- 15 ноября 2024, 15:28
відповідь для банку
Тобто у вас за 13.11 у період с 16.00 до 16.30 було так багато кейсів негативних збізнес клієнтами, щоб не діагностувати моє повідомлення? Ви проганяли мене по трьох чатах підтримки. Й не вирішили питання за півгодини. Все це ще раз говорить, що керівництво відповідальне у банку за комунікацію та технічну підтримку потрібно вигнати. Що на посади банківської безпеки бажано взяти компетентних у користуванні компом осіб років так до 60 віком. Я не бачу підстав вести якийсь діалог -два роки у всіх опитуваннях що надсилаєте удодатку вказую, що потрібно банку опрацювати. ТУТ коментарів на цю тему замало? ну окей, не ви клієнтам платите а ми й ви залишитесь без роботи наприкінці таких відношень. а клієнти найдуть інший банк. Хочете шось зробити — купить хочвб номер на дзвінки. щоб було видно. що то Приватбанк дзвоне
|
|
0
|
- 17:35 Доллар и евро выросли на межбанке в понедельник
- 16:48 В Минфине показали, как вырастут стипендии для студентов
- 14:20 Доллар падает перед заседанием ФРС, евро пользуется спросом
- 12:59 Глава ВР подписал закон о госбюджете-2026 и передал Зеленскому
- 12:12 Старший аналитик Bloomberg попросил не сравнивать биткоин с тюльпанами
- 10:47 Курс валют: Доллар в банках подешевел на 5 копеек
- 10:33 Франция скрыла от ЕС информацию о «замороженных»активах рф на 18 млрд евро — FT
- 09:29 Украина заняла четвертое место в глобальном рейтинге государств по количеству bitcoin-резервов
- 08:00 С 1 января 2026 года ФОПы должны отчитываться по-новому: что меняется
- 7.12.2025
- 16:43 Разоблачители коррупции в Украине теперь смогут на этом заработать: КМУ предлагает им платить за информацию


Комментарии