sledopitgrom
29 августа 2024, 23:03
#
А в 2021 было 27, а в 2013 до майдана было 8
Кстати,
Что бы с 8 гривен в 2013 году получить 41.65 в 2024 нужно иметь сложный процент ~16,2% годовых
Что бы с 27 гривен в 2021 году получить 41.65 в 2024 нужно иметь сложный процент ~15,5% годовых
Насколько сложно иметь 15−16 процентов годовых в гривне оставлю на ваше суждение, как и то честно ли манипулировать и брать как начало инвестиции годы непосредственно перед девальвацией, а не например 2011 или 2016
Поради українцям — «розраховуйте на себе»
На питанняа, які поради українцям він може дати у підготовці до зими, очільник ДТЕК відповів: «Розраховуйте на себе».
Стосовно пенсій також розраховуйте НА СЕБЕ, взагалі зараз кожен САМ ЗА СЕБЕ, окрім державних службовців,їх кришує влада
Вже зараз можна констатувати, що Національний кешбек, за умови його прийняття, не матиме такого потужного ефекту, як очікує уряд і ОП. Втім, вона і не стане суцільним провалом, як про це заявляє опозиція в умовах неоголошеної передвиборчої кампанії. Найбільші шанси, що програма стане «прохідною». Хоча обійдеться державному бюджету доволі дорого.
Проте, аби бути остаточно впровадженою, ідею кешбеку ще має підтримати Верховна Рада, а народні депутати, за словами Ярослава Железняка, налаштовані щодо неї доволі скептично.
Водночас, підтримувати національного виробника державі дійсно потрібно. Особливо малого, який завжди несе найбільше ризиків і має найменше підтримки. Але робити це краще не експериментальними методами, а цілком звичними, які були неодноразово випробувані у світі.
Альтернативи кешбеку
За словами експерта Несходовського, є більш дієві та менш експериментальні інструменти підтримки національного виробника за ідею Національного кешбеку.
«У світі вже є сталі практики підтримки національного виробника. Однією з них є введення мита на імпорт. За 2023 рік в нас від'ємне сальдо зовнішньої торгівлі склало 26 мільярдів доларів. Тобто на таку суму ми купили більше товарів, ніж продали. Це вже дає нам абсолютно обґрунтоване право, відповідно до правил світової торгівлі, впровадити додатковий імпортний збір, — наполягає керівник аналітичного напряму мережі АНТС. — Це, на відміну від кешбеку, наповнить бюджет і не буде „вимивати“ з нього кошти. А по-друге — це дасть більшу перевагу на ринку для всіх українських виробників у порівнянні з імпортною продукцією».
Ще однією альтернативою кешбеку він називає пільгове кредитування за програмою «5−7-9», яка має багато виключень. Якщо їх прибрати, то економічний ефект був би більшим.
«Наприклад, переробна галузь не кредитується по цій програмі. А ось якраз торговельні підприємства, які торгують імпортною продукцією, мають пільгове кредитування. Тобто, достатньо просто переформатувати вже діючу програму „5−7-9“ для підтримки готової продукції українського виробництва», — дає поради уряду експерт.
Сумнівний економічний ефект або популізм влади.
Кешбек є кешбек — це повернення частини вже витрачених коштів. Якщо вам немає чого витрачати, то й не отримаєте ви нічого. Отже, навіть якщо третина активних користувачів карток приєднаються до програми, то це не означає, що вони отримають щось суттєве. Принаймні експерти не прогнозують шаленого результату як для окремого споживача, так і для країни в цілому.
«Національний кешбек у розумінні уряду — це масове явище, що торкнеться мільйонів громадян. Але на практиці це вузький інструментарій підтримки. Бо дуже багато обмежень. Є значні обмеження товарів, які можна купувати — заборона підакцизних товарів, і усі товари мають бути виключно українського походження. Є обмеження, на що кошти витрачати — медицина, комуналка, спорт, подорожі, — пояснює В’ячеслав Черкашин. — Крім того, навіть сама участь у програмі обмежена. Бо брати участь зможуть лише ті продавці, хто сам бажає це робити. Також треба відкрити спецрахунок в банку та чекати місяць на отримання коштів. При цьому, щоб мати „омріяні“ 3 000 грн, потрібно витратити 30 000 грн. Не дуже багато українців на це підуть».
Міжнародний валютний фонд зустрінеться з українськими урядовцями наступного тижня, щоб розглянути бюджетний прогноз охопленої війною країни і вирішити, чи варто виділяти наступні 1,1 млрд доларів із програми допомоги на суму 15,6 млрд доларів.
Команда МВФ відвідає країну приблизно на тиждень, починаючи з 4 вересня, за словами людей, знайомих із планами, які попросили не називати їхні імена до їхнього публічного оголошення, пише Bloomberg.
Для останнього огляду в травні МВФ провів зустрічі в Києві з українською владою та іншими зацікавленими сторонами, а також у Варшаві, Польща.
Міжбанк:
Курси від банків: 41.12 / 41.16 грн за долар.
Торги доларом майже завершено вже і на ТОМі. На невеликих обсягах угод котирування долара продовжують просідати, хоча загалом ринок вже готується до закриття.
Ще трохи і НБУ вийде з купівлею дешевого долара.
Це просто жах.
Відставний віце-премʼєр з питань відновлення пан Кубраков розкритикував позбавлення регіонів ПДФО. Також Асоціація міст інформує, що й Мінфін визнав, що це було неефективне рішення.
Лише 45% фактичних надходжень ПДФО використали головні розпорядники бюджетних коштів за січень-липень 2024 року.
Загалом у 2024 році здійснено видатків на суму 32 млрд гривень із 77,3 млрд гривень надходжень. При чому якщо військові підрозділи системно використовують кошти, то Мінстратегпром за цей період з виділених йому 25 млрд гривень, які вилучені в громад на забезпечення військових підрозділів, зміг використати «аж» 529 млн гривень — 2%.
Міжбанк: Курси від банків: 41.12 / 41.16 грн за долар. Торги доларом майже завершено вже і на ТОМі. На невеликих обсягах угод котирування долара продовжують просідати, хоча загалом ринок вже готується до закриття.
Комментарии - 3
29 августа 2024, 23:03
#
А в 2021 было 27, а в 2013 до майдана было 8
Кстати,
Что бы с 8 гривен в 2013 году получить 41.65 в 2024 нужно иметь сложный процент ~16,2% годовых
Что бы с 27 гривен в 2021 году получить 41.65 в 2024 нужно иметь сложный процент ~15,5% годовых
Насколько сложно иметь 15−16 процентов годовых в гривне оставлю на ваше суждение, как и то честно ли манипулировать и брать как начало инвестиции годы непосредственно перед девальвацией, а не например 2011 или 2016
На питанняа, які поради українцям він може дати у підготовці до зими, очільник ДТЕК відповів: «Розраховуйте на себе».
Стосовно пенсій також розраховуйте НА СЕБЕ, взагалі зараз кожен САМ ЗА СЕБЕ, окрім державних службовців,їх кришує влада
https://expert.in.ua/war/29082024-bude-udar-po-flangah-u-rf-pidozryuyut-shho-u-zsu-pid-pokrovskom-ye-hytryj-plan/
Проте, аби бути остаточно впровадженою, ідею кешбеку ще має підтримати Верховна Рада, а народні депутати, за словами Ярослава Железняка, налаштовані щодо неї доволі скептично.
Водночас, підтримувати національного виробника державі дійсно потрібно. Особливо малого, який завжди несе найбільше ризиків і має найменше підтримки. Але робити це краще не експериментальними методами, а цілком звичними, які були неодноразово випробувані у світі.
За словами експерта Несходовського, є більш дієві та менш експериментальні інструменти підтримки національного виробника за ідею Національного кешбеку.
«У світі вже є сталі практики підтримки національного виробника. Однією з них є введення мита на імпорт. За 2023 рік в нас від'ємне сальдо зовнішньої торгівлі склало 26 мільярдів доларів. Тобто на таку суму ми купили більше товарів, ніж продали. Це вже дає нам абсолютно обґрунтоване право, відповідно до правил світової торгівлі, впровадити додатковий імпортний збір, — наполягає керівник аналітичного напряму мережі АНТС. — Це, на відміну від кешбеку, наповнить бюджет і не буде „вимивати“ з нього кошти. А по-друге — це дасть більшу перевагу на ринку для всіх українських виробників у порівнянні з імпортною продукцією».
Ще однією альтернативою кешбеку він називає пільгове кредитування за програмою «5−7-9», яка має багато виключень. Якщо їх прибрати, то економічний ефект був би більшим.
«Наприклад, переробна галузь не кредитується по цій програмі. А ось якраз торговельні підприємства, які торгують імпортною продукцією, мають пільгове кредитування. Тобто, достатньо просто переформатувати вже діючу програму „5−7-9“ для підтримки готової продукції українського виробництва», — дає поради уряду експерт.
Кешбек є кешбек — це повернення частини вже витрачених коштів. Якщо вам немає чого витрачати, то й не отримаєте ви нічого. Отже, навіть якщо третина активних користувачів карток приєднаються до програми, то це не означає, що вони отримають щось суттєве. Принаймні експерти не прогнозують шаленого результату як для окремого споживача, так і для країни в цілому.
«Національний кешбек у розумінні уряду — це масове явище, що торкнеться мільйонів громадян. Але на практиці це вузький інструментарій підтримки. Бо дуже багато обмежень. Є значні обмеження товарів, які можна купувати — заборона підакцизних товарів, і усі товари мають бути виключно українського походження. Є обмеження, на що кошти витрачати — медицина, комуналка, спорт, подорожі, — пояснює В’ячеслав Черкашин. — Крім того, навіть сама участь у програмі обмежена. Бо брати участь зможуть лише ті продавці, хто сам бажає це робити. Також треба відкрити спецрахунок в банку та чекати місяць на отримання коштів. При цьому, щоб мати „омріяні“ 3 000 грн, потрібно витратити 30 000 грн. Не дуже багато українців на це підуть».
Команда МВФ відвідає країну приблизно на тиждень, починаючи з 4 вересня, за словами людей, знайомих із планами, які попросили не називати їхні імена до їхнього публічного оголошення, пише Bloomberg.
Для останнього огляду в травні МВФ провів зустрічі в Києві з українською владою та іншими зацікавленими сторонами, а також у Варшаві, Польща.
Курси від банків: 45.5593 / 45.5872 грн за євро.
Торги по євро завершено.
Курси від банків: 41.1 / 41.14 грн за долар.
Торги по долару завершено.
Курси від банків: 45.5593 / 45.5954 грн за євро.
Курси від банків: 41.1 / 41.14 грн за долар.
Лише 45% фактичних надходжень ПДФО використали головні розпорядники бюджетних коштів за січень-липень 2024 року.
Загалом у 2024 році здійснено видатків на суму 32 млрд гривень із 77,3 млрд гривень надходжень. При чому якщо військові підрозділи системно використовують кошти, то Мінстратегпром за цей період з виділених йому 25 млрд гривень, які вилучені в громад на забезпечення військових підрозділів, зміг використати «аж» 529 млн гривень — 2%.
Курси від банків: 45.5897 / 45.6176 грн за євро.
Торги по євро завершено.
Курси від банків: 41.12 / 41.16 грн за долар.
Торги доларом майже завершено вже і на ТОМі. На невеликих обсягах угод котирування долара продовжують просідати, хоча загалом ринок вже готується до закриття.