- 11 марта 2017, 15:09
СКАРГА))ПОВЕРНІТЬ КОШТИ
Доброго дня! 23 січня через термінал(м.Обухів, вул.Київська 111) я оплачувала комунальні послуги. Проплата не пройшла і 25 січня я написала заяву на повернення коштів. Мене попередили, що максимум чекати місяць. Пройшов місяць і не дочекавшись телефонного дзвінка я пішла до відділення. Відповідь мене шокувала:«Що ви від нас хочете? Нічого ми не знаємо.Телефонуйте на гарячу лінію.» На гарячй лінії нагрубіянили і сказали, що вони займаються тільки обслуговуванням пластикових карток. На наступний день я знову пішла до відділення в бухгалтерію і знову була шокована. Сьогодні березень місяць а повертають кошти тільки за листопад місяць. Коли проплата не проходить значить при інкасації кошти виходять плюсом.Чому клієнт не може забрати свої кошти???? Чому банк користується моїми коштами і збагачує свій баланс за рахунок людей. Особисто я останні кошти віддала, щоб заплатити за опалення(1400грн.). В кінцевому результаті ні коштів немає і борг висить. Писала листа на почту контакт-центру, реакції ноль. Поміняйте відношення до клієнтів і працюйте швидше і якісніше.
|
|
0
|
- 10:18 120 миллионов евро штрафа: ЕС обвинил платформу X Маска во введении пользователей в заблуждение
- 08:30 В Министерстве финансов рассказали, когда изменят налогообложение ФОП
- 5.12.2025
- 19:31 США впервые официально разрешили спотовую торговлю криптовалютами на товарных биржах
- 17:39 Доллар и евро подешевели на межбанке в пятницу
- 16:21 Европол разоблачил преступников, которые через фейковые криптоплатформы «отмыли» более 700 миллионов евро
- 15:45 Нацбанк укрепил курс гривны перед выходными
- 14:53 Угроза долларизации и финансовые шоки: МВФ предупредил о рисках роста рынка стейблкоинов
- 13:17 Bitget представила крупные обновления GetAgent с более умными ответами и бесплатным доступом для всех пользователей
- 13:14 Хардфорк Fusaka в Ethereum и подготовка к запуску токена SKR от Solana Mobile: что нового
- 12:06 Гибкий курс МВФ: Девальвация гривны и возможные последствия (видео)


Комментарии