Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
mamon19 29 февраля 2024, 10:40
Банк придумав нову послугу, щоб грабувати українців.
Якщо Ви хочете оплатити картою товар, а у вас на карті недостатньо коштів для цієї покупки, то ощадбанк за це знімає з Вас 3 гривні.
Супер!
Вечьно какие-то проблемы у них, хотел поменять 400 уе. а налички нет!!! Гривны нет!!! И так постоянно.
Буду переходить в другой банк.
Не советую эту кантору.
Був відкритий депозит до 23.02.2024 року, сьогодні він зник з кабінету, у транзакціях нічого немає, в службі підтримки кажуть що депозит зарахується на картку протягом доби, але вже 16 година вечора!!! Хтось з такою проблемою зіштовхувався?
NINONILLA20 24 февраля 2024, 13:15
У цей скрутний час випробувань, з якими зіткнулася наша рідна Україна, чуйність, добре ставлення, доброзичливість мають для кожної людини особливу вагу, а особливо тоді, коли це стосується відвідувань будь-яких державних (та й взагалі, усіляких) установ.
Хочу подякувати працівникам Ощадбанку міста Києва, який розташований на вул. професора Підвисоцького (там обслуговуюсь багато років з різних питань), за фаховість, доброзичливість і увагу до клієнта. Можу сказати, що мені повезло з цим відділенням.
Керівник відділення Філоненко С. А. приділяє увагу кожному відвідувачу, який заходить, одразу йде йому назустріч (у прямому сенсі), питає про проблему, і я помітила, що жодного разу не було, щоб вона не змогла б її вирішити і надати професійні роз’яснення.
Також подяка за гарне обслуговування касиру Загоруй Валентині, менеджеру Кривчун Тетяні і ще одному касиру, прізвище не запам’ятала.
Бажаю усім працівникам цього відділення здоров’я, добробуту, оптимістичного настрою, впевненої ходи (як і усім нам, українцям) на шляху до Перемоги над рашистами!
gal1997 24 февраля 2024, 8:44
Утром, в 5 часов 6го января, с карты на которую приходит пенсия ушли деньги 550 грн. /12 дол. Оказалось в Великобританию, оплата на сайт знакомств, которого даже в инете нет. Это у женщины-пенсионера 75 лет. Позвонили оператору, он сказал снимите подписку. Подписки не было!!! На момент блокировки карты, эта сумма еще висела красным цветом как заблокированая, статус: в ожидании. Деньги все такибыли перечислены с счета. В банке сказали сначала идите в милицию. Даже не приняли заявление, и не отметили факт мошеничества. Понятно, что сейчас во время войны, милиции не до этого, поэтому мошеничество мелкое сейчас просто вокруг очень много. Но что делает внутренняя безопастность банка?! Большие опасения не сотрудники ли банка этим занимаются? Вот в чем вопрос! Теперь доверия нет, и как только приходит пенсия, сразу все обналичивается. Я, сама, являюсь, еще клиентом Приватбанка, и тоже пытались снять деньги с кредитной карты. Так у меня оператор принял заявление, зафиксировал этот факт. И позже мне присоаои подтверждение что да это было мошеничество. А здесь вообще банк никак не отработал ситуацию, просто сказал отмените подписку и отправил милицию, которая 100% послала б обратно в банк!!!
zoro11111 24 февраля 2024, 0:15
Знімав готівку з карти usd 09.02.24. 16год 31 хв 37 с М. Рівне вул. Соборна 348 -В каса 1. Сказав касиру суму яку потрібно зняти usd предав карту. Шахрайка перевала мої usd в гривні а потім продала мені usd комісія становила 24 usd. Бутьте обережні з цим відділом банку, а краще взагалі не звязуватися з ощад банком. Працівникки банку грублять ухиляються від видачі грошей особливо в іноземній валюті. Ще багато негативу можна писати, але не ма часу тратити на цих шахраїв
Rusana55 23 февраля 2024, 21:56
За кордоном у мене витягли з сумки гаманець зі всіма документами і також банківськими картками. За дзвінком на гарячу лінію працівники банку швидко заблокували мої картки. Величезне дякую
Zarva2406 22 февраля 2024, 20:32
У відповідності до графіка роботи потрапити у банк у робочий час (8:00 — 17:00) НЕМОЖЛИВО. Для кого він працює? Для працюючих? Схоже, тільки для пенсіонерів та відпускників. Укрпошта, на яку було багато нарікань, і то працює у суботу з вихідними у неділю та понеділок! Якби мене не примусили отримувати зарплатню черз ваш банк, НІКОЛИ б цього не зробив!
У м. Володимир волинський у відділенні банку, шахраї зняли велику суму коштів, на карту підтвердження про зняття коштів не було, працівники розводять руками, 2 роки вже йде розслідування ніхто нічого не знає, яка безпека у банку? Якщо шахраі зняли доволі не малу суму коштів???
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladikmelnik78 14 февраля 2024, 15:22
Однією з найбільших переваг програми «Ощад» є її зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Це дозволяє швидко і легко додавати всі доходи та витрати, а також вести облік всіх фінансових транзакцій. Ми можемо створювати різні категорії для витрат, що допомагає більш точно відслідковувати, куди саме йдуть ваші гроші.
Також, програма «Ощад» має багато корисних функцій та варіантів налаштування. можемо налаштувати автоплатежі та моніторинг регулярних витрат, щоб не забувати про оплату рахунків. Крім того, можна створювати індивідуальні цілі та плани збережень, щоб досягти власних фінансових цілей.
Отже, програма «Ощад» — це незамінний помічник у фінансовому плануванні, який допомагає краще організувати свої фінанси, контролювати витрати та досягати фінансової стабільності. Щиро рекомендую всім, хто прагне збалансованого та відповідального ставлення до грошей, скористатися цією унікальною програмою.
Минфин
Ответ администратора
17 февраля 2024, 13:06
Відгук не зарахований (на 17.02.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Віктор Рєзнов 14 февраля 2024, 13:15
Що можна було очікувати від інституції, яка як би несе титул «банку», але водночас виглядає, наче невдале творіння бюрократів із занадто розвиненим почуттям гумору.
Так, замовлення валюти — це взагалі такий розкішний сервіс, який, звісно, доступний лише в найпрестижніших інституціях. А щодо зняття грошей — це ж просто майстер-клас з того, як зробити звичайну операцію максимально ускладненою. Звісно, чекайте два тижні на пластикову карту, (а дочекавшись, ще постійте в черзі за карткою, а потім в касу) тим часом ваші кошти знаходяться у відкритому доступі для креативних шахраїв. Це з урахуванням того, що мій особистий менеджер запевняв мене, що зняти валюту можна просто зателефонувавши їй)
І звісно, якщо ви попадете в зону активних бойових дій, це не може пройти без цікавих пригод із викраденням коштів. Це я був на ротації в Херсоні, так от там тільки у клієнтів цього «банку» шахраї зняли кошти. Якщо вибираєте банк, вибирайте той, де вас грабують не лише через кредити, а й через злочинців.
Щодо іпотеки, то вам, безумовно, щастить! Що там, що тут, якщо лише банк може відповісти з таким ентузіазмом на ваш запит із найгіршими умовами (хоча я клієнт банку більше 10 років).
Але взагалі, забудьте про ці мізерні дрібниці. Банк «Шедевр Проблем» — це якість на кшталт відмінного фарбування усіх аспектів вашого фінансового життя. Що тут говорити, вони точно заслуговують титулу «найгірший банк», а ваш розповідь — справжня поезія невдач.
list0307 11 февраля 2024, 12:04
10.02.2024 працівник ВАСЕКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (м.Чернігів) понад годину оформляла один депозит, при цьому встигла декілька разів поспілкуватися по телефону по особистих справах. Навмисно тягнула час, не поспішала, щоб більше нікого не обслуговувати. Хоча чудово розуміла і бачила, що в черзі стоять люди, чекають.
Навіть не спромоглася повідомити, що не чекайте я не встигаю…
Потім переможно повідомила, що в неї робочий час скінчився і відмовилася надати консультацію клієнтам, що близько години чекали своєї черги.
Приватні банки собі такого відношення до клієнтів не дозволяють!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю совдепію з таким огидним персоналом!
Ріта Антоненко 10 февраля 2024, 15:42
10.02.2024 року переказувала кошти з карти на карту Ощадбанку, потім перевіряла три рази баланс на своїй карті Ощадбанк зняв 9 грн комісії без попередження Переказувала 28 грн загального переказу, а залишилося на карті 19 грн, На гарячій лінії Ощадбанку навіть оператор зразу не змогла відповісти — не знала, що за кожен переказ понад 1 раз на добу знімається по 3 грн Чому не було попередження про таку комісію від Ощадбанку?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ASD55zxc 9 февраля 2024, 10:03
Вчора 08.02.24 звертались з чоловіком до відділення Ощадбанку у місті Богодухів з питання отримання (заміни) його банківської пенсійної картки. Обслуговувала працівник банку Нечипорук грубо, з криком. Він людина похилого віку. Їй здалося, що він не так швидко, як їй хотілось би, ставив підпис на бланку. Від хвилювання у нього тремтіли руки. Як такий працівник може працювати з людьми? Як у неї можно щось запитати та не отримати у відповідь хамство та неповагу. Такі працівники дискредитують репутацію банку!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Felon 9 февраля 2024, 9:14
Сьогодні звернулася до колл-центру з питанням як бути пенсіонеру на тимчасово окупованій території? Бабуся знаходиться на лівому березі Херсонської області, пенсійний фонд нараховує пенсію. Але ж державний банк «Ощадбанк» за 2 роки війни і окупації не знайшов вирішення питання як онлайн відкрити пенсійний картковий рахунок. Оператор Євгеній із колл-центру здається взагалі не знає де територіально знаходиться лівий берег Дніпра і говорить про якісь банки, які там працюють і там можна відкрити картку. Чому у пенсійному фонді можна пройти ідентифікацію за допомогою відео зв’язку, а Ощадбанк не володіє новітніми технологіями?
Wope1991 6 февраля 2024, 22:37
Отделение по адресу: Киев, ул. Алексеевская, 13-Б
03.02.2024 р приблизно о 09:00 прокинувшись та взявши до рук мобільний телефон помітив смс повідомлення у вайбері, що 03.02.2024 р. З моїх карт було викрадено шляхом переказу велику суму грошей після того як я помітив дані повідомлення зателефонував на гарячу лінію Ощадбанк та повідомив, що жодної транзикції я не виконував кредитною картою не користувався ліміти не змінював прошу заблокувати дані транзикції та повернути мені кошти на мої рахунки на що працівники банку повідомили, що вони не можуть відмінити дані транзикції можуть лише заблокувати карти на що я відповів блокуйте та одразу звернувся в поліцію де написав відповідну заяву після того як отримав єрдр звернувся в своє відділення ощад банку де теж написав заяву на повернення чекаю на відповідь банку, але як показує практика що Ощадбанк не повертає своїм клієнтам їхні кошти та завжди скидає все на клієнтів та на поліцію допоможіть хто знає як повернути кошти
timonator 6 февраля 2024, 10:06
Отделение по адресу: Полтава, ул. Ивана Мазепы, 13
Як таке може бути, що вже місяць триває боротьба за право закрити свій картковий рахунок?
Вже з десяток разів приходив особисто у відділення Ощадбанку у м.Полтава по вул.Івана Мезепи 13, щоб закрити свій картковий рахунок.
Передісторія: я не користуюсь карткою ощаду вже більше року, руху коштів по рахунку не було, але кожен місяць списується абонплата за смс (хоча я просив це відключити), а так як коштів на рахунку немає, вони списують «в мінус», а потім нараховують % за несанкціонований овердрафт, які доводилось гасити, щоб не накопичувався борг.
Кожного разу відмова або невдача:
1) обід (на обід вони закриваються), 2)повітряна тривога (всі підприємства і магазини поруч працюють, а вони закриваються),
3) «СПЕЦІАЛІСТ ІЗ ЗАКРИТТЯ РАХУНКІВ У ВІДПУСТЦІ» (це ж повний брєд)
4)погасіть %, прийдіть наступного дня, бо інформація в програмі не оновилась
5) непрацює програма (стандартна відмазка)
Довелося їхати на інше відділення, щоб спробувати закрити картку. Там мені відключили смс-інформування та обнулили залишок, але закрити картку в той день так і не вдалося, адже інформація в програмі оновиться наступного дня…
В кінці кінців мені вдалося потрапити до спеціаліста у відділенні, але замість того, щоб закрити картку, як виявилось мені її тупо заблокували, не дали навіть підписати заяву на закриття!!!
Це повний брєд, це ганьба, це не банк, це «колгосп»
Додам, що мобільний застосунок «ощад 24» теж «корявий та незручний», комісії «конські» (а мені є з чим порівняти повірте)
Хто небуть поясніть мені чому при запуску ощад24, зі мною вітається жовтий глист? А чому воно ще й в шапці? Воно мерзне? Діч.
Додам, що я пропрацював в банках більше 6 років, але такого «дніща» ще не бачив.
Боротьба за право закрити свій картковий рахунок триває…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
оооо оооо 5 февраля 2024, 21:51
на межі безглуздя!!! — 60 хвилин очікую з'єднання з банком по гарячій лінії!!!
В кінці- кінців виклик збивають і доводиться набирати по-новій.
У відділенні, де розташовані термінал і банкомат у вечірню пору навіть мінімального освітлення немає!
Огидний банк!!!
cz7 5 февраля 2024, 19:36
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Лахтинская, 13
Сегодня мою карту заблокировали вместе со средствами на ней. Причин никто никаких не назвал, даже никаких уведомлений никто не сделал. Узнал совершенно случайно. Написал в чат что б разобраться в чем дело. Пишут на карте ограничение, причину мы не знаем, обращайтесь в свое отделение где делали карту. Обьясняю что я за границей, у меня нет такой возможности. Операторам в чате абсолютно плевать на это, отвечают как роботы — ничего не знаем, идите в отделение. Что это за абсолютно неадекватное поведение со стороны банка? Как можно без обьяснения причин заблокировать человеку деньги, а потом отмалчиваться что произошло и требовать его проехать 100500 км. и несколько государственных границ что б узнать причину? Что за абсурд вообще? Никаких лимитов я никогда не нарушал, больше 25000 грн в месяц на карту не поступало. Я просто в шоке с этого недобанка, это какоето издевательсвто над людбми, иначе я это назвать не могу. Я требую от банка сообщить мне официальную прочину блокировки моего счета и как можно быстрее решить проблему и разблокировать мои средства!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 5 февраля 2024, 18:42
обманывают в харькове на отд на ул ярослава мудрого…пришел на перевыпуск карты, а говорят, а перевыпуск стоит 70 грн …обман работников банка и начальника отделения!!! прошу разобраться.
Минфин
Ответ администратора
9 февраля 2024, 9:43
Відгук не зарахований (на 09.02.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝