- 5 мая 2020, 13:06
Відповідь банку
Вибачення — це просто слова. А які конкретні дії? Наприклад, навіщо приїздити до банку, щоби замовити карточку — адже це можна зробити в онлайні ( перше — бо ми на карантині і друге вся країна, ще до карантину, почала переходити на онлайн, так сказав президент). Це вже коли забирати карту, то звісно треба їхати особисто. А замовити — можна і в онлайн-режимі. І інше, банк прислав смс :« за Вашим зверненням (????? я нікуди не зверталася) смс-банкінг по карті відключено». З якої радості, і як я маю відстежувати рух коштів по карті. Ми живемо в такому «бардаку», що доступ до тих коштів має хто завгодно і звідки я знатиму коли і хто їх знімав ( бо ж смс — нема). Тож, якщо ви самі підтвердили, що карта буде дійсна до 7-го місяця, то нехай будуть і смс.
|
0
|
- 14:40 Бизнес ожидает доллар по 41,62 гривен — опрос НБУ
- 14:15 ОЭСР выделяет Украине около 285 тыс. евро для покрытия взносов и сборов за членство в ряде своих органов
- 13:52 В июне 2024 года в Украине резко упало количество регистраций ФОП — YouControl
- 12:24 Центробанк рф засекретил данные по внебиржевым валютным торгам
- 12:01 Средняя пенсия в Украине: В Пенсионном фонде назвали, сколько получали пенсионеры в июле
- 10:38 Курс валют на 16 июля: доллар в банках подскочил на 10 копеек, евро — на 20 копеек
- 10:24 Миссия МВФ начинает переговоры с Украиной по бюджетным планам — СМИ
- 10:18 Банкир рассказал, что будет с курсом гривны во втором полугодии
- 10:01 НБУ хочет изменить инструкции по выполнению межбанковских платежных операций в гривне
- 08:52 «Сделано в Украине»: ЭКА за полгода поддержала украинский экспорт на 4,6 млрд грн
Комментарии