідок непогоди, через що банк не міг спрогнозувати це та попередити заздалегідь.
Наші спеціалісти швидко зреагували на ситуацію і відновили роботу системи банку, що дало змогу користуватися сервісом з 02:30.
Написать комментарий