Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Tamerlana
Tamerlana
Зарегистрирован:
4 мая 2020

Последний раз был на сайте:
14 марта 2023 в 02:04
5 мая 2020, 13:06

Відповідь банку

Вибачення — це просто слова. А які конкретні дії? Наприклад, навіщо приїздити до банку, щоби замовити карточку — адже це можна зробити в онлайні ( перше — бо ми на карантині і друге вся країна, ще до карантину, почала переходити на онлайн, так сказав президент). Це вже коли забирати карту, то звісно треба їхати особисто. А замовити — можна і в онлайн-режимі. І інше, банк прислав смс :« за Вашим зверненням (????? я нікуди не зверталася) смс-банкінг по карті відключено». З якої радості, і як я маю відстежувати рух коштів по карті. Ми живемо в такому «бардаку», що доступ до тих коштів має хто завгодно і звідки я знатиму коли і хто їх знімав ( бо ж смс — нема). Тож, якщо ви самі підтвердили, що карта буде дійсна до 7-го місяця, то нехай будуть і смс.

Просмотров: 404, сегодня — 1
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться