19 января 2011
Последний раз был на сайте:
7 февраля 2025 в 04:18

-
Катерина Абрамчук
Днепропетровск

-
Scarab
38 лет

-
Александр Каминский
45 лет, Тульчин

-
Люда Васильчук
житомир

-
Екатерина Подгурская
42 года, Ялта

-
евгений запрягаев
35 лет, никополь

-
Igor Vasin
50 лет, Днепропетровск

-
korenanast
Харьков
- 4 августа 2011, 10:44
Налоговый кодекс: читайте усердно и быстро
Нарешті прояснилась ситуація із Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України» від 07.07.2011 р. N 3609-VI. Його таки було підписано Президентом і найближчим часом буде опубліковано (слід нагадати, що 02.08.2011 р. декілька інформагентств поширили чутки, що гарант Конституції повернув Закон на доопрацювання до Верховної Ради.Підставою для цього начебто стала наявність в новому Законі норми, яка зобов’язувала платника податків під час перевірки давати пояснення з питань оподаткування, що суперечить ст.63 Основного Закону). Однак сьогодні Закон вже з’явився на сайті ВРУ, що остаточно свідчить про його «легалізацію».
Найбільше обурення викликає той факт, що Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування (крім окремих змін), але певні його норми застосовуються при визначенні податкових зобов'язань з податку на прибуток, починаючи з дня набрання чинності розділом III Податкового кодексу України, тобто з 01.04.2011 р.!!! Інакше кажучи при складанні декларації з податку на прибуток за ІІ квартал 2011 року (яка має бути подана до 10.08.2011р.), слід враховувати нововведення, запроваджені Законом N 3609-VI. За таких обставин, навіть ті платники податків, які вже подали декларації до своїх податкових інспекцій, ймовірно, будуть вимушені приводити свою податкову звітність у відповідність до нових вимог, які стосуються оподаткування податком на прибуток операцій з цінними паперами (ст. 153 ПКУ), оподаткування перехідних операцій, зокрема, тих, аванси по яким були отримані до 01.04.2011 р. та оподаткування окремих категорій платників податків (підприємства житлово-комунального господарства, готелів тощо).
Джерело інформації: el-buh.com/index.php?id=697
|
|
16
|
- 10:25 Военный сбор для ФЛП в октябре: сколько платить и от чего зависит сумма
- 09:27 До €74 тыс. в год: сколько зарабатывают учителя в Европе и почему цены меняют рейтинг
- 10.10.2026
- 17:30 Есть ли «дыра» в Пенсионном фонде и хватит ли на пенсии: Гетманцев о 251,3 млрд грн
- 16:30 Блэкауты могут парализовать работу бизнеса: как подготовиться
- 15:20 Доллар может снова подорожать: эксперт рассказал, что будет давить на гривну
- 14:20 Экс-министр объяснил, чем ограничения расходов угрожают громадам
- 11:20 Пенсия в октябре 2026 года: почему выплата могла уменьшиться и как вернуть деньги
- 10:20 Уоррен Баффетт назвал 3 правила успеха в жизни: почему даже большие деньги не гарантируют самого главного
- 09:20 Bitcoin и Ethereum дешевеют, пока альткоины растут: что происходит на крипторынке
- 9.10.2026
- 20:20 Топ-5 новостей: 38,6% сбережений — в Киеве, НБУ ослабил 154 ограничения, Miltech для инвесторов


Комментарии - 1
А в остальном все харашо-о-о