Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Serhiy4371CH 25 декабря 2025, 0:50
Це не зовсім відгук, я шукаю пораду, як мені вирішити нетипову проблему.
Наскільки мені відомо, Ощад співпрацює з УБКІ (Українське бюро кредитних історій). Я є клієнтом Ощаду, окрім інших у мене є карта Мій комфорт на якій у мене є кредитний ліміт. Карткою я користуюсь роками. Переодично поповнюю повністю і деякий час не чипаю. Заборгованостей не маю, і мабуть не мав (період 2022−2023 не пам’ятаю) но точно не мав конфлікту з банком відносно платежів. Тобто, у мене є непогана кредитна історія по цій карті. В данний момент є потреба в кредиті, а кредитна історія у мене зіпсована відносинами з двома банками. В УБКІ відображається тільки негатив. Ощад в кредиті відмовив (їхнє право, я без претензій). В УБКІ немає данних про кредитну картку Ощаду. Я хочу, що б інформація про цю картку відображалась вУБКІ. Головна проблема в тому, що я ВПО з Луганської області. Картку випускало відділення в Луганській обл. Я зараз в Черкасах. Тут випустив нові картки в ощаді. Кредитною продовжую користуватись. Ні менеджер у відділенні, ні консультант онлайн, мені не можуть нічого порадити. Менеджер взагалі не може зрозуміти в чому проблема, і мої пояснення ігнорує. Каже, що банк автоматично передає інформацію до якогось бюро КІ. І значить є данні десь в іншій конторі. Я розумію. Ситуація не типова, алгоритму дій немає. Але ніхто навіть не намагається знайти рішення. До першого січня треба замовити перевипуск карти (термін дії давно завершився, але з 2022 автоматично продовжувався до сих пір). Можливо треба написати заяву, дати дозвіл на передачу данних. Перший раз я оформлював цю картку років 8 назад, договору у мене звичайно зараз немає. Питання покращення кредитної історії для мене це зараз дуже важливо. Буду вдячний за пораду як діяти. Можливо, дасть відгук представник банку.
AriM 24 декабря 2025, 14:04
Ощадбанк неплохой банк — да, есть свои нюансы, но если просто пользоваться, довольно хороший. Кешбеков нет и так далее, но и комиссий как таковых нет, всё можно решить онлайн.
Yaroslava11 21 декабря 2025, 11:16
Це просто ЖАХ! Постійні проблеми. Вже не вперше виникає проблема з терміналами. 2 тижні видзвонювала за однин з них бо виникла помилка криптографії. В перший день сказали, що майстер приїде протягом 3 днів, попросили очікувати. Очікувала, очікувала, а так ніхто і не приїхав. Повторний дзвінок. І все теж «очікуйте фахівця». Ну що ж, очікую. І так 2 тижні. Після довгого видзвонювання і очікування не витримала і подзвонила вже зовсім з іншим тоном і словами. На наступний день приїхав «фахівець». Щось там потицяв на терміналі і вийшов з магазину, сів у машину і сидить (а люди то йдуть). Через 20 хвилин заходить і знову, щось собі там тицяє. Потицяв, поклацав і пішов на вихід. Я запитала чи він вже все зробив, сказав через 20 хвилин зайде знову. Ну ок, чекаю. Заходить знову і, О ДИВО! термінал запрацював як треба! Я подякувала за роботу, той розвернувся і пішов собі. Ну добре, думаю, всього хорошого, зробив і вже добре (роботи було на 40 хвилин, а чекала 2 тижні, прекрасно чи не так?)
Наступна ситуація сталася сьогодні. Термінал не шукає сімку. Я перевірила, усе на місці, усе як треба, а термінал то не працює. Подзвонила на гарячу лінію. Бот Софія. Тричі повторила проблему, сказала щось по типу «не розчула, очікуйте відповіді оператора». Сиджу, чекаю. Люди йдуть, карта не працює, а я все чекаю. То мабуть я вже набридла і Бог почув мої молитви, бо я почула прекрасний чоловічий голос, який запитав, яка ж у мене проблема (і ще так, до слова, мене навіть не запитали як до мене можна звертатися). Я пояснила, що на терміналі не можна провести операцію, так як термінал не може знайти сімку. «Продиктуйте номер своєї карти», кажу «до чого тут номер моєї карти?». Наступна фраза «А з якою проблемою ви до нас тоді звертаєтесь?». І тут я зрозуміла, що розмова буде ну дуууууже довгою. Пояснила знову ситуацію, і знову те «очікуйте на лінії». У мене вже скоро буде тригер на оце їхнє «очікуйте». Ну але що ж, сама я не знаю, що робити, тому очікую. Розмовляли ми з представником гарячої лінії не багато не мало — 20 хвилин. В один з моментів цей «фахівець» не вимкнув мікрофон, і просто почав розмовляти з кимось вживу (прикольно, чи не так? поки я тут толкую про свою проблему, йому зовсім не до мене). Не добилися ніякого толку, і я просто вибила, бо «очікувати на лінії» уже просто набридло, тим більше, в даної особи були нагальніші справи, ніж допомогти клієнту свого банку. Не довго думаючи, я просто зайшла в чат GPT, пояснила всю ситуацію і не пройшло і 1 хвилини як він написав мені покрокову інструкцію. Я виправила поломку на терміналі мабуть секунд за 30−40. Я вдячна чату за його оперативну відповідь і покрокове пояснення, що і як я маю робити.
Проблеми виникають постійно, я написала лише про 2 випадки, якщо я почну писати про всі, то просто не вистачить цілого дня.
А тепер питання, для чого ті папуги сидять у своїх офісах, чи де вони там сидять, якщо від них немає ніякої користі, щей отримують заробітну плату не знаючи як і чим зарадити клієнту? Якщо від штучного інтелекту користі в рази більше ніж від так званих «ФАХІВЦІВ», то може варто замислитись, а чи потрібна взагалі та гаряча лінія?
alexeyb1979 18 декабря 2025, 18:13
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 38
У листопаді на «чорну п’ятницю» робив покупку на іноземному сайті і натрапив на шахрайську схему. Коротко: сайт нібито з США, обрав товар, здійснив оплату інтеренет карткою, наступного дня побачив, що платіж пішов в Китай.
З цією проблемою, основна мета була припинити транзакцію, або звернутися для платіжних систем, щоб відповідний рахунок заблокували звернувся до контакт-центру із листом:
28.11.2025 року я робив замовлення https://www.gepland.com/subaru-75w90-extra-s-gear-transmission-fluid-5-quart-bottles-sti-wrx-genuine-soa427v1700-x5-p-573677.htm, з доставкою на слад поштового оператиора Meest США. Перейшовши до розділу оплата, мною було введено дані Internet картки 4790*********9276. Однак з мене було списано не зазначену на сторінці суму $39.99, а $44. Після цього, на мою поштову скриньку прийшов, лист від нібито компанії Padma поштова скринька tracking@vipemhelp.com, де стверджувалося, що замовлення № 1221764359915239789 нібито відправлено, з трекінг-номером: AX1000973965CD та надано наступне посилання track718.us/en/detail?nums=AX1000973965CD. Перевірка цього трекінгу показала, що він фейковий, відповідний сайт, а служба підтримки цих email не має відношення до сайту, на якому я робив замовлення. Зокрема замовлення, зазначене у листі від tracking@vipemhelp.com № 1221764359915239789 на сайті www.gepland.com не відстежується. При цьому, сам сайт vipemhelp.com за відгукамі є сайтом з сумнівною репутацією, так само як і track718 який генерує фейкові трекінгові номери та їх статуси.
Враховуючи, що:
Трекінг та повідомлення від «Padma» є шахрайськими,
Я не отримав товар,
Є високий ризик шахрайства з боку сайту,
Прошу ініціювати процедуру повернення коштів (chargeback) на мою картку за шахрайське замовлення.
Додаю скріншот листа від tracking@vipemhelp.com
З повагою, Ваш клієнт, …

Від контакт-центру отримав відповідь:
Шановний Клієнте!
Повідомляємо, що для оскарження спірної операції необхідно звернутися до відділення АТ «Ощадбанк» та оформити заяву-претензію. Відповідно до правил міжнародних платіжних систем після успішного проведення операції по платіжній карті зупинити або відмінити операцію не можливо. Спірні операції розглядають виключно після написання заяви-претензії.

Зазначаємо, що обслуговування Вашого карткового рахунку здійснюється відповідно до Договору комплексного банківського обслуговування (далі — ДКБО) фізичних осіб та відкриття поточного рахунку з використанням електронного платіжного засобу (платіжної картки), з умовами якого Ви погодилися шляхом підписання заяви про приєднання до Договору.

Звертаємо увагу, що подати заявку про спірну операцію, яка виникла в банкоматі/інформаційно-платіжному терміналі АТ «Ощадбанк» можливо при дзвінку до контакт-центру Банку за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів на території України), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону).
Також, відповідно до Розділу ХХ п. 8.3.6. ДКБО, АТ «Ощадбанк» зобов`язується провести розслідування у випадку отримання письмової претензії від Клієнта щодо спірних трансакцій/операцій, поданої не пізніше 120 (сто двадцятого) календарного дня з дня здійснення операції.
Детально ознайомитися з примірником ДКБО можливо на офіційному сайті АТ «Ощадбанк» за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards.
У випадку виникнення додаткових питань Ви можете зателефонувати у зручний для Вас час до контакт-центру АТ «Ощадбанк».
Також Ви можете замовити послугу зворотного зв’язку на сайті АТ «Ощадбанк» за посиланням: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok.
Бережіть себе та близьких!

Все буде Україна!
З повагою,
контакт-центр АТ 'Ощадбанк'.

Я звернувся з відповідною інформацією до відділення по вул. Васильківській, 38. Де мене чомусь спроводили до каси, де касир прияняла моє повідомлення і обіцяла по результату відповісти у Viber. Ось діалог дословно:
— Відповідь від моніторинг клієнтських операції
Розслідування шахрайства здійснюється правоохоронними органами.
Клієнт може звернутись до контактного центра з повідомленням про шахрайство операції по карті.
— Добрий день! Я звертався, Вони відправили до відділення. До якого правоохоронного органу звертатися якщо субʼєкт за кордоном. Тут питання у передачі інформації самій платіжній системі через емітента карти.
— Добре можете звернутись до центрального відділення може ми не компетентні в цьому центральне відділення наприклад Антоновича 105 Володимирська 27. Там відділення першого типу може вони розберуться з вашим питанням.
— Так передайте туди моє звернення.
— Я подала ваше звернення мені дали таку відповідь.
— Ну то нехай нададуть мені відповідь відповідно до Закону «Про звернення громадян».
— Зверніться будь ласка до центрального відділення щоб вони дали вам більш детальну відповідь. Гарного вам тихого дня.
— Ну дайте тоді мені реквізити мого звернення до Вас і я звернусь.
Тут іде «вішенка на торті»: скріншот назви електронного листа до Моніторингу клієнтських операцій.
На моє зауваження що «мали б зареєструвати звернення, та дати відповідь згідно з Законом України „Про звернення громадян“» — тиша.
В мене питання до цієї потужної банківської установи: Ви читали Закон України «Про звернення громадян», згдіно з яким Ви б мали прийняти моє звернення, зареєструвати, розглянути, вжити по ньому заходів, якщо воно не віднесено до Вашої компетенції повністю чи частково то переслати за належністю, а мені надати відпрвідь про прийняте рішення.
wrbrthnteyntesn 17 декабря 2025, 9:29
❌ Ощадбанк — банк, який тягне бізнес на дно

У 2025 році Ощадбанк продовжує працювати за стандартами СРСР.
Вносиш платіж через касу — зарахування наступного дня.
Онлайн-банкінг? Те саме — гроші «йдуть» добу.

Для бізнесу це катастрофа. Через такі затримки зриви платежів, блокування процесів, проблеми з контрагентами. Замість розвитку бізнесу — постійне очікування, коли ж «прокинеться» банк. Ощадбанк не просто незручний — він тягне бізнес на дно.

Окрема тема — так звана «безпека». Їхні ключі, токени та процедури подаються як надійний захист, але по факту це повний абсурд. На дворі давно існують сучасні методи захисту інформації, швидкі та зручні, які не зупиняють роботу. А в Ощадбанку — все, як завжди: повільно, незручно і так, ніби ти стоїш у касі Ощаду часів Союзу.

Жодної гнучкості, жодного розуміння потреб бізнесу, лише застарілі правила і виправдання «так у нас прийнято».

❗ Не рекомендую Ощадбанк для бізнесу взагалі.
Якщо не хочете втрачати час, нерви і гроші — обирайте сучасні банки, а не цей рудимент минулого.
Bobrovska1998 10 декабря 2025, 15:45
13.10.2025 року через дане відділення подала всі необхідні документи на розблокування рахунку (заблокували рахунок через те, що я з власного рахунку ФОП в цьому ж банку переказувала собі свої ж кошти від підприємницької діяльності а витрачала їх). Сьогодні 10.12.2025 року — заявка досі не в роботі у фінансового моніторингу, кожен тиждень кажуть, що заявку відправили, а результату 0. При подачі документів менеджер на відділенні затвердила, що розблокування 3−5 днів. Яким чином 3−5 днів переросли в 2 місяці — не відомо. Пришвидшити — не можуть. Зорієнтувати по часу опрацювання заяви — не можуть.
Dmitriy1900 10 декабря 2025, 12:54
Вирішив поповнити депозит в банку. В умовах депозиту передбачена така можливість, але коли натискаю кнопку поповнити — додаток без пояснення пише що операція недоступна.
Прийшов до відділення з грошима. Виявилося що у відділенні ніхто допомогти неможе, оскільки треба заздалегідь записатись на прийом до фахівця, а просто прийти в банк без попереднього запису — неможна. В інших банках все просто, прийшов і вирішуєш питання.
Прийняв рішення віднести свої кошти в інший банк.
Бажаю керівництву банку переосмислити процесси роботи з клієтами, бо сладається враження що банку клієнти не потрібні і заробляє банк з інших джерел (з оплати за перевірку балансу по рахунку).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Максим Шостак 8 декабря 2025, 23:12
Обовьязкова страховка при видачі митевої пенсійної карти.

Я думаю так бути не повинно.

Була жінка зі своєю бабусею.

На слова що горяча лінія ні чого не говорила.. кажуть що горяча лінія багато чого не знає!!!
Anastasiya2701 5 декабря 2025, 17:57
Отделение по адресу: Харьков, ул. Холодногорская, 7
Найбюрократичніший банк з усіх можливих!!! Я є клієнткою Ощадбанку близько 3-х років. На початку війни залишилась без роботи, і для Центру зайнятості потрібно було зробити картку саме в Ощад. Для замовлення, треба обов’язково приїжджати в відділення, а потім чекати близько 14 днів. Згодом, прокористувавшись якийсь час, вона в мене пролежала. Картку заблокували, я звернулась до відділення, повідомила що через деякий час мені на неї будуть надсилати виплати, і я стану активним користувачем, взяла реквізити. Нарешті, мені надійшли кошти, я звернулась до відділення, щоб перевипустити картку, та зняти кошти. Картку перевипустити, але дуже неохоче, коли я звернулась до каси, щоб зняти готівку, з’ясувалося, що в мене ліміт 1000грн на добу для зняття коштів, і я можу це зробити тільки в відділеннях 1−2 типу!!! Проїхавши до найближчого до мене такого 80 км, почекавши годину на вулиці, бо повітряна тривога, і ще півгодини у фахівця, де проводили ще додатково відео ідентифікацію!!! Після цього, мені повідомили, що мої документи відправляють на Київ, і це займе ще 2 робочих дні та мені передзвонять!!! Вже третій день чекаю, телефонувала на гарячу лінію, там ще 20 хвилин витраченого часу, і мені дали номери відділення, щоб дізнатися там. Але ж там тільки гудки, і ніхто не відповідає!!! Це просто ЖАХ та неповага до клієнтів. Чому в інших банках все просто і легко, а тут такі перепони?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IlliaKurinnyi 5 декабря 2025, 11:47
Найгірший банк з яким ми тільки звʼязувались. Ніколи не ставайте клієнтами Ощад, а якщо стали, краще знімайте всі гроші та біжіть до іншого банку. Оформили дружині євро картку, ми зараз за кордоном та забули її в Україні. Дружина дзвонила в службу підтримки, щоб отримати доступ до додатку, адже звичайно реєстрації через дію тут немає, а судячи з допотопності цього банку, вона зʼявиться через років 50.

Вони порекомендували заблокувати картку, сказали розблокування займе 30 секунд, ми погодились, адже не знали де саме вона знаходиться, а родичі у нас в квартирі її не знайшли. Потім просто почалось якесь своє опитування від служби підтримки, яке треба тільки їм. Було відчуття, що служба підтримки це ми, а вони подзвонили віришити якісь свої питання.

Потім ми все-таки знайшли карту і вирішили залогінитись в додаток, щоб розблокувати її. Залогінитись не змогли, бо заблокована, подзвонили знову в службу підтримки, щоб розблокувати. Вони почали просити зробити голосовий сліпок, який вже був зроблений в попередньому дзвінку, потім звичайно ж хвилин 10 пропонували яку свою фігню, а потім нарешті ми дойшли до того, що нам треба розблокувати карту. Але виявилось через те, що були спроби (від нас же самих) увійти в додаток використовуючи нашу ж карту, тепер навіть за голосовою індентифікацією не можливо, треба перевипускати карту. Проте ми не можемо це зробити, бо за кордоном.

Дякую цьому «найкращому» банку за такий неперевершений рівень безпеки. Тут кошти захищені так, що навіть власник карти не може отримати до них доступ!
Lesja123 4 декабря 2025, 12:31
Прийшла я на відділення в м.Київ, з питанням що заблокували картку.
Менеджер на місці довго мурижила мене не могла сформулювати що вона хоче — то вона пропонує продукти банку, то пройти якусь голосову верифікацію (при тому, що я знаходжусь на відділенні), одним словом не кваліфікований персонал — від слова взагалі.
Оскільки оператор на місці не розуміє навіщо вона там і що їй потрібно робити пішла я до керівника відділення.
Керівник уважно вислухав і каже що карту скоріш за все не розблокують бо це нові правила такі в них мурижити клієнтів (хоча документи я всі надала), далі керівник каже якщо зочете я можу по сприяти в швидкому вирішенні питання але ж ви розімієте …
Я подумала що підку куплю йому шоколадку чи якийсь снікерс (а я дівчина 27 років слідкую за собою), а він мені каже ви так гарно виглядаєте, тут я зрощуміла що щось неладне, далі пішли розмови як йому тяжко працювати тут та як він втомлюється і йому не вистачає домашнього затишку …(навіщо мені це, мені потрібно щоб розблокували мою карту і щоб я могла зняти кошти)
І в кінці він каже ну ти зрозуміла як пришвидшити вирішення твого питання? Я така ні.
Тут він мені каже що ось там у нас кухня є зараз підемо туди і ти зробиш мені приємно, а я тобі допоможу…
І тут я ошаріла…
Тобто щоб вирішити питання по блокуванню карти потрібно робити якийсь інтим керівнику відділення, жах,
НЕ БАНК, А ДНО, персонал нулі а керівник хотів розвести мене на інтим — ЖАХ
кошти заблоковані але таким шляхом вони мені не потрібні в мене є честь на відміну від цих …сів
yurij96 3 декабря 2025, 22:18
Жахи, нікому не рекомендую даний державний банк. Витратив майже пів дня для поновлення заблокованого банком доступу до мобільного додатку та комунікацію з представниками банку. Нав’язування непотрібних послуг.
5Temnovka 3 декабря 2025, 10:22
Невдоволений роботою працівників, робив проплату з погашення кредиту але кошти на рахунок не надійшли і погашення не відбулося, тепер з мене вимагають кошти, ще раз проплатити ту ж суму, а це 4000
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IrinaBel96 2 декабря 2025, 9:31
Отделение по адресу: Одесса, ул. Инглези, 15
Відділення де немає черг. Прийшла швидко зробила оплату, касир привітна та усміхнена
Заблокували особистий кабінет банку, техпідтримка причину не називає, кажуть звернутися до відділення, але рекламу надсилають далі в додаток. Особистий кабінет заблокували з коштами — близько 70−80 доларів. Гроші можуть і надалі надходити на карту, але з ними нічого не можна зробити.

Навіть не знаю, що могло стати для них причиною блокування мого особистого кабінету, та й ролі це не грає. Не очікував такого від цього банку, який може без будь-яких доказів просто блокувати й не пояснювати причину, вимагаючи пояснення доходів. Думаю, що навіть підтвердження доходу особливо нічим не допоможе, і вони не вирішать нічого — залишить блокування особистого кабінету. Чесно кажу, такого й очікував, тому давно перестав на ньому зберігати гроші, хоча кілька років тримав на ньому свої кошти, бо довіряв.

Не думаю, що це варте мого часу, щоб витрачати на будь-які докази. Найкращий варіант — і вам раджу — просто видалити особистий кабінет із коштами, бо в будь-якому разі вони списуватимуть гроші за свої послуги й тарифи. Краще заздалегідь закрити, щоб не влетіти в борги за їхніми тарифами.

Якщо надумаєте стати їхнім клієнтом, раджу спершу подивитися, як у них розвинена інфраструктура сервісів, техпідтримка та інше — це просто відстій. У них усе глючить і незручно, напхали ботів-автовідповідачів, люди на зарплаті навіть не можуть назвати причину блокування.

Коли ще вчився в коледжі, вони мені видалили карту, за яку щомісяця списували, здається, 100−200 грн. Багато років минуло, не дуже й пам’ятаю, але було неприємно отримувати стипендію й щоразу мінус гроші. Пришлось закрити цю карту й випустити нову без таких дорогих тарифів. Іноді з ними були проблеми при оплаті домашнього інтернету, останнім часом банк часто був недоступний і проводилися технічні роботи. Як не дивно, цей банк вам рекомендувати не можу — проблема не локальна, трапилась не тільки зі мною, у багатьох схожа, але вирішувати її вони не будуть, бо війна.
Lily45 28 ноября 2025, 17:35
Я довго не наважувалася розповісти все це вголос. Здавалося, що варто лише згадати ті дні свого життя в Ощаді — і знову підніметься той самий клубок болю, виснаження й внутрішнього лому, що накопичувався в мені щодня, коли я переступала поріг роботи з відчуттям: мене тут не бачать, не чують і не цінують. Після всього пережитого я думала, що час зітре гостроту, але ні — воно просто в'ється всередині, мов дим від пожежі, яку ніхто не хоче гасити.
Коли тепер говорять про нового голову правління та про те, що він знає систему зсередини, я ловлю себе на думці: чи вистачить у нього сміливості побачити справжню реальність? Не ідеальні презентації, не гарно зібрані звіти, не глянцеві цифри, які створюють ілюзію порядку та стабільності, а ту реальність, яка живе в регіоні, де працівника давно перетворили на безкінечний конвеєр принижень. Чи вистачить сміливості поглянути на працівника, того, що в регіонах? Бо саме тут роками мололи людську гідність, як зерно в холодних жорнах. Саме тут усе найболючіше, найприхованіше, найгниліше. В Івано-Франківському управлінні праця давно стала випробуванням на витривалість, де працівника не просто не цінують — його повільно стирають, затирають до межі, доки він перестає відчувати свою цінність.
Найболючіше в цій історії — це оплата праці. Бо те, що ми отримували, було не зарплатою, а насмішкою над професіоналізмом. Коли менеджер, касир — працівники, які щодня тримають на собі сотні операцій і весь фронт живої роботи — отримують близько двадцяти тисяч гривень, це звучить як злий жарт. Двадцять тисяч за стрес, що нищить зсередини, за обслуговування клієнтів, які приходять із вимогами, емоціями, проблемами, за знання законодавства, внутрішніх процедур, продуктів, за відповідальність, за кожну цифру. Двадцять тисяч — за усе. А премії… Премії стали символом тієї корозії, яка з'їдає систему зсередини. «Свої» отримували десятки тисяч, іншим кидали три-чотири — не як мотивацію, а як кістку, щоб не гавкали і то ту кістку не завжди кидали. В державі, де ціни давно злетіли в космос, це виглядало не просто несправедливо — це принизливо.
І коли керівництво говорило про прозору систему мотивації, KPI, положення про преміювання — хотілося сміятися. Людську працю обесцінили так, що інколи у найсильніших з’являлася думка: може, я вже не працівник? Може, я просто нікчема? Найтяжче було спостерігати, як люди ламалися. Як сильні фахівці й життєлюбні колеги опинялися в лікарні: хто з тиском, хто з нервовими зривами, хто з панічними атаками. Багато хто сидів на антидепресантах. І все це не тому, що вони були слабкими, а тому, що система, побудована начальником управління, вичавлювала людей до останньої краплі. Постійні крики, погрози, приниження — це стало звичним фоном. Настільки звичним, що навіть клієнти відчули беззахисність працівників і дозволяли собі все: кричати, ображати, погрожувати скаргами. Бо всі знали: працівника тут покарають миттєво й безжально, незалежно від того, хто винен насправді.
Найнижчий удар — це коли клієнт дивиться тобі в очі й каже: «Я поскаржуся твоєму шефу — тебе винесуть, як таргана». І тоді я раптом зрозуміла: система настільки прогнила, що навіть люди з вулиці вважають себе вищими за тебе. Бо нормальний керівник ніколи б не створив умови, у яких його працівника можна так принизити. І коли в державному банку найкращі починають тікати — це вже не сигнал. Це вирок.
Я пішла. І це було важко, але необхідно. Бо я знала: варта більшого. Я цінувала свою працю, свої знання й себе. Але більшість залишилися. Хтось боїться піти, бо кредити. Хтось — бо діти. Хтось- бо оренда. Хтось — бо просто немає сил почати все спочатку. А хтось — бо вже не вірить, що може бути краще.
І саме це — найстрашніше. Бо коли людину роками знецінюють, вона починає думати, що не варта більшого. А це і є найглибша форма рабства — коли зсередини викорінюють віру у власну гідність. Керівник, який мав б берегти, підтримувати й розвивати працівника, робить усе навпаки -душить, ламає й висмоктує сили. І коли керівник отримує понад двісті тисяч, а той, хто щодня тягне на собі весь фронт роботи, — двадцять, це вже не просто несправедливість. Це збочення реальності, у якому людина перестає бути людиною.
Я не знаю, чи прочитає колись хтось із високих кабінетів цей текст. Та він і не для них. Він -для тих, хто щоранку заходить у відділення Івано-Франківського управління з важкістю в грудях, але все одно робить свою роботу. Для тих, хто давно втомився мовчати, але боїться сказати слово. Для тих, хто думає: усі терплять — і я потерплю. Ні. Так не повинно бути. Праця має бути гідною. Людина — цінною. А гідність — непорушною. Я пішла. Але більшість моїх колег досі там. І я пишу саме для них. Якщо хоча б одна людина, прочитавши ці рядки, відчує, що вона — не нікчема, не матеріал для зламу, а професіонал, гідний поваги та достойної оплати, значить, мій посил, яким би пекельним він не був, був не марний.
Бо мовчання — це зброя тиранів. А правда — єдине, чого вони бояться. І якщо хтось із вас, читаючи це, відчує, що сльоза підступає до очей — знайте: це не слабкість. Це ваша людяність, яку у вас так довго намагалися забрати. Працювати в Ощадбанку Івано-Франківського управління — це справжній подвиг. І я хочу сказати кожному, хто досі тримається: ви — герої. Ви — професіонали, яким роками брехали про власну цінність. І настав час перестати мовчати. Настав час говорити правду. Настав час вимагати того, на що ви заслуговуєте…
00742260 28 ноября 2025, 9:17
Отделение по адресу: Ровно, ул. Виталия Магеля, 7
Сімнадцятого листопада 2025р. я звернулася в касу відділення Ощадбанку в м. Рівне по вул. Магеля 7 з проханням поповнити мій картковий рахунок на суму 1301,00 грн. Касир попросила мене надати їй документ, який посвідчує мою особу. Я задала їй запитання, чому вона вимагає в мене цей документ, в той час, як згідно із Законом про фінмоніторинг верифікація клієнта у випадку готівкових операцій в межах 5000 грн. не здійснюється. Касир мені відповіла:«Не знаю, мені так сказали«. Я підійшла до керівника цього відділення і попросила її надати мені роз»яснення стосовно цього питання і попросила її вказати мені нормативний документ, яким вони керуються. Вона мені каже:» Я зараз буду вам годину шукати цей документ«. Я відповіла їй, що я, як клієнт маю право знати таку інформацію і що я готова чекати, якщо потрібно. Вона роздратовано відійшла від мене і через хвилин 5−7 написала мені на листі паперу посилання на Постанову КМУ № 148 від 29.12.2017р. п. 27 розділ 3. Коли я їй зробила зауваження з приводу того, що вона мені надала недостовірну інформацію по моєму питанню, адже за даним посиланням знаходиться роз«яснення стосовно видачі готівки з каси, вона мені каже :»Бажано, щоб вас тут більше не було». Вона могла б себе не затрудняти такою фразою в мою сторону, тому що мені самій неприємно після такого зіткнення вертатися в це відділення і обслуговуватися в ньому, але я не розумію, як можна було взяти на керівну посаду таку некомпетентну і безграмотну людину, тим більше, що в людини немає елементарного поняття, що таке коректна поведінка та лояльність до клієнтів банку!
Аркадий Шнеерсон 26 ноября 2025, 2:18
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Мира, 14-Г
Після блокування рахунку за арештом неможливо користуватися мобільним додатком ощад 24, як таке може відбуватися? Що будучи клієнтом банку людина не може користуватися мобільним додатком, щоб переглянути рух по карткам, будь яких сповіщень. Яким чином клієнту дізнаватися про рух, про надходження заробітної плати, про списання, якщо неможливо зайти у додаток? Це не просто неповага до клієнтів, це пряме шахрайство. І розірвати договір неможливо — це теж протизаконно.
Cutlass 25 ноября 2025, 22:03
Мало того, що вони досі деруть відсоток за переказ на картки інших банків, а також плату за пуш сповіщення (окрім реклами, рекламу їжте безкоштовно), так стикнувся ще з тим, що якщо ви відкрили картку наприклад в Харкові, а потім поїхали в Дніпро і відкрили там скажімо картку в іншій валюті — друга картка не відобразиться в програмі. Треба створювати додатковий акаунт.

ТОМУ ЩО РІЗНІ РЕГІОНИ ВАС ОБСЛУГОВУЮТЬ, ШО НЄ ЯСНО!!!

Дніщє
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
axy 25 ноября 2025, 20:22
хочу подякувати працівникам чергового відділення 10016/0200 (М. КРЕМЕНЧУК, вул. Небесної Сотні, буд. 27 (Інклюзивне відділення)) за їх віддану працю, в саме:
одна відправляла геть всіх відвідувачів з комунальними платежами, бо комп’ютер працює, а ноутбук не працює без світла;
інша провокувала на скандал, бо влаштувала італійський страйк нібито черговому персоналу в чергову дні платять інакше за зайву інформацію та провокації;
третя вихвалялась, що не всі клієнти можуть виїхати за кордон.
дякую за ремонт відділення та збереження відношення до клієнтів, як у старі часи коли були ощадні книжки!

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 11 11.85
USD 41.85 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 11 11.85
USD 41.85 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Ощадбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.