В 2022 году украинцы зарегистрировали более 388 тыс. подержанных автомобилей, ввезенных из-за границы. В то время как новых авто было импортировано 37,9 тыс. Об этом сообщает Укравтопром.
Украинцы в прошлом году приобрели в десять раз больше подержанных авто, чем новых
► Читайте телеграм-канал «Минфина»: главные финансовые новости
«За 12 месяцев 2022 года украинский автопарк пополнили 388,5 тыс. легковых автомобилей, ввезенных из-за границы. Это почти на четверть меньше, чем годом ранее. В то же время такое количество впервые зарегистрированных в стране подержанных авто более чем в десять раз превысило годовой объем рынка новых легковых автомобилей», — говорится в сообщении.
По данным Укравтопрома, средний возраст подержанных авто, перешедших в 2022 году на украинскую регистрацию, составил 13 лет.
Читайте: Какие авто выбирали украинцы: итоги 2022 года (инфографика)
Самые популярные авто
Наиболее популярной маркой среди ввезенного секонд-хенда остается Volkswagen. В прошлом году 73,4 тыс. автомобилей этой немецкой марки сменили своих иностранных владельцев на украинских.
Кроме того, в пятерку лидеров рынка подержанных легковушек вошли Renault — 31,8 тыс. ед., Ford — 28 тыс. ед., Opel — 25,4 тыс. ед. и Skoda — 25,3 тыс. автомобилей.
По словам первого заместителя председателя налогового комитета Ярослава Железняка, после отмены льготы на беспошлинный ввоз автотранспорта в Украину с 1 июля по конец 2022 года в Украину уже с растаможкой завезли: 180 234 единицы транспортных средств. Из них:
- Легковые автомобили — 108 798 единиц
- Мотоциклы — 47 231
- Автобусы — 437
- Грузовики — 8 226
- Прицепы — 15 542
Общая сумма на которую ввезенных этих транспортных средств составляет $1,76 млрд.
Комментарии - 26
Раніше їздили на старому радянському хламі який старше за тебе. Тож навіть європейський хлам — 90-х та 00-х це по перше свідчення того що в людей стало більше грошей ніж за совка та в 90-ті, по друге це ліпша заміна для совавтопрома. Навіть того совавтопрома що збирався тут в Україні.
Я до *** в 2014-м спокойно себе новое авто купил, а теперь даже и подумать о таком не могу!
Народ купує нове навіть після 24 лютого минулого року РФ. Може ти на пенсії і її не вистачає? Чи ти купляв виключно той самий совавтопром української та російської зборки?
Не скрию що в планах останніх п‘яти років була купівля дешевої евробляхи для сугубо утілітарної цілі: поїздок на дачу. Але через лінь та побоювання бюрократизму, а також принципове небажання платити великі податки (відносно ціни машини) цього не сталось. Але багато хто не побоявся і купив собі авто в Європі чи США. В мене є чимало колег які зробили саме так.
https://minfin.com.ua/ua/2023/01/07/98589832/#com4424396
Для справки: вам в телевізорі забули розповісти що марки Деу немає вже років 20. І навіть ті автомобілі що збирали під локальними брендами в Польші та Україні чи ще десь — припинили збирати 15−5 років тому.
С такой логикой с вами все понятно :) можете не продолжать
Ты зараз не маешь грошей на новий авто маючи в гаражі Тігуан?
а что ты себе купил?
Чуваче, ти забув що ми не піськами міряємося :D
Ми обговорюємо можливість купівлі нового авто. І це саме ти тут ниєш що в тебе немає грошей — тож твоя піська коротша, бо я то собі як раз купив, нове.
законная власть которая в 2014 продолжала управлять страной, новая власть выбранная на последующих выборах более-менее успешно лишает работы всяких решал и огранизаторов схем
Но решалы и организаторы схем составляют небольшоу группу лиц. Остальное население только увеличило своих доходы и в том числе понакупило автомобилей.
Підкажи чому твій улюблений Янучарій не давав завозити дешевий хлам з Європи змушуючи доношувати совавтопром та те що встигли завести в 90-х? Тігуанів в Україні не те що не виробляли, а навіть не збирали (хоча це на ціну не впливає).
Народ покупав совавтопром який вже в самомій імперії зняли з конвейера.
Після 2014 нові авто так само раскупались на ура, навіть тігуани.
http://autoconsulting.ua/article.php?sid=45548
До слова тігуан ніколи і ніде не був народним авто, тут ти сам собі сук спилив.
http://autoconsulting.ua/article.php?sid=45398
У народа зі зміною влади робота не пропала — бо народ працює в реальному секторі, а не мутки мутить.
І так: тігуан ніфіна не народний автомобіль, навіть у ситій Німеччині, а уж тим більш в Україні…
Після 2014 в Харкові була побудована купа нових будинків, про Київ навіть не говорю.
До 2014 Харкові будівництво ледве-ледве існувало на відміну від Києва який, в тому числі і завдяки Януковощу витягував гроші з регіонів.
Розповідай далі про те як будівництво занепало після бігства Януковіча.