Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Страницу просматривают
Nostradamus 24, Subota 82, 90377074, BAR0N, Betcuk, Boyko23, bushikzp, Dobriy, Doroshenka, edikkh, fictiont, fso, karamon76, KOPPEL, KyivObmen, luktab, mido, ollorin, PastoreFrom, python, Q1A2S3W4, rydley3050, Segaf, User8555, valmur777, vitnet83, Vsopropalo, Андрій Йорж, ломбард Капітал, Олександр Купюра и 93 незарегистрированных посетителя.
Комментарии - 66
На довготривалому періоді гривня завжди попереду. Долар може бути попереду на короткостроковому періоді (3−6 міс) і під час загонів от як зараз, і то він «попереду» на копійки. Ну і точно порахуйте реальний результат, наприклад курс 38.74 лютого при +1.5% щомісяця це 38.74*1.075=41.65 зараз. Тобто наразі навіть під час загону оленів мінус цієї операції складає усього 30 коп з долару (або 0.7%).
От ті хто там кричав що тепер замість гривні буде купувати долар, раджу не забути порахувати результат чреез рік і побачити, що було б, якби ви й надалі користувались гривневими інструментами (як було описано в моїй беззбитковій стратегії: https://minfin.com.ua/blogs/alex2006/194087/) і який результат ви отримали через те, що перейшли у долар на піку загону) От це дуже важливе порівняння, зробіть його для перевірки ;)
Пишуть, що радіоактивний фон у Ростові насправді уже у 75 разів перевищив норму.
Надіюсь це правда! Нехай падаль виздохне!!!
Курси від банків: 45.2152 / 45.2463 грн за євро.
Курси від банків: 41.52 / 41.56 грн за долар.
То наступний тиждень дасть знаки.
Курси від банків: 41.57 / 41.61 грн за долар.
🇺🇸Авиакомпании American Airlines, United Airlines и Delta Airlines запретили взлет для всех своих самолетов из-за глобальных проблем со связью, сообщает управление гражданской авиации США.
🇪🇸Аэропорты Испании столкнулись с «инцидентом в компьютерной системе», это может привести к задержкам рейсов, сообщила компания-оператор Aena.
🇩🇪Международный аэропорт Берлин-Бранденбург приостановил работу. В настоящее время самолеты не могут ни взлететь, ни совершить посадку, пишет газета Bild.
🇹🇷В Turkish Airlines предупредили о глобальном сбое, из-за которого возникли серьезные проблемы с бронированием билетов и регистрацией.
🇬🇧Тем временем один из самых больших телевизионных новостных каналов Великобритании Sky News не может вести прямую трансляцию, заявил председатель правления.
Несколько аэропортов Великобритании также были вынуждены приостановить полеты.
❗️СМИ сообщают, что причиной глобального сбоя является «недавнее обновление CrowdStrike». Компания-разработчик сообщила, что сбой в Windows связан с ее датчиком Falcon, устанавливаемым на компьютеры и серверы для обеспечения кибербезопасности.
Курси від банків: 45.2822 / 45.3008 грн за євро.
Періодичність таких різких переходів сходинками вгору прослідковується на графіку від трьох тижнів до 1 місяця!
Зараз відпрацюємо спочатку міжбанк навколо 41.50мб, потім коридор коливань зміститься 41.50−42мб і знову настане новий етап підкорення історичних максимумів міжбанку!
На готівці про курс 41 думаю можна вже забути, тільки чудо може повернути назад курс, а от 43 на горизонті вже маячить!
Серпень є традиційним місяцем зі збільшеним попитом на валюту, як від населення, так і від бізнесу, все зароблене конвертується, щоб в зимовий період, коли курс вищий, спокійно пройти.
Отже, виходячи з того, як НБУ відпускає курс сходинками, не захищає психологічні рівні міжбанку 40, 41, то так само і 42 перейдемо у серпні! А якщо накласти фактор підвищеного попиту на валюту, то готівка досягне 43−43.50, міжбанк звісно 42.50! Вересень буде дуже цікавим, після такого тренду, за курс 50 лунатиме на кожному кроці, а це передвісник грандіозного «загону» в якому полягає головна істина гри!
Крім того, якщо вчасно не заплатити штрафи за неоновлення даних, то сума може зрости вдвічі…
Курси від банків: 45.3171 / 45.3276 грн за євро.
Курси від банків: 41.625 / 41.65 грн за долар.
У четвер, 18 липня, набуває чинності переглянуте положення про Транс'європейську транспортну мережу (TEN-T), спрямоване на покращення зв’язку, ефективності, стійкості та сталості європейської транспортної інфраструктури. Згідно з переглянутою постановою, Rail Baltica є частиною двох європейських транспортних коридорів. Окрім коридору Північне море — Балтійське море, Rail Baltica також визначено як частина коридору Балтійське море — Чорне море — Егейське море. Включення до цих двох коридорів підкреслює стратегічну важливість Rail Baltica в європейському масштабі.
Ми все блище до будівництва найсучаснішої залізничної системи 1435 територією України, яка пройде від Держкордону з Польщею — Львів — Івано-Франківськ — Коломию — Чернівці - Держкордон з Румунією.
Шановні форумчани, як думаєте, який вплив це матиме на економіку України?
Чому liqpay не пропускає оплату за електростанцію і триває викрадення грошей з нової картки
https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Будемо вдячні за коментування статті та поширення наших публікацій в соц.мережах 💻