Минфин - Курсы валют Украины

Установить

3 000 гривен от «Минфина» уходят в Каменское

Редакция «Минфина» выбрала лучший отзыв апреля. Свои симпатии и 3 тыс. грн мы отдаем Ирине, которая проживает в городе Каменское Днепропетровской области.

В своем отзыве Ирина рассказывает о неудачной попытке пожертвовать деньги для благотворительного фонда через отделение Ощадбанка в г. Каменское.

Далее «Минфин» приводит рассказ автора языком оригинала.

«Учні школи, у якій я працюю, долучилися до Всеукраїнської благодійної акції «Монетки діткам» БФ «Таблеточки». Мета акції – збір коштів на допомогу. Сама назва акції говорить, що збираються монетні гроші. За тиждень наші діти назбирали близько 5 тисяч гривень і відсортували за номіналом.

Гроші необхідно було покласти на рахунок в «Ощадбанку». Персонал відділення банку спочатку відправляв мене в інший банк, бо: «У нас сейчас идет «монетизация», и это является приоритетом, а вы отвлекаете моего кассира от работы, создаете очередь». Хочу зазначити, що жоден відвідувач з черги своє обурення не висловлював, бо чули на що підуть ці гроші.

Потім зламався лічильний апарат на сумі близько 500 грн. (і це з 5000 грн.)! Інший лічильний апарат робітники банку запустити не змогли, тому припинили приймати гроші. Як я повинна повертатися назад до школи з монетками масою близько 90 кг, їх зовсім не турбувало. Зазначу, що в банк мене привіз на власному автомобілі мій чоловік, а потім поїхав на роботу. Більше того, винною у поломці лічильного апарату назвали мене, бо нібито гроші були зі сміттям. Мій висновок: напевно, монети потрібно було не тільки відсортувати за номіналом, але ще й помити!

Так закінчилась моя спроба скористатися послугами «Ощадбанку» з благодійною метою» - рассказала Ирина.

Новые правила

С апреля 2019 года правила программы «Лучший отзыв месяца» изменились. Мы, как и прежде, дарим 3 000 грн автору отзыва, который считаем самым интересным или полезным для других читателей.

Но «Минфин» больше не будет разыгрывать два приза по 1 000 грн с помощью системы random.org. 

Как стать участником программы «Лучший отзыв месяца»

  • Зарегистрироваться на сайте «Минфина».
  • Оставить реальный отзыв, который касается обслуживания в действующем банке. Наши модераторы тщательно проверяют все отзывы на достоверность.

Больше о правилах «Лучшего отзыва месяца» читайте здесь.

Комментарии - 13

+
+45
kingcity
kingcity
3 мая 2019, 10:02
#
Хочу висловити свою повагу Ірині за ту благородну справу, якою вона займається, а також за наполегливість у досягненні кінцевої мети та енергійність з якою вона робить цю справу. І хоча, на мою думку, об`єктивно важко назвати відгук кращим (по суті це звичайна скарга на неякісну роботу персоналу відділення банку, таких скарг на Мінфіні сотні), розумію бажання адміністрації Мінфіну підтримати матеріально ініціативу Ірини. Хочу додати, що напевне цієї історії і не було б, якби Ірина знала про варіанти он-лайн оплати внесків у фонд «Таблеточки». Зробити це можна, наприклад, через систему EasyPay — як через термінал, так і через програмний додаток системи — десктопний чи мобільний.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 мая 2019, 14:29
#
EasyPay не плохой сервис, но основная тема в отзыве — проблемность пополнения банковских счётов монетами, особенно в крупных суммах.
+
0
kingcity
kingcity
3 мая 2019, 16:19
#
Основна тема відгуку — низька якість обслуговування у Ощадбанку. Щодо монет — напевне можна було знайти компроміс, наприклад домовитись наперед про здійснення цієї операції у якийсь певний день і час.Я розумію працівників банку — пакунки з 90 кг монет не додавали їм робочого азарту, але відмовляти клієнту вони не мали права.Я наведу приклад зі своєї банківської практики початку 2000-х: один час у наше відділення (це був «Укргазбанк») приходили священник та дяк однієї з районних церков, приносили пожертви парафіян.У церкві робився ремонт і їм потрібно було купувати валюту для розрахунків з майстрами, перераховувати гроші на закупку будматеріалів та надання послуг і т.д.Думаю, всі розуміють, що за гроші це були — монети та купюри по 1-2 грн., і радості від перспектив такої роботи ніхто не відчував.Але ми це робили, тому що це була наша робота. Просто нормально організували процес — священник заздалегідь нам дзвонив і попереджав про свій прихід, ми домовлялись про час, і до його приходу були готові — один з касирів на той момент не брав клієнтів, щоб зразу взяти його, була готова техніка та все необхідне. Може нам це на небесах зарахують :). А EasyPay Ірині згодиться — «Монетки дітям» це разова акція і якщо вона планує далі співпрацювати з цим фондом то використання цієї системи спростить ій роботу.Можна і інші он-лайн сервіси розглядати — якийсь інтернет-банкінг і т.д.
+
0
kingcity
kingcity
3 мая 2019, 16:23
#
Та й щодо монет можна надалі питання по-іншому вирішувати — міняти їх на купюри по мірі поступлення, наприклад, у супермаркетах чи магазинах, де є потреба в копійках.Можна залучати до цієї роботи своїх вихованців. Але наголошую — все це не привід працівникам Ощада відмовляти таким клієнтам, права на це у них нема!
+
0
kamizelka
kamizelka
3 мая 2019, 20:23
#
Ви в своєму розумі? який ізі пей з міхом копійок? в який десктопний отвір Ірина мала закидувати лопатою монети? ви читаєте відгуки чи рекламуєте свої ізі пеї?
+
0
kingcity
kingcity
3 мая 2019, 21:09
#
Шановна kamizelka, не варто щойно зареєструвавшись, заявляти про свою присутність на форумі за допомогою істеричних викриків та демонстрації своєї «обізнаності». По-перше, як Ви висловились, «ізі пеї» — вони не мої і я їх не рекламую. По-друге, прочитайте до кінця всі мої коментарі по даній статті, тоді може зрозумієте які варіанти я пропоную. Так, спочатку я випустив з уваги момент, що кошти були у монетах, але надалі скоректував свою позицію, а також приклад з власної практики. Сподіваюсь, що ця інформація буде корисною як Ірині, так і працівникам Ощада.
+
0
mary27
mary27
3 мая 2019, 22:01
#
Лайфхак — с мехом копеек идете в супермаркет на кассу.
Сдаете, и получаете взамен банкноты.
Которые как раз удобно сувать в дырку ''изи пей'')
Или ''это не наш метод''?
+
+15
Алексей Козырев
Алексей Козырев
3 мая 2019, 11:41
#
Ощад как всегда «на недостижимой высоте» в обслуживании и уровне грамотности персонала… А детям и Ирине огромное спасибо и уважение.Побольше бы таких людей.
+
0
mary27
mary27
3 мая 2019, 11:55
#
И чего это лучший отзыв?
По полезности изложенной инфы особенно.
+
+1
kingcity
kingcity
3 мая 2019, 12:57
#
Я так розумію, що роль зіграла не так якість відгуку, як благородність справи, якою займається автор, по якості викладеного матеріалу цей відгук губиться серед маси інших. Звичайно, якщо Мінфін хотів матеріально долучитись до цієї справи, то міг би зробити внесок у фонд «Таблеточки», чи принаймні додати від себе якусь суму Ірині до зібраної нею, а приз віддати автору об`єктивно кращого відгуку. Адміністрація сайту вирішила одним пострілом двох зайців убити — віддавши приз автору, взяти участь у благолійності. Хоча це їхнє право, як кажуть «хто платить той і… ».
+
+15
mary27
mary27
3 мая 2019, 21:58
#
Вот давно пытаюсь понять критерии выбора отзывов.
И, судя по всему, это random.

Был зимой крайне интересный отзыв о стажировке в ''Авале'', но автор ничего не получил.
Хотя был достоин приза.

А чепуха вроде ''кассир не захотел считать монетки'' (потому что сзади подпирала толпа из 50 пенсионеров) — наоборот очень важный и полезный.
+
0
kingcity
kingcity
3 мая 2019, 22:19
#
Згідний, складається враження, що головний критерій — відсутність всяких критеріїв. І вибір робиться на основі всяких симпатій-антипатій, якихось суб`єктивних факторів і т.д. Або може і просто random, а тоді під нього підганяється текст статті про присудження призу. Ну що ж, «хозяин — барин»…

Якщо не важко — киньте посилання на відгук вашого знайомого про стажування. Цікаво, як тепер кадри у банках готують. Звичайно, якщо це не завдасть вам зайвого клопоту.

+
+15
mary27
mary27
6 мая 2019, 19:01
#
Он не мой знакомый.
Вот:
https://minfin.com.ua/company/aval/review/123167/
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться