×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Кропивницький відділення на високому рівні
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Ненажери на війні!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Самый конченый банк
1 То что деньги задерживают
2 нарушают договора, при чем у тебя в договоре одно, они могут повысить процент % и даже не сказать об этом,
Дерут много и при этом наглым образом еще доказывают что они ничего не брали
Проблемы с переводами
Не рекомендую никому этот недо банк…
Люди опомнитесь 21 век …
Этот конченый райфайзен дно пробитое
Есть куча аналогов и банков гораздо по приятней и гораздо интересней
У этих днищевых райфайзенов даже он лайн приложение ущербное …
Вобщем Н Е РЕКОМЕНДУЮ
Если свяжитесь с ними, останитесь в глубоком огорчении …поверьте моему опыту …
Ушёл и не жалею …
Перешел в Моно, там все же по приятней, возможностей больше
Перш за все вдячні за очікування.
Розуміємо Ваше бажання не сплачувати комісії, особливо в цей тяжкий період, проте дозвольте пояснити, що з початком воєнного стану Банк скасував всі комісії за дебетними рахунками, встановив кредитні канікули за кредитами. Банк максимально намагається підтримувати клієнтів в різних питаннях. Повернення тарифів — це вимушені міри. Намагаємось підтримувати економіку в державі. Щодо Вашого запиту, нам прикро, що не задовольнили потреб обслуговування повною мірою. Хочемо розібратись в ситуації та допомогти. Тому просимо уточнити в особистих повідомленнях ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Переказ з з депозиту «Універсальний»
З ціллю безпеки та невеликих накопичень стараюсь завжди тримати частину коштів на депозитному рахунку, але якщо в інших банках подібні перекази з накопичувальних рахунків займають максимум 10 секунд, то в райфі це 10−20 хвилин :(
Та й загалом додаток повільно працює порівняно з конкурентами.
Не варто це оправдовувати «стабільністю» та «європейською назвою і активами», зробіть так, щоб елементарні функції не викликали роздратування в клієнтів.
Якщо АТБ візьме в партнери якусь з прогресивніших в технологічному плані компаній, то особисто я зроблю вибір на їхню користь, поки райф замість удосконалення буде міняти кількість букв у назві…шкода (
Дякую.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та Банк робить все можливе, щоб операції між своїми рахунками були в обробці менше часу так як Банк піклується про те, щоб Ваші плани на ці кошти здійснились вчасно. Зазвичай це займає до 5 хвилин, в нічний час може зайняти більший термін. Сподіваємось, що у майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Заблокували рахунки
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
заблокировали счет
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (13)
Отримання переказу Western Union
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не зарахувалися кошти
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Для можливості аналізу ситуації та надання відповіді ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Допоможіть!!!
Я перебуваю за кордоном з чотирма маленькими дітьми. Троє діток — мої онуки під опікою. У вашому банку я отримую кошти — соціальні виплати на дітей під опікою. Коштами скористатись не можливо. Яку суму грошей не проставляєш, банкомат пише що недостатньо коштів. Вам закони України про заборону на арешт соціальних дитячих виплат невідомі???
Телефоную на гарячу лінію і ніхто не відповідає: і через Київстар ,і через скайп!!! Сьогодні вже вдруге подала заявку на зміну фінансового номеру. Чекаю на ваші відповіді!!!
Ми проаналізумо сиутацію та надамо відповідь в приватних повідомленнях
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Благодарю!
Сама процедура прозрачна, в отделении специалист Евгения Гмыря всё чётко объяснила, счёт нам открыли. Совсем неожиданным стало то, что отправленные в субботу деньги с личного счёта в уставной капитал на счёт юрлица пришли уже в воскресенье, хотя я ожидал их поступления только в понедельник-вторник, начитавшись других отзывов! Так что банку сейчас — твёрдая «5»!
Дуже приємно читати позитивний та теплий відгук, щодо роботи наших співробітників. Дякуємо Вам за довіру. Раді й надалі продовжувати з Вами співпрацю.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Задержка перевода
Они до сих пор не пришли.
31.09 я звонил в поддержку, мне сказали, что деньги ушли, но они могут идти до 3х банковских дней.
01.09 я позвонил в ПУМБ, там сказали «деньги не приходили, обращайтесь в банк, с которого перечисляли (то бишь в Райф).
Уже 40 минут звоню в поддержку райфа — ответ робота «потрiбний вам абонент просить не турбувати»
То бишь — перевода нет, хоть прошло 3 дня и 4 часа. Круглосуточная техподдержка «просить не турбувати»
Как-то так. некрасиво.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема была в некорректном заполнении реквизитов.
А именно поля, описанного как «ИНН/ЕГРПОУ»
Не совсем прозрачное описание, поэтому я вместо ИНН заполнил ЕГРПОУ банка ПУМБ.
Комментарии (2)
Ненадійний банк
Я закривав очі на поганий сервіс та високі ставки.
Але пів року тому на початку війни банк заблокував всі мої рахунки та у односторонньому порядку заблокував мій кредитний рахунок. Тобто у час, коли я ледве вивіз родину з під обстрілов в Бучі, коли згорів мій будинок всі речи та авто банк залишків мою родину без грошей. Моя преміум менеджер знала що у нас трапилось, але не хотіла чимось допомогти. Зараз після 20 років я шукаю другий банк. Який не буде втикати ніж у спину.
Для можливості проведення обставин блокування рахунків, зв'язку з персональним менеджером та надання відповіді — ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Детальну інформацію за Вашим рахунком ми надали у приватних повідомленнях.
Ми співчуваємо, що така складна ситуація має місце бути у Вшому житті.
Ми аналізуємо найбільш вигідні для Вас варіанти та за результатом із Вами зв’яжеться наш експерт.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Подяка відділенню банку та керівнику
Щиро вдячні Вам за такий теплий відгук!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Комментарии (1)
Не можна забрати готівку вище 25000 грн
На даний час, згідно постанови НБУ, обмеження на зняття коштів на добу з гривневого рахунку у банкоматі становить 25 000 UAH.
Зокрема, ми постійно працюємо над тим, щоб наші банкомати були забезпечені готівкою.
Зняття коштів з гривневих карт можливо безкоштовно у банкоматі будь-якого банку по всій Україні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Хочешь открыть депозит онлайн под 0,1% - заплати за это овердрафт 76% годовых от суммы депозита
25.08.2022 в выписке по карте АТБ появилось списание 104,11 грн. % сплачені за перевищення кредитного ліміту, по карте на которой его нет.
Было обращение на горячую линию банка №Ж-457612 от 26.12.2022 для прояснения ситуации и возврата неправомерно списанных %. Обещали разобраться.
Возмутительно, что банк сам загнал карт в несанкционированный овердрафт своей операцией и начисляет 76% годовых на неё без зазрения совести.
Подумайте надо ли вам такой гемморой с открытием депозита онлайн со ставкой 0,1% годовых и овердрафтом под 76% на эту же сумму, которые банк вам не постесняется начислить.
Требую вернуть все незаконно начисленные проценты по моей карте АТБ по внутрибанковской операции, которую выполнил банк по счету клиента без наличия на нем средств, загнав его в технический овердрафт. В случае отказа буду вынужден обратиться в НБУ и суд для защиты своих прав как потребителя банковских услуг.
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (9)
Ужаснейший банк
В общем какой вывод: банку клиенты безразличны, клиент должен сам ехать в другой город в отделение узнавать есть ли валюта, невозможно заказать заранее. Очень советую не пользоваться услугами данного банка, вам он предоставит одни неудобства.
В негативных сторонах банка к указанному ниже добавлю: мало отделений, неудобное их расположение,
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Хочемо зауважити, що замовлення валюти здійснити можливо виключно у випадку зняття вже зарахованих коштів у валюті з рахунку. Якщо здійснити замовлення коштів бажаєте для обміну з гривні — в такому випадку, обмін можливий виключно за зверненням до відділення в порядку черги, для здійснення придбання валюти готівка не резервується, тому, на жаль, оператор не може Вас проінформувати, чи буде на момент Вашого звернення до відділення доступна для придбання валюта.
У випадку, якщо Ви намагались провести замовлення саме для зняття готівки з валютного рахунку — просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код та номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щодо Вашого запиту: нам би дуже хотілось допомогти та замовити суму, щоб Ви прийшли та отримали свої кошти у валюті, проте на жаль, вказане Вами відділення знаходиться в жовтій зоні, гарантувати постачання до нього Банк не в силі, так як піклуємось про безпеку наших співробітників і якщо є загроза життю — вибір очевидний. Саме з цієї причини кошти можна отримати за зверненням в живій черзі та при наявності залишку в касі.
Додатково по курсу: є курс в касі, в додатку та по картковим операціям. Вони різні. При знятті готівки з валютного рахунку чи при розрахунку відбувається конвертація за комерційним курсом Банку по картковим операціям, тому Ви могли помітити різницю.
Дійсно, шкода, що ця ситуація завдала клопоту та втрат, це все суттєво вплинуло на Ваше враження про Банк, проте ми є заручниками ситуації в країні і не всі відділення можемо гарантовано забезпечувати валютою вчасно.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Банк грабiжник
У нас єдине житло, але в понеділок мені зателефонував представник авалю та повідомив, що якщо ми не заплатимо долари- ваше житло банк забирає. наш борг 280дол. Більшу частину своїх коштів ми направляємо на допомогу воїнам проти рашистів. А ти аваль фінансуєш рашистів.
Твоя мета пограбувати мене та мою сім'ю, ти хочеш вигнати мене та моїх дітей на вулицю за борг у 280 доларів. Я живу в Україні, це моя Батьківщина, а ти прийшлий Шейлок, який найняв волоцюг, щоб нас грабувати.
Де твій офіс та директор? Як з тобою спілкуватися. Хто пробував спілкуватися з цим угрупованням без директора та головного офісу? Точніше він є, але десь далеко в хащах.
Українські банки мають офіси у Києві, столиці України!
Ми проаналізували Ваші попередні звернення з питання можливості перерахування валютного кредиту у національну валюту. На жаль, ми не можемо надати такої послуги, про що неодноразово інформували Вас. Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В першу чергу хотіли подякувати за очікування. Написали Вам в особисті та дублюємо тут в коментарях.
На разі Ваше питання знаходиться в стадії рішення. Маємо інформацію, що з Вами зв’язувались наші менеджери з кредитного відділу та разом дійшли до альтернативи вирішення ситуації.
Питання взято на індивідуальний контроль керівництвом та після проведення додаткового аналізу Вас буде обов’язково проінформовано, просимо очікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (10)
Відвратний банк
За кожен шаг — коміссія 1%. Зберігати в банку гроші — не рекомендую. Бо для того, щоб їх зняти, коли терміново, треба або заплатити коміссію, або бігти до відділення.
В час війни, банки дуже лояльно відносяться до населення. Хтось прибрав комісію, хтось збільшив пільговий період. Райфайзен здирає кошти у вигляді комісії за все. Треба зняти власні кошти — лише через банкомат, приходиш — в банкоматі немає грошей. Знімаєш з іншого банкомату, але тут вже з комісією, переказ між картками — з комісією, оплати — усі з комісією.
Зручності — нуль.
Зарплатний проект — платиш гроші підприємства, але якості — нуль. Все одно здирають гроші з працівників. Заплатити 250 грн за те, що зняв свої гроші, зі свого рахунку — це сверх наглість Банку райфайзен.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми ставимося з розумінням до бажання сплачувати менше комісій за банківські послуги в такий складний час. З огляду на це, Райф уже суттєво підтримав своїх клієнтів навесні, скасувавши всі комісії по карткових рахунках та встановивши кредитні канікули, і продовжує підтримувати й зараз, повернувши комісії лише частково. Ми докладаємо всіх зусиль, аби підтримувати економіку нашої країни та продовжувати отримувати прибуток, тому, на жаль, були змушені повернути деякі комісії.
Проте, хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та описати більш детально.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Карта АТБ Райф
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Активувати картку можливо за дзвінком до Інформаційного центру 0 800 500 500 або в автоматичному режимі 0 800 501 150 з фінансового номеру.
Проте, хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та чи звертались до підтримки за допомогою?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Некоректне списання коштів з карти
При зверненні на гарячу лінію за номером 0800 500 500 з проблемою спірної трансакції йому був присвоєний номер 436105. Вчора отримали смс з відповідю, що підстав для повернення коштів немає. Прийшлось знову звертатися, вже через Вашу сторінку на Facebook, за отриманням деталізованої відповіді. Мене цікавило яка робота була проведена з боку Ваших спеціалістів для винесення висновків. Сьогодні (знову після нагадування через Вашу сторінку на Facebook) на пошту прийшов деталізований звіт № 81−19−2/3/ 436105.
У звіті нажаль містяться тільки загальні фрази про «перевірку електронного журналу банкомату», та «під час проведення даної трансакції обладнання працювало без збоїв». Окремо порадувало «Надлишок готівки за відповідний період роботи банкомату для відшкодування по Вашій заяві відсутній» © Жодних сумнівів, що ніякого надлишку ніколи не має у Ваших банкоматах!
Ні скрінів з «електронного журналу», ні відео з камер банкомата, суцільний лист-відписка на 1 сторінці формату А4 у кращих традиціях СРСР і все.
Я розумію, що такі «відписки» це дуже зручно і вигідно Вам, але клієнти нічим не захищені.
Мала досвід обслуговування у різних банках, такої ситуації ніколи не було!
Ми хочемо допомогти Вам з вирішенням даного питання, для цього передали Ваш запит до менеджера з обслуговування клієнтів, який з Вами зв'яжеться в робочий час.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)