Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Goyko 20 ноября 2024, 22:33
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 21, пом.1-А
Доброго дня. Хочу допомогти бабусі створити ЕЦП у чат боті Ощад у вайбері або тг. Через стан здоровʼя не може отримувати на пошту, хочемо змінити на картку. Чому ЕЦП з 29.10.24 досі не працює? Які терміни виправлення? Це вже не смішно! Будь ласка дайте інформацію, або будемо писати в НБУ листа!
Обратилась по поводу открытия дебетовой карты.
Менеджер сообщила, что стоимость мгновенной карты 150 грн.
По итогу оказалось, что 150 грн это страховка, которую оформили без ведома и согласия клиента.
Отвратительный, наглый банк.
Научитесь общаться с клиентами и не врать так нагло
Mnbvcxzmnbvcxz 20 ноября 2024, 13:05
Ощадбанк про списание коштiв з рахунку SMS оповiщення прислав, a попередити завчасно навмисно не присилаэ SMS, щоб Людина не знала!!!
Malyiv 20 ноября 2024, 10:35
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 152
Прийшов у відділення- закрите. Пишуть немає світла. Немає графіку відключення світла. Коли відчиняти відділення невідомо.
08.11.24 я хотіла зняти зарплатні кошти в одному з банкоматів (а саме від Ощадбанку). Операцію було скасовано, грошей банкомат не видав, проте кошти було знято з моєї карти Приватбанку. У той же день сформувала дві заявки на повернення коштів в Приватбанку. Подзвонивши до Ощадбанку мені сказали що відношення ніякого до цього немають. У Приваті на мої дві сформовані заявки сказали чекати і зателефонувати в Ощад для швидшого повернення коштів (сюр я вважаю). Сума не маленька, вже більше тижня я залишаюсь без зарплатні не маючи змоги навіть оплатити комунальні, не кажучи вже про інші потреби.
Mila50 18 ноября 2024, 13:34
Я вже близько 20 років користуюся послугами різних банків, але з таким відношенням до клієнтів я зіткнулася уперше. Вони не лише обраховуюють вкладників депозитів, а й наживаються на простих пенсіонерах (придумуючи всілякі скриті комісіїї по картках). Та щей постійно нав’язуюють платний СМС-банкінг. Оце так наживаться на людях, та щей під час війни! Сором і ганьба такому банку! І це не все. У нашому містечку всього 2 банкомати і один із них не працює регулярно. Скарги на гар. лінію нічого не дають. Там взагалі ні за що не відповідають. Не зрозуміло, навіщо взагалі та гар. лінія? Закінчився термін депозиту, я вирішила відкрити новий, виявилося, що треба чекати 1 місяць. Прийшлось погоджуватися на нижчу відсоткову ставку. Це певно таким чином банк заробляє на клієнтах. Зрозуміло, що цей горе-банк НЕ ЗАЦІКАВЛЕНИЙ у клієнтах, а потім витрачають гроші на рекламу, щоб привабити нових. Щоб був вибір-я б НІКОЛИ не мала б справ з цим шахрайським банком! Не раджу нікому!
Maistr 16 ноября 2024, 17:16
Я не клієнт цього банку, але якимось чином мій номер записали на якусь Марину Вікторівна, тепер мені дзвонить служба безпеки банку по 20! Разів на день, що намагаюсь увійти в банк онлайн, дзвонить страхова, дзвонять лікарі якісь, телефон цілий день тризвонить, гаряча лінія банку каже вибачте за незручності і без діє, сьогодні взагалі кинули слухавку не бажаючи вирішувати питання, яким чином на мій номер телефону хтось відкрив рахунок в банку і чому служба безпеки банку не перевірила правильність номеру банк не відповідає, телефон військовий, потрібен для вирішення нагальних проблем, а не для того щоб виправляв помилки служби безпеки банку, скільки Вам років треба, щоб виправити власні помилки і чому я повинен за них розплачуватись?
Melania0211 15 ноября 2024, 19:26
Отделение по адресу: Киев, ул. Полярная, 8 А
Я клієнк цього банку і буваю в різних відділеннях. Але то що я побачила у відділені 156 вул Полярна 8 а мене схвилювало.
Зашла я у відділення і побачила таку картину. Серед залу стоіть керуюча і нелюдським голосом кричить на співробітника. В залі знаходились клієнти (люди похилого віку та жіночка з дитиною). Вона не звертала увагу ні на кого і кричала. Як таке допустимо??? Це банк??? Керівництво банку знає зто працює в цьому відділенні і як себе поводиться керуюча.
В результаті довівши співробітника до сльоз вона взяла цигарку і спокійно пішла курить як нічого не трапилось. Люди були в шоці. Я забула чого прийшла.
Дуже прошу керівництво Банку звернуть на це увагу! Непріємно що працюють такі…непрофесіонали.
Rich12345 15 ноября 2024, 16:34
Була передоплата за товар, унаслідок чого автор зник. Шахрай. Банк відмовляється писати скаргу на цього персонажа і говорить звернеться до поліції. Знімають із себе роботу. Ось тільки у мене вже була така ситуація в укргазбанку і мені всі дівчата допомогли, карту було заблоковано і шахрай змушений був мені повернути гроші. Але всі ми знаємо, що за банк ощад… Написав на них в НБУ, чекаємо!!!
LiubovP 14 ноября 2024, 17:50
Отделение по адресу: Киев, ул. Ирпенская, 78-А
Відділення 0129 по вулиці Ірпінська 78 А, місто Київ, завжди приємно відвідувати. Знаю, що отримаю кваліфіковану консультацію, технічну допомогу при сплаті комунальних платежів, новин щодо законодавства у фінансовій сфері. І це все завдяки керуючій філії Наталії Миколаївни, співробітників Ані, Юлії, Світлани, Анастасії, Тамари, Павла.
Бажаю всім здоров’я!
Valentino4ka 14 ноября 2024, 13:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Полярная, 8 А
Дякую за оперативність і якість обслуговування касиром Оленою Миколаівною на відділені Ощадбанку. 14.11.24 р.
Phonix 13 ноября 2024, 20:45
Я клієнт ощаду вже 5,5років. Щомісячно роблю одну і ту саму операцію, погашаю іпотечний кредит шляхом перехахування грошей з карти іншого банку на картку ощаду, а далі з картки ощаду на поточний рахунок ощаду (все складно, але з цим ще якось можно змиритись). Ось і цього місяця я перевів кошти на карту ощаду в необхідній сумі, але не зміг зробити переказ з карткового рахунку ощаду на поточний рахунок ощаду, додаток показав помилку. Після 5 невдалих спроб за 3 години, вирішив звернутись до їх чат боту.
Чат бот мені бодро відповів що: «Оскільки за вашим рахунком впродовж року небуло видаткових операцій, то в цілях безпеки на вашу картку встановлено обмеження, яке дозволяє зняти готівку в банкоматі чи розрахуватись з фізичним використанням картки на суму, що не перевищує 1000 UAH на день.» Для зняття цього обмеження треба звернутись у відділення.
Зателефонував в КЦ — це взагалі жах, спочатку необхідно спілкуватись з їх роботом який не розуміє нормально запитання, а намагається впевнити що ліміт можно збільшити в додатку, потім 5!!! різних співробітників перемикали між собою бо не могли розібратись хто з ним може вирішити це питання. На питання: підстава встановлення ліміту, якщо місяць тому була видаткова операція з перерахування на поточний рахунок? адекватної відповіді немає. Все зводиться до того що прийдіть в відділення. Питання на сьогодні не вирішене, хоче звернення в їх КЦ я залишив. І вишенькою на торті є отримана сьогодні анкети від ощаду з проханням оцінити задоволеність обслуговуванням за моїм іпотечним кредитом (якесь хворе почуття гумору у співробітників банку).
Як це назвати інакше як самодурством керівників Ощаду при прийнятті рішень про правила встановлення лімітів та імпотентністю працівників які повинні відповідати за вирішення питань, я не знаю. Судячи з усього, банк не зацікавлений в погашенні своїх іпотечних кредитів і навмисно робить перепони для цього, а також попри всі розказні про осучаснені ощаду, це так і залишилась сберкаса по своїй суті.
Дуже шкодую що взяв іпотечний кредит в Ощаді і іншим не рекомендую. Це одна з історій яка виникла за 5,5років, але вона прям вибісила.
MadUser 11 ноября 2024, 13:45
Маю батька-інваліда, отримує пенсію в Ощаді
Вирішив відкрити йому картку Національного кешбеку
На словах усе просто: заходиш у додаток і відкриваєш
Але це ж Ощад: пише, не можна вам відкривати картку
Телефоную у підтримку — виявляється, не можна відкривати віртуальні картки у таких областях, як Харківська або Запорізька, приходьте особисто і пишіть заяву!
Я от не можу зрозуміти — ці регіони вже не Україна, чи як це розуміти?
Якщо що, Приват відкриває такі картки без проблем, і зараз страшенно шкода, що свого часу саме Ощад нав’язали для виплати пенсії…
Thomas4588 10 ноября 2024, 10:45
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 325
Вітаю. Був у відділенні Ощадбанку за адресою: м, бульвар Шевченка, 325, Черкаси, Черкаська область, 18005. Касир (жінка у віці) хамовита, неприємна у спілкуванні. Перебиває клієнта, хамовита, виражає зневагу при спілкуванні, про ввічливість або посмішку клієнту банку навіть немає мови. Директор відділення (лисий такий) то взагалі якийсь жах. Він там давно, наскільки мені відомо. Лізе у бесіду клієнта безпардонно, кидає фрази типу хамовитих жартів або натяків та багато іншого. Після відвідування цього відділення (воно ближче всього до моєї адреси проживання) відчуваєш себе пригнічено. Ці люди профнепридатні, вони не повинні працювати в банку та обслуговувати людей. Це не тільки моя думка стосовно них, почитайте що пишуть у інших відгуках стосовно цих неадекватів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
efostetskaya 9 ноября 2024, 23:19
Це дно. Повідомляю про шахрая — мені відмовили прийняти запит, кажуть, може то ви шахрай.
Оператори взагалі не чують клієнта.
A13xsandr 7 ноября 2024, 18:37
Маю зарплату картку у цьому банку. В якусь мить картку заблокували. Не маю можливості користуватись заробленими коштами. У відділенні, те що на Григоренко,22/20, працівники Ощад банку відмовлялись прийняти заяву, чього не мають права робити. Тим паче, я не вимагав від них відповідей по суті заяви, від них треба було просто прийняти заяву. Пів дня намагався віддати їм заяву та отримати номер вхідного. Під кінець заяву приняли, але по якійсь мутній схемі, начебто вони її, в електронці, по корпоративній розсилці, кудись надстлають, а на слідуючий день мені повинні віддати номер, під яким моя заявка буде числились. Змоги ходити туди кожен день у мене не має. Не знаю, чи приняли вони ту заяву, чи викинули, одразу як я вийшов.
По ходу моего спілкування з працівниками Ощадбанку, мені повідомили, що мою картку заблокували через платіж, який надійшов на неї. Начебто хтось поскаржився, що платіж зроблено без відома тої людини. Мене, при цьому, ніхто не питав, спроб розібратись, з боку банку, не було, просто заблокували всі кошти. Грубо кажучи, мене запевняють, що людина спала собі, нічього не робила, а, зранку, дивиться — з картки знято гроші. Якщо погодитись з такою версією, то входить, що Ощад вкрай не надійний банк, з одного боку можна проснулись з пустим рахунком, з іншого, можна отримати блок коштів. Так, любий бажаючий, може заблокували вам картку від Ощадбанку, треба лиш знати її номер, надіслати туди невелика суму, та поскаржитись в банк, а працівники банку, не розбираючись, заблокують вам її.
Виникає багато питань. Чьому не було спроб розібратись. Чьому заблокована всі грощі, а не спірна частина, як цього вимагає стаття 86 пункт 17, Закону України про платіжні послуги. Та взагалі, чи можна довірити свої кошти такій ненадійній конторі.
123smaid 7 ноября 2024, 16:19
Дякую співробітникам відділення Ощадбанку на вул. Гвардійців Широнiнцiв, 44-А-9 за їх відмінну роботу та уважне ставлення до клієнтів.
Користуюсь послугами цього відділення вже 2 роки. Завжди мене зустрічають із посмішкою та доброзичливістю, ставляться з розумінням до всіх проблем.
Окреме дякую дівчатам на касі))
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
savenko1212 7 ноября 2024, 13:06
Мені скидували гроші по Айбан, на касі сказали 2 години, нічого не прийшло…
Олена Михайлюк 5 ноября 2024, 13:55
Отделение по адресу: Луцк, ул. Дубновская, 12
21.10.2024 зняття було готівки в банкоматі Ощадбанку, тільки карта Приватбанку. Банкомат гроші не видав, а списання пішло.Одразу було звернення на гарячу лінію Ощадбанку і Приватбанку.Спочатку сказали, що повернуть кошти через 11днів, але Ощадбанк ці кошти в резерв не поставив .І тепер чекати до 120днів.В чому проблема -банкомат вказаний, час і сума вказані.Проблема в тому, що це кредитні кошти і по них йдуть проценти.Реакції від Ощадбанку по пришвидшенню ніякої і з ними завжди проблеми, навіть коли була клієнтом ьанку
Вчора я була на прийомі у відділенні банку, яке розташовано за адресою: м. Ізмаїл, вул. Грушевського, 4. Прийом був на 16 годину. Я приїхала трохи раніше, в залі спеціалістів не було відвідувачів, але адміністратор не пустила мене до спеціаліста до рівно 16 години. Мені були потрібні виписки з мого пенсійного рахунку за довільний термін, тобто за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 роки. Ці виписки мені потрібні для перерахунку пенсії за рішенням суду. Спеціаліст сказала, що виписки платні, 100грн за кожен рік. Тобто мені треба було заплатити 500грн. У мене не було таких коштів, тому я попросила хоча б виписку за 2023 рік. На мій номер телефону прийшов код підтвердження оформлення страховки. Я відмовилася від страховки, але не відмовилась сплатити за виписку через касу, якщо існує така комісія. Мені відмовили в оплаті через касу, дівчина — спеціаліст розгубилася, що їй доведеться сплатити ці 100грн своїм коштом. Я не розумію, навіщо це робиться? Чому мене намагаються ввести в оману. Якщо мені не потрібна страховка, яку я не замовляла, не підписувала, навіть не читала, чому я повинна її сплачувати. Мені потрібні виписки за 5 років, то мені потрібно оплатити страховку 5 разів? Мені відмовили у виписках за потрібні роки
. Я витратила час, кошти на таксі, оскільки у мене хворі ноги, та ще мене намагалися надурити у державному банку. Згідно ст. 5, ст. 11 Закону України «Про інформацію» я маю право отримати ці виписки, але мене цього права лишили. Навіть на гарячій лінії не змогли пояснити цю ситуацію і тільки в чат боті в Телеграм підтвердили моє право на отримання цієї інформації. Навіть не знаю, як це назвати. А якщо прийде старенька бабуся ось так за випискою, якщо бабуся не знає законів, то з неї останні кошти здеруть, не зрозуміло за що? Яка страховка? Від чого? Яка компанія страхує? Я навіть на бачила її, тільки код підтвердження на телефон «Ваша страховка». Маячня якась. І це державний банк, а ні контора «Рога і копита». Соромно за вас!

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Ощадбанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.