- 11 марта 2017, 15:09
СКАРГА))ПОВЕРНІТЬ КОШТИ
Доброго дня! 23 січня через термінал(м.Обухів, вул.Київська 111) я оплачувала комунальні послуги. Проплата не пройшла і 25 січня я написала заяву на повернення коштів. Мене попередили, що максимум чекати місяць. Пройшов місяць і не дочекавшись телефонного дзвінка я пішла до відділення. Відповідь мене шокувала:«Що ви від нас хочете? Нічого ми не знаємо.Телефонуйте на гарячу лінію.» На гарячй лінії нагрубіянили і сказали, що вони займаються тільки обслуговуванням пластикових карток. На наступний день я знову пішла до відділення в бухгалтерію і знову була шокована. Сьогодні березень місяць а повертають кошти тільки за листопад місяць. Коли проплата не проходить значить при інкасації кошти виходять плюсом.Чому клієнт не може забрати свої кошти???? Чому банк користується моїми коштами і збагачує свій баланс за рахунок людей. Особисто я останні кошти віддала, щоб заплатити за опалення(1400грн.). В кінцевому результаті ні коштів немає і борг висить. Писала листа на почту контакт-центру, реакції ноль. Поміняйте відношення до клієнтів і працюйте швидше і якісніше.
|
|
0
|
- 16:05 Зарплаты учителей в 2026 году: Кабмин назвал этапы повышения
- 12:03 Выплаты за два месяца: украинцам насчитают «Национальный кэшбек» уже в эти выходные
- 09:32 НБУ продал на межбанке за неделю $895 миллионов
- 09:00 Готова ли компания Solana к восстановлению? Цена акций SOL приближается к $140 после падения
- 26.12.2025
- 18:35 Уругвай объявил войну доллару: как местных жителей будут отучать от «зеленого»
- 17:25 Гривна упала на межбанке в пятницу
- 16:51 Рынок криптовалют падает: какие активы в 2025 г показали среднюю доходность 185,8%
- 16:41 НБУ определил, каким будет курс гривны в понедельник
- 16:30 Bitunix отмечает четвёртую годовщину кампанией «Ultra 4ward» с наградами на 4 млн USDT
- 15:56 В Австралии с 2026 года супермаркеты и АЗС обяжут принимать наличные деньги


Комментарии