Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Спірна транзакція Райффайзен

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
alex20232609 26 сентября 2023, 9:51
У мене злочинці вкрали з картки гроші (фішинг за участю платіжної системи Портмоне). Портмоне відповіло, що вони нічим не можуть допомогти і звертайтесь до банку. Близько години від отримання повідомлення про списання подав заявку в банк на спірну транзакцію. Надія повернути кошти зникла на 3 день, коли побачив, що з карткового рахунку ще були списані кошти. Це банк провів транзакцію і списав комісію. На картці виник мінусовий залишок. Тобто банк не зупинив транзакцію, а ще й заробив на ній. Через тиждень банк повідомив, що «підстав для повернення коштів немає». Я прийняв рішення закрити рахунок, але й тут прийшлось його поповнювати з додатковими комісіями, щоб мінусу не було. Замість закриття ще почали навязувати відкриття нового рахунку. Нарешті прийняли мою заяву. Загалом, негативні емоції зашкалюють. Райффайзен допомагає клієнту лише тоді, коли хоче заробити. Коли виникають проблеми, допомоги не буде. Коли виникне потреба на підприємстві, де я працюю, у виборі банку для зарплатного проекту, я вже знаю якого банку в переліку для вибору не буде.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 сентября 2023, 9:59
Добрий день!

Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та дана ситуація вплинула на Вашу думку про Банк в цілому.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
SergeyNina 26 сентября 2023, 21:12
Банк не может остановить такую транзакцию. Если платёж уже в обработке то он пройдёт Технически это возможно остановить только при ошибках когда платёж нельзя провести и этим пользуются мошенники. Запретите оплату без 3ds

Комментарии - 2

+
0
alex20232609
alex20232609
26 сентября 2023, 11:41
#
Добрий день! Ви поясніть, як це може бути: вам власник карткового рахунку пише звернення, що не проводити транзакцію, а ви кажете ні, тому що реквізити заповнені. Якби я написав в призначенні платежу «Замовне вбивство такого-то» або «За доставку партії героїну» ви теж провели б і ці транзакції? А що, реквізити заповнені, можна платити.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
26 сентября 2023, 21:12
#
Полезный комментарий
Банк не может остановить такую транзакцию. Если платёж уже в обработке то он пройдёт Технически это возможно остановить только при ошибках когда платёж нельзя провести и этим пользуются мошенники. Запретите оплату без 3ds
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться