Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Заблокували карту Вирішення через інтим керівнику
Менеджер на місці довго мурижила мене не могла сформулювати що вона хоче — то вона пропонує продукти банку, то пройти якусь голосову верифікацію (при тому, що я знаходжусь на відділенні), одним словом не кваліфікований персонал — від слова взагалі.
Оскільки оператор на місці не розуміє навіщо вона там і що їй потрібно робити пішла я до керівника відділення.
Керівник уважно вислухав і каже що карту скоріш за все не розблокують бо це нові правила такі в них мурижити клієнтів (хоча документи я всі надала), далі керівник каже якщо зочете я можу по сприяти в швидкому вирішенні питання але ж ви розімієте …
Я подумала що підку куплю йому шоколадку чи якийсь снікерс (а я дівчина 27 років слідкую за собою), а він мені каже ви так гарно виглядаєте, тут я зрощуміла що щось неладне, далі пішли розмови як йому тяжко працювати тут та як він втомлюється і йому не вистачає домашнього затишку …(навіщо мені це, мені потрібно щоб розблокували мою карту і щоб я могла зняти кошти)
І в кінці він каже ну ти зрозуміла як пришвидшити вирішення твого питання? Я така ні.
Тут він мені каже що ось там у нас кухня є зараз підемо туди і ти зробиш мені приємно, а я тобі допоможу…
І тут я ошаріла…
Тобто щоб вирішити питання по блокуванню карти потрібно робити якийсь інтим керівнику відділення, жах,
НЕ БАНК, А ДНО, персонал нулі а керівник хотів розвести мене на інтим — ЖАХ
кошти заблоковані але таким шляхом вони мені не потрібні в мене є честь на відміну від цих …сів
Комментарии (1)
Стережіться цього банку
Написать комментарий
Де мої гроші
Комментарии (1)
Мені сподобалося обслуговування
Комментарии (1)
Заблокировали кабинет с деньгами: техподдержка молчит
Навіть не знаю, що могло стати для них причиною блокування мого особистого кабінету, та й ролі це не грає. Не очікував такого від цього банку, який може без будь-яких доказів просто блокувати й не пояснювати причину, вимагаючи пояснення доходів. Думаю, що навіть підтвердження доходу особливо нічим не допоможе, і вони не вирішать нічого — залишить блокування особистого кабінету. Чесно кажу, такого й очікував, тому давно перестав на ньому зберігати гроші, хоча кілька років тримав на ньому свої кошти, бо довіряв.
Не думаю, що це варте мого часу, щоб витрачати на будь-які докази. Найкращий варіант — і вам раджу — просто видалити особистий кабінет із коштами, бо в будь-якому разі вони списуватимуть гроші за свої послуги й тарифи. Краще заздалегідь закрити, щоб не влетіти в борги за їхніми тарифами.
Якщо надумаєте стати їхнім клієнтом, раджу спершу подивитися, як у них розвинена інфраструктура сервісів, техпідтримка та інше — це просто відстій. У них усе глючить і незручно, напхали ботів-автовідповідачів, люди на зарплаті навіть не можуть назвати причину блокування.
Коли ще вчився в коледжі, вони мені видалили карту, за яку щомісяця списували, здається, 100−200 грн. Багато років минуло, не дуже й пам’ятаю, але було неприємно отримувати стипендію й щоразу мінус гроші. Пришлось закрити цю карту й випустити нову без таких дорогих тарифів. Іноді з ними були проблеми при оплаті домашнього інтернету, останнім часом банк часто був недоступний і проводилися технічні роботи. Як не дивно, цей банк вам рекомендувати не можу — проблема не локальна, трапилась не тільки зі мною, у багатьох схожа, але вирішувати її вони не будуть, бо війна.
Комментарии (4)
Пекло, яке називають роботою в Ощадбанку Прикарпаття
Коли тепер говорять про нового голову правління та про те, що він знає систему зсередини, я ловлю себе на думці: чи вистачить у нього сміливості побачити справжню реальність? Не ідеальні презентації, не гарно зібрані звіти, не глянцеві цифри, які створюють ілюзію порядку та стабільності, а ту реальність, яка живе в регіоні, де працівника давно перетворили на безкінечний конвеєр принижень. Чи вистачить сміливості поглянути на працівника, того, що в регіонах? Бо саме тут роками мололи людську гідність, як зерно в холодних жорнах. Саме тут усе найболючіше, найприхованіше, найгниліше. В Івано-Франківському управлінні праця давно стала випробуванням на витривалість, де працівника не просто не цінують — його повільно стирають, затирають до межі, доки він перестає відчувати свою цінність.
Найболючіше в цій історії — це оплата праці. Бо те, що ми отримували, було не зарплатою, а насмішкою над професіоналізмом. Коли менеджер, касир — працівники, які щодня тримають на собі сотні операцій і весь фронт живої роботи — отримують близько двадцяти тисяч гривень, це звучить як злий жарт. Двадцять тисяч за стрес, що нищить зсередини, за обслуговування клієнтів, які приходять із вимогами, емоціями, проблемами, за знання законодавства, внутрішніх процедур, продуктів, за відповідальність, за кожну цифру. Двадцять тисяч — за усе. А премії… Премії стали символом тієї корозії, яка з'їдає систему зсередини. «Свої» отримували десятки тисяч, іншим кидали три-чотири — не як мотивацію, а як кістку, щоб не гавкали і то ту кістку не завжди кидали. В державі, де ціни давно злетіли в космос, це виглядало не просто несправедливо — це принизливо.
І коли керівництво говорило про прозору систему мотивації, KPI, положення про преміювання — хотілося сміятися. Людську працю обесцінили так, що інколи у найсильніших з’являлася думка: може, я вже не працівник? Може, я просто нікчема? Найтяжче було спостерігати, як люди ламалися. Як сильні фахівці й життєлюбні колеги опинялися в лікарні: хто з тиском, хто з нервовими зривами, хто з панічними атаками. Багато хто сидів на антидепресантах. І все це не тому, що вони були слабкими, а тому, що система, побудована начальником управління, вичавлювала людей до останньої краплі. Постійні крики, погрози, приниження — це стало звичним фоном. Настільки звичним, що навіть клієнти відчули беззахисність працівників і дозволяли собі все: кричати, ображати, погрожувати скаргами. Бо всі знали: працівника тут покарають миттєво й безжально, незалежно від того, хто винен насправді.
Найнижчий удар — це коли клієнт дивиться тобі в очі й каже: «Я поскаржуся твоєму шефу — тебе винесуть, як таргана». І тоді я раптом зрозуміла: система настільки прогнила, що навіть люди з вулиці вважають себе вищими за тебе. Бо нормальний керівник ніколи б не створив умови, у яких його працівника можна так принизити. І коли в державному банку найкращі починають тікати — це вже не сигнал. Це вирок.
Я пішла. І це було важко, але необхідно. Бо я знала: варта більшого. Я цінувала свою працю, свої знання й себе. Але більшість залишилися. Хтось боїться піти, бо кредити. Хтось — бо діти. Хтось- бо оренда. Хтось — бо просто немає сил почати все спочатку. А хтось — бо вже не вірить, що може бути краще.
І саме це — найстрашніше. Бо коли людину роками знецінюють, вона починає думати, що не варта більшого. А це і є найглибша форма рабства — коли зсередини викорінюють віру у власну гідність. Керівник, який мав б берегти, підтримувати й розвивати працівника, робить усе навпаки -душить, ламає й висмоктує сили. І коли керівник отримує понад двісті тисяч, а той, хто щодня тягне на собі весь фронт роботи, — двадцять, це вже не просто несправедливість. Це збочення реальності, у якому людина перестає бути людиною.
Я не знаю, чи прочитає колись хтось із високих кабінетів цей текст. Та він і не для них. Він -для тих, хто щоранку заходить у відділення Івано-Франківського управління з важкістю в грудях, але все одно робить свою роботу. Для тих, хто давно втомився мовчати, але боїться сказати слово. Для тих, хто думає: усі терплять — і я потерплю. Ні. Так не повинно бути. Праця має бути гідною. Людина — цінною. А гідність — непорушною. Я пішла. Але більшість моїх колег досі там. І я пишу саме для них. Якщо хоча б одна людина, прочитавши ці рядки, відчує, що вона — не нікчема, не матеріал для зламу, а професіонал, гідний поваги та достойної оплати, значить, мій посил, яким би пекельним він не був, був не марний.
Бо мовчання — це зброя тиранів. А правда — єдине, чого вони бояться. І якщо хтось із вас, читаючи це, відчує, що сльоза підступає до очей — знайте: це не слабкість. Це ваша людяність, яку у вас так довго намагалися забрати. Працювати в Ощадбанку Івано-Франківського управління — це справжній подвиг. І я хочу сказати кожному, хто досі тримається: ви — герої. Ви — професіонали, яким роками брехали про власну цінність. І настав час перестати мовчати. Настав час говорити правду. Настав час вимагати того, на що ви заслуговуєте…
Комментарии (2)
Некомпетентні працівники
Комментарии (6)
Арештований рахунок і не можливо користуватися ощад 24.
Комментарии (1)
Ощад пробиває дніще
ТОМУ ЩО РІЗНІ РЕГІОНИ ВАС ОБСЛУГОВУЮТЬ, ШО НЄ ЯСНО!!!
Дніщє
Комментарии (1)
вперед в минуле
одна відправляла геть всіх відвідувачів з комунальними платежами, бо комп’ютер працює, а ноутбук не працює без світла;
інша провокувала на скандал, бо влаштувала італійський страйк нібито черговому персоналу в чергову дні платять інакше за зайву інформацію та провокації;
третя вихвалялась, що не всі клієнти можуть виїхати за кордон.
дякую за ремонт відділення та збереження відношення до клієнтів, як у старі часи коли були ощадні книжки!
Написать комментарий
Коли терпіння закінчується: про рабство в Івано-Франківському управлінні та солодке життя керівництва
18:40. У відділенні темно, всі розійшлися, а я сиджу з вимкненими моніторами й переглядаю чергове повідомлення у Viber. «Клієнта перекидаємо під інше відділення.»
Одним рядком — місяці роботи моїх людей стерті. І все це, як завжди, не випадково: клієнт іде туди, де керівник відділення «своя», під покровительством обласного управителя. Там усе дозволено. Там і зарплати нормальні, і премії роздуті, і навантаження — мінімум. Там система працює. Але лише для обраних. А що в нас? Нас шестеро — тримають на собі навал трафіку, задач, скарг, планів і стресу, який би витримали далеко не всі. Мої працівники отримують зарплати, які складно назвати заробітною платою. Це копійки за той обсяг роботи, який вони виконують. Премії- це завжди обман. Копійки за те, що щоранку стають на бойове чергування перед чергою з пенсіонерів, за те, що бігають між клієнтами, за те, що знімають нервову напругу людей, які приходять «просто спитати», «тільки подивитись», «мені на хвилинку». Копійки — за роботу, яку вище керівництво навіть не намагається зрозуміти.
І на фоні цього абсурду- премії та зарплати в обласному управлінні… У кожного- оклади, які дорівнюють зарплаті трьох моїх менеджерів разом взятих.
Люди, які не працюють з клієнтами ні хвилини, можуть дозволити собі жити в іншій реальності. Вони мають все: високі ставки, корпоративні пільги, премії «за лояльність».
І при цьому щодня диктують нам вимоги й розсилають зауваження: «Де звіт?» «Чому невиконання?» «Ви погано працюєте». Погано? Це говорять ті, хто вчора спокійно «переклав» нашого клієнта під своє «правильне» відділення. Ті, хто знає, що їхня зарплата не залежить від реальних показників, бо їхні показники — сформовані за рахунок інших. Ті, хто по суті керує не роботою, а перерозподілом чужих результатів. І так — у всьому. Плани, показники, депозити, картки, кредити — усе, що ми реально залучаємо, може зникнути наступного ранку, бо комусь згори так сказали.
І всі це бачать. Усі мовчать… Щодня дзвінки від «кураторів» -людей, які існують у філії як окрема каста. Вони можуть дозволити собі говорити з тобою зверхньо, бо знають: їх прикривають зверху. І коли вони питають «Чому невиконання?», хочеться спитати у відповідь: А чому ти забрав наш факт учора? Але відповідь і так зрозуміла. Корупція …
Тому що система побудована так, щоб свої були в шоколаді, а інші — вічно винні. І от я сиджу ввечері у порожньому відділенні й думаю: хто і скільки ще встоїть у цьому хаосі?
Скільки людей ще витримають цей моральний пресинг? Скільки ще можна працювати на зношення — без гідної зарплати, без підтримки, без елементарної поваги?
Проблема не в нас. Проблема не в менеджерах і не в касирах. Проблема — у керівництві обласному, яке давно живе у власному світі й втратило зв’язок з реальністю.
У системі клановості, кумівства й подвійних стандартів, яка пожирає всіх, хто не є частиною «свого кола».
До Нового року я закриваю це питання для себе. Я йду. Не тому, що слабкий. А тому, що більше не хочу бути гвинтиком у механізмі, який працює проти своїх же людей.
І скажу чесно: молодь не йдіть сюди працювати. Не витрачайте нерви на систему, яка вас принизить та всі ваші інститутські мрії спустить в унітаз… Не розраховуйте на кар'єру там, де зусилля нічого не значать, а все вирішує лише близькість до «правильного» кабінету. Цей банк тримається на відділеннях в якому простий, знедолений працівник, який щодня посміхається крізь сльози, приймає клієнтів і замість подяки отримує тиск і зневагу. І якщо щось колись зміниться, то тільки тоді, коли хтось нарешті визнає: проблема — у тих, хто наживається на працівникові…
Комментарии (3)
Украинский Сбербанк тоже отключили от международных платежей?
Комментарии (1)
Банківське дно
Гроші знялись з карти, все ніби ок, квитанція готова.
Але отримувач кошти так і не побачив
Звертаюсь у техпідтримку у вайбер боті, кажуть що операція проведена не буде, через перевищення часу очікування відповіді від банку отримувача (що?:-D), і що кошти мені повернуться через 30 днів, або їхати писати заяву у відділення.
Приїзджаю у відділення — менеджер мені намагається сказати що цієї операції зовсім не було :-D
В заперечення показую квитанцію, показую операцію в додатку, вона каже що у виписці цієї операції не має і в системі вона її не бачить. :-D
Починаємо перевіряти виписку по карті, там взагалі виясняється що операції відображені на всі, і дебет з кредитом по карті не сходяться
Менеджер люб’язно каже що нічим допомогти не може, але якщо я все ж хочу написати заяву — то коштує це в Ощадбанку 900грн (ахахаха, але нажаль це не жарт)
Звертаюсь повторно у техпідтримку у чатботі — там мені годину по колу відповідають одну і ту саму мантру, що кошти мені було повернуто на картку, просто я їх не побачив і не відчув. Ні у додатку, ні у виписці повернення не відображається, на прохання надати хоч якесь підтвердження операції повернення — кажуть що не можуть нічого надати, і я маю повірити на слово.
Але повторюсь, я ж знаю що кошти не повертались.
Тупо сюр, а не банк.
Комментарии (3)
Як оббирають пенсонерів
Комментарии (4)
Арештовані рахунки
Комментарии (3)
Гірше банку не буває. Не банк, а ДІРКА
1) Що за недекватні **** працюють в фін моніторингу банку якщо надавщи всі документи рахунок заблоковано? Може вам ще станцювати чи фото своїх трусів прислати?
2)Навіщо відділення якщо в них не можуть тебе ні проконсультувати ні надати інформацію — нічого. Просто прокладки між клієнтом і офісом якихось ****? Навіщо платити циб **** зарплату?
3)Керівники відділеннь — то просто сміх — цілують тебе без мила в зад для того щоб ти відкривала в них карту по зп, а коли доходить діло до якихось проблем то нічого вирішити не можуть — безхребетні амеби.
4)Кол центр — точніше **** центр взагалі нічого не може сказати тільки як зверніться до відділення — повний 0
5)Якщо тобі прийшли кошти в розмірі 700 грн то тобі будуть блокувати рахунок, а якщо ти вкрав в держави міліони — то фін мон на це не дивиться бо він безхребетний, мало того ці **** навіть не можуть пояснення написати — в поясненні на 3 речення 5 помилок
Комментарии (1)
На оплату комуналки не працює ні сайт, ані застосунок!
Функціонал тимчасово не працює
Помилка в роботі сервера. Спробуйте ще раз
Неможливо виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Немає інтернету (!!!)
Набираю гарячу лінію. Дівчина каже, що з картою все ок. «Якийсь технічний збій» А коли ж «пізніше» воно запрацює? «Не знаю, за кілька годин». І така ситуація щомісяця! Задовбали! Поклала на карту киянина гроші, щоб платити взимку за комуналку, а тепер невідомо, чи зможу.
Комментарии (2)
Найгірший банк
Комментарии (2)
Приховування інформації та нульова клієнторієнтованість
Залишив скаргу з вимогою розглянути на протязі тижня і проінформувати про результат розгляду за номером телефону. Пішов третій тиждень… Так, є закон, а є клієнторієнтованість.
Комментарии (1)
Подяка
Бажаю керівництву Ощадбанку мати побільше таких професійних кадрів.
З поваго
О. П. Цупренко
Написать комментарий