Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
AlonaSol 6 октября 2020, 18:04
Червень місяць, пролунав дзвінок від менеджера банку з проханням пройти актуалізацію данних з вибором або самостійно в приват24 для бізнесу або задопомогою спеціаліста. Ми обрали допомогу спеціаліста… Надали всі документи які запрошував банк і для себе це питання закрили. Приблизно тиждень тому знову дзвінок з банку з проханням перепідписати анкету тому що чернева дата в жовтні не проходить та надати форму довідку Сертифікації FATCA — W8 (яка протрібна тільки тим підприємствам в яких засновники, кінцеві бенефіціари і т.д. резеденти США). Що????? Ви сьогодні маєте на руках всі установчі документи компанії і не бечите, що там таких не має???? 05.10.2020р. рахунок заблоковано зсилаючись на постанову НБУ… анкета на обробці у співробітника крайній строк сплати заробітної плати 07.10.2020р… 06.10.2020р. знову зауваження по кінцевому бенфіціру, зіслались що ПІБ заповнене не так як в витягу (хоча написане буква в букву). Завтра має бути виплата з/п прискорити розгляд анкети, чи зможемо ми завтра користуватися рахунком, дізнатися просто не реально тому, що оператори «тупо» озвучують завчений текст не відхиляючись від нього ні в ліво ні в право. Скарга на
help@pb.ua теж нічого не дала оскільки на неї відповідають тіж оператори.
В мене питання: навіщо нам банк де працюють роботи? З ким в Приваті можна вести нормальний діалог? Ви сьогодні блокуєте роботу підприємства, на чиї плечі ляжуть штрафи та пені за прострочені платежі? Актуалізацію почали робити ще в червні сьогодні жовтень… Просто не має слів… Навіть не має до кого звернутися, ніхто з Привату «тупо» не реагує на проблему.
Приватбанк
Ответ банка
7 октября 2020, 10:16
Згідно з Постановами НБУ № 351 / 417, які вступили в силу з початку 2017 року, і Законами N N 2121-III, N 1702-VII всі банки повинні отримувати і підтримувати в актуальному стані відомості про своїх клієнтів: структуру власності і кінцевих бенефіціарів, фінансову звітність, додаткову інформацію про діяльність підприємства. У разі несвоєчасного отримання цих даних або в разі надання некоректної інформації, банки повинні, в першу чергу, припинити обслуговування таких клієнтів за кредитними програмами, а в подальшому взагалі розглянути доцільність продовження ділових відносин. На поточний момент ваша заявка в обробці.
Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам в вирішенні питання якомога швидше.
Сподіваємось, той факт, що ми чітко та точно дотримуємось вимог чинного законодавства та вимог НБУ, не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Zdsps 6 октября 2020, 17:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Курнатовского, 15
Сламал руку. Сразу позвонил в банк зарегистрировал страховой случай. Оператор сказала какие документы привезти. На следующий день сделал КТ руки взял заключение и заключение доктора завез все в банк. Две недели никто мне не звонил. Позвонил сам сказали нет ваших документов. Привез ещё раз все выписки заключение доктора паспорт и код. Работник банка все сыотографировал и отправил. Примла смс и в приват 24 сообщение что ваши документы приняты ожидайте решения. Обратно две недели никто со мной не связывался не с банка не со страховой. Звоню сам работник банка говорит что мне отказано в выплате так как я не подал документы хотя я все документы что от меня требовали возил два раза. Сказали что со мной свяжутся для урегулирования вопроса но так никто и не позвонил. Звоню теперь сам раз 20 только говорю что по страховому случаю сразу ждите и на этом все. Написал в чате в приват 24 как мне получить письменный отказ в выплате для подачи документов в суд и жалоб в другие инстанции ответа нет). Так что страховка от ПриватБанка сплошной развод и мошенничество. И не в выплате какой то сумы денег дело а в самом факте мошенничества и отговорках.
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2020, 18:32
Добрий вечір!
Дозвольте нам детальніше розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Evgeniia86 6 октября 2020, 15:10
Отделение по адресу: Киев, пр-т Правды, 35
При открытии счета начальник отделения не проинформировал про условия открытия, а именно — нужен был счет ФЛП и терминал. Счет с удовольствием открыли со словами у нас акция — 4 месяца вы не будете платить комиссии. НО забыла упомянуть, что есть условия, при которых действует эта акция.
Второе: при открытии счета мой магазин внесли в категорию Курьерские услуги, хотя таких КВЕД у меня нет. Теперь клиенты, которые пользуются терминалом при оплате товаров, не могут получить кешбек.
3 дня своей жизни я теперь трачу на то, чтобы мою точку перерегистрировали на Продукты. Самые не профессиональные сотрудники в стране. Вопрос так и не решен
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2020, 16:37
Добрий день!
Вже перевіряємо інформацію стосовно ситуації, що виникла. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
andrey0512 6 октября 2020, 10:37
Как известно Приватбанк славится молниеносным арестом счетом после получения постановления исполнителя в электроном виде.Остается только вопрос почему таким же образом не снимается арест после получения постановления о его снятии?? Банк включает регламент один -три дня, ну если сказали «А» скажите и «Б» )) Почему молниеносность односторонняя))??? Не беспокоится банк о клиентах… так выходит??
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2020, 12:31
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту — достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. На поточний момент, в банк не надходив запит від виконавчої служби в електронному вигляді. Для вирішення вашого питання – радимо звернутися до виконавчої служби та врегулювати усі нюанси. Зняття арешту відбувається, зазвичай, відразу після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.
З повагою, ПриватБанк.
DanaTitana 5 октября 2020, 20:40
на початку вересня я зламала ногу, була госпіталізована з подальшою операцією. В лікарні зателефонувала і зареєструвала страховий випадок, після виписки з лікарні надіслала всі документи та знімки через Приват24. Протягом доби було прийнято позитивне рішення. наступного робочого дня отримала виплату компенсації. Чесно кажучи, не очікувала, що «здадуться без бою», і була налаштована скептично. Але тепер можу впевнено сказати, що ця страхова програма працює. дякую за оперативність.
Приватбанк
Ответ банка
6 октября 2020, 8:47
Добрий ранок!
Ми працюємо тільки з надійними страховими компаніями, які чітко дотримуються умов договору. Ваш випадок не став вийнятком.
Дякуємо вам за те, що знайшли час та залишили відгук!
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maksym Solomko 5 октября 2020, 11:45
Учора банкомат ПриватБанку через технічний збій вилучив персоніфіковану платіжну картку з індивідуальним дизайном. Про цей інцидент повідомив я підтримку через контакт-центр, представник заблокував вилучену карту й запросив до відділення для її безкоштовного перевипуску.

Сьогодні зо мною зв'язався інший представник банку й запропонував
зробити віддалений перевипуск за рахунок банку. На період карантину це великий плюс.

Дуже приємно, що в цій ситуації банк сам проявив турботу й руку допомоги :)

ps Хоча часом спілкуватися з підтримкою дуже важко…
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2020, 12:36
Добрий день!
Ми розуміємо, що зараз не зовсім слушний момент для звернення у відділення та не хочемо, щоб через некоректну роботу одного банкомату вам довелось витрачати свої сили та кошти на нову картку. Будемо раді бачити вас нашим клієнтом і надалі!
Проблема решена
shavlovska55 5 октября 2020, 10:19
Сегодня В в 8час,30мин я пополнила в терминале ПРИВАТБАНКА свою карту универсальную от ПРИВАТБАНКА на сумму 880 гривен чтобы оплатить услуги… деньги не зачислены и подлежат проверке на… не знаю на что… коррупцию очевидно… и зачислятся в течении 3-х дней. МНЕ ОБЩЕЖИТИЕ ОПЛАТИТЬ СРОЧНО НАДО СЫНУ… ЭТО ПОСЛЕДНИЕ КОПЕЙКИ…
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2020, 12:25
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Платіж знаходиться на проведенні та після його зарахування на картку буде відображений у виписці Приват24.
OlegLuchiano 5 октября 2020, 8:33
Была утеряна карта для выплат, пошел в банк, менеджер посмотрел в планшете и сказал, что мне ее не дадут, есть на меня запрет, нужно звонить к оператору.Позвонил, оператор сказал, что без объяснения причин прерывают со мной сотрудничество и сказала обращаться в другой банк, но на мою просьбу составила запрос.По прошествии пару дней позвонил и услышал, что это служба безопасности банка не даёт добро и было сказано, что перевыпустят карту тогда, когда закончится срок действия утерянной, а пока идите ищите другой банк.Парадокс в том, что есть ещё две карты привата, которые работают, да и утерянная тоже.
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2020, 10:42
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Минфин
Ответ администратора
6 октября 2020, 12:57
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 06.10.2020).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
ViktoriaL20 4 октября 2020, 19:31
Отделение по адресу: Днепр, Набережная Победы, 30
Уже как 3 раз пытаются снять 169 грн, хотя я у вас никогда не была, так как с другого города, завтра иду подаю заявление в полицию!!!
Приватбанк
Ответ банка
5 октября 2020, 8:58
Доброго ранку!
Як ми бачимо, ви прив'язали картку на сторонньому сервісі для оплати послуги. Запит на списання даної суми надходить саме від сайту, на якому ви раніше прив'язали картку, а не від банку. Рекомендуємо видалити картку, як джерело оплати на сайті або заблокувати та перевипустити її, якщо дану операцію не проводили.
Наполегливо рекомендуємо ознайомлюватись з умовами користування послуг сайтів, коли вказуєте на сторонніх сайтах картки і тим сами надаєте їм змогу списання після авторизації картки.
Артём Наконечный 4 октября 2020, 12:39
Вступил в брак, решил обновить статус в приватбанке. Оказалось, что сделать это через отправку свидетельства о браке нельзя — надо идти в банк и лично показывать ее оператору. Вопрос — паспорт отправить можно, а свидетельство о браке нет? Это как?
Приватбанк
Ответ банка
4 октября 2020, 14:27
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів та прагнемо зробити обслуговування максимально зручним.
46561244 4 октября 2020, 10:44
Внаслідок крадіжки телефона було вкрадено з кредитної картки 4000 гр, я звернулась до банку, далі кібер поліція, поліція, ніхто ні в чому не розібрався (вже майже 3 місяці минуло) Банк на місяць відключив відстотки, після чого сказали погасити кредит, який я не брала, сума не велика, але прикро, що таке відношення банку постійних клієнтів…
Приватбанк
Ответ банка
4 октября 2020, 12:42
Добрий день!
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів, однак ви також повинні дбати про їхню безпеку. Ми склали декілька простих правил, що допоможуть не стати жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
За вашим зверненням питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом було надано інформацію в телефонному режимі.
Ehrenfeld9 4 октября 2020, 3:41
За 4 хвилини в приват24 вкрали бiльше 12ти тисяч гривень, якось зробивши поповнення невiдомих менi телефонних номерiв.
Помiтив буквально хвилин через десять.
Одразу набрав 3700
Пiсля майже пiвторагодинного очiкування- «почекайте пару хвилин, я займаюсь вирiшенням», приват24 та всi картки, як особистi, так i «ключi до рахунку» — просто заблокували. Крапка. Чекаю ранку. Й думаю- що ж це за БАНК такий, якому я довiрив кошти…
Приватбанк
Ответ банка
4 октября 2020, 10:06
Добрий день!
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Звернулись в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
Alexandr20Kiev 3 октября 2020, 19:11
На жаль. Як один із відповідальних банків за обмін монет, що виводяться з обігу банк має безліч перешкод при здійсненні своїх функцій. А саме. 1. На багатомільйонний Київ всього три відділення, які банк називає спеціалізовані, які можуть обміняти лише в загальній кількості лише 5 кг монет на добу. І це при тому, що ви будете першим клієнтом і перед вами ніхто не внесе в касу ані копійки. Загалом це мізер, всього лише трохи більше ніж 1000 монет по 5 копійок, або 2000 монет по 25 копійок. В реаліях відділення буде приймати монети тільки в першій половині дня.
2. Монети не обмінюють. Їх можна лише внести на картку за комісію не менше 5 грн. І то якщо ви вже є клієнтом банку. В іншому випадку ви будете класичною жертвою примусового нав'язування послуги.
3. Решта відділень обмежені по добовій вазі так само, як і спеціалізовані. Тільки здати можна від 100 грн до 200 грн. Звичайно за комісію.
4. Внесені кошти обов'язково треба витратити, бо за зняття з картки ви так само будете платити комісію.
5. По суті банк встановивши внутрішні процедурні обмеження, в переважній більшості відмовлявся прийняти грошову одиницю України до оплати. І винні не будуть притягнуті до відповідальності.
Виходить, що такі дії спонукатимуть населення залишити монети там, де вони і були, тому що кількість перешкод створених банком зменшує економічну вигоду для їх обміну. Тим самим держава не отримає назад монети від населення. А населення отримає чергове знецінення власних коштів та заощаджень.
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 20:16
Дійсно, за проведення власником картки поповнення в касі утримується касова комісія 0,2%, мінімум 5 грн.
До касової комісії може додаватися карткова комісія, якщо вона передбачена типом картки. Наприклад, при поповненні картки для виплат власником картки, комісія становитиме: 0,5% карткової комісії + 0,2% касової комісії.
Обмін банкнот і монет, які вилучаються з обігу, без стягнення плати за проведення такого обміну.
Приймання банкнот та монет української гривні, які виводяться з обігу, здійснюється в будь-якій касі банку на суму до 200 грн монетами та 1000 грн банкнотами від одного клієнта. В касах спеціалізованих відділень банку прийом монет та банкнот здійснюється без обмежень, але з урахуванням фізичного об'єму касового сховища.
Після обміну, за бажанням клієнта, гривні можуть бути прийняті для проведення всіх касових операцій.
BenyaNavede01 3 октября 2020, 16:56
В своё время, поддавшись на рекламные уговоры симпатичного сотрудника Приватбанка (девушки), переоформил свою карту Универсальную на Голд. Чисто ради увеличения кредитного лимита (который на Универсальной они упорно не хотели делать выше 0 (нуля)).
И свершилось чудо!!! Моя тыква, то бишь, карта Универсальная, легким движением руки персонального банкира превращается в Золотую! С кредитным лимитом в, по-моему, 9 500 грн!
Волшебство закончилась на третий день: кредитный лимит снизился до 2 500 гривен. При выяснении причин такого поведения моей «кареты» мне было сказано, что для того, чтобы он «работал» надо активнее им пользоваться. На мой недоумённый вопрос, мол, у меня на счету 20 000 гривен, мне что, нужно было их срочно потратить, чтобы скорее воспользоваться кредитной линией, я в очередной раз услышал мантру про «сложный математический расчёт, в результате анализа многих параметров...» Ом-мане-падме-хум!!!
Ладно, *** с ними, живём дальше.
Проходит примерно полтора месяца и новое чудо сложного математического расчёта — кредитный лимит снижается аж на 690 гривен и уже составляет сказочные 1910 гривен!!! При чём ЭТО выясняется при попытке оплаты покупки в магазине — «у вас недостаточно денег», захожу в приложение — деньги есть. Но оплата невозможна. Но деньги есть. Но оплата невозможна. Картина маслом: касса маркета и человек недоумённо крутит карточку в руках. Теперь уже бесполезную. А сзади очередь. И гора покупок.
Справедливости ради скажу: уведомление о снижении кредитного лимита таки пришло. Через три часа после вышеозначенных событий.
Занятнее всего, что при этом на карте стало аж (минус) 60 гривен!
То есть, кредитные деньги ушли не в ноль, а в минус.
Я так понимаю, что сложный математический расчёт настолько нанотехнологичный, что минус и плюс для него значения не имеют. Сложный математический анализ, *уле, пересичному украинцу не понять!
Опять махнул рукой, тут же перевёл деньги на карту, закрыл кредитный лимит и установил на нём ноль (0) денег.
Позвонил в банк и сказал, что мне такие услуги не нужны и попросил превратить обратно моё «золото» в обычное гуано. Попытался это сделать через Приват24, но удалось только сменить НОМЕР карты и заблокировать её.
В общем, перестал я пользоваться услугами… и тут банк заявляет, что я ему должен аж 90 гривен за услуги карты Голд!!! И был послан в… суд.
Неоднократно под запись оператора и в чате Приват24 я заявлял, что не считаю нужным платить за не оказываемую услугу и предлагал им обращаться опять в суд.
И тут начался противозаконный беспредел: звонки вечером и в выходные с неизвестных номеров, немые, роботизированные и очеловеченные. Сначала я пытался послать их в суд. Потом стал просто игнорировать, благо эти номера забиты в базу данных различных сайтов.
Но сегодня случилось невероятное!!! Они стали звонить моему сыну, типа, я дал его номер как поручителя!!! Поручителя чего?! Где они взяли его номер?!
То есть, они перешли новое нарушение закона о коллекторской деятельности — стали звонить родственникам.
Итак, три нарушения Закона о коллекторской деятельности: звонки в неурочное время, вымогательство и обработка персональных данных без согласия человека.
ПриватБанк, вся страна в курсе, что когда какое-нибудь предприятие (финансовое или производственное) переходит под контроль государства и им начинают рулить чиновник, то оно превращается в УГ. Но почему Ощадбанк такого себе не позволяет?!
Номера:
(050)3176859
(050)4094355
(050)3176850
(050)4094352
(050)3629627
(050)4568587
(050)3629644
(050)3176852
(050)3176852
Их много у меня. :)))
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 18:13
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. При активному користуванні послугами банку, ліміт може бути збільшений.
Щомісячний членський внесок за участь в Gold-клубі — 20 грн, відповідно до тарифів картки — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold/
Для його припинення ви завжди можете замінити Gold картку на звичайну у зручному відділенні банку.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація про рух коштів, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Дзвінки припиняються тільки після повної сплати простроченої заборгованості. Автоматизована багатофункціональна програма дозволяє регулярно відслідковувати платежі за договором кредитування, що надійшли, а заданий алгоритм дій дає можливість здійснювати своєчасний контакт із боржником.
Спасибо большое за консультацию от Приват Банка.
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 13:39
Дякуємо вам за відгук, Будемо намагатися й надалі надавати вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Екатерина Сорока 3 октября 2020, 11:38
Пробовала 28 сентября поменять монеты 5,10 и 25 копеек на монеты большего номинала или на купюры. Отделение банка в г.Одесса на Екатерининской, 78.

Кассир отказалась предоставлять мне эту услугу, как гражданину Украины, ссылаясь на то, что ПриватБанк меняет монеты только своим клиентам и исключительно на карту.
На мой вопрос, может ли кассир предоставить мне официальный документ, в котором будет объяснено право ПриватБанка на подобное решение, которое идёт вразрез с законом Украины и постановлением НБУ, мне порекомендовали послушать автоответчик на горячей линии.

В результате конечно же я ушла и обратилась в соседний УкрСибБанк, который очень вежливо и с участием предоставил мне услугу по обмену монет. При этом никто не потребовал от меня никаких документов или номера телефона.

Разница в сервисе и отношении к закону очевидна.

Позже после моей публикации на Фэйсбуке мне написал представитель ПриватБанка с просьбой дать мой номер телефона. Якобы для того, чтобы проверить работу кассира, а потом отзвониться мне.
Я объяснила, что не оставляла своих контактов, да и не должна была, так как закон Украины не требует идентификации в банках для проведения подобной процедуры. Также я выразила своё нежелание получать звонки от ПриватБанка и спросила о возможности связи со мной через социальные сети. Диалог пошёл по кругу, а после моего очередного замечания о своих правах, попытки получить мой номер прекратились, а ситуация осталась без ответа.

Выводы:
— ПриватБанк не может проверить работу кассира, если не было идентификации личности;
— для обмена монет одного номинала на другой зачем-то нужна идентификация личности (нигде в статьях и постановлениях не нашла подобного предписания. Может, кто-то в курсе, где это прописано в законе?);
— мой номер телефона сначала был нужен, чтобы что-то проверить, а когда выяснилось, что проверять там нечего и я выступаю, не как их клиент, а как гражданин Украины, оказалось, что нужен просто, чтобы позвонить и сообщить о результатах;
— дать обратную связь ПриватБанк может только позвонив по номеру моего телефона — представительство в ФБ не может этого сделать. И если я не хочу, чтоб мне звонили представители ПриватБанка, диалог идет по кругу — других вариантов никто не предлагает;
— что делают и делают ли что-то с ситуациями, в которых человеку, не успевшему идентифицироваться, хамят, отказывают в законном праве на гос. услуги, я не знаю. Предполагаю, что ничего. Не было идентификации — не было ситуации.

Мне в целом всё равно, будет разбираться ПриватБанк в сложившейся ситуации или нет и как много подобных случаев, грубо нарушающих права граждан Украины, осталось без рассмотрения.
Я уже давно не являюсь их клиентов и возвращаться категорически не собираюсь. Теперь еще и как гражданин Украины буду обходить его стороной.

Никому не рекомендую пользоваться услугами ПриватБанка. Банк руководствуется своими собственными законами и интересами, даже если они нарушают Закон Украины и права человека.

Прошу ПриватБанк мне больше не писать — ни здесь, ни на Facebook. Вы любите публично заявить, что решаете проблему, а потом плавно «съехать на лыжах».
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 13:38
Дійсно, розмін грошових коштів проводиться тільки клієнтам, ідентифікованим в ПриватБанку.
אנדרו שלום 3 октября 2020, 10:20
Отделение по адресу: Львов, ул. Лычаковская, 8
Витратив багато часу щоб зрозуміти що відділення банку зачинені, а в інтернеті і на дверях банку написано що все працює
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 11:39
В суботу та неділю відділення не працюють. Вибачте за незручності. На сайті http://map.pb.ua відображено актуальний графік роботи відділень. Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
vladislavua 3 октября 2020, 9:42
09 червня 2020 був куплений авіаквиток Ліон-Париж-Відень-Запоріжжя, через карантин рейс скасували. По телефону приватбанку розповіли, як подати заявку на повернення через скасування рейсу. 01.07.2020 подана заявка. Сьогодні 03.10.2020, заявка у стані «прийнята».
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 11:39
Ваше питання на контролі. Зробимо все можливе, щоб прискорити рішення.
Ivan Zhelisnyak 2 октября 2020, 23:44
У червні закінчився термін дії карти для виплат, під час звернення у відділення сказали, що карток під час карантину вони не видають, за продовжили термін дії старої на три місяці, по закінченню цого періоду я звернувся в відділення по нову карту. У видачі нової карти мені було ВІДМОВЛЕНО БЕЗ ПОЯСНЕННЯ ПРИЧИНИ, менеджер сказала, що це не її компетенція і причини вона не знає. І запропонувала відкрити рахунок в будь-якому іншому банку, а надалі Пиватбанк мене обслуговувати вімовляється та розриває договір в односторонньому порядку БЕЗ ПОЯСНЕННЯ ПРИЧИН, при цьому що в мене зарплатний рахунок у мене тут із 2003 року, іншими продуктами банку я на даний час не користуюсь. після особстого дзвінка на гарячу лінію причин мені також не поянили і сказали, що я був попереджений при припинення обслуговування офіційним листом на адресу реєстрації, а те що я його не отримав винна Укрпошта, і сказали що я можу його повторно запросити надіслвши письмовий запит на адресу центрального офісу в м. Дніпро, при тому, що я проживаю Полтавській області
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 10:26
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. На жаль, на даному етапі ми не можемо продовжити співпрацю.
Вячеслав Александров 2 октября 2020, 23:24
Отделение по адресу: Харьков, ул. Камская, 6
Работаю с Приватом очень давно, с лета 2005 года. О всех их плюсах давно уже сказано (много отделений, терминалов, банкоматов, хорошее ПО, бонусная программа). Но процентные ставки по депозитам и остатку средств — мизерные. За любой платеж берут комиссию. Кредитный лимит не допросишься, даже если у тебя нет долга перед ними, а остаток средств на счету приличный. В Приват24 показывают несуществующие долги по коммуналке. А для онлайн сервисов типа Портмоне они дают такие условия, что те могут себе позволить перечислять наши деньги без комиссии! Что происходит? Ставлю тройку, по сравнению с другими банками.
Приватбанк
Ответ банка
3 октября 2020, 10:26
Встановлення тарифів/ставок проводиться виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання даної послуги та відсотка прибутку. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
Банк індивідуально визначає розмір кредитного ліміту для кожного клієнта. На нього може впливати кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝