Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Женя Бабич 16 августа 2019, 1:09
Моя покійна бабця довіряючи лише ДЕРЖАВНОМУ БАНКУ-Ощадбанку, поклала гроші на депозит на випадок смерті, за умовами якого було чітко сказано що гроші можна забрати з 15.08.2019 року… Коли мати (дочка померлої бабусі) прийшла у відділення в м.Житомир що на Перемоги 15, у видачі грошей ій відмовили натомість заставили принести купу справок і документів + до цього всього потрібно звертатися до нотаріуса послуги якого коштують від 1500 грн + податки на всі інші довідки і 6 місяців чекати поки ці неуки з банку повернуть вклад померлої.Шановна дирекція банку Ощадбанк!!! Це потрібно чекати півроку, витратити декілька тисяч гривень, власних грошей щоб ви повернули вклад який вам довірила людина ?!Єдиний ДЕРЖАВНИЙ банк це велика ГАНЬБА, СТИДОБА вам за те що обдурюєте людей, нещасний убогих пенсіонерів які несуть вас останні гроші! Багато таких випадків, як у мене але крім своїх дурних вибачень вони нічого не роблять.Дуже сподіваюсь що нова влада наведе порядок в банківській системі і такого НАГЛОГО ЗНУЩАННЯ, ОБМАНУ І БРЕХНІ, КОРУПЦІЇ більше не буде! Не рекомендую нікому зв'язуватися з цими шарлатанами з Ощадбанку,є багато приватних банків в яких дуже зручні платіжні системи з якими приємно і зручно користуватись і зберігати свої кошти. Позови до суду Ощадбанку гарантовано!!! Шановні громадяни! Не давайте себе дурити і обманювати, не даруйте свої кровні зароблені гроші шарлатанам.
Ощадбанк
Ответ банка
16 августа 2019, 9:17
Доброго дня!
Відповідали вам раніше.
Проблема решена
tanushyk24 15 августа 2019, 13:46
Доброго дня. Ви мене вибачте, але це ж просто жах. В деталях напишу що саме мене обурило в обслуговуванні ощадбанку. Відразу напишу, що вини працівників банку тут немає ніякої, просто система кимось придумана дуже складна. Я по роботі мала змогу перетинатися з різними відділеннями банку, але ж якщо така ситуація виникне у старенької бабці, то я навіть уявити не можу, як бути таким людям. Більше, ніж тиждень тому я по своїй вині втратила свою зарплатну картку, потім я звернулась у відділення Ощадбанку, що знаходиться в моєму місті, прийшла з паспортом та ІПН для перезапуску картки та зняття готівки з МОГО Ж рахунку. Перезапуск картки мені замовили, але як виявилось зняти свої кошти я мала змогу лише після 2 днів (як пояснили, весь цей час присвоювався номер до картки перезапущеної). Пройшло 2 дні, прийшла знову у відділення, щоб зняти кошти, виникли проблеми з номером… щоб зняти готівку, потрібно в call-центрі дізнатися середні 6 цифр своєї картки, спочаку сказали, що мій номер мобільний не підв'язаний під картку, а потім додали, що картку, яку я замовила мені не випустять, бо на цей вид картки немає пластику!!! Вибачте, це як????? І це моя зарплатна картка! Мені замовили перевипуск такого ж типу, як була та, що я втратила, яка була по договору колись оформлена (mastercard), сказали, що нічим допомогти мені не можуть, кошти зняти я не можу, треба перезамовляти знов картку, якогось іншого виду!!! І ЗНОВУ ЧЕКАТИ 2 ДНІ! Чекаю 2 дні… знову приходжу… знов проблема з прив'язаним номером… в кол-центрі відправляють у відділення для підключення, у відділенні — до кол-центру… деякі цифри мають повідомити в кол-центрі, деякі у відділені банку… я не розумію, це ви не довіряєте своїм же працівникам, чи типу таким способом робите конфіденційність інформації? І ще один момент… чому не можна зняти готівку більше, ніж 2 тисячі на добу???!!! з мого ж рахунку!!! з паспортом і ІПН!!!??? Це дуже обурює, так як на той момент мені потрібна була вся сума коштів (7000)!!! наступні 2000 грн я можу зняти через добу і перед тим знову дзвонити в кол-центр, щоб у відділенні банку могли видати мені мої ж кошти!!! Для чого ці ліміти!!! Я вважаю, якщо я особисто прийшла з оригіналами своїх документів отримати готівку з свого ж рахунку… до чого тут картка.....? У відділені сказали, що «картка — це ключ до вашого рахунку», невже мало мого ІПНу і паспорта, щоб зняти свою зарплату???!!! Чому так все складно??? Раніше, пару років тому таких проблем не було. У людей бувають різні ситуації, що потрібно кошти терміного! я ж не за кредитом прийшла до вашого банку, а за своїми заробленими коштами!!! На мою думку з карткою можна зробити більше шахрайських дій, ніж коли приходять особисто з паспортом до відділення. А як бути пенсіонерам стареньким, коли вони попадають в такі схожі ситуації? Візьміть до уваги, зробіть простішу систему обслуговування, щоб до вашого банку хотілося звертатися. Особисто як на мене, після то, що сталося зі мною і якби виникло питання в якому банку відкрити депозит, це був би точно не Ощадбанк. Вибачте.
Ощадбанк
Ответ банка
15 августа 2019, 15:32
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності та витрачений час.
При випуску нової картки можливо отримати кошти з рахунку, якщо ви звернулись до відділення банку, де відкрито рахунок, будь яку суму.
Для уточнення проблеми випуску картки, просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Julyjj 15 августа 2019, 12:09
Отделение по адресу: Житомир, ул. Победы, 15
Моя бабця мала на випадок її смерті депозитний рахунок на якому 10 тис.грв, при оформленні ПРАЦіВНИКИ БАНКУ сказали, що поперше зможе зняти ці гроши через банкомат з карточки яку їй дали (але це вже була ПЕРША НЕПРАВДА, про яку ми дізналися вже пізно) потім сказали мої ще дивій бабці, що не хвилюйтеся, в випадку вашої смерті родичі зможуть забрати гроші з довідкою про смерть — це вже друга брехня. Хто працює в банках і чому вони мають право брехати???? ТАК І ЦЕ ЩЕ НЕ ВСЕ!!! Після смерті моєї бабці ніхто звичайно ж ГРОШІ НЕ ВІДДАВ а тільки повторили, що з довідкою про смерть прийдете по закінченні сроку депозита — ТРЕТЯ БРЕХНЯ. Сьогодні 15.08.2019 закінчився термін дії договору і моя мама пішла забрати тих 10 тис. щоб нарешті віддати заборгованості людям, які на той час допомогли з похоронами… І що ж ви думає сталося цього разу?????? Зі СКАНДАЛОМ вона пішла і БЕЗ ГРОШЕЙ, тому що потрібна ще купа документів з якими МАБУТЬ можна буде отримати ці гроші і через ще 6 місяців. Навіть начальниця цього відділу спілкувалася з моєю мамою. А для того щоб отримати ці документи, потрібно нотаріусу десь 1500 грв ще заплатити.
Питання: якого… ви там… працюєте, якщо ви самі не знаєте, що потрібно, чи якого… Ви бреше старим людям за ці їхні копійки???????????

ВЕСЬ ЦЕЙ ТЕКСТ БУВ З «МАТАМИ» ПРО ВАС, ВАШ БАНК І ВАШУ РОБОТУ, але щоб мене не заблокували то вийшло так.
Ощадбанк
Ответ банка
15 августа 2019, 15:24
Доброго дня!
Прийміть співчуття за бабусю.
1) Зняти кошти з картки можливо, після закінчення депозиту. Коли кошти з депозитного рахунку перераховані на картковий.
2) Спадкоємець, після вступу в право на спадщину, з нотаріально-завіреною довідкою, звертається до відділення банку, де було відкрито депозитний рахунок. Після чого йде розгляд документів та виконується процес видачі депозиту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
malina35 14 августа 2019, 14:32
С 05.08.19 не могу получить деньги. И уже сегодня простояв в очереди к менеджеру и потеряв полтора часа с утра и подав заявление опять ЖДУ и неизвестно получу ли сегодня. Оформление документов на получение закончилось в 10-30. Сказали в течении часа максимум двух будет результат и мне перезвонят. Прошло уже четыре часа, скоро закроется банк. Результатов ноль, нервы на пределе.
Ощадбанк
Ответ банка
14 августа 2019, 15:36
Добрый день!
Просим конкретно описать ситуацию в личные сообщения.
Проблема решена
NatalyKo 14 августа 2019, 14:16
Долго выбирала банк, которому могла бы доверить свои деньги.Остановилась на государственном «Ощадбанке». Через две недели моя платежная карта оказалась пуста.Причем, карта не терялась, данные посторонним лицам не передавались, а деньги загадочным образом исчезли.Написала заявление о краже в полицию и в банк на имя Шевченко А.Б. Получила потрясающий ответ: оказывается «Ощадбанк» не несет никакой ответственности ни за сохранность денег, ни за надежность платежных карт, а перекладывает всю вину за утрату денег только на клиента! В сумму украденных денег входил еще и кредит, навязанный мне банком без моего согласия.Теперь снимают проценты.«Веселенькая» история! Советую всем потенциальным клиентам «Ощадбанка» хорошенько подумать, прежде чем доверить ему свои деньги.
Ощадбанк
Ответ банка
14 августа 2019, 15:35
Добрый день!
Жаль, что с вами произошла подобная ситуация.
Вам предоставили ответ, после анализа всей ситуации.
Рекомендуем повторно обратится в правоохранительные органы.
Проблема решена
AndreyL4 14 августа 2019, 12:12
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 75/2
Обратился в Ощадбанк в первых числах мая для оплаты налога за сдачу квартиры в аренду. Ввиду того, что в предыдущем году оплата производилась именно через Ощадбанк по настоятельной просьбе Святошинской налоговой (ДФС), в этом году решил не изобретать велосипед, и оплатить снова в кассе Ощадбанка.
Близжайшее отделение — на проспекте Победы 75/2.
Поскольку с чудачествами Ощадбанка я знаком не понаслышке, и в курсе, что налоговой вздумалось резко сменить счета в этом году, подготовил все актуальные данные, написал сумму, назначение платежа, получателя, код бюджетного назначения. распечатал в двух экземплярах и двинул в банк.
Решил оплатить в кассе. Сунул листок, сказал словами что надо сделать (на листке тоже всё написано было). Оплатил.
Сел проверять платёжку. Мой налог пошёл в счёт уплаты за пользование недрами! Недрами, Карл. не понятно. То ли у меня буровая вышка, то ли у угольная шахта — я не в курсе. Потребовал провести платёж по правильным реквизитам. Снова сказали отстоять очередь — отстоял. Дал кассиру вместе лист с реквизитами и квитанцию. Она минуты три тупила, не понимая, что я требую.
В итоге, при подключении менеджера, отправила меня царапать бумажки на возврат средств и отмену платежа. Надряпал — и снова пошел проводить платёж в ту же кассу (другие не работали, разумеется). Провела снова. В отличие от некоторых банков, на подпись или проверку составленную платёжку клиенту не дают — тупо сразу проводят. Что вы думаете? Второй раз реквизиты не те. В общем, оплатить налог за сдачу квартиры в аренду в кассе банка при наличии всех напечатанных данных заняло 50 минут.
В общем, хорошо думайте, нужен ли Вам такой «сервис».
Ощадбанк
Ответ банка
14 августа 2019, 15:30
Добрый день!
Примите извинения за предоставленные неудобства.
С сотрудниками отделения будет проведена работа, на предмет обслуживания клиентов и работы с ПО.
Проблема решена
Leon1978 13 августа 2019, 22:10
В 12.00 отправили деньги по разным счетам с 2600 на 2600 БПК денег до сих пор нет! Что происходит уважаемый ощадбанк
Ощадбанк
Ответ банка
14 августа 2019, 13:54
Добрый день!
Детализируйте ситуацию в личные сообщения.
Каким образом был осуществлен перевод?
malina35 13 августа 2019, 17:19
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 22
05.08.2019 сдала документы от нотариуса на получение денежных средств со счетов моего брата в банке по наследству. Для перечисления средств с «Мобильного счета» на «Пенсионную карту» ВСЕ необходимые документы направлены в головное управление банка. Прошло больше недели, сегодня 13.08.2019 г. ответа нет и срок получения денег неизвестен и скорей всего сроков получения собственных денежных средств с момента обращения за ними в «Ощадбанк» не существует. Когда выдадим тогда и выдадем- ЖДИТЕ! Никаких гарантий и обязательств-УДОБНО! В колцентре оператор Огурцова Ю.Е. так и ответила, даже пыталась применить «Закон Украины об обращениях граждан» что ждать мне не более 30 дней, а потом обратится вновь. Все прошу указать сроки выплат с момента обращения. Л.В
Ощадбанк
Ответ банка
13 августа 2019, 17:54
Добрый день!
Напишите в личные сообщения ФИО и инн ваше и вашего брата.
Для возможности анализа ситуации.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Margarita Mustakhova 13 августа 2019, 15:59
Отделение банка в г. Хорол, Полтавской области. Позвонила уточнить информацию, пришла ли субсидия, которую банк отправил назад, сказали перезвонить через час, они уточнят. Через час, как и через два, трубку никто не брал. Звонила в течении 5 дней, на звонки никто не отвечал. По приезду в отделение банка родственника, информацию не дали, сказали приезжать лично. Женщине 55 лет, у неё лежачая мать с которой некому остаться. Живёт за 25 км, автобус ходит раз в неделю. Разве нельзя быть человечнее?
Ощадбанк
Ответ банка
13 августа 2019, 16:19
Добрый день!
Сотрудники отделения отвечают на звонки, когда нет клиентов, основной работы.
Предоставлять информацию третьему лицу не могут, только лично клиенту.
Проблема решена
djunjer1 13 августа 2019, 12:47
Отделение по адресу: Львов, ул. Валовая, 9
Зіткнулась із некомпетентністю працівників Ощадбанку у м. Львові, вул. Валова, 9. В минулому році у зв'язку із одруженням і зміною прізвища звернулась сюди для зміни даних у валютному депозитному рахунку. В системі прізвище змінили, а щодо картки, на яку нараховуються відсотки, то сказали, що міняти її не потрібно, бо вона ще дійсна. В цьому році звернулася в касу цього ж відділення, щоб зняти відсотки і одержала відмову, оскільки прізвище на картці і в паспорті не збігалося. Довелось подавати заявку на переоформлення картки, що можна було зробити завчасно, якби мене попередили. Нову картку запропонували забрати у відділенні за адресою вул. Личаківська, 62, де колись оформляла сам депозит. У зв'язку з ремонтом відділення переїхало на Личаківську, 183, де мою картку довго шукали, пропонували прийти по неї за кілька днів аж доки не з'ясувалося, що нова картка була оформлена знов на дівоче прізвище. Працівниця видала картку і відправила мене з'ясовувати ситуацію назад на Валову, 9. Там же запропонували ще раз перевидати картку, за що з мене вирахують 30 грн комісії, і забрати її на Личаківській, 183, оскільки за пересилання на вул. Валову, 9 буде додаткова комісія у розмірі 30 грн. На мою заяву, що комісію з мене вираховувати не правильно, оскільки перевидача картки пов'язана із помилкою працівників банку, одержала відповідь, що це комісія — це політика банку. З'ясувати питання з начальником відділення не вдалось, оскільки, за словами працівниці, він був у відпустці. Нову картку одержала вже без проблем, проте залишився гіркий осад від некомпетентності працівників. У відділенні на Валовій, 9 постійно відсутня людина, яка має пояснювати як користуватись апаратом для електронної черги, працівники відмовляються допомагати старшим людям із терміналом самообслуговування, хоча інтерфейс його досить складний. Відділення у центрі міста має бути представницьким, а натомість працівники роблять так, що співпрацювати з банком не хочеться.
Ощадбанк
Ответ банка
13 августа 2019, 15:51
Доброго дня!
Приносимо вибачення за ситуацію.
Раді, що проблему вирішено.
Зі співробітниками буде проведено роботу щодо коректного обслуговування клієнті та роботи в ПЗ.
Проблема решена
111boss111 12 августа 2019, 23:52
Открыл карту ощадбанка в Киеве на Большая Васильковская 116, а закрыть её, после того как ввели (хитрый лимит на мои деньги) почему-то предлагают на Гетьмана 26А, туда даже метро не ходит, и уменя с работы нету времени через весь Киев ездить, после разборок и закрытия карты мне сказали, что свои деньги я смогу получить в конце октября, тоесть через три месяца. Почему я должен ждать своих денег три месяца!!!
Номер моей закрытой карты 516* **** **** **46
Ощадбанк
Ответ банка
13 августа 2019, 11:02
Добрый день! Уже отвечали вам ранее, пожалуйста, обратитесь в ваше обслуживающее отделение.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
111boss111 12 августа 2019, 23:07
Если на социальной карте ощадбанка не хватило денег рассчитаться за покупку, то банк забирает три гривны.
ощадбанк наложил на мою карту ограничение лимита 0 гривен 0 копеек, то есть карта получается не заблокирована, а ограничение лимита такое хитрое, что его даже сотрудники банка не видят.
Ощадбанк
Ответ банка
13 августа 2019, 11:00
Добрый день! Рекомендуем перевыпустить карту. Пожалуйста, обратитесь в ваше обслуживающее отделение.
Проблема решена
Boyvinni 12 августа 2019, 17:24
Завів картку в цьому банку на вимогу центру зайнятості. Отримав кілька місяців допомогу, потім знайшов роботу і три роки карткою не користувався. Сьогодні передзвонили з банку щоб отримав нову картку. Прийшов, бо думав, що це зв'язано з карткою вінничанина. Відсидів в черзі майже годину, отримав просту нову картку, перевірив рахунок, а на рахунку НУЛЬ. Мені не шкода тих кілька сотень гривень, які банк забрав за обслуговування рахунку. Скажіть *** ви ще й крадете мій час, щоб видавати картки на рахунки без коштів? Надіюсь мій рахунок закрили, як обіцяли, чи будете ще щось з мене вираховувати?
Ощадбанк
Ответ банка
13 августа 2019, 11:06
Доброго дня! Отримання нової картки можливе лише особисто клієнтом у відділенні банку. При закритті рахунку жодних комісій не сплачується.
Доброго дня.
Маючи негативний досвід спікування з банком пів-року тому, звернувся у відділення з приводу закінчення строку депозиту.
Був приємно вражений обслуговуванням молодого працівника банку Закордонець Вікторії Валентинівни, яка привітно зустріла, оперативно та компетентно пояснила всі деталі, роздрукувала документи.
За кілька хвилин вже був у касі, де касир-фахівець своєї справи Побережна Оксана Василівна уважно вислухала мене, професійно проконсультувала, допомогла прийняти оптимальне рішення. З Оксаною Василівною зустрічаюсь в банку кілька років, ввічлива, уважна, завжди вислухає, порадить, посміхнеться) Завдяки таким працівникам — хочеться приходити в Ощадбанк.
Ощадбанк
Ответ банка
12 августа 2019, 17:26
Доброго дня!
Приємно отримувати позитивні відгуки щодо роботи працівників банку.
До зустрічі в Ощадбанку.
Богдан Кузьмович 12 августа 2019, 11:19
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 38
8 квітня 2019 року я знімав кошти у банкоматі Кредобанку. І так сталося, що я не встиг забрати кошти, які видав банкомат і вони повернулися назад, але з моєї карти ця сума списалася.

7 травня мною було написано відповідну заяву щодо повернення коштів.

Чому цілий місяць чекав? Бо консультантка call-центру сказала, що не потрібно писати жодні заяви і кошти буде повернути автоматично через 30 днів, що виявилося НЕПРАВДОЮ!

24 травня зателефонував працівник відділення, сказав, що кошти знайшли і повернуть після того, як я скажу код операції, яка не пройшла. Я звернувся ув відділення, і того ж 24 травна одержав виписку по картковому рахунку, дізнався код операції і ця інфоомація була додана до моєї заяви.

15 червня я звернувся у відділення, щоб дізнатися, коли відбудеться повернення. Менеджер, який займався моїм питанням, сказав, що гроші буде повернуто до 8 серпня і не пізніше.

25 липня я звернувся у відділення у телефонному режимі, мені повідомили, що такий працівник більше у них не працює і вони НЕ МАЮТЬ ПОНЯТТЯ ПРО МОЮ ЗАЯВКУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ЇЇ ОПРАЦЮВАННЯ. В зв«язку з цим, я відправив фото заяви, яку писав 7 травня, пообіцяли розібратися.

Декілька разів телефонував у серпні, ніхто нічого не знає. З тим менеджером зв»язатися не можуть, нову заявку відправили але жодної відповіді по ній немає, коли повернуть кошти теж ніхто не знає!!!

8 серпня пройшло, на сьогоднішній день вже 12 серпня. З моменту помилкової операції пройшло більше 4-ьох місяців, з моменту написання заяви — БІЛЬШЕ 3-ьох місяців, а це значно більше ніж обіцяні 45 днів.

Ці кошти є на моєму рахунку, але вони ЗАБЛОКОВАНІ!!!

Які ще докази я повинен надати? Які ще заяви я повинен написати?
І найголовніше питання — СКІЛЬКИ ЩЕ РОКІВ Я ПОВИНЕН ЧЕКАТИ, ЩОБ МЕНІ РОЗБЛОКУВАЛИ ЦІ КОШТИ?

Дякую за якісне, а головне — «ОПЕРАТИВНЕ» обслуговування!
Ощадбанк
Ответ банка
13 августа 2019, 11:13
Доброго дня! Будь ласкам, напишіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та контактний номер телефону. Ситуацію обов'язково перевіримо та повернемо гроші.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Katrin666 10 августа 2019, 19:19
Никогда не имейте дел с Ощадбанком.И вовсе не потому, что вы наверника с непрофессионализмом его сотрудников, а в случае утери карточки месяцами будети ждать ее востановления, а если вы возьмети деньги в кредит, часто даже не зная, что вы взяли не свои, а кредитные средства, то заплатите больше, чем должны.Как это было со мной.Я взяла 1500 кредитных денег не зная этого.Со следующего моего аванса с меня сняли эти деньги +проценты, хотя не имели право снимать 100% средств с карточки, ну ок сняли и сняли, я все выплатила, радуюсь свободе, проверяю баланс на карточке и узнаю, что должна банку еще 509 гривен, спрашивается за что?!!!
Ощадбанк
Ответ банка
12 августа 2019, 9:15
Добрый день!
Изготовление именной карты занимает около 10 рабочих дней.
Возможно возникла локальная проблема. Для решения, напишите ваше ФИО и финансовый номер телефона, в личные сообщения.
Что касается кредитного лимита, рекомендуем обратится в отделение банка, для получения выписки по счету.
Переплатить 100% кредитного лимита, это не возможно, так как в банке, в принципи, нет таких тарифов.
Проблема решена
mamedova1957 9 августа 2019, 21:53
Отримала в Ощадбанку, замість втраченої, нову ”Картку киянина”. Мені сказали, що якщо вона не будепрацювати в метро, звернутися до сервісних центів на станціях ”Майдан незалежності”, ”Політехнічна” і т.д… КАРТКА НЕ СПРАЦЮВАЛА! Для мене було зручно ст. ”Політехнічна”. Сплатила за проїзд, але в сервісному центрі станції метро ”Політехнічна” мені сказали, що вони картки не активують і направили знову вирішувати це питання до Ощадбанку. По другому колу в Ощадбанку розвели руками і направили до собезу. ВСЕ!!! Що далі? Що мені робити? Як активувати картку? Обурена роботою банку! Некомпетентністю працівників
Ощадбанк
Ответ банка
12 августа 2019, 9:11
Доброго дня!
Вам було рекомендовано звернутись до метрополітену, для активації транспортного додатку.
Проблема решена
papaodnogo911 9 августа 2019, 21:46
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Юбилейный, 56
Сегодня,09.08.2019, в очередной раз зашел в это отделение( 10020/0290) чтобы сделать перевод и в очередной раз был вынужден искать другой банк.Работает только одна касса! Причем, видно что за стеклом находятся еще минимум два-три человека, но они не работают.Почему?! Большие очереди всегда, много пожилых людей.Скандалы. Примите меры! Спасибо.
Ощадбанк
Ответ банка
12 августа 2019, 9:10
Добрый день!
Проносим извинения за ситуацию.
Благодарим за сигнал.
Проанализируем работу отделения.
Дуже сподобалось обслуговування консультанта банку Ковальвої Маріанни, дуже вічлива та приємна особа, допомогла і вирішила всі мої питання. Дякую!
Ощадбанк
Ответ банка
12 августа 2019, 9:07
Доброго дня!
Раді, що ви залишились задоволені обслуговуванням.
Банк самовольно списывает деньги с карточки. Перевод денег мужду карточками завесает на недели. Персонал не может качественно прокансультировать. Имея дело с данным банком — это пустая трата личного времени. Вечно есть проблемы с кредитными картами, а точней с деньгами на карте.
Ощадбанк
Ответ банка
9 августа 2019, 9:34
Добрый день!
Банк безосновательно не списывает деньги со счета.
Платежи онлайн проходят моментально.
Какие проблемі с кредитными картами?

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝