- 30 сентября 2020, 21:53
Відповідь Ощадбанку
Про що ви мені пишете? Я із задоволенням би сплатив свій платіж он-лайн чи в іншому відділенні, але звернувся до Ощадбанку я із приватизаційним платіжним дорученням, яке є адресним (на конкретне відділення), і онлайн не може бути сплачене (так пояснила ваша поважна співробітниця, яка навіть від чоловіка на користь дружини не може прийняти даний платіж). Якщо ви мені даєте такі поради, то я ще раз переконуюсь у некомпетентності співробітників ощаду. Моя скарга більше була спрямована саме на те, що по моєму питанню могла надати послугу тільки один касир (якась Людмила), яка через конфліктну ситуацію спеціально затягувала наше обслуговування (як мені здалося) і демонстративно закрила своє віконце за декілька хвилин до 13.00. Хоча бачила, що ми з дружиною чекали вже більше години і можна було ще декілька хвилин приділити для оплати єдиної квитанції. Ну то таке. Я все рівно не вірю, що ви щось здатні виправити на краще. Дякую.
|
0
|
- 08:00 Официальный курс: НБУ понизил курс гривны на 6 копеек
- 21.07.2024
- 16:27 Эксперты JPMorgan назвали восстановление крипторинка «временным явлением»
- 15:21 Венеция заработала 2,4 млн евро на туристическом сборе
- 14:15 В Чехии увеличивают выплаты украинским беженцам. Изменения вступят в силу с 1 августа
- 13:26 Какие страны мира переживали дефолтные события за последние 25 лет (инфографика)
- 12:41 Фонд госимущества реализовал на этой неделе активов более чем на полмиллиарда гривен
- 20.07.2024
- 15:22 Более 80% украинцев в течение года сталкивались с мошенничеством в интернете — опрос
- 13:23 Укрэнерго с начала полномасштабной войны привлекло 1,5 миллиарда евро от международных партнеров
- 12:22 ФГИ объявил первые в Украине онлайн-аукционы из большой приватизации на Прозорро.
- 11:59 С начала полномасштабной войны Украина получила от МВФ $10,2 млрд
Комментарии