Покупка западными странами российской нефти и газа продолжает пополнять карманы Москвы для войны с Украиной, пишет WP.
Российскую нефть не берут без скидки
Мировой спрос составляет около 100 млн баррелей сырой нефти и нефтепродуктов в день, из них 8 млн баррелей экспорта такой продукции приходится на РФ. Примерно 2/3 из них идет в промышленно развитые страны Европы и Азии, а также в США.
Нефть продают со «скрипом»
По данным газеты, некоторые европейские НПЗ после введения санкций уже прекратили покупать российскую нефть. Российский Urals продается с рекордной скидкой по отношению к эталонной марке Brent. В пятницу он продавался по минус $11,50 за баррель и судя по всему, цены и дальше будут снижаться.
Российский «Коммерсант» пишет о сокращении закупок российской нефти нефтепереработчиками Neste (Финляндия) и Preem (Швеция), и ограничении закупок индийскими и китайскими потребителями.
Reuters сообщает, что вчера «Сургутнефтегаз» проиграл спотовый тендер на 200 тыс т из двух балтийских портов. Заявок, по данным агентства, побеседовавшего с тремя трейдерами, не было.
Транспортировка нефти по морю также усложняется. Согласно «Коммерсанту», танкеры под роснефть дорожают, на фоне санкций. Риски, которые они несут, заставляют судовладельцев повышать стоимость аренды либо вообще исключать их, отказывая направлять суда в роспорты. Кроме того, свою лепту в удорожание вносят и страховщики, поднявшие стоимость премий на роснаправлении.
Комментарии - 8
Индийским потребителям задуматься бы о том стоит ли покупать нефть у убийцы?
Про це повідомили «Інтерфаксу» джерела на ринку.
За словами одного зі співрозмовників, покупці російської нафти і нафтопродуктів мають проблеми з пошуком танкерів для відвантаження, оскільки низка судновласників, зокрема акціонерних компаній вважають уникати російської продукції.
«В результаті ціни на фрахт танкерів злетіли майже у шість разів. Крім того, у десятки разів зросла вартість страхування перевезень», — зазначає видання.
Інші джерела зазначають, що банки взяли паузу і не відкривають акредитиви на оплату постачання, також виникають складнощі у наданні оборотного капіталу.
возить буду серыми танкерами их 107 шт в мире, менять отправителя, и покупать у роснефти за полцены
Про це повідомляють «Порти України» з посиланням на звернення капітана дального плавання Олексія Лучино.
«15% світового офіцерського складу — українські моряки. Коли ми продовжуємо свою роботу, наші сім'ї обстрілюють, наші діти ховаються в підвалах. Ми отримуємо листи підтримки, але цього мало. Я б навіть назвав це абсолютною бездіяльністю. Прошу вас усіх допомогти моїй державі! Створюйте фонди допомоги армії та фонди підтримки та відновлення України. Вірю в нашу країну та армію. Слава Україні», — зазначив він.
Також український моряк звернувся до моряків всього світового флоту бойкотувати вантажі в Росію і з Росії.
«Після порту вивантаження у нас планувався порт завантаження — російський порт. Я відмовився туди йти. Є два варіанти або мене змінять, або фрахтувальник не піде в цей російський порт. Це особиста справа кожного, але сподіваюсь на ваш здоровий глузд, розум і вірю в мою країну», — підкреслив він.
***
Некоректне порівняння з Венесуелою. США і увесь цивілізований світ зараз проти росії. І дуже добре знають про сірі танкери. Якщо знайдуться безпринципні люди то можна і конфіскувати парочку таких танкерів щоб іншим неповадно було. Це війна на розкол і розпад росії.