Национальный банк Украины разработал и представил для публичного обсуждения концепцию защиты прав потребителей финансовых услуг. Об этом говорится в сообщении на сайте НБУ.
19 июня 2019, 16:44
Читати українською
Нацбанк разработал концепцию защиты прав потребителей финуслуг
Что это даст
- Реализация концепции повысит качество финансовых услуг для украинцев и усилит ответственность финучреждений, рассчитывают в НБУ.
Как сообщалось ранее, концепция предусматривает создание в НБУ нового подразделения по защите прав клиентов финучреждений.
Концепция предусматривает:
- ужесточение требований к раскрытию банками информации;
- новый порядок рассмотрения обращений граждан;
- надзор за рыночным поведением финучреждения.
Нацбанк принимает замечания и предложения к проекту до 19 июля на электронный адрес. Детально о концепции читайте здесь.
Читайте также: Аудит подтвердил ключевые показатели отчетности 25 крупнейших банков — НБУ
Источник:
Минфин
Комментарии - 3
Це ще раз підтверджує низький рівень фінансової грамотності населення, якщо навіть на Мінфіні вона не зацікавила дописувачів та читачів.
Ніхто не відмітив що НБУ вперше щось робить для якості обслуговування населення та нарешті заганяє банки в рамки!
Зверніть увагу хоча б на це:
перелік фінансових послуг, що надаються банком клієнту;
умови та порядок надання банком фінансових послуг;
вартість, ціну/тарифи, розмір плати (проценти) залежно від виду фінансової послуги [для вкладів (депозитів)– зазначається мінімальне їх значення, а для кредитування – максимальне], порядок їх визначення, період, протягом якого вони застосовуються, та розмір після завершення цього періоду;
умови надання акційної та інших аналогічних за змістом пропозицій, термін їх дії;
інформацію про право клієнта на відмову від договору про надання фінансової послуги, якщо таке право передбачено законом;
суму (ліміт), на яку(ий) може бути надана фінансова послуга (від мінімального розміру до максимального), строк користування нею (ним) (від мінімального значення до максимального);
інформацію про наявність і перелік додаткових та супутніх послуг банку, кредитних посередників (за наявності) та третіх осіб, включаючи вартість цих послуг (за наявності);
найменування комерційного агента (у разі надання фінансової послуги за його участі);
посилання на веб-сторінку банку, де розміщено договір про надання фінансових послуг;
калькулятор;
попередження про:
можливі наслідки для клієнта у разі користування фінансовою послугою або невиконання ним обо